Басы
|
Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың
тақырыбымен және бағалау критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы
немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда,
активити «ақсерекпен
көксерек» ойынын ойнату.
Жүгіріп орындалатын жаттығулар
жиынтығы.
бірінші топ құрал жабдықсыз орындалатын қарапайым
жаттығулар кешенін құрады, сынып болып орындайды. (қол мен иық
буындарына, мойынға және денеге, аяққа және жалпы денеге
арналған);
екінші топ құрал жабдықпен орындалатын жаттығулар
кешенін құрады, сыныпқа ұсынады (нығыздалған доппен, секіргішпен,
гимнастикалық орындықта, гимнастикалық
қабырғада).
Оқушылардан сұрау
- Әр түрлі бұлшық еттер топтарын жаттықтыратын
жаттығуларды неліктен орындау қажет.(оқушылардың жауаптарын тыңдау,
жауаптарына қарай бағалау)
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Тренинг жазылған
парақшалар
|
Ортасы
|
1-тапсырма
Арқан
тарту — ұлттық ойын.
Ойынды жазда көгалды алаңда, спорт залында
өткізуге болады. Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан кендір арқан
керек. Ол арқанның тең ортасынан орамалмен орап белгі жасайды,
белгінің екі жағынан бір жарым-екі метрдей жерден тағы да
жогарыдағы тәртіппен белгілейді. Ойынға қатынасушылар тең екі топқа
бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам немесе сыныптың адам санына тең
бөлінуге болады, ойыншылар бойларына қарай қатар түзеп
тұрады.
Ойын басқарушының берген командасы бойынша қатар
түзеп сапта түрған ойыншылар оң жақ шетінен бастап қатар санын
«бір, екі, үш»... деп сол жақ шетіне дейін санап шыгады. Сөйтіп тақ
жағы бір бөлек, жұп жағы бір бөлек бөлініп шығады. Сызып қойған үш
сызықтың ортасына арқандағы үш белгінің екі шеткісін дәл келтіріп
керіп тұрады да, арқанның шеткі белгісінен бастап ұшына дейін
ойыншылар қос қолдап ұстап тартып тұрады. Содан соң ойын
басқарушының берген командасы бойынша екі топ тартысқа түседі.
Ойыншылардың мақсаты — тартысқа түскен екі топ бірін-бірі тартып,
жердегі орталық сызықтан бұрын сүйретіп өткізіп әкету. Екі топтың
қай жағы орталық сызықтан қарсы топты бұрын сүйреп өткізіп әкетсе,
сол жағы ұтқан болады, жеңген жағы бәйгесін алады. Ойынды осы
жоғарыдағы тәртіппен жүргізе беруге болады. Ойын қимыл бірлігін
қалыптастырып, коллективтік іс-әрекетке
тәрбиелейді.
Адал ойындағы адамгершілік
құндылықтары туралы шағын топтарда
талқылау.
Ойыншыларды қошеметтеу, сырттай бақылау, нәтижелерін есепке
алып екі жұлдыз бір тілек айту
2-тапсырма
«Бөрік
жасырмақ» ойынына қатынасушылар араларынан бір ойыншыны
шығарып, алыстау жерге барып, бөрік немесе басқа бір белгілі затын
жасыруға жібереді және өзі де сол маңайда жасырынуы керек. Қалған
ойыншылар жасырған ойыншының тыққан затын іздеуге кіріседі.
Кімде-кім тығылған бөрікті көріп қойып, алуға қам жасаса, онда иесі
бермеуге тырысады. Бермеудің жағдайы екеуі бірдей бас салып бөрікке
таласу емес, қай бұрын алғаны алады, ал көрген ойыншы ала алмай
қалса, онда иесі қорып, бөрікке жібермеуге тырысады. Ал басқалардың
қай-қайсысы болмасын, бөріктің иесіне қол тигізіп күш жұмсауына
болмайды. Қайткенде де алдап жүріп алып, оны ойын жүргізушіге ертіп
келулері керек. Келесі жолы бөрікті жасыруға бөрікті әкелген ойыншы
барады да, ойын жалғаса
береді
Сұрақ-жауап
Қандай
қиындықтар болды?
Шешу
жолдары?
Оқушыларды орындаған жаттығуларына қарай талдау
және бағалау. Өзін-өзі бағалау парағы,
|
Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды
Тапсырмаларды орындайды
құрастыра алады
Допты алып жүру,ереже сақтаумен
өтеді
-Допты тартып алу сәтінде қауіпсіздік ережесін
сақтау және ережесін дұрыс орындайды
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Әр әрекет үшін үлкен бос
кеңістік.
Ноутбуктар. Баскетбол
ойынның
мұғалімге ысқырық, смайликтар.
|
Сабақтыңсоңы
|
Оқушылардың
демін бір қалпқа келтіру, тыныс алу
жаттығуы.
Формативті
бағалау. «Бас бармақ»
әдісі.
Үйге
тапсырма: Жұппен
жасалатын жаттығу түрін іздеп тауып немесе ойластырып
келу.
Бағалау:
Мұғалім
оқушыларды рефлексиялық суреттер арқылы сабақ деңгейін, оқушылардың
өздерін қаншалықты көрсете алғандығын
білу.
Сапқа тұру.
Сыныпқа қайту.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|