
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Химия, физика, биология пәндерінде зертханалық жұмыстардың зерделенуі
Химия, физика, биология, пәндері бойынша 7-8-10 сыныптарда
зертханалық жұмыстардың жүргізілу барысы
2024-2025 оқу жылы
Тексеру мақсаты:
Химия, физика, биология пәндері бойынша зертханалық және практикалық дәптерлерінің талапқа сай жүргізілуі, bilimсlаss – қа практикалық жұмыстардың бағаларының уақытылы қойылуын І ж.ж. бойынша бойынша зерделеу.
2025 жылдың қаңтар-ақпан аралығында химия, физика, биология пәндері бойынша 7-8-10 сыныптарда зертханалық және практикалық жұмыстың жүргізілу барысы, дәптерлерінің дұрыс жазылуы, bilimсlаss – қа зертханалық, практикалық сабақ күндері ФО ның қойылуы 1 ж.ж. бойынша тексерілді.
Химия пәні бойынша әр пән мұғалімінің зертханалық және практикалық дәптерлері тексерілді, әр сынып бойынша қай күні, қандай тақырыпта өткізетіндігі туралы кестесі алынып, сол бойынша bilimсlаss – қа практикалық жұмыстардың бағасының толық 100 пайыз қойылуы тексерілді.
Химия пәнінде (Зертханалық жұмыстар бағалануы жартылай(комментарий жазылады) жүреді, практикалық жұмыстардың бағалануы 100% балл қойылады.)
Тленчиева Мадина Муратовна, химия пәнінің мұғалімі.
Сыныптары: 7А,7Б,8А,8Ә,9А,9Ә,9Б,9В,10А,10Ә,10Б,11А,11Ә,11Б
Bilimсlаss – қа практикалық жұмыстардың бағалары сол күні толық қойылуы зерделенді: Тленчиева М. барлық сыныптарында толық баға практикалық жұмыс алған күні қойылған.
7 сыныптарда 1 ж.ж. бойынша 6 зертхана, 2 практикалық жұмыс жоспарланған.
Оқушылардың дәптерлері толық қапталған, мұғалім тарапынан тексерілген, оқушылардың кейбірінде зертханалық жұмыстары толық жазылмаған, егер де оқушы ауырып жатқан болса ғана жазылмайды, басқа оқушылардың барлығында толық жазулы тұру керектігі ескертіліп, толық қайта жазу туралы ескертілді. 7 б сынып оқушысы Ерболатұлы Талант атты оқушыда дәптердегі парақ саны аз, дәптері жыртық.
7 в сыныбында 8 оқушыда зертханалық жұмыс саны толық жазылмаған, дәптер толық қапталмаған. 19 оқушыда ғана практикалық дәптерлері бар, басқа оқушылардың дәптерлері толық емес.
9 сыныптарда 1 ж.ж. бойынша 10 зертхана, 4 практикалық жұмыс жоспарланған.
Практикалық жұмыстарға баға қойылған. Аталған жұмыстар бөлек дәптердер орындалған. bilimсlаss – қа оқушылардың бағалары толық қойылған.
10 сыныпта жоспар бойынша 3 зертхана, 1 практикалық жұмыс. Практикалық жұмыстарға баға қойылған. Аталған жұмыста бөлек дәптерде орындалған.
Химия пәнінің оқытылу барысы бойынша пән мұғалімдерінің сабағына қатысып, оқушылардың сабаққа қатысуы, пәнді толық меңгеруі жан-жақты қадағаланды. Химия пәнінің мұғалімі Тленчиева М. 7 «Б» –сыныптағы сабағына қатыстық.
№ 3 практикалық жұмыс «Сұйылтылған қышқылдар мен карбонаттардың әрекеттесуі. Көмірқышқыл газына сапалық реакция» атты тақырыпта зертханалық сабақ өткізді. №3 Практикалық жұмыс
Борға немесе мәрмәрға тұз қышқылымен әсер еткенде
қандай құбылыс байқалады? Түтіктің ұшын стақанға батырыңдар, газдың жиналғанын жанған шырамен анықтаңдар. Жиналған газды басқа стақанға ептілікпен “құйыңдар” және екі стақандағы газды да жанған шырамен сынаңдар. Көмірқышқыл газын дистилденген су арқылы өткізгенде қандай реакция жүзеге асады? Неліктен лакмустың түсі
өзгереді? Реакция теңдеуін сөзбен жазыңдар, деген тапсырмалар беру арқылы оқушыларға тәжірибелік жұмыс жасау барысында әр-түрлі сұрақтарды қою арқылы, тәжірибемен теорияны ұштастырады.
1 ж.ж. бойынша 7-11 сыныптардың химия пәнінен зертханалық, практикалық
жұмыстардың өткізілу кестесі :
Сынып |
Зертханалық жұмыс күндерінің өтілу уақыты |
|
|
|
Пән мұғалімі |
Зертхана саны |
|||||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
|||
7А |
20.09 |
27.09 |
04.10. |
18.10. |
18.10. |
06.12. |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
6 |
7Ә |
20.09. |
27.09. |
04.10. |
18.10. |
18.10. |
06.12. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
6 |
7Б |
17.09 |
24.09 |
01.10. |
15.10. |
22.10. |
03.12. |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
6 |
7Д |
19.09. |
26.09. |
03.10. |
17.10. |
24.10. |
28.11. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
6 |
7Е |
17.09. |
24.09. |
01.10. |
15.10. |
22.10. |
26.11. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
6 |
8А |
09.09. |
23.09. |
10.10. |
05.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
8Ә |
10.09. |
24.09. |
10.10. |
05.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
8Б |
09.09. |
23.09. |
09.10. |
04.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
8В |
09.09. |
23.09. |
07.10. |
04.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
8Д |
04.09. |
23.09. |
09.10. |
04.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
8Е |
04.09. |
23.09. |
09.10. |
04.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
9А |
09.09. |
23.09. |
27.09. |
27.09. |
30.09. |
11.10. |
14.10 |
13.12 |
13.12. |
Тленчиева М.М. |
9 |
9Ә |
09.09. |
23.09. |
27.09. |
27.09. |
30.09. |
11.10. |
14.10 |
13.12 |
13.12. |
Тленчиева М.М. |
9 |
9Б |
09.09. |
23.09. |
27.09. |
27.09. |
30.09. |
11.10. |
14.10 |
13.12 |
13.12. |
Тленчиева М.М. |
9 |
9В |
09.09. |
23.09. |
27.09. |
27.09. |
30.09. |
11.10. |
14.10 |
13.12 |
13.12. |
Тленчиева М.М. |
9 |
9Д |
10.09. |
24.09. |
26.09. |
26.09. |
01.10. |
10.10. |
24.10 |
10.12. |
12.12. |
Лукпанова А.А. |
9 |
9Е |
10.09. |
24.09. |
26.09. |
26.09. |
01.10. |
10.10. |
24.10 |
10.12. |
12.12. |
Лукпанова А.А. |
9 |
10А |
27.09. |
03.12. |
10.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
3 |
10Ә |
16.10. |
26.11. |
25.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
3 |
10Б |
17.10. |
26.11. |
26.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
3 |
10В |
23.09. |
02.12. |
09.12. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
11А |
25.09. |
10.10. |
06.11. |
13.11. |
14.11. |
04.12. |
12.12 |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
7 |
11Б |
15.10. |
07.11. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
2 |
11В |
01.10. |
15.10. |
05.11. |
12.11. |
14.11. |
03.12. |
17.12 |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
7 |
11Г |
17.09. |
15.10. |
07.11. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
Сынып |
Практикалық жұмыс күндерінің өтілу уақыты |
Пән мұғалімі |
Практикалық жұмыс саны |
||||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
|||
7А |
13.09. |
27.12. |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
2 |
7Ә |
13.09. |
13.12. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
2 |
7Б |
10.09. |
24.12. |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
2 |
7Д |
12.09. |
12.12. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
2 |
7Е |
10.09. |
10.12. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
2 |
8А |
17.10. |
12.12. |
12.12. |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
3 |
8Ә |
17.10. |
12.12. |
12.12. |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
3 |
8Б |
16.10. |
11.12. |
18.12. |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
8В |
14.10. |
11.12. |
20.12. |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
8Д |
16.10. |
11.12. |
18.12. |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
8Е |
16.10. |
11.12. |
18.12. |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
3 |
9А |
16.09. |
04.10. |
14.10. |
20.12. |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
9Ә |
16.09. |
04.10. |
14.10. |
20.12. |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
9Б |
16.09. |
04.10. |
14.10. |
20.12. |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
9В |
16.09. |
04.10. |
14.10. |
20.12. |
- |
Тленчиева М.М. |
4 |
9Д |
17.09. |
03.10. |
15.10. |
17.12. |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
9Е |
17.09. |
03.10. |
15.10. |
17.12. |
- |
Лукпанова А.А. |
4 |
10А |
29.11. |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
1 |
10Ә |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
0 |
10Б |
- |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
0 |
10В |
27.11. |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
1 |
11А |
27.11. |
19.12. |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
2 |
11Б |
24.10. |
- |
- |
- |
- |
Тленчиева М.М. |
1 |
11В |
26.11. |
19.12. |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
2 |
11Г |
24.10. |
- |
- |
- |
- |
Лукпанова А.А. |
1 |
Химия пәнінің мұғалімі: Лукпанова А.
Сыныптары: 7Ә, 7Д, 7Е, 8Б, 8В, 8Д, 8Е, 9Д, 9Е,10В, 11В, 11Г.
Жұмыстың барлық түрлерін орындау үшін химия сабағында білім алушыларда келесі дәптерлер болуы керек:
1 дәптер-сабақта жазбаша жұмыстар орындалатын жұмыс дәптері, сондай-ақ онда зертханалық тәжірибелерді орындау бойынша есептер жазылады.
2 дәптер - практикалық жұмыстарға арналған, онда практикалық жұмыстарды орындау бойынша есептер жазылып, бағалар әр оқушыға қойылады;
3 дәптер- / мұғалімнің қалауы бойынша/ зертханалық жұмыстар үшін, онда зертханалық жұмыстарды орындау бойынша есептер жазылады.
Алайда, химияны базалық деңгейде (10-11 сыныптар) оқығанда практикалық және зертханалық жұмыстар үшін 1 дәптерді қолданған дұрыс.
Оқу жылы ішінде практикалық жұмыстарға арналған дәптерлер мектепте сақталады.
сынып |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
Білім сапасы |
7 Д РУС |
27 |
4 |
16 |
7 |
74,07% |
7 Ә ҚАЗ |
28 |
7 |
13 |
8 |
71,43% |
7 Е РУС |
24 |
5 |
12 |
7 |
70,83% |
8 Б ҚАЗ |
24 |
3 |
11 |
10 |
58,33% |
8 В ҚАЗ |
23 |
4 |
10 |
9 |
60,87% |
8 Д РУС |
27 |
5 |
9 |
13 |
51,85% |
8 Е РУС |
24 |
2 |
11 |
11 |
54,17% |
10 В РУС |
30 |
7 |
13 |
10 |
66,67% |
Практикалық жұмысты орындау туралы есепті әр оқушы жеке-жеке жазады.
Химия пәні бойынша практикалық жұмыстарға арналған дәптер-қалыңдығы 12 парақтан тұратын жұқа торлы дәптер.
Практикалық жұмысты орындау туралы есепті әр оқушы жеке-жеке жазады.
Химия пәні бойынша практикалық жұмыстарға арналған дәптер-қалыңдығы 12 парақтан тұратын жұқа торлы дәптер.
Практикалық жұмыстарға арналған дәптерді мұғалім жүргізген әрбір жұмыстан кейін тексереді, бағалар әр оқушыға қойылады, бағалар электронды журналға енгізіледі bilimсlаss
Химия пәні бойынша практикалық жұмысты бағалау кезінде келесі компоненттер ескеріледі: тәжірибені өз бетінше орындау, орындалған жұмыстың көлемі мен сапасы, химиялық реакциялар мен тұжырымдардың теңдеулерін дұрыс жазу. Бағалаудың төмендеуіне оқушының жұмысты орындау барысында жіберген қателіктері (мысалы, кейбір зертханалық дағдыларды нашар меңгеру), жұмыста дәлдіктің болмауы әсер етуі керек.
Зертханалық жұмыстарға арналған дәптерді мұғалім әрбір жүргізілген жұмыстан кейін тексереді, бағалар сыныптың барлық оқушыларына (іріктеп), бағаларды электрондық журналға енгізе отырып қойылмайды вilimсlаss жұмысты тексеру кезінде мұғалімнің түсініктемесі түрінде ауызша көтермелеуге болады.
Вilimclass.kz ке толық зертханалық және практикалық ФО бағалары толық қойылған.
Мектепішілік бақылау іс-шараларын жүзеге асыру шеңберінде, сондай-ақ 2024-2025 оқу жылының қаңтар-ақпан аралығында физика пәні бойынша зертханалық жұмыстарға тексеру жүргізілді.
Физика пәнінен Курмангалиева С.А, Кожахметова А, Көбегенова С. 7-8-9-10-11-қазақ- орыс сыныптарда сабақ береді.
Барлық физика пәні мұғалімдерінің зертханалық жұмыстары күнтізбелік-тақырыптық жоспарларында оқу бағдарламаларына сай жоспарланған.
7е, 7д, 8е, 9д, 9е сыныптарында дайын зертханалық жұмыс дәптері басталынған. Қалған сыныптарда зертханалық жұмыстар жұқа жай дәптерлерде орындалған.
Физика пәні бойынша 7 д,е сыныптарында 5 зертханалық жұмыс, 8д,е сыныптарында 7 зертханалық жұмыс, 9д,е 2 зертханалық жұмыс, 10в сыныбында 2 зертханалық жұмыс, 11в (ЖМБ) сыныбында 4 зертханалық жұмыс, 11г (ҚГБ) 4 зертханалық жұмыс орындалған. Кейбір оқушылардың сабақта себепті болмауына байланысты жұмыстары зертханалық дәптерлерінде толық емес. Мұғалім тарапынан зертаханалық дәптерлері толық тексерілген. Дәптер сырты толтырылған, қапталған. Вilimсlаss платформасында бағалар толық қойылған.
Пән мұғалімі: Курмангалиева С.
7 сыныптарда 5 зертханалық жұмыс, 8 сыныптарда 6 зертханалық жұмыс, 9 сыныпта 2 зертханалық жұмыс, 10 (ҚГБ) сыныптарында жоспар бойынша 1 зертханалық жұмыс, 10 (ЕМН) сыныптарында жоспарға сәйкес 2 жұмыс, 11 (ЖМБ) сыныбында 4 зертханалық жұмыс, 11 (ҚГБ) 4 зертханалық жұмыс орындалған. Пән мұғалімдері А.Кожахметова және С. Кобегенова зертханалық дәптерлерді жүйелі тексеріп Алайда Қожахан Ә, Меркебай М – дәптерінің ішінде ешнәрсе жазылмаған, дәптер сырты толмаған. Bilimсlаss платформасына бағаларды толық қойған.
Кейбір оқушылардың сабақта себепті болмауына байланысты жұмыстары зертханалық дәптерлерінде толық емес.
Дегенмен, 9а сыныбы бойынша дәптер сырты толық қапталмаған.
Пән мұғалімімдері: А.Кожахметова, С. Кобегенова.
2024-2025 оқу жылының қыркүйек-ақпан айлары бойынша 7-11 сыныптардың физика пәнінен зертханалық жұмыстардың
өткізілу кестесі:
Сынып |
Зертханалық жұмыс күндерінің өтілу уақыты |
Пән мұғалімі |
Зертхана саны |
||||||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
|
|
|
7А |
19.09 |
23.09 |
14.11 |
02.12 |
19.12 |
- |
- |
Кобегенова С. |
5 |
7Ә |
19.09 |
23.09 |
14.11 |
02.12 |
19.12 |
- |
- |
Кобегенова С. |
5 |
7Б |
19.09 |
23.09 |
14.11 |
02.12 |
19.12 |
- |
- |
Кобегенова С. |
5 |
7Д |
23.09 |
25.09 |
13.11 |
09.12 |
18.12 |
- |
- |
Курмангалиева С |
5 |
7Е |
23.09 |
25.09 |
13.11 |
09.12 |
18.12 |
- |
- |
Курмангалиева С |
5 |
8А |
04.10 |
11.10 |
17.01 |
24.01 |
05.02 |
07.02 |
- |
Кобегенова С. |
6 |
8Ә |
02.10 |
09.10 |
21.01 |
28.01 |
05.02 |
- |
- |
Кожахметова А. |
5 |
8Б |
04.10 |
17.10 |
16.01 |
23.01 |
31.02 |
06.02 |
- |
Кожахметова А. |
6 |
8В |
03.10 |
10.10 |
16.01 |
23.01 |
04.02 |
06.02 |
- |
Кожахметова А. |
6 |
8Д |
03.10 |
10.10 |
14.01 |
21.01 |
30.01 |
04.02 |
11.02 |
Курмангалиева С |
7 |
8Е |
03.10 |
10.10 |
14.01 |
21.01 |
30.01 |
04.02 |
11.02 |
Курмангалиева С |
7 |
9А |
20.09 |
27.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Кобегенова С. |
2 |
9Ә |
18.09 |
25.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Кобегенова С. |
2 |
9Б |
20.09 |
27.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Кожахметова А. |
2 |
9В |
20.09 |
27.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Кожахметова А. |
2 |
9Д |
20.09 |
27.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Курмангалиева С |
2 |
9Е |
20.09 |
27.09 |
- |
- |
- |
- |
- |
Курмангалиева С |
2 |
10А |
23.10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Кожахметова А. |
1 |
10Ә |
23.10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Кобегенова С. |
1 |
10Б |
23.10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Кожахметова А. |
1 |
10В |
24.10 |
10.02 |
- |
- |
- |
- |
- |
Курмангалиева С |
2 |
11А |
14.10 |
09.12 |
20.12 |
20.01 |
- |
- |
- |
Кобегенова С. |
4 |
11Б |
24.10 |
02.12 |
09.12 |
12.12 |
- |
- |
- |
Кожахметова А. |
4 |
11В |
23.10 |
27.11 |
04.12 |
25.12 |
- |
- |
- |
Курмангалиева С |
4 |
11Г |
23.10 |
02.12 |
09.12 |
25.12 |
- |
- |
- |
Курмангалиева С |
4 |
7а сыныбы бойынша физика пәнінен зертханалық жұмыс күні С.Кобегенова сабағына қатыстым.
№ 4 жұмыс.
Серпімді деформацияны зерделеу.
1-тапсырма. Серпімді элементі серіппе болып табылатын мектеп динамометрін градуирлеу.
Құрал – жабдықтар: динамометр, бір
тілім қағаз, әрқайсысының массасы 102г
болатын жүктер жиыны, қысқышы, сақинасы
және жалғастырғышы (муфтасы) бар штатив.
Жұмыстың барысы:
-
Динамометр шкаласын ақ қағазбен бүркеңдер. Қағаздың екі жағы резеңке сақиналардың көмегімен динамометрге бекітіледі.
-
Динамометрге массалары 102г, 204г, 306г және т.б. жүктерді іле отырып, 1Н, 2Н, 3Н, т.с.с. күштерге сәйкес келетін көрсеткіш орнын белгілеңдер.
-
Көршілес сызықшалардың арасын өлшеңдер. Олар өзара тең бе? Неліктен осы шкалада нъютонның оннан бір үлестерін белгілеңдер. Көршілес сызықшалар арасын өлшеп олар тең екенін білу. Себебі ілінген жүктің массалары бірдей.
-
Өздерің жасаған шкаланы заводта градуирленген динамометрдің шкаласымен салыстырыңдар.
-
Өлшеу дәлдігін бағалаңдар. Сызғыштың бөлік құны-0,1мм. Аспап қателігі-0,05.
Қорытынды. Динамометрге жүктер ілу арқылы серіппенің созылуын белгілеп, ақ қағазға шкала салады. Жасалған динамометр арқылы жүктерді өлшейді. Градуирлеу тәсілін меңгереді.
2 –
тапсырма: Серпімді дене мен оған әрекет ететін ауырлық күші мен
оның арасындағы байланысты анықтау.
Құрал – жабдықтар: Қысқышы, сақинасы және жалғас-
тырғышы бар штатив. Ұзындықтары 15 – 20 см болатын
бірдей екі резеңке жіп, ұзындығы 35 – 40 см болатын
бір тілім ақ қатырма қағаз (картон), жүктер жиынтығы,
сымнан жасалған ілгек, сызғыш, мектеп динамометрі.
Жұмыстың барысы:
-
Резеңке жіптердің бір ұшын ілмектеп байлаңдар, екінші жағын қағазбен бірге штатив қысқышына бекітіңдер. Резеңкелердің ұштары бір деңгейде болуынакөңіл аударыңдар. Ол деңгейді қатырма қағазда белгілеп қойыңдар.
-
Ілгектің көмегімен массалары m1= m, m2 =2m, m3=3 m жүктерді кезекпен бір жіпке іліңдер.
-
Резеңкенің созылған кездегі орнын белгілеңдер.
-
Денені ілгектің көмегімен екі жіпке қатар іле отырып, тәжірибені қайталаңдар.
-
Ауырлық күші мен серпімді деформацияның арасындағы байланысты анықтаңдар. Өлшеу нәтижелерін кестеге жазыңдар. Эксперимент дәлдігі ауқымында Гук заңы орындала ма? Тексеріңдер.
Тәжірибе реті |
Резеңкелер саны |
Жүктің массасы, г |
Ауырлық күші, F=mg, H |
Жіптің ұзаруы, мм |
Жіптің ұзаруы, м |
1. 2. 3. 4. 5. 6. |
біреу біреу біреу екеу екеу екеу |
100 200 300 100 200 300 |
1 2 3 1 2 3 |
50 100 150 20 30 40 |
0,05 0,1 0,15 0,02 0,03 0,04 |
Қорытынды: Ауырлық күші артқан сайын жіптің ұзаруы артады. Денені екі жіпке қатар ілгенде жіптің ұзаруы азаяды. Себебі резеңкенің қатаңдығы артады.
Оқушылар топқа бөлініп, әр топқа қажетті құрал-жабдықтар таратылды. Берілген тапсырмалар толығымен орындалып сабақ соңында күтілген нәтижеге жетті. Өткен тақырыптарын еске түсіріп зертханалық жұмысты топтасып шеше білді.
Биология пәнінде (Зертханалық жұмыстар бағалануы жартылай (комментарий жазылады) жүреді, жұмыстардың бағалануы 100% балл қойылады.)
Темиржанова Айгуль Касымхановна биология пәнінің мұғалімі.
Сыныптары: 7 а,ә,б, 8 а,ә
Bilimсlаss – қа зертханалық жұмыстардың бағалары сол күні толық қойылуы зерделенді: А.Темиржанова барлық сыныптарында толық баға зертханалық жұмыс алған күні қойылған.
7 сыныптарда 1 ж.ж. бойынша 7 зертханалық жұмыс жоспарланған.
Оқушылардың дәптерлері толық қапталған, мұғалім тарапынан тексерілген.
Сынып |
Зертханалық жұмыс күндерінің өтілу уақыты |
Пән мұғалімі |
Зертхана саны |
||||||||||||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
|||||||
7А |
04.09 |
11.10 |
23.10 |
15.11 |
15.11 |
29.11 |
11.12 |
15.01 |
26.02 |
Темиржанова А |
9 |
||||
7Ә |
04.09 |
11.10 |
23.10 |
15.11 |
15.11 |
29.11 |
11.12 |
15.01 |
26.02 |
Темиржанова А |
9 |
||||
7Б |
03.09 |
10.10 |
17.10 |
14.11 |
14.11 |
28.11 |
10.12 |
14.01 |
27.02 |
Темиржанова А |
9 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
№10 |
№11 |
№12 |
№13 |
№14 |
мұғалім |
8А |
06.09 |
06.09 |
20.09 |
27.09 |
21.10 |
11.11 |
06.12 |
27.12 |
24.01 |
07.02 |
17.02 |
21.02 |
24.02 |
14.03 |
Темиржанова А |
8Ә |
06.09 |
06.09 |
20.09 |
27.09 |
21.10 |
11.11 |
06.12 |
27.12 |
24.01 |
07.02 |
17.02 |
21.02 |
24.02 |
14.03 |
Темиржанова А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
мұғалім |
Зертхана саны |
|||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7- сыныптарда мұғалім тарапынан дәптерлер тексерілген. 7 а сынып оқушысы Тілес Ердәулетте 2 ғана зертханалық жұмыс жазылған, 7 ә сыныбында Сахарин Расулбекте дәптерінің ішінде ешнәрсе жазылмаған. Пән мұғалімі: Темиржанова А.
8 сынып бойынша оқушылар зертханалық дәптерлері орындалған. 8- сыныбында 14 зертханалық жұмыс жоспарланған. bilimclass.kz ке оқушыларға ФО қойылған. Дәптер саны толық емес. Кейбір оқушыларда зертханалық жұмыс толық емес, аяқталмаған. Мұғалім тарапынан тексерілген.
Пән мұғалімдерімен -тексеру барысында кемшіліктер анықталып, дәптерге оқушылардың зертханалық жұмыстары толықтырылып жазылды.
Сыныптар бойынша зертханалық жұмыс саны жоспар бойынша толық жазылған.
7-11 сыныптардың биология пәнінен зертханалық, практикалық
жұмыстардың өткізілу кестесі :
8 а сыныбы бойынша биология пәнінен зертханалық жұмысқа 17.02.2025ж. күні Темиржанова А сабағына қатыстым.
№ 11 жұмыс
Көру қабілетін зерттеу
Жұмыс мақсаты:көру өткірлігі мен көру өрісін анықтауды үйрену.
Құрал – жабдықтар:көру өткірлігін анықтауға арналған кесте, ұзындығы 5 м-лік
Рулетка, нұсқар(указка (лазер), сантиметрлік таспа.
Жұмыстың барысы:
-
Кестені жарық жақсы түсетін жерге іліп қою керек. Егер жарық жеткіліксіз болса, оған қосымша электр шамымен жарық түсіріңдер.
-
Зерттелетін оқушыны кестеден 5 м қашықтықта орындыққа отырғызу керек. Оған бір көзін алақанымен немесе қалқанмен жабуды сұраңыз.
-
Зерттелетін оқушыға әріпті нұсқармен көрсетіп, атауды сұраңыз. Жоғары қатардан бастап ең төменгі қатарға түсіңіз.
-
Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді дұрыс атаса, демек, көру қабілеті қалыпты деп есептеледі.
-
Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді 5 м қашықтықтан ажырата алмаса, оған окулистке қаралу керек.
-
Көру өрісін анықтау үшін қолдарыңа картина алыңдар.
Жазбаша қорытынды жасаңдар. – Көру өрісі қалыпты ма?
17.02.2025 ж. 8 А сыныбында Көру қабілетін зерттеу тақырыбында №11 зертханалық жұмыс өтті. Оқушылар тақтадағы кестеге қарап, көру қабілеттерін анықтады. Берілген тапсырмалар толығымен орындалып сабақ соңында күтілген нәтижеге жетті. Өткен тақырыптарын еске түсіріп зертханалық жұмысты қызығушылықпен орындады.
Биология пәні бойынша әр пән мұғалімінің зертханалық және практикалық дәптерлері тексерілді, әр сынып бойынша қай күні, қандай тақырыпта өткізетіндігі туралы кестесі алынып, сол бойынша bilimсlаss – қа практикалық жұмыстардың бағасының толық 100 пайыз қойылуы тексерілді.
Биология пәнінде (Зертханалық жұмыстар бағалануы жартылай(комментарий жазылады) жүреді, жұмыстардың бағалануы 100% балл қойылады.)
Режепова Наргиза Конысбаевна, биология пәнінің мұғалімі.
Сыныптары: 7 е, 8 д, е, 9 д, е 10 в, 11 в, г.
Bilimсlаss – қа практикалық жұмыстардың бағалары сол күні толық қойылуы зерделенді: Режепова Н.К. барлық сыныптарында толық баға практикалық жұмыс алған күні қойылған.
7 сыныптарда 1 ж.ж. бойынша 8 зертхана жұмыс жоспарланған.
Оқушылардың дәптерлері толық қапталған, мұғалім тарапынан тексерілген.
8 е сыныбында 6 оқушыда зертханалық жұмыс саны толық жазылмаған, 2 дәптер қапталмаған. Кейбір оқушылардың дәптерлері толық емес. Реттеу туралы ұсыныстар айтылды.
10 сыныпта жоспар бойынша 5 зертхана. Зертханалық жұмыстарға баға қойылған. Мұғалім тарапынан тексерілген, оқушылардың кейбірінде зертханалық жұмыстары толық жазылмаған, егер де оқушы ауырып жатқан болса ғана жазылмайды, басқа оқушылардың барлығында толық жазулы тұру керектігі ескертіліп, толық қайта жазу туралы ескертілді.
Биология пәнінің оқытылу барысы бойынша пән мұғалімдерінің сабағына қатысып, оқушылардың сабаққа қатысуы, пәнді толық меңгеруі жан-жақты қадағаланды. Биология пәнінің мұғалімі Режепова Наргиза Конысбаевна. 7 «Е» –сыныптағы сабағына қатыстық.
№2 зертханалық жұмыс "тірі организмдер үшін судың қасиеттері мен маңызын зерттеу" ,ты тақырыпты зертаналдық сабақөткізді. № 2 зертаналық жұмыс Контейнерді сумен толтырыңыз, оған мұз текшесін салыңыз. Сіз не көріп отырсыз? Қайсысы оңай-мұз немесе су? Бұл қасиеттің организмдер үшін маңызы қандай? Судың жылу сыйымдылығы туралы қандай қорытынды жасауға болады? Оның тірі организмдер үшін маңызы қандай? Сіз не көріп отырсыз? Егер сіз түтіктің бос ұшын саусағыңызбен жауып, оны әйнектен шығарсаңыз не болады? Сіз судың қандай қасиетін байқадыңыз? Оның организмдер үшін маңызы қандай? Сіз не көріп отырсыз? Парақтың ортасына ең кішкентай монетаны абайлап салыңыз. Сіз не көріп отырсыз? Монетаны басқа ауыр тиынға ауыстырып көріңіз. Беттік керілу күші туралы қандай қорытынды жасауға болады?Берілген эксперименттердің қайсысында сіз су молекулаларының бірігуі мен адгезиясы құбылысын байқадыңыз? Бұл су қасиеттерінің тірі организмдер үшін маңызы қандай?
№ 2 зертханалық жұмыс"тірі организмдер үшін судың қасиеттері мен маңыздылығын зерттеу". Жұмыстың мақсаты: тәжірибелер негізінде судың кейбір қасиеттеріне көз жеткізіп, олардың организмдер үшін маңызы туралы қорытынды жасаңыз. Жабдық: су, мұз текшелері, су термометрі, пробирка, оттық, 5х5 см қағаз парағы, әртүрлі номиналдағы монеталар, шыны капиллярлық түтік, өлшеуіш шыныаяқ немесе кең тау сынықтары бар колба, Петри табақшасы. Жұмыс барысы: 1.Судың қасиеттерін көрсететін бірқатар тәжірибелер жасаңыз. Әр тәжірибеден кейін кестеге деректерді енгізіңіз.
Қорытынды: мұз су бетінде қалқып жүреді, қатты күйдегі тығыздық сұйықтыққа қарағанда төмен, организмдердің қыста өмір сүруіне мүмкіндік береді.
1 ж.ж. бойынша 7-11 сыныптардың химия пәнінен зертханалық, практикалық
жұмыстардың өткізілу кестесі :
Сынып |
Зертханалық жұмыс күндерінің өтілу уақыты |
|
|
|
Пән мұғалімі |
Зертхана саны |
|||||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
|||
7Е |
04.09 |
11.10 |
16.10 |
08.11 |
13.11 |
27.11 |
11.12 |
- |
- |
Режепова Н.К. |
7 |
8Д |
06.09 |
25.09 |
02.10 |
16.10 |
13.11 |
11.12 |
27.12 |
- |
- |
Режепова Н.К.. |
7 |
8Е |
06.09 |
25.09 |
02.10 |
16.10 |
13.11 |
11.12 |
27.12 |
- |
- |
Режепова Н.К: |
7 |
9Д |
10.09. |
03.10. |
08.10. |
15.10. |
24.10. |
26.12. |
|
. |
|
Режепова Н:К.. |
6 |
9Е |
09.09. |
03.10. |
10.10. |
17.10. |
24.10. |
26.12. |
|
|
|
Режепова Н:К.. |
6 |
10В |
16.09. |
20.09. |
08.11 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Режепова Н:К.. |
3 |
11В |
09.09. |
30.09. |
07.10. |
11.10 |
- |
- |
- |
- |
- |
Режепова Н:К.. |
4 |
11Г |
12.09. |
04.10. |
17.10. |
24.10 |
- |
- |
- |
- |
- |
Режепова Н:К.. |
4 |
Биология пәнінің мұғалімі: Режепова Н.К.
Сыныптары: 7Е, 8Д, 8Е, 9Д, 9Е,10В, 11В, 11Г.
Жұмыстың барлық түрлерін орындау үшін биология сабағында білім алушыларда келесі дәптерлер болуы керек:
1 дәптер-сабақта жазбаша жұмыстар орындалатын жұмыс дәптері, сондай-ақ онда зертханалық тәжірибелерді орындау бойынша есептер жазылады.
2 дәптер- / мұғалімнің қалауы бойынша/ зертханалық жұмыстар үшін, онда зертханалық жұмыстарды орындау бойынша есептер жазылады.
7/8/10 сыныптар бойынша мәлімет:
сынып |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
Білім сапасы |
7 Е РУС |
24 |
4 |
12 |
8 |
66,66% |
8 Д РУС |
27 |
3 |
15 |
9 |
66,66% |
8 Е РУС |
24 |
1 |
14 |
9 |
62,5% |
10 В РУС |
30 |
8 |
15 |
7 |
76,66% |
Биология пәні бойынша зертханалық жұмыстарға арналған дәптер-қалыңдығы 12 парақтан тұратын жұқа торлы дәптер. Зертханалық жұмыстарға арналған дәптерді мұғалім жүргізген әрбір жұмыстан кейін тексереді, бағалар әр оқушыға қойылады, бағалар электронды журналға енгізіледі bilimclass.
Пән биология бойынша зертханалық жұмысты бағалау кезінде келесі компоненттер ескеріледі: тәжірибені өз бетінше орындау, орындалған жұмыстың көлемі мен сапасы, химиялық реакциялар мен тұжырымдардың теңдеулерін дұрыс жазу. Бағалаудың төмендеуіне оқушының жұмысты орындау барысында жіберген қателіктері (мысалы, кейбір зертханалық дағдыларды нашар меңгеру), жұмыста дәлдіктің болмауы әсер етуі керек.
Пән бойынша зертханалық жұмыстарға арналған дәптер-қалыңдығы 12 парақтан тұратын жұқа торлы дәптер.
Осы зертханалық жұмыстарға арналған дәптерді мұғалім әрбір жүргізілген жұмыстан кейін тексереді, бағалар сыныптың барлық оқушыларына қойылған, бағаларды электрондық журналға кіргізіледі.
ФО бағалары зертханалық Вilimclass.kz қа толық қойылып шыққан.
Жалпы физика, химия, биология пәндері
бойынша ұсыныстар:
-
Химия, физика, биология пәнінің мұғалімдері: Виртуалды практикалық және зертханалық жұмыстар жүргізуді қарастыру;
-
Bilimсlаss – қа зертханалық, практикалық жұмыстардың бағалары толық оқушыларға қойылу керек, егер де сабаққа келмесе тиісті белгісі болу керек.
-
Өлшеуіш ресурстары бар дәстүрлі және электрондық форматтағы білім және ақпарат көздерін, (АКТ) жан-жақты қолдану;
-
Зертханалық жұмыс дәптерлерінің ұқыпты жүргізілуі мен ондағы барлық жазбалардың сауатты толтырылуын қадағалау, барлық стандарттық талапқа сәйкес берілген тәжірибелік жұмыстар орындалу керек, әр зертханалық жұмысқа өтілетін мерзімі, күні жазылу керек.
5.Химия, физика, биология пәндері бойынша 7-11 сыныптарда дәптерлер жүргізу жалпы жағдайы, дәптерге қойылатын бірыңғай талаптардың орындалуы қанағаттанарлық деп бағаланады.
Директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары С.Туткабаева

