Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ізгілікке бастар жол
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:
Мектеп:
Сабақтың тақырыбы: Өзімді-өзім танумен өсіп келемін
Құндылық: адамгершілік Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б
Мұғалім:
Сынып: Оқушылар саны:
Сабақтың мақсаты: «Өзін-өзі тану» адамгершілік құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. |
Ресурстар: Мультимедиялық тақта, оқулық,дәптер,мақал-мәтел,дәйексөз,маркер, аққағаз,гүл,жүрек,көбелек суреттері |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу ә) оқушылар назарын сабаққа аудару Сабақ тақырыбына тарту мақсатында сұрақтар арқылы әңгімелесу өткізіледі: Жазғы демалыстарыңды қалай өткіздіңдер?
б) Тыныштық сәті -Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз...Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін... Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар...Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
2. Үй тапсырмасын тексеру |
|
Әңгімелесу мәтінді әңгімелеп беру Мәтінмен жұмыс |
Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Дәйексөз туралы айта кету |
Халық мақалы |
Шығармашылық жұмыс: Оқулықтағы қоржында берілген сөздерді пайдаланып,сабақты түсіндіру. |
Оқушылар тапсырмаларды орындайды |
Топпен ән айту |
Әнді ерекше көңілмен айтып,сергиді |
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше орындайды. |
Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып түсінік айту |
Күнделіктеріне жазады. |
Соңғы тыныштық сәті:
|
Оқушылар көздерін жұмып демалады. |
Күні:
Мектеп:
Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады
Құндылық: Құштарлық Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б
Мұғалім:
Сынып: Оқушылар саны:
Сабақтың мақсаты: Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: Мінез,адамгершілік ұғымдары туралы түсініктерін кеңейту; Білімге,оқуға қызығушылықтарын дамыту; Білімді бағалауға тәрбиелеу. Мақсаты:Оқушылардың «білім»құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. |
Ресурстар: Мультимедиялық тақта, оқулық,дәптер,мақал-мәтел,дәйексөз,маркер, аққағаз,гүл,жүрек,көбелек суреттері |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу ә) оқушылар назарын сабаққа аудару б) Тыныштық сәті Тыныштық сәті. |
Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
2. Үй тапсырмасын тексеру |
|
Әңгімелесу мәтінді әңгімелеп беру Мәтінмен жұмыс |
Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Дәйексөз: Тақтаға жазылған мақалдың мәнін түсіндіру. |
Халық мақалы |
Шығармашылық жұмыс Білімнің пайдасы эссе жазу |
Оқушылар тапсырмаларды орындайды |
Топпен ән айту: Ерден
Атайдың әні Кел,балалар,тұрмаңдар Қайырмасы: Ерте,ерте,ерте,екен, Түрлі-түрлі ертегі, |
Әнді ерекше көңілмен айтып,сергиді |
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше орындайды. |
Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып түсінік айту |
Күнделіктеріне жазады. |
Соңғы тыныштық сәті:
|
Оқушылар көздерін жұмып демалады. |
Күні:
Мектеп:
Сабақтың тақырыбы: Адамның жан сұлулығы
Құндылық: Білімге ұмтылу Қасиеттер: Мейірімділік, ізеттілік, бірлік, ынтымақ т.б
Мұғалім:
Сынып: Оқушылар саны:
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ойлануға, көп ізденуге жетелеу |
Ресурстар: Мультимедиялық тақта, оқулық,дәптер,мақал-мәтел,дәйексөз,маркер, аққағаз,гүл,жүрек,көбелек суреттері |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу ә) оқушылар назарын сабаққа аудару б) Тыныштық сәті -Балалар ыңғайланып отырып алыңдар да, терең дем алыңдар.Көздеріңді жұмыңдар.Өз денелеріңізді сезініңіздер және бос ұстаңыздар. Дене демалады,сана сезім сергиді.Өз денелеріңізді көз алдыңызға елестетіңіз...Басыңыздан бастап,аяғыңыздың ұшына дейін... Біз жақсы мен жаманның не екенін ажыратып,бойымыз жеңілдеп қалғандай.Бейне бір ақ түсті көбелекке ұқсап, ұшатын қанат пайда болғандай. Айналаға көз салсақ,тек қана әдемі, жақсы заттарға көзіміз түседі.Құлпырған гүлдер, оның маңында жақсы балалар...Олардың әрқайсысының жүзінде күлкі ойнайды. Жер бетіндегі барлық тірі зат біздерге:«Жақсы бала бол!» деп сыбырлағандай болады.Ал төбемізден нұр шашқан алтын күн бізге:«Жақсы болу өзіңнен»,деп қарайды.Ия,ия шынында да,көбелектер секілді әдемі болып,тек қана әдемі жерде жүру керек екен-ау!Біз барлығымыз да жақсы екенбіз ғой!Жақсы болу өзімізден екенін біз де сезінгендейміз. Ал,енді «бір,екі,үш»деп,бұрынғы қалпымызға келейік. |
Оқушылар көңіл күйін көтеру мақсатында |
2. Үй тапсырмасын тексеру |
|
Әңгімелесу мәтінді әңгімелеп беру |
Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды. |
Дәйексөзге тоқталу |
Халық мақалы |
Шығармашылық жұмыс: Жан сұлулығы тән сұлулығы
|
Оқушылар тапсырмаларды орындайды |
Топпен ән айту: Ойлан, тап
Сөзі: Қ.Ыдырысовтікі
Кел
балалар,ойнайық,
Қайырмасы:
Ал
балалар тыңдаңдар,
Бәрің жақсы тыңдаңдар,
Қайырмасы:
Жұмбақтар бар өзен,көл, |
Әнді ерекше көңілмен айтып,сергиді |
Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше орындайды. |
Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды |
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып түсінікайту |
Күнделіктеріне жазады. |
Соңғы тыныштық сәті:
|
Оқушылар көздерін жұмып демалады. |