Материалдар / Жай бөлшектерді көбейту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерді көбейту.

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау Барлық оқушылар: Жай бөлшектерді көбейту ережесін есептеулерде қолдана білуге үйрету; Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады Кейбір оқушылар: Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдайатта еркін қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Желілер және қауіпсіздік

Күні:

Сынып: 7

Мектеп: №19 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Муханова Алмахан Шаудирбаевна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Компьютер желілер және олардың жіктелуі

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.1. Компьютерлік желілерді топтастыру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Компьютерлік желілер және оларды топтастыра алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Компьютерлік желілерді ажыратады.

Кейбір оқушылар:

  • Компьютерлік желілерде жұмыс жасай алады.

Бағалау критерийі

Компьютерлік желі түрлерін ажыратады.

Компьютерлік желілерді топтастыра алады.

Тілдік мақсаттар










Компьютерлік желіні және желілерді топтастыруды ұсыну.

Пәндік лексика мен термонология: Компьютерлік желі түрлеріне мысал келтіру және оларды сипаттау.

Ғаламтор

Интернет

Internet

Аймақтық

Корпоративная

Corporative

Сымсыз желі

Беспроводной

Wireless Fidelity

Коаксиальды кабель

Коаксиальная 

кабель

Coaxial cable

Оптикалық талшық

Оптоволокновая

Optikals


Құндылықтарға баулу

Оқушылар сыни тұрғысынан ойлай отырып, шығармашылық іс — әрекетті арттырып, бір-бірімен қарым-қатынас жасау.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, ағылшын тілі

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Компьютерлік желілерді біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Сабақтың басы










Білу


Түсіну















Оқушылардың назарын шоғырландыру, ұйымдастыру.

Оқушылар «Шина», «Шеңбер», «Жұлдызша» суреттерін таңдау арқылы үш топқа бөлінеді.





«Өрмекші торы» әдісін қолдана отырып, оқушылар жіпті бір-біріне сұрақтар беру арқылы, өткен тақырыпты қайталайды.

«BilimLand» сайтынан (http://bilimland.kz/kk/home#lesson) оқушылар бейнежазбаны көреді және талдайды.


«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі (постер қорғау)

«Шина» тобы: Жергілікті желіні топтастыру.

«Шеңбер» тобы: Ауқымды желіні топтастыру.

«Жұлдызша» тобы: Жаһандық желіні топтастыру.

Дескриптор:

Компьютерлік желілерді топтастыра біледі.

Бағалау: Оқушылар топ бойынша бірін-бірі «Санау» әдісі арқылы бағалайды.

Ресустар

Shape1


Shape2


Shape3


Жіп













Оқулық

Маркерлер

Түсті қағаздар

А3





Сабақтың ортасы

Қолдану

















Тапсырмалар (топтық жұмыс)

1- топ: Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде немесе сыныпта қандай желілер

топологиясын қолдануға болатынын анықтаңдар.

2-топ:Бірнеше кіреберісі бар көппәтерлі үйлердегі компьютерлерді біріктіру қажет. Бұл жағдайда желінің қандай топологиясы мен кабельдің қандай типін ақпаратты таратудың қандай құралдарын қолдануға болады? Ойларыңды негіздеңдер?

Дескриптор:

Компьютерлік желіні топтастыра біледі;

Желі топологиясының айырмашылығын біледі;

Қолданылу аясын біледі.

Бағалау: Оқушылар топ бойынша бірін-бірі «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды.

Слайд

Сабақтың соңы

Талдау
























Жинақтау







Үйге тапсырма

Топтық жұмыс:

Shape4

Ұ

қ

с

а

с

т

ы

ғ

ы

Кемшілігі

Артықшылығы

1 топ: Шина - Жұлдызша

2 топ: Шеңбер - Шина

3 топ: Жұлдызша - Шеңбер

Дескриптор:

Компьютерлік желілердің артықшылығы, ұқсастығы мен кемшілігін біледі.

Бағалау: Оқушылар топ бойынша бірін-бірі «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

С е р г і т у с ә т і : Сурет бойынша әрекет

«Ақпаратты сүзгілеу» әдісі арқылы тақырыпқа байланысты төмендегі термин сөздерді сүзгіден өткізеді.

Бағалау: Оқушылар топ бойынша бірін-бірі «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды.


«Компьютерлік желіні топтастыруға» эссе жазу.


Слайд


























Саралау.


Бағалау.




Денсаулық және қауіпсіздік техникасына баулу.

Оқушыларға жеке, жұптық, топтық тапсырмалар бере отырып, компьютерлік желілер және желілерді топтастыруды үйренді.


Әр тапсырмаға дескрипторлар жасалып, оқушылар әр түрлі бағалау тәсілдерімен бағаланды.


Әр тапсырмаға дескрипторлар жасалып, оқушылар әр түрлі бағалау тәсілдерімен бағаланды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!