Материалдар / Жаңартылған бағдарлама бойынша 3 тілді қолдана отырылып сабақ өткізгені үшін
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаңартылған бағдарлама бойынша 3 тілді қолдана отырылып сабақ өткізгені үшін

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Ойын кеңістігіндегі бағдарлау дағдыларын оқыту. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.2. Қозғалыс комбинацияларын орындай алады және кейбір жаттығулардағы реттілігін біледі. Сабақ мақсаттары Оқушылар: - әр түрлі физикалық жаттығуларда қозғалыстардың комбинацияларын құруды және қолдануды біледі; - әр түрлі физикалық жаттығуларда қозғалыс комбинациялар реттілігін құрастыра біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2018
309
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтырудан қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7-бөлім: Басқыншылық ойындардағы түсінік пен дағдыларды оқыту.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ойын кеңістігіндегі бағдарлау дағдыларын оқыту.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.2. Қозғалыс комбинацияларын орындай алады және кейбір жаттығулардағы реттілігін біледі.

Сабақ мақсаттары

Оқушылар: - әр түрлі физикалық жаттығуларда қозғалыстардың комбинацияларын құруды және қолдануды біледі; - әр түрлі физикалық жаттығуларда қозғалыс комбинациялар реттілігін құрастыра біледі.

Бағалау кр критерийлері

- қозғалыс комбинацияларын құрып қолдана алады;

- жылдамдық пен үйлесімдіктің арнайы жаттығулар кешенін құрастырып

көрсете алады; - ойын кеңістігінде бағдар жасай алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: Адамның денсаулығы мен физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе алатынын.талқылай алады.

Пән лексикасы және терминология:

ойын-шабуыл, артық жүк тиелген ойындар, бейімделген ойындар

футбол доп, резиналы доп, түрлі-түсті ленталар, ысқырық

dribbling, пас, жалтару, жүгіру, лақтыру, басып алу

жол-жөнекей ұстау, белгілеу, құлпы

шабуылдаушы, қорғаушы, қарсыласы

ұпайлар, мақсаттары, қағидалары

тактика, стратегия

бірлескен жұмыс

допты меңгеру, допты жоғалтып алу

әзірлеу, жасау

рөлдер: ойынды құрушысы, ұйымдастырушы, көшбасшы, төреші, технологиялық картаны құрушысы

Пәнаралық

байланыстар

Дене және денсаулық ғылымдарымен байланыс - қауіпсіздік, салмақ/ағым динамикасы. Информатика (интернеттен ақпарат іздеу), математика (кеңістік, бағыт және бұрыш), биология (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физика (жылдамдық, салмақ, энергия), психология (шағын топтарда жұмыс жасау) пәндерімен байланыс.

АКТ қолдану

дағдылары

Ғаламтордан ақпарат табу үшін ноутбуктерді пайдалану, сабақты видео құралдарға жазып алу.

Бастапқы білім


Оқушылар үй мен мектеп бағдарламасынан тыс, сондай-ақ алдыңғы бөлімдер мен сыныптарда алынған өздерінің негізгі қарым-қатынас дағдылары мен қозғалыс дағдыларын дамыта алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың

басы

5 мин











Сабақтың

ортасы

10 мин


10 мин
















10 мин




























Сабақтың

соңы

10 мин

(Б, К) Мұғалім оқушылармен амандасады.

Содан кейін ол оқушыларға келесі сұрақтарды талқылауды ұсынады: - басқыншылық ойындарда ойын кеңістігінде қандай бағдарлау дағдылары қажет? - жылдамдық пен үйлестіруді қалай дамытуға болады?

Мұғалім оқушылармен бірлесіп сабақ тақырыбын шығарады («Ойын кеңістікте түсінік және бағдарлау дағдыларын оқыту.»).

Мұғалім оқу мақсаттары мен жетістік критерийлерін оқушылардың өздері құрып, дайын нұсқамен салыстыруларын ұсынады. Осыдан сабақтың жетістік критерийлері шығарылады.


(Т, Ж) Жетістік критерийлері мен оқу мақсаттары құрылып болған соң, мұғалім оқушыларды 3 баладан топтарға бөледі. Ноутбуктерді таратып, қажетті сілтемені ашуды ұсынады.

Оқушылар сілтемені ашып ішіндегі ақпаратпен танысады.

(Т, Ф) Мұғалім сыныпты 4 топқа бөледі де әр топқа тапсырмасы бар карточкаларды таратып береді. Оқушылар тапсырманы орындай бастайды. Бормен еденде 10 төртбұрыштардан тұратын сатыны салады. Әуенге сәйкес олар кезекпен сатының басынан видеодан көрген арнайы жаттығуларды орындай бастайды. Әр жаттығуды 5 реттен қайталайды. Жаттығуларды орындаған соң сұрақтар қойып, талқылау өткізіп, денсаулық және физикалық жай-күй не екенін түсінуіне ықпал етіңіздер.

Тапсырманың дескриптерлері:

- жылдамдық пен үйлесімдіктің арнайы жаттығулар кешенін құрастырып көрсете алады;

- жаттығуларды орындаған кезде аралық пен ара қашықтықты сақтайды;

- жаттығуларды орындаған кезде бірде бір төртбұрышты өткізбейді;

- жаттығуларды қатесіз орындайды.

Формативтік бағалау:

Мұғалім «бағдаршам» әдісін қолданады (әр түсті дөңгелек карточкалары): жасыл – тамаша, сары – жақсы, қызыл – қанағаттанарлық.

(Б, Ж, Ф) Ойын "Үшінші-артық". Алдымен қуатын және қашатын"үшінші артық" ойыншыларды таңдайды. Барлық ойнайтындар жұптарға бөлініп, бірінің артына бірі тұрып екі шеңбер құрады. Сонымен қос шеңбер болып шығады. Ойын алдында қуатын оқушы шеңберлердің ортасында тұрады, ал қашатын сыртында. Дабыл бойынша қуушы ойынды бастайды. Қашушы тек қана шеңбердің сыртымен жүгіре алады, ал қуушы шеңбердің ішімен де жүгіре алады. Кез келген сәтте қашушы ойыншы тұрған бір жұптың алдына тұрады. Бұл жағдайда үшінші-«артық» ойыншы ойынды жалғастырады, оның орнына қашады. Осылайша, барлық ойыншылар қашуға дайын болуы тиіс, өйткені жағдай ойын алаңында қойылуы мүмкін кез келген уақытта. Бір мезгілде жүгіруге тек екі ойыншы (қуушы және қашушы) мүмкін.

Қуушы қашушыны ұстаса, олар орындарымен ауысады. Ойын барлық ойыншылар толық шаршағанша ойналады.

Кішкентай қулықтар:

  • шеңбер кішіреймес үшін қашушы бір жұптың алдына тұрғаннан кейін жұптар бір қадам артқа жылжыйды;

  • қашушы шаршамау үшін тез арада бір жұптың алдына тұруы керек.

Тапсырманың дескриптерлері: - қауіпсіздік техникасын сақтайды; - ойын кеңістігінде бағдар жасай алады; - қашушы шеңберден алыстамайды; - қашушы шеңбердің ортасынан жүгіріп өтпейді.

Формативтік бағалау:

Мұғалім оқушыларға бін бірі бағалау әдісін қолдануға ұсынады («бас бармақ» әдісі): бас бармақ жоғары – тамаша, бас бармақ – көлденең – жақсы, бас бармақ төмен – қанағаттанарлық.

Сұраңыз: Бұл ойын қандай физикалық қасиеттерді дамытады?


Рефлексия.

Сабақтың соңында оқушылар стикерлерге жаңадан алған ақпаратты жазып өз пікірлерін білдіріп мүғалімге тапсырады.

Үй жұмысы: Ғаламтор арқылы жылдамдық және үйлесімдікті дамытатын арнайы жаттығулардың жиынтықтарын көріп талқылау.

Жылдамдық және үйлесімдікті дамытатын арнайы жаттығулардың кешенін құрастыру.


Үлкен бос кеңістік.












Ноутбуктер.

Ресурсқа сілтеме:

лестница скорости и координации

https://www.youtube.com/watch?v=BhrjqvFPNzs

Файл: №1 карточка «жылдамдық және үйлесімдік сатысындағы арнайы жаттығулардың кешені. docx»































































Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар.

Дифференциалды оқыту: - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? -кабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау: – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс: - денсаулық және қауіпсіздік ережелері. - АКТ. - құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

- оқушыларға қолдау көрсету үшін барлық сыныппен көрген бейнероликтерді талдау, сұрақтар қою арқылы жоспарлап отырмын;

- аса қабілетті оқушыларға өздеріне арнайы жаттығулар кешенін құрастыруды және талдауды ұсынамын.




















- материалдың меңгерілуін бағалау сабақ бойы болады; - материалдың меңгерілуінің маңызды көрсеткіші – қимылды үйлестіру және ойын кеңістігінде бағдарлау.

- коллаборативті орта құру; - оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырмаларды құрастыру; - қызмет түрлерін ауыстыру; - кеңес беру.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:





Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Белгілер:

Б = барлық сынып Т = топтық жұмыс ЖЖ = жұптық жұмыс Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі К = оқытушы көрсетеді Ф = формативтік бағалауды қолдайды

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!