Материалдар / Жақын Арадағы даму аймағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жақын Арадағы даму аймағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешиге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

ЖАҚЫН АРАДАҒ Ы ДАМУ АЙМАҒ Ы


Page 2

Жақын арадағ ыдаму аймағы
•Әлеуметтікмәденитеориядағ ымаңыздыұғым–
жақынарадағ ыдамуаймағы.Л.С.Выготскийдің
айтуыбойынша,жақынарадағ ыдамуаймағы–
оқушыныңөзбетіншешешкенміндеттердің
көмегіменанықталғанөзектідамудеңгейімен
ересекадамдардыңбасшылығыменжәне
анағұрлымқабілеттіжолдастарыменбірігіп
шешілгенміндеттерарқылыанықталатын
болжамдыдамудеңгейіарасындағ ықашықтық.
Негізінде,бұлтүсінікадамөзбетіменигеренемесе
көрсетеалмайтын,бірақ біреудіңкөмегімен
үйренугеболатынбарлықбіліммендағдыларды
қамтиды.Л.С.Выготскийдіңпікірібойынша,
оқушыларнақтымақсаттардыкөздеген,көбірек
білетінжандарменәлеуметтікқарымқатынас
нәтижесіндеойлаужәнесөйлеудағдыларын
дамытады.Бұлбаланыңпсихикалықдамуындағы
ересекадамныңрөлінайқындайды.


Page 3

Жақын арадағы даму аймағы
Л.С.Выготский


Page 4

Келешектегіқадамдардыайқындау
•Л.С.Выготскийдіңтұжырымдауыбойынша
(1978), баланыңжақынарадағ ыдаму
аймағындаоқытуанағұрлымтиімдіболады.Бұл
баланыңөзбетіншежәнеересектердің
көмегімен іскеасыратынәрекеттері
арасындағ ы терезесияқты.Демек,
жоспарланғанбілімберумүмкіндіктерімен
сабақтарыбаланыңнақтыдамудеңгейіненсәл
жоғарыдеңгейдеұйымдастырылуытиіс,ал
педагогтернемесебасқадаересектербала
дамуыныңжақынарадағ ыдамуаймағынақол
жеткізуінеқолдаукөрсетуітиіс.


Page 5

Келешектегіқадамдардыайқындау
•Брунерscaffolding(«қолдау»)терминіненгізді.Оныңпікірінше,бала
белгіленгенбілім,білікжәнетүсініктіөзбетіншемеңгеруқабілеті
қалыптасқанда,оғанкөрсетілетінқолдауазайтылады(Вуд,1998).Балаларды
бақылаубарысындаолардыңжетістіктерінбелгілеумаңызды, дегенмен
сыртқыжетістіктерімұқиятойластырылған«қолдау»техникаларына
негізделетінтәсілдердіқолданумаңыздырақболыптабылады. Олар
балаларменбірлексенойынтүріндеболуымүмкін:модельдеу,сұраққоюжәне
түсіндіру.


Page 6

Келешектегі
қадамдарды
айқындау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!