Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
6-бөлім – Команда ойындарында бірлескен оқу
Сабақтың тақырыбы: Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер |
Талдықорған жоғары политехникалық колледжі |
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Нұршанов Айбек Мырзаханұлы |
|||||||||||||||||||||||
Сынып: 1 курс (10 сынып) |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
10.1.4.4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық білім алушылар орындай алады:
Білім алушылар көпшілігі орындай алады: -санауы бойынша ырғақпен жүреді; -баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді; -сызық бойымен аяқтын үшімен жүреді. -қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін түсінеді Кейбір білім алушылар орындай алады: - секіртпемен қиын элементтерді секіреді; - жүруді жүгірумен алмастырады; - екі қанатты арыс 10 рет көтеріліп түседі. -қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің қолынан не келетінін түсінеді және түсіндіре біледі |
|||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Білім алушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік, жаттығу, сапқа тұрғызу, қалыпқа келтіру, тактика, стратегия |
|||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||
|
Қимыл-қозғалысты қалай түсінесіңдер? |
|||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||
|
Қимыл-қозғалыс жаттығуларынның орындау кезінде нені ескеру қажет? |
|||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Баскетбол әдіс-тәсілдерімен, техникасымен танысты, жаттығулар барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды |
|||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
40 мин |
|||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
Басы 7 мин |
Білім алушыларды орындық қойып шеңбер қалпында отырғызып, сәлемдесіп, түгендеп, спорттық киімдеріне назар аударамын, сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушыларға толық түсіндіріп, сабақ үстінде сақталатын өмір қауіпсіздігін түсіндіремін. Психологиялық ахуал. Уәждеу, ынталандыру. Білім алушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне допты лақтыру арқылы жақсы тілек айтқызу. Ал енді бір-бірімізге жақсы тілектер айтып болсақ, дене жаттығуларымызға көшейік.
-Сапқа тұрғызамын .. Бір орында: Әр білім алушыға қолдарына доп беріп,барлық тапсырма доппен орындалады. Допты қолдарына алып жоғары көтеріп, ары-бері сермеу. 2.Жүру:.Допты қолмен ұстап жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Допты оң жақ бүйіріне ұстап, өкшемен жүру.Жартылай отырып, доппен қолды алдыға созу. 3. Жүгіру: Доп қолда, еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру, аяқты артқа көтеріп түзу жүгіру . Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. 4. Орында орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.(екі топқа бөлемін) түрлі түсті стикерлер арқылы бөліну, гимнастикалық орындықтын екі жағына бөлініп тұрып, гимнастикалық орындықты пайдалана үш тілде санау арқылы жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. Бейнебаянға қарап сергіту сәтін орындау, көңілді жаттығулар орындау. |
Спортық құралдар, ысқырық секундомер. |
||||||||||||||||||||||
Ортасы 28 мин |
Жаңа сабақтағы пайдаланылатын белсенді оқыту әдістері: Үштік әдісі, диалог, өзараоқыту, миға шабуыл, «Бекеттер» әдісі Арнайы дайындық жаттығулары (АДЖ) 1- жаттығу: Денсаулықты нығайтуға арналған жаттығуларды орындау «Үштік» әдіс (жеке жұмыс) Барлық білім алушылар: Белгіліген сызық бойынша жыланша жүру білім алушылардын көпшілігі: Мұғалімнің санауы бойынша ырғақпен жүру Кейбір білім алушылар:Секіртпені артқа қарай айналдырып секіру Кері байланыс:« Ойды аяқта әдісі» (өзара бағалау)
2-жаттығу: Шымырлық дамыту жұмастарын жасау «Бес саусақ»әдісі (жеке жұмыс) Барлық білім алушылар:Қол белде аяқпен үшімен жүру Білім алушылар дын көпшілігі:баскетбол добын 6 рет шенберге түсіреді Кейбір білім алушылар:жүруді жүгірімен алмастырады Кері байланыс:«Бағдаршам »(өзін-өзі бағалау)
3-жаттығу: Арнайы дене дамыту жаттығуларын жасап үйрену «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жұмыс) Барлық білім алушылар:Аяқтың ұшымен жүру Білім алушылар дын көпшілігі:Сызық бойымен аяқтын үшімен жүру Кейбір білім алушылар:екі қанатты арыс 10 рет Кері байланыс:«Рефлексиялық пирамида» (өзара бағалау)
|
Спортық құралдар, ысқыртқы секундамер.
Спортық құралдар, ысқыртқы, секундамер
Спортық құралдар, ысқыртқы, секундомер
|
||||||||||||||||||||||
Соңы 5мин |
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы Білім алушылар дың бүгінгі сабақ нәтижесін білу үшін бағдаршам әдісі арқылы тексеремін. Ол үшін оларды шеңбер бойымен тұрғызамын да, қолдарына стикерлерді ұсынып, берілген стикерлермен сабақты бағалайды. Сабақтың қандай дәрежеде өтетінін анықтау үшін Кемпірқосақ әдісі арқылы бағалау
|
|
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||||||||||||||||||||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |