Материалдар / Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Команда ойындарында бірлескен ойын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2021
930
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

6-бөлім – Команда ойындарында бірлескен

оқу



Сабақтың тақырыбы:

Жеке, топтық және командалық тактикалық әрекеттер

Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Нұршанов Айбек Мырзаханұлы


Сынып: 1 курс (10 сынып)

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

10.1.4.4. Өзінің және өзгелердің қозғалыс қабілетін сын тұрғысынан бағалау

Сабақ мақсаттары

Барлық білім алушылар орындай алады:

  • Белгіленген сызықтар бойынша жүгіреді;

  • Қолды белге қоя отырып аяқтарының ұшымен жүгіреді;

  • Жүру жаттығуларын орындайды.

Білім алушылар көпшілігі орындай алады:

-санауы бойынша ырғақпен жүреді;

-баскетбол добын 6 рет шеңберге түсіреді;

-сызық бойымен аяқтын үшімен жүреді.

-қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің

қолынан не келетінін түсінеді

Кейбір білім алушылар орындай алады:

- секіртпемен қиын элементтерді секіреді;

- жүруді жүгірумен алмастырады;

- екі қанатты арыс 10 рет көтеріліп түседі.

-қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің

қолынан не келетінін түсінеді және түсіндіре біледі


Тілдік мақсат

Білім алушылар орындай алады:


  • қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды;

  • дене жаттығуларының түрлерін айтады;

  • қозғалыс жаттығуларының тиімділігін айтады.


Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:


Қауіпсіздік, жаттығу, сапқа тұрғызу, қалыпқа келтіру, тактика, стратегия


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:


Қимыл-қозғалысты қалай түсінесіңдер?



Талқылауға арналған сұрақтар:


Қимыл-қозғалыс жаттығуларынның орындау кезінде нені ескеру қажет?

Алдыңғы оқу

Баскетбол әдіс-тәсілдерімен, техникасымен танысты, жаттығулар барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды

Жетістік критерийлері

  • денсаулықты нығайтуға бағытталған жаттығуларды орындау;

  • арнайы спорттық техника қауіпсіздігін білу;

  • дене жаттығуларын орындауға бағытталған нормаларды білу;

  • дене жаттығуларының ережелерін білу.

Жоспарланған уақыт

40 мин

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы


7 мин



Білім алушыларды орындық қойып шеңбер қалпында отырғызып, сәлемдесіп, түгендеп, спорттық киімдеріне назар аударамын, сабақтың тақырыбын, мақсатын оқушыларға толық түсіндіріп, сабақ үстінде сақталатын өмір қауіпсіздігін түсіндіремін.

Психологиялық ахуал.

Уәждеу, ынталандыру. Білім алушыларды шеңберге тұрғызып, бір-біріне допты лақтыру арқылы жақсы тілек айтқызу. Ал енді бір-бірімізге жақсы тілектер айтып болсақ, дене жаттығуларымызға көшейік.


-Сапқа тұрғызамын ..

Бір орында: Әр білім алушыға қолдарына доп беріп,барлық тапсырма доппен орындалады. Допты қолдарына алып жоғары көтеріп, ары-бері сермеу.

2.Жүру:.Допты қолмен ұстап жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Допты оң жақ бүйіріне ұстап, өкшемен жүру.Жартылай отырып, доппен қолды алдыға созу.

3. Жүгіру: Доп қолда, еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру, аяқты артқа көтеріп түзу жүгіру . Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

4. Орында орындалатын жалпы дамыту жаттығулары.(екі топқа бөлемін) түрлі түсті стикерлер арқылы бөліну, гимнастикалық орындықтын екі жағына бөлініп тұрып, гимнастикалық орындықты пайдалана үш тілде санау арқылы жалпы дамыту жаттығуларын орындайды. Бейнебаянға қарап сергіту сәтін орындау, көңілді жаттығулар орындау.


Спортық құралдар,

ысқырық

секундомер.


Ортасы

28 мин






















Жаңа сабақтағы пайдаланылатын белсенді оқыту әдістері: Үштік әдісі, диалог, өзараоқыту, миға шабуыл, «Бекеттер» әдісі

Арнайы дайындық жаттығулары (АДЖ)

1- жаттығу: Денсаулықты нығайтуға арналған жаттығуларды орындау «Үштік» әдіс (жеке жұмыс)

Барлық білім алушылар: Белгіліген сызық бойынша жыланша жүру

білім алушылардын көпшілігі: Мұғалімнің санауы бойынша ырғақпен жүру

Кейбір білім алушылар:Секіртпені артқа қарай айналдырып секіру

Кері байланыс:« Ойды аяқта әдісі» (өзара бағалау)


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Білу

денсаулықты нығайтуға арналған жаттығулар туралы айтады

ырғақпен және жыланша жүрудің қадамдарын белгілейді

Қолдану

денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығуларды орындайды

Ырғақпен және секіртпені пайдаланып жатығуларды орындайды


2-жаттығу: Шымырлық дамыту жұмастарын жасау

«Бес саусақ»әдісі (жеке жұмыс)

Барлық білім алушылар:Қол белде аяқпен үшімен

жүру

Білім алушылар дын көпшілігі:баскетбол добын 6 рет шенберге түсіреді

Кейбір білім алушылар:жүруді жүгірімен алмастырады

Кері байланыс:«Бағдаршам »(өзін-өзі бағалау)


3-жаттығу: Арнайы дене дамыту жаттығуларын жасап үйрену «Дауыстап ойлау» әдісі (топтық жұмыс)

Барлық білім алушылар:Аяқтың ұшымен жүру

Білім алушылар дын көпшілігі:Сызық бойымен аяқтын үшімен жүру

Кейбір білім алушылар:екі қанатты арыс 10 рет

Кері байланыс:«Рефлексиялық пирамида» (өзара бағалау)


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Түсіну

арнайы дене жаттығуларды айтады

аяқтың ұшымен жүруді көрсетеді

Қолдану

дене дамытудың үлігілерін көрсетеді

сызық бойымен аяқтың ұшымен жүріп көрсетеді


Спортық құралдар,

ысқыртқы

секундамер.



















Спортық құралдар,

ысқыртқы,

секундамер








Спортық құралдар,

ысқыртқы,

секундомер


Соңы

5мин

Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі арқылы

Білім алушылар дың бүгінгі сабақ нәтижесін білу үшін бағдаршам әдісі арқылы тексеремін. Ол үшін оларды шеңбер бойымен тұрғызамын да, қолдарына стикерлерді ұсынып, берілген стикерлермен сабақты бағалайды.

Сабақтың қандай дәрежеде өтетінін анықтау үшін

Кемпірқосақ әдісі арқылы бағалау













Қосымша ақпарат

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!