Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеңіл атлетика: Эстафета таяқшасын беру және қабылдау түрлері.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Мектеп |
Т. Рысқұлов атындағы жалпы білім беретін мектебі |
Мұғалімнің аты-жөні |
Амиров Сабит Турсункулулы |
Сынып |
7 «А» |
Күні: |
28.09.2023 жыл |
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру және лақтыру дағдыларын дамыту |
Сабақтың тақырыбы |
Жеңіл атлетика: Эстафета таяқшасын беру және қабылдау түрлері. |
Оқу мақсаттары |
7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай білу |
Сабақ мақсаттары |
Басқалардың дене жаттығулары тәжірибесін байыту мақсатында білім, біліктілік және дағдыларды қолдану. Эстафеталық таяқшаны қабылдаудың тактикасын меңгеру. |
Бағалау критерийі |
Дене жаттығуларының орындалуын анықтайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: екпін алу, итерілу, ұшу, қону; көтерілу, жерге қону; фитнес құрамдастары: күш, жылдамдық, төзімділік, икемділік; қадамдар, аттау; лақтырулар: лақтыру; қауіпсіздік, қауіп-қатер; сөрелік екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету; Талқылауға арналған сұрақтар: - секіру біздің жүрек соғысымызға қалай әсер етеді? - лақтыру бойынша біздің жарыстарымызда қандай қауіпсіздік ережелері болуы тиіс? - оқушылар лақтырулар орындайтын жаттығуларда қауіп-қатерді азайту үшін не істейсіңдер (қауіп-қатерді басқару)? - ұзындыққа секіру үшін көтерілу кезінде неліктен барлығын бірізді орындау маңызды екендігін айта аласыңдар ма? - сендер өз дене дағдыларыңды пысықтаған және оларды жақсартуға тырысқан кезде жақсы жаттықтырушының/мұғалімнің болуы неліктен маңызды екендігін айта аласыңдар ма? - лақтырумен байланысты жаттығуларда қатаң қауіпсіздік |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, музыка |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік Мұғалімге арналған ысқырық Үлкен бос кеңістік, жалаушалар, бор, ысқырық |
Сабақтың ортасы 28 минут |
10-12 адамнан тұратын 2 команда бір-бірден сапқа тұрады. Әрбір саптың алдында бір гимнастикалық орындық болады (тақтайы жоғары қараған). Белгі бойынша бірінші ойыншылар тақтаймен жүгіріп өтеді, қабырғаға дейін жүгіреді және оған қолынт тигізіп, кері қайтады. Екінші ойыншы қайтып келген ойыншы оған қолын тигізгенде ғана жүгіреді. Тапсырманы орындаған оқушы саптың соңына тұрады. |
Гимнастикалық орындық бойымен жүгірген кезде қауіпсіздік техникасының сақталуына назар аударыңыз. Ойыншылары жылдамырақ эстафетаны аяқтаған команда жеңеді. |
|
Оқушылар ар-қашықтықтары 30 см ден екі қатарға тұрғызылады, соңында тұрған ойыншыға эстафета таяқшасы беріледі. Оқушылардың барлығы алдыға қарап тұрып мұғалімнің ысқырығы бойынша қолдағы таяқшаны алдында тұрған ойыншының оң қолына төменнен береді, таяқша бір-біріне беріліп тез арада алдында тұрған ойыншыға жетеді. Таяқшаны бірінші жоғары көтерген командаға 1 ұпай беріледі. Эстафета таяқшасын берген кезде оң қолмен жоғарыдан беріп , сол қолмен төменнен қабылдайды. Осылай үш мәрте жаттығу қайталанады. |
1. Жүгіру кезінде ойыншыға еденде жатқан жалаушалардың кез келген санын жинауға рұқсат беріледі. 2. Бір-бірінен жалаушаларды тартып алуға тыйым салынады. 3. Жалаушалар үшін орынды шектейтін сызықтан шығуға болмайды. 4. Командалардың капитандары барлығымен бірдей дәрежеде ойнайды. Сұраңыз: Бұл эстафетада ептілік физикалық қасиеті дамиды ма? Эстафетаны орындау кезінде команда капитанының рөлі қандай? |
||
1 – тапсырма. Үш-үштен, төрт командаға бөлініңіз, эстафеталық таяқшамен 200 м арақашықтыққа жарыса жүгір. Назар аударыңыз: (қауіпсіздік ережені сақтау, әр қайсысы өз жолымен жүгіру, таяқшаны түсіріп алмау, бір-біріне кедергі жасамау, жылдам жүгіру). Дескриптор − эстафеталық таяқшамен 200 метрге жылдам жүгіреді; - жүгіріп бара жатып эстафета таяқшасын береді және қабылдайды; − жүгіріп келе жатып қауіпсіздік ережелерді сақтайды; − тапсырмаларды мұқият орындайды. |
|||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |