Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 1- бөлім. Көне күндерден жеткен жәдігерлерМектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектепКүні: 17.10.2017 Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э .Т.Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Жиенбет жырау. « Әмірің қатты Есім хан... » |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 7Т/Ж3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;7А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс – әрекеті арқылы образын мұғалімнің көмегімен ашады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табады;Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын аша отырып және екі нәрсені салыстыра суреттеулерді табуда өз көзқарастарын білдіре алады |
Бағалау критерийі | Шығармадағы кейіпкерлер образын ашады;Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулерді өз көзқарасы негізінде жеткізеді |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: шығармадағы кейіпкерлер образын ашады, екі нәрсені суреттей аладыПәндік лексика және терминология: портрет, образ, кейіпкер, суреттеу,салыстыру,сеңгір,құрыш т.б.Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: сеңгір, құрыш, қаһар, бұғау,шеңгел т.б. |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау;Айналадағыларға қамқорлық көрсету |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі, әдебиет теориясы |
Алдыңғы білім3 мин | «Попкорн» әдісі арқылы «Еңсегей бойлы ер Ер Есім» толғауы сұрақ-жауап арқылы пысықталады |
Сабақ барысы |
Сабақ кезеңдері |
| Ресурстар |
Сабақтың басы10 мин | КіріспеШирату жаттығуы«Тамаша екен» әдісіОқушылардан жақсы қасиеттерін айту сұралады. Мысалы: мен ақкөңілмін, мен ақылдымын, мен мейірімдімін т.б. Жақсы қасиеттерін айтқаннан кейін «тамаша екен» деп айтып бір мезгілде бас бармағын көрсетіп,қолдарын жоғары көтереді. Сабақ мақсаты: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама – қарсы суреттеулерді табу Өлеңді мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мәнерлеп оқиды, содан соң бейне көрініс тыңдайдыОқушылар сөздікпен жұмыс жасайды.Сөздікпен жұмыс: «Т кестесі»1.Жолымбет батыр кім?2.Шығармада Есім хан бейнесі қалай берілген?3.Жиембет жырау Есім ханға қандай өтінішпен келді?Кері байланыс:ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы»
|
Кесте
|
Сабақтың ортасы24 мин
Саралау | Негізгі тапсырма:ТЖ«FILA толтыру» әдісі көркем шығармадағы кейіпкер тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I /Пікір /– кейіпкер туралы өзінің ойпікірі; L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .
Дескриптор:- Кейіпкер бейнесін ашатын дерек жинайды;- Кейіпкер туралы өз ойын білдіреді;- Сұрақтар дайындайды;- Автордың қолданған тәсіліЖЖӨлеңнің мазмұны бойынша 2 жұпқа тапсырма беремін1 – жұп«Әдебиет лотосы»2 – жұп«ВЕНН диаграммасы»Есім хан мен Жиембет жырауды салыстыруДескриптор:- Шығарма кейіпкерлері туралы кесте толтырады;- Шығарма кейіпкерлерін салыстырадыҚБ Бағалау парағы «Жетістік баспалдағы»Кері байланыс: |
кестелер
стикер |
Сабақтың соңы3 мин | Қорытынды:«Плюс, минус қызықты» әдісі |
|
Қосымша ақпарат | Қаракесек – Көкбөрі Кернейді «Еңсегей бойлы ер Есім» деп атаған |
Саралау: Өлеңнің мазмұны бойынша 2 жұпқа тапсырма беремінI деңгей «Әдебпет лотосы» әдісі шығарма кейіпкерлері бойынша кесте толтырадыII деңгей «ВЕНН диаграмасы» әдісі арқылы кейіпкерлерді салыстырады | Бағалау әдісі:«жарайсың», «керемет», «өте жақсы» Бағалау парағы «Жетістік баспалдағы»Кері байланыс ( ауызша). | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:
|
Сабақ бойынша рефлексия1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? 4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандайөзгеріс енгіздім және неге? | 1.Жоспарлаған ықшамсабағымның мақсатттары мен міндеттері
|
Қорытынды бағала |
|