"Жігерлі ұлт" Эстафеталық жарыс 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Жігерлі ұлт" Эстафеталық жарыс 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: дене шынықтыру

Сынып: 5

Мектеп: №25 Ж.О.М.

Күні: 12.12.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шоханов Асылхан Алишерович

Сабақтың тақырыбы: Жігерлі ұлт. Эстафеталық жарыс.


Қатысқандар:16


Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

5.3.2.2. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Дене қозғалыстарын, жүру және жүгіруді орындайды.

Көптеген оқушылар: Кедергілер арасынан секіртпемен секіріп жүру жаттығуларын орындау.


Құндылықтарды дарыту


Оқушыларды Отан сүйгіштікке, адамгершілікке баулу.

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


1. Сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Сабаққа қатысқан оқушыларды түгендеу.

Қауіпсіздік ережелерін айтып өту. Сабақтың тақырыбымен таныстыру.

Саптағы жаттығулар.

2. Жүру, оның түрлері:

  • Қол белде, аяқтың ұшымен;

  • Қол желкеде, өкшемен;

  • Аяқтың сыртқы жағымен;

  • Аяқтың ішкі жағымен.

3. Жүгіру, оның түрлері:

  • Жеңіл жүгіріс;

  • Тізені алдыға биік көтеріп жүгіру;

  • Қолды артқа қойып, аяқты артқа сермей жүгіру;

  • Аяқты ішке сермей жүгіру;

  • Қол желкеде аяқты алға биік көтеріп қайшылап жүгіру.

4. Жалпы дамыту жаттығулары.


Ысқырық, доп, алаң, таяқша

Сабақ ортасы


Эстафеталық ойын. Мұғалімннің пәрменімен басталады


1.Таяқшамен кедергілер арқылы жүгіру.



2.Баскетбол добын алып жүруді үйрету.



3.Қасықпен теннис добын алып жүру.



4.Мергендер сайысы.



5.Үлкен шармен секіру.



6.Ұлттық ойын- арқан тарту.




Ысқырық, доп, алаң, таяқша

Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді

Бас бармақ” тәсілі арқылы бағалау.



Қосымша ақпарат


Саралау – оқушыларға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?


Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құныдылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Оқушыларды қолдау мақсатында “Жарайсың!”, “Өте жақсы!” деген марапаттау сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін.

Смайликтер, стикерлер, карточкалар

Оқушыларды бір-біріне құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Дүниетану, сурет

Рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

  • Бүгін оқушылар не үйренді?

  • Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?


  • Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Уақытты қалай пайдаландым?

  • Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


  • Ия сабақ мақсаттары мен міндеттері орындалады.


  • Оқушыларды оқу мақсатында жоспарлаған жаттығуларды жасай білді.

  • Сабақ түсіну, білу қолдану мақсаты бойынша берілген деңгейлі тапсырмаларды орындады.

  • Жоспарлаған саралау іске асты, тапсырмалар орындалды

  • Уақыт тиімді пайдаланылды.


  • Сабаққа жоспарланған жоспарда ешқандай өзгерістер енгізілмеді.

Қорытынды бағалау.

  1. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

  • Психологиялық дайындық

  • Кім біледі?” әдісі

2. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

  • Жұптық жұмыс тапсырмаларын пайдалансам

  • Критериалды бағалауды меңгеріп қолдансам.

25 ЖОМ Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Шоханов Асылхан

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2018
841
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі