Материалдар / Жиындар тақырыбында мәтіндік есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жиындар тақырыбында мәтіндік есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлімі:5.3С бөлім: Жиындар Оқу мақсаттар: 5.5.2.7 Эйлера-Венн диаграммасын пайдаланып есептер шығару; Сабақ мақсаттары: Эйлер-Венн диаграммасын жиындар мен жиындар элементтер санын сипаттауда қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2022
917
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

5.3С бөлім: Жиындар

Мұғалімнің аты-жөңі:

Джабанаев С.К.

Мерзімі:

17.05.21ж.

Сынып:5 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Жиындар тақырыбында мәтіндік есептерді шығару

Оқу мақсаттар:

5.5.2.7 Эйлера-Венн диаграммасын пайдаланып есептер шығару;

Сабақ мақсаттары:

Эйлер-Венн диаграммасын жиындар мен жиындар элементтер санын сипаттауда қолданады

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы/10мин

Ұйымдастыру.

а)Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. Оқу, жазу, сызу құралдарын тексеру.

ә) Оқушыларға ұсынылған сұрақтарға жауап беру ұсынылады.

Мұғалім оқушыларға өзін-өзі бағалау парақшасын таратады, оқушылар сабақ барысында кестені толтырады.

Оқушылар сабақ тақырыбын жазады және мұғаліммен бірге табыс критерийлерін анықтайды .

Сұрақтарға жауап беру

Мұғалімнің сөзі,смайлик арқылы.

Презентация

1,2Слайд,5 сынып


Слайд 3,4



«Сұрақты қағып ал» арқылы оқушылардың өткен тақырыптарды тексеру


Сұрақтарға жауап беру

Мұғалімнің сөзі,смайлик арқылы.

http://moodle.tomedu.ru/mod/book/view.php?id=1749

https://twig-bilim.kz/film/venn-diagrams-global-habitats-6931/

слайд 5

Слайд 6

http://www.reshim.su/blog/krugi_ehjlera/2016-07-04-681

https://www.youtube.com/watch?v=YQzfRj9wiWM

қосымша 1

http://festival.1september.ru/articles/635933/

қосымша 2

қосымша 3

Слайд 7


Сабақтың ортасы/30 мин

Мұғалім:

Леонард Эйлер есептерді шығару барысында жиындарды бейнелеуде дөңгелектерді қолданған, сол себепті оларды Эйлер дөңгелегі деп атайды. Эйлер алғаш рет бұл әдіс туралы неміс ханшайымына жазған хатында «Біздің ойлануымызды жеңілдету үшін, дөңгелектерді пайдалану өте қолайлы» деп атап көрсеткен. Ал енді дөңгелектер біздің ойлануымызды қалай жеңілдететінін қарастырайық

Видео қарау.

Мұғалім оқушылар арасында сауалнама жүргізеді: Сіздерге қандай түс ұнайды?

А) ақ б) қара в) ақ және қара

Жүргізілген сауалнама бойынша Эйлер дөңгелектерін салады.


Оқушылармен жүргізілген сауалнама бойынша сұхбат жүргізіледі. Мысалы, сыныпта 25 оқушы бар. Олардың ішінде 12-і ақ түсті, ал 9-ы ақ пен қараны, қалғандары қараны таңдады. Венн диагрммасының көмегімен жиындармен орындалатын амалдарды бейнелеуге болады.

1-сурет

Топтық жұмыс.

Оқушылар 1 сурет Венн диаграммасын пайдаланып мәтіндік есеп құрастырады. Әр бір топ құрған есептерін сыныпқа ұсынады.

Жұптық жұмыс.

«Әткеншек» (Карусель) әдісі қолданылады. Әрбір жұп

-бір есеп таңдап алып, шығарады,

-тапсырмалармен алмасады

- бірдей тапсырмаларды орындаған жұптар шығару жолын талқылайды, шешімдерін негіздейді.

Жұпқа арналған тапсырмалар:

Тапсырма 1. Үй жануарлары. Менің барлық құрбыларымның үй жануарлары бар. Олардың алтауы мысық, ал бесеуі итті жақсы көреді және асырайды. Тек екі досымда мысық та, ит те бар. Менің неше құрбым бар екендігін тап?

Тапсырма 2. Кітапханалар. Сыныпта 30 оқушы бар.Олардың барлығы аудандық және мектептік кітапханалардың оқырмандары. 20 бала мектеп, ал 15-і аудандық кітапханадан кітап алады. Неше бала мектептік кітапхананың оқырманы болып табылмайды?

Тапсырма 3. Сүйікті мультфильмдер. 5-сынып оқушылары арасында сүйікті мультфильмдерге байланысты сауалнама жүргізілді. Ең танымал болып шыққан 3 мультфильм: " Аққұбақыз және жеті ергежейлі ", "Винни Пух" және "Микки Маус". Сыныпта 28 оқушы бар. " Аққұбақыз және жеті ергежейлі " мультфильмін 16 оқушы, олардың ішінде 3-уі "Микки Маус-ты" да атады,алтауы - "Винни Пух", ал біреуі болса 3 мультфильмді де жазды. "Микки Маус" Мультфильмін 9 бала атады, ішінде 5-еуі 2 мультфильм тандаған. Неше адам "Винни Пух" мультфильмін таңдаған?

Тапсырма 4. Хобби. 5 сыныптың 24 оқушысының ішінде 10 бала музыка мектебіне , 8 бала өнер мектебіне, 12 бала спорт мектебіне, музыка және өнер мектебіне-3, өнер және спорт мектебіне-2, музыка және спорт мектебіне - 2, барлық 3 мектепке 1 ғана бала барады. Қанша бала тек 1 мектепке ғана барады? Ешқайда бармайтын бала саны неше?

Тапсырма 5. Жұмбақтар туралы. Сөреде 26 математикалық әртүрлі ойын-жұмбақтар тұрған. Олардың 4-еуін Гриша мен Саша ойнады. Игорь Гришаға да, Сашаға да қатысты емес 7 ойынды және Гриша ойнаған 2 ойынды ойнап көруге тырысты. Гриша барлығы 11 математикалық ойын-жұмбақтарды ойнады. Саша неше ойын ойнады?

Тапсырма 6. Спорт сыныбы. Сыныпта 35 бала бар. Олардың 24-і футбол, 18-і волейбол, 12-сі баскетбол ойнайды. 10 оқушы бір уақытта футбол мен волейбол, 8 - футбол мен баскетбол, ал 5 - волейбол мен баскетбол ойнайды. Неше оқушы футболды да, волейболды да, баскетболды да ойнайды?

Жеке жұмыс

Оқушыларға өздігінен орындау үшін үш деңгейлі тапсырмалар беріледі «Венн диаграммалары: Жаһандық мекен ету орталары».

Оқушылар өзін –өзі бағалау парақшасы бойынша қорытынды жасайды.


Және сұрақтарға жауап береді:

1. сабақ барысында қандай есептер шығардық?

2. Қолданылған әдіс қандай?

3. Есепті шығаруды неден бастаған дұрыс?

4. Қандай есептер шығару барысында қиындықтар туындады? Неге?

Кері байланыс

Жеке жұмысты тексеру арқылы оқушыларға кері байланыс беру және бағалау. Бағалау қалыптастырушы бағалаудағы жетістік критреийі бойынша бағаланады. Кері байланыс жеке оқушыларға ауызша не жазбаша түрде беріледі.

Оқушы дауысы ( бүгінгі сабақты қаншалықты өзіне сенімді түрде түсінгенін әр оқушы тақтадағы сөйлемдердің бірін аяқтау керек)

Бұл тарауда маған ең қызықты болғаны….

· Бұл тарауда ең қиын болғаны…

· Мен мына жәйттарға баса назар аударуды ұсынамын....

· Тақырыпты түсіну үшін ең пайдалы болған іс-әрекет…...

· Мен ұққан нәрселердің ең маңыздысы ол…………

· Мені таң қалдырған жәйт ол……….

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді.

Өз-өзің бағалау

Оқулық,тақта.

Сабақтың соңы

5 минут

Үйге тапсырма.

1 Кірпіштің салмағы 1 кг және тағы өзінің салмағының жартысы. Кірпіштің салмағы қандай?

Шығарылуы:

Х – кірпіштің салмағы. Сонда:

Х = 0,5Х + 1

Х = 1/0,5

жауабы: 2 кг.

Оқулықтан № 10-13, бет 75

Әр қайсысы жауап беруге тырмысады.

Мұғалімнің сөзі.

Оқулық кітабі


Мадақтау арқылы бағалау.

Рефлексия:

1.Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?

2.Неліктен?

3.Жұмыста нені ескермедіңіздер?

4.Неліктен?


Тақтаға шығып есептерді шығару

Балалар бағалау

Тақта.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!