Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
«Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі»
КММ
Ашық
сабақ
Сабақтың
тақырыбы: The animals.
Жануарлар
Сынып:
2
Күні:08.10.2017
Мұғалім: Шарипова
А.М
2017
жыл
Сабақтың тақырыбы:
The
animals. Жануарлар
Мақсаты: «The
animals» тақырыбын енгізе отырып,
балаларға ағылшын тілінде үй жануарлардың аттарын атауаға үйрету.
Сөздік қорларына жаңа сөздер енгізу. Әр түрлі дидактикалық – үйрету
тапсырмалары арқылы балалардың ерікті есте сақтау, ойлау,
қабілеттерін дамыту.Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: қазақ тілі - ағылшын
тілі.
Қажетті құрал
жабдықтар: ойыншықтар, дидактикалық қима
- қағаздар, жануарлардың суреттері. CD плейер
Іс - әрекет кезеңдері
Ұйымдастырушылық немесе мотивациялық қозғаушы
Warm - up!
Педагогтің іс -
әрекеті
- Good morning, children!
- I’m very glad to see you!
How are you?
Ойын: «Сиқырлы микрофон»
Балалар шеңбер құрып отырады.
Мұғалім қолына микрофон ұстап оның сиқырлы екендігін айтады.
Шеңберді айнала мұғалім қолындағы микрофонды кез –
келген балаға ұсынады.
Микрофонды алған бала өзін –
өзі таныстыру керек.
Үлгі: - Hello!
I am glad to see you!
My name is Arman.
My surname is Ibraev.
Ізденушілік немесе қойылған тапсырманы орындау
Мұғалім үй жануарларының суретін көрсетіп,
жаңа сөздермен таныстырады.
A sheep – қой,A dog
– ит,A horse
– ат,A cow
– сиыр,
A hen
– тауық,
A cat
- мысық


Мұғалім сұрақ қояды.
Бұл не?
Жануарлардың суретін көрсетіп. What is it? - It is a
dog
Ән «Twinkle, twinkle little
star?»
Мұғалім бірнеше рет қайталайды.
- Twinkle, twinkle little star
How I wonder what you are
Up above the world so high
Like a diamond in the sky!
Ойын:
«What is
missing?»
Мұғалім балаларға көздерін жұмуын сұрап,
бір үй жануарын тығып қояды.
Балалар көзін ашқанда қай үй жануардың жоқ екенін айтады.
Балалар ағылшынша атын айтып табулары керек.
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
«Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі»
КММ
Ашық
сабақ
Сабақтың
тақырыбы: «Fruits and vegetables», «Жемістер мен
көкөністер»
Сынып:
2
Күні:12.12.2017
Мұғалім: Шарипова
А.М
2017
жыл
Cабақтың
тақырыбы: «Fruits and vegetables», «Жемістер мен
көкөністер»
Мақсаты:
«Жемістер мен көкөністер» тақырыбына
байланысты балалардың білімдерін тереңдете түсуде «What is this?
Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандай?» сұрақтарына жауап
бере білуге үйрету.
Жемістер мен көкөністерді бір – бірінен
ажыратып, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Жаңа сөздер арқылы
баланың ойлау қабілетін, сөздік қорларын
молайту.
Сөздік
жұмыс:
apple –
алма

apple – алма,pear –
алмұрт ,grapes – жүзім,apricot – өрік,peach –
шабдалы,banana – банан,plum –
алхоры.
Қолданылатын көрнекі құралдар: үлестірмелі
жемістер мен көкөністер суреттері, дидактикалық ойындар
құралдары.
Әдіс – тәсілдер: АКТ қолдану, сұрақ – жауап,
түсіндіру.
Қостілділік: fruits – жемістер, vegetables -
көкөністер, tomato – қызанақ, cucumber – қияр, carrot – сәбіз,
onion – жуа, garlic – сарымсақ, sweet pepper – тәтті бұрыш, pumpkin
– асқабақ
Тәрбиешінің
іс –
әрекеті
Шаттық
шеңбері:
Good morning, good
morning,
Good morning to
you!
Good morning, good
morning,
I’m glad to see
you!
Сұрақтар:
- Good morning
children’s?
- What is your
name?
- How are
you?
- How old are
you?
- Where are you
from?
-
Балалар
бүгінгі
біздің
оқу іс –
әрекетіміз
жемістер
мен көкөністер
туралы
болады.
Сонымен
қатар
«What is
this? Мынау
не?», «What colour is
it? Түсі қандай?»
сұрақтарына
жауап
бере білуді
үйренеміз.
-
Қане,
балалар
қандай
жемістер
мен көкөністерді
білесіңдер?
-
Олай болса,
жемістер
мен көкөністердің
әрқайсысымен
жеке –
жеке танысайық.
Жаңа
сөздер:
Fruits –
жемістер, vegetables
– көкөністер, apple –
алма, pear –
алмұрт, grapes –
жүзім, apricot
– өрік, peach –
шабдалы, banana –
банан, plum –
алхоры, orange –
апельсин, cherry –
шие, pineapple
– ананас, strawberry
– құлпынай, raspberry
– таңқурай, tangerine
- мандарин,
сabbage –
қырыққабат, beetroot
– қызылша, potato –
картоп, tomato –
қызанақ, cucumber
– қияр, carrot –
сәбіз, onion –
жуа, garlic –
сарымсақ, sweet pepper
– тәтті
бұрыш, pumpkin
– асқабақ
сөздерін
қайталайық.
What is
this?
Мынау
не?
What colour is an
apple?
Алманың
түсі қандай?
What is
this?
Мынау
не?
What colour is an
grapes?
Жүзімнің
түсі қандай?
What is
this?
Мынау
не?
What colour is an
pear?
Алмұрттың
түсі қандай?
Сергіту
жаттығуы:
One, one,
one,
Little dog
run.
Two, two,
two,
Cats see
you.
Three, three,
three,
Birds in a
tree.
Four, four,
four,
Frogs on the
floor.
Ойын:
«Себеттегі
не?», «What is in the
basket?»
Мақсаты:
жемістер
мен көкөністерді
бір –
бірінен
ажырату.
Шарты:
қызыл
себетке
көкөністерді,
жасыл
себетке
жемістерді
салу.
Себеттерге
не салғандары
жөнінде
айтып
беру.
Сұрақтар?
What fruit do you
like?
Сендер
қандай
жемісті
жақсы
көресіңдер?
What vegetables do you
like?
Сендер
қандай
көкөністі
жақсы
көресіңдер?