Материалдар / Ж.Нәжімеденов. «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем»өлеңдері

Ж.Нәжімеденов. «Сен ақылды болсаң екен», «Жаманыңды көрмесем»өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақынның өмірі мен шығармашылық жолының қыр-сырын зерттету,оның поэзиясының табиғатын даралай,саралай отырып,өзіндік ерекшелігіне көңіл аударту. Өлеңіне әдеби талдау жасатып,оқушының сөйлеу тілін дамыту,өз бетінше ізденуге,ой қорытуға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
1006
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі «Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі» КММ













Ашық сабақСабақтың тақырыбы: The animals. Жануарлар Сынып: 2Күні:08.10.2017















Мұғалім: Шарипова А.М





















2017 жыл

Сабақтың тақырыбы: The animals. ЖануарларМақсаты: «The animals» тақырыбын енгізе отырып, балаларға ағылшын тілінде үй жануарлардың аттарын атауаға үйрету. Сөздік қорларына жаңа сөздер енгізу. Әр түрлі дидактикалық – үйрету тапсырмалары арқылы балалардың ерікті есте сақтау, ойлау, қабілеттерін дамыту.Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу.Билингвальді компонент: қазақ тілі - ағылшын тілі.Қажетті құрал жабдықтар: ойыншықтар, дидактикалық қима - қағаздар, жануарлардың суреттері. CD плейерІс - әрекет кезеңдеріҰйымдастырушылық немесе мотивациялық қозғаушыWarm - up!Педагогтің іс - әрекеті- Good morning, children!- I’m very glad to see you!How are you?Ойын: «Сиқырлы микрофон»Балалар шеңбер құрып отырады. Мұғалім қолына микрофон ұстап оның сиқырлы екендігін айтады. Шеңберді айнала мұғалім қолындағы микрофонды кезкелген балаға ұсынады. Микрофонды алған бала өзінөзі таныстыру керек.Үлгі: - Hello!I am glad to see you!My name is Arman.My surname is Ibraev.Ізденушілік немесе қойылған тапсырманы орындауМұғалім үй жануарларының суретін көрсетіп, жаңа сөздермен таныстырады.A sheep қой,A dog ит,A horse ат,A cow сиыр, A hen тауық, A cat - мысық

Мұғалім сұрақ қояды. Бұл не? Жануарлардың суретін көрсетіп. What is it? - It is a dogӘн «Twinkle, twinkle little starМұғалім бірнеше рет қайталайды.- Twinkle, twinkle little starHow I wonder what you areUp above the world so highLike a diamond in the sky!Ойын: «What is missingМұғалім балаларға көздерін жұмуын сұрап, бір үй жануарын тығып қояды. Балалар көзін ашқанда қай үй жануардың жоқ екенін айтады. Балалар ағылшынша атын айтып табулары керек.























Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі «Л.Н.Толстой атындағы орта мектебі» КММ











Ашық сабақ Сабақтың тақырыбы: «Fruits and vegetables», «Жемістер мен көкөністер» Сынып: 2 Күні:12.12.2017

















Мұғалім: Шарипова А.М











2017 жыл

Cабақтың тақырыбы: «Fruits and vegetables», «Жемістер мен көкөністер»Мақсаты: «Жемістер мен көкөністер» тақырыбына байланысты балалардың білімдерін тереңдете түсуде «What is this? Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандай?» сұрақтарына жауап бере білуге үйрету.Жемістер мен көкөністерді бір – бірінен ажыратып, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Жаңа сөздер арқылы баланың ойлау қабілетін, сөздік қорларын молайту.Сөздік жұмыс: apple – алмаapple – алма,pear – алмұрт ,grapes – жүзім,apricot – өрік,peach – шабдалы,banana – банан,plum – алхоры.Қолданылатын көрнекі құралдар: үлестірмелі жемістер мен көкөністер суреттері, дидактикалық ойындар құралдары.Әдіс – тәсілдер: АКТ қолдану, сұрақ – жауап, түсіндіру.Қостілділік: fruits – жемістер, vegetables - көкөністер, tomato – қызанақ, cucumber – қияр, carrot – сәбіз, onion – жуа, garlic – сарымсақ, sweet pepper – тәтті бұрыш, pumpkin – асқабақТәрбиешінің ісәрекетіШаттық шеңбері:Good morning, good morning,Good morning to you!Good morning, good morning,I’m glad to see you!Сұрақтар:- Good morning children’s?- What is your name?- How are you?- How old are you?- Where are you from?- Балалар бүгінгі біздің оқу ісәрекетіміз жемістер мен көкөністер туралы болады. Сонымен қатар «What is this? Мынау не?», «What colour is it? Түсі қандайсұрақтарына жауап бере білуді үйренеміз.- Қане, балалар қандай жемістер мен көкөністерді білесіңдер?- Олай болса, жемістер мен көкөністердің әрқайсысымен жекежеке танысайық.Жаңа сөздер:Fruits – жемістер, vegetables – көкөністер, apple – алма, pear – алмұрт, grapes – жүзім, apricot – өрік, peach – шабдалы, banana – банан, plum – алхоры, orange – апельсин, cherry – шие, pineapple – ананас, strawberry – құлпынай, raspberry – таңқурай, tangerine - мандарин, сabbageқырыққабат, beetroot – қызылша, potato – картоп, tomato – қызанақ, cucumber – қияр, carrot – сәбіз, onion – жуа, garlic – сарымсақ, sweet pepper – тәтті бұрыш, pumpkin – асқабақ сөздерін қайталайық.What is this?Мынау не?What colour is an apple?Алманың түсі қандай?What is this?Мынау не?What colour is an grapes?Жүзімнің түсі қандай?What is this?Мынау не?What colour is an pear?Алмұрттың түсі қандай?Сергіту жаттығуы:One, one, one,Little dog run.Two, two, two,Cats see you.Three, three, three,Birds in a tree.Four, four, four,Frogs on the floor.Ойын 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ