Күні:
Тәрбиеші: Гүлмира Езембердиева
Білім беру саласы:Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Жүгіру және секіру ойын жаттығулары. Қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыру.
Мақсаты: Спортқа баулу, ынтасын арттыру.Жүгіру және секіру техникасын үйрену. Дене, қол қимылын икемдеу,салауатты өмір салтын насихаттау, дене тәрбиесінің дұрыс қалыптасуына, дене бұлшық еттерінің шынығуына ықпал жасау. Гимнастикалық таяқшамен, доғаның астынан еңбектеп өтуді, қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыруды үйрету. Балаларды ойлауға және ұйымшылдыққа, шапшаңдылыққа, спорттыққа тәрбиелеу. Қызықты ойындар ойнату.
Көрнекілігі: гимнастикалық таяқша, ысқырық, қар кесегі, нысана,асық, мұздар, атрибуттар,слайд
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, ойындар, сергіту жаттығулары, тыныштық сәті
Қос тілдік компоненті: Қызыл-красный-red
Жасыл-зеленый-green
Көк-синий-blue
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Ұйымдастырушы ізденуші 5 минут Рефлексивті түзету |
Балаларды үнтаспадағы әуен арқылы залға маршпен кіргізу, залды айналып өтіп, бір қатарға тұру. Тік тұр! Түзел!
Шеңбер бойымен.
Аяқты нық басамыз.
Жүрейік аяқ ұшымен.
Жүрейік біз өкшемен.
Бастапқы қалып үш қатарға бөліну. Үнтаспадағы әуенмен жаттығу орындау. 2. Гимнастикалық таяқшамен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. Бас, қол мен иық бұлшық еттерін нығайтуға арналған жаттығулар. 1.Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып тұрып, гимнастикалық таяқшаны төмен ұстап, қолды төмен түсіріп тұру 1-гимнастикалық таяқшаны жоғары көтеру,оған қарау; 2-б.қ оралу, 5-6 рет қайталау 2. Б.қ. аяқ алшақ, гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен ұстау. 1-аяқты бүкпей алға еңкейіп, гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен ұстау; 2-аяқты бүкпей алға еңкею; 3-б.қ. оралу, 5-6 рет қайталау. 4. Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып тұру, гимнастикалық таяқшаны ұстап, қолды төмен түсіріп тұру. 1-гимнастикалық таяқшаны жоғары көтеру,бір мезгілде оң аяқты артқа созып, аяқтың ұшын еденге тигізіп; 2-осы қимылды сол аяқпен орындау; 3-б.қ. оралу 5-6 рет қайталау. 5. Б.қ. аяқ алшақ, гимнастикалық таяқшаны еденде қою, қол белде. 1-гимнастикалық таяқша үстімен алға, артқа секіру 2- б.қ. оралу 2-3 рет қайталау 7. Терең тыныс алу Негізгі тапсырма
-Жарайсыңдар, балалар «Табын» қимылды ойын Мақсаты: белгіге шапшаң жауап қайтару қабілетін, жүгіру дағдысын дамыту. Мазмұны: «бақташы» мен «қасқырды» таңдайды («қасқыр» алаңның ортасында тұрады). «Қойлар» «бақташыны» шақырады: Бақташым-ау, бақташы, Кернейіңді тартсаңшы! Өп қой жұмсақ, Шық қой тәтті. Алдыңдағы табынды Көкке шығарсаңшы! «Бақташының» «Қасқыр!» деген белгісі бойынша «қойлар» алаңның қарама-қарсы жағындағы «үйге» қарай жүгіреді. «Қанталапай» қимыл-қозғалыс ойыны Бүгінгі,оқу іс-әрекетінде сендерге ерекше қандай жаттығулар ұнады.
Сап түзел!Тік тұр!
Маршпен залдан шығып кетеді. |
Сәлеметсіздер ме!
Балалар шеңбер бойымен, өлең шумақтарын айтады. Аяқ ұшымен жүреді. Өкшемен жүреді. Жыланша жүгіреді Б.қ. қолды жоғары-төмен көтеріп дем шығару. Жан – жақты дамыту жаттығулары
Б.қ. қолды белге қойып, басқа арналған жаттығуды орындау. Б.қ. қолды белге қойып, иыққа арналған жаттығуды жасау Б.қ. қолды алдыға созу арқылы қайшылау жаттығуын орындау. Б.қ. қолды жоғары-төмен көтеріп дем шығару.
Балалар қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтырады.
Балалар ойынды қызығушылықпен орындайды.
Балалармен ойын арқылы бірге жаңа оқу іс-әрекетін қорытындылау.
Балалар келген қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені
меңгерді:Балалар қатармен жүруге
үйренеді.Жүрген кезде бір-бірін итермей, абайлап, тізені жоғары
көтеріп жүру керектігі жайлы хабардар болады.Жаттығу жасау,
денсаулыққа пайдалы екені жайлы
біледі.
Нені
игерді:Ойынға қызығушылық
танытады.Тәрбиешінің артынан жаттығуларды
қайталайды.
Нені істей
біледі:Жүреді, жүгірумен
алмастырады.Түрлі қимылдарды жасай біледі.Қатармен жүруді жартылай
меңгерген.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгіру және секіру ойын жаттығулары. Қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыру.
Жүгіру және секіру ойын жаттығулары. Қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыру.
Күні:
Тәрбиеші: Гүлмира Езембердиева
Білім беру саласы:Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Дене шынықтыру
Тақырыбы: Жүгіру және секіру ойын жаттығулары. Қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыру.
Мақсаты: Спортқа баулу, ынтасын арттыру.Жүгіру және секіру техникасын үйрену. Дене, қол қимылын икемдеу,салауатты өмір салтын насихаттау, дене тәрбиесінің дұрыс қалыптасуына, дене бұлшық еттерінің шынығуына ықпал жасау. Гимнастикалық таяқшамен, доғаның астынан еңбектеп өтуді, қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтыруды үйрету. Балаларды ойлауға және ұйымшылдыққа, шапшаңдылыққа, спорттыққа тәрбиелеу. Қызықты ойындар ойнату.
Көрнекілігі: гимнастикалық таяқша, ысқырық, қар кесегі, нысана,асық, мұздар, атрибуттар,слайд
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, ойындар, сергіту жаттығулары, тыныштық сәті
Қос тілдік компоненті: Қызыл-красный-red
Жасыл-зеленый-green
Көк-синий-blue
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы Ұйымдастырушы ізденуші 5 минут Рефлексивті түзету |
Балаларды үнтаспадағы әуен арқылы залға маршпен кіргізу, залды айналып өтіп, бір қатарға тұру. Тік тұр! Түзел!
Шеңбер бойымен.
Аяқты нық басамыз.
Жүрейік аяқ ұшымен.
Жүрейік біз өкшемен.
Бастапқы қалып үш қатарға бөліну. Үнтаспадағы әуенмен жаттығу орындау. 2. Гимнастикалық таяқшамен орындалатын жалпы дамыту жаттығулары. Бас, қол мен иық бұлшық еттерін нығайтуға арналған жаттығулар. 1.Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып тұрып, гимнастикалық таяқшаны төмен ұстап, қолды төмен түсіріп тұру 1-гимнастикалық таяқшаны жоғары көтеру,оған қарау; 2-б.қ оралу, 5-6 рет қайталау 2. Б.қ. аяқ алшақ, гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен ұстау. 1-аяқты бүкпей алға еңкейіп, гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен ұстау; 2-аяқты бүкпей алға еңкею; 3-б.қ. оралу, 5-6 рет қайталау. 4. Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып тұру, гимнастикалық таяқшаны ұстап, қолды төмен түсіріп тұру. 1-гимнастикалық таяқшаны жоғары көтеру,бір мезгілде оң аяқты артқа созып, аяқтың ұшын еденге тигізіп; 2-осы қимылды сол аяқпен орындау; 3-б.қ. оралу 5-6 рет қайталау. 5. Б.қ. аяқ алшақ, гимнастикалық таяқшаны еденде қою, қол белде. 1-гимнастикалық таяқша үстімен алға, артқа секіру 2- б.қ. оралу 2-3 рет қайталау 7. Терең тыныс алу Негізгі тапсырма
-Жарайсыңдар, балалар «Табын» қимылды ойын Мақсаты: белгіге шапшаң жауап қайтару қабілетін, жүгіру дағдысын дамыту. Мазмұны: «бақташы» мен «қасқырды» таңдайды («қасқыр» алаңның ортасында тұрады). «Қойлар» «бақташыны» шақырады: Бақташым-ау, бақташы, Кернейіңді тартсаңшы! Өп қой жұмсақ, Шық қой тәтті. Алдыңдағы табынды Көкке шығарсаңшы! «Бақташының» «Қасқыр!» деген белгісі бойынша «қойлар» алаңның қарама-қарсы жағындағы «үйге» қарай жүгіреді. «Қанталапай» қимыл-қозғалыс ойыны Бүгінгі,оқу іс-әрекетінде сендерге ерекше қандай жаттығулар ұнады.
Сап түзел!Тік тұр!
Маршпен залдан шығып кетеді. |
Сәлеметсіздер ме!
Балалар шеңбер бойымен, өлең шумақтарын айтады. Аяқ ұшымен жүреді. Өкшемен жүреді. Жыланша жүгіреді Б.қ. қолды жоғары-төмен көтеріп дем шығару. Жан – жақты дамыту жаттығулары
Б.қ. қолды белге қойып, басқа арналған жаттығуды орындау. Б.қ. қолды белге қойып, иыққа арналған жаттығуды жасау Б.қ. қолды алдыға созу арқылы қайшылау жаттығуын орындау. Б.қ. қолды жоғары-төмен көтеріп дем шығару.
Балалар қар кесегін нысанаға дәлдеп лақтырады.
Балалар ойынды қызығушылықпен орындайды.
Балалармен ойын арқылы бірге жаңа оқу іс-әрекетін қорытындылау.
Балалар келген қонақтармен қоштасады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені
меңгерді:Балалар қатармен жүруге
үйренеді.Жүрген кезде бір-бірін итермей, абайлап, тізені жоғары
көтеріп жүру керектігі жайлы хабардар болады.Жаттығу жасау,
денсаулыққа пайдалы екені жайлы
біледі.
Нені
игерді:Ойынға қызығушылық
танытады.Тәрбиешінің артынан жаттығуларды
қайталайды.
Нені істей
біледі:Жүреді, жүгірумен
алмастырады.Түрлі қимылдарды жасай біледі.Қатармен жүруді жартылай
меңгерген.
шағым қалдыра аласыз




















