Мотивациялық
қозғаушы
Ұйымдастырушы
ізденуші
5
минут
Рефлексивті
түзету
|
Балаларды үнтаспадағы әуен
арқылы залға маршпен кіргізу, залды айналып өтіп, бір қатарға
тұру.
Тік тұр!
Түзел!
-
Кіріспе
бөлімі
Шеңбер
бойымен.
-
Бәрінен де
асамыз,
Аяқты нық
басамыз.
-
Айналып кілем
тұсымен,
Жүрейік аяқ
ұшымен.
-
Екі қолымыз
желкеде,
Жүрейік біз
өкшемен.
-
Жыланша
жүгіру
-
Бір бұрыштан екінші бұрышқа
жүгіру
-
Терең тыныс
алу
Бастапқы қалып үш қатарға
бөліну.
Үнтаспадағы әуенмен жаттығу
орындау.
2. Гимнастикалық таяқшамен
орындалатын жалпы дамыту
жаттығулары.
Бас, қол мен иық бұлшық
еттерін нығайтуға арналған
жаттығулар.
1.Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып
тұрып, гимнастикалық таяқшаны төмен ұстап, қолды төмен түсіріп
тұру
1-гимнастикалық таяқшаны
жоғары көтеру,оған
қарау;
2-б.қ оралу, 5-6 рет
қайталау
2. Б.қ. аяқ алшақ,
гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен
ұстау.
1-аяқты бүкпей алға еңкейіп,
гимнастикалық таяқшаны екі шетінен алып, төмен
ұстау;
2-аяқты бүкпей алға
еңкею;
3-б.қ. оралу, 5-6 рет
қайталау.
4. Б.қ. аяқ сәл алшақ ашып
тұру, гимнастикалық таяқшаны ұстап, қолды төмен түсіріп
тұру.
1-гимнастикалық таяқшаны
жоғары көтеру,бір мезгілде оң аяқты артқа созып, аяқтың ұшын еденге
тигізіп;
2-осы қимылды сол аяқпен
орындау;
3-б.қ. оралу 5-6 рет
қайталау.
5. Б.қ. аяқ алшақ,
гимнастикалық таяқшаны еденде қою, қол
белде.
1-гимнастикалық таяқша
үстімен алға, артқа
секіру
2- б.қ.
оралу 2-3 рет
қайталау
7. Терең тыныс
алу
Негізгі
тапсырма
-
Доғаның астынан енбектеп
өту
-
Мұз үстінен аттап
жүру
-
Қар кесегін нысанаға дәлдеп
лақтыру.
-Жарайсыңдар,
балалар
«Табын» қимылды
ойын
Мақсаты: белгіге шапшаң жауап қайтару
қабілетін, жүгіру дағдысын
дамыту.
Мазмұны: «бақташы» мен «қасқырды»
таңдайды («қасқыр» алаңның ортасында тұрады). «Қойлар» «бақташыны»
шақырады:
Бақташым-ау,
бақташы,
Кернейіңді
тартсаңшы!
Өп қой
жұмсақ,
Шық қой
тәтті.
Алдыңдағы
табынды
Көкке
шығарсаңшы!
«Бақташының» «Қасқыр!» деген
белгісі бойынша «қойлар» алаңның қарама-қарсы жағындағы «үйге»
қарай жүгіреді.
«Қанталапай» қимыл-қозғалыс
ойыны
Бүгінгі,оқу іс-әрекетінде
сендерге ерекше қандай жаттығулар
ұнады.
Сап түзел!Тік
тұр!
-
Жарайсыңдар, сендер шыныққан
балалар екендіктеріңді
көрсетіңдер,!
-
Енді бәріміз қонақтармен
қоштасайық.
Маршпен залдан шығып
кетеді.
|
Сәлеметсіздер
ме!
Балалар шеңбер бойымен, өлең
шумақтарын айтады.
Аяқ ұшымен
жүреді.
Өкшемен
жүреді.
Жыланша
жүгіреді
Б.қ. қолды жоғары-төмен
көтеріп дем шығару.
Жан – жақты дамыту
жаттығулары
Б.қ. қолды белге қойып, басқа
арналған жаттығуды
орындау.
Б.қ. қолды белге қойып, иыққа
арналған жаттығуды
жасау
Б.қ. қолды алдыға созу арқылы
қайшылау жаттығуын
орындау.
Б.қ. қолды жоғары-төмен
көтеріп дем шығару.
Балалар қар кесегін нысанаға
дәлдеп лақтырады.
Балалар ойынды қызығушылықпен
орындайды.
Балалармен ойын арқылы бірге
жаңа оқу іс-әрекетін
қорытындылау.
Балалар келген қонақтармен
қоштасады.
|