|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім – Атлетика арқылы физикалық қасиеттер |
Мектеп: Ғ.Мұратбаев |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 2В |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
2.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларында негізгі қозғалыс дағдыларын орындау және жалпылау 2.3.4.1 Дене жаттығуларының сауықтыруға пайдасын талқылау және сипаттай алу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары дамыту |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Кілт сөздер мен тіркестер. Бұған мыналар кіреді:
Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Жүгіру немесе жүруден гөрі секіру адамды неліктен шаршатады? |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Сыйластық. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физикамен байланыс - Домалауға бейімделген спорт құралдары. (Доп, обручи и т.б.) |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Фото және видео пайдалану |
|||||
|
Бастапқы білім |
Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
(Б, К, Ж, Тәж) Сапқа тұру. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбын хабарлау. Орыннан оңға, солға бұрылу.Техника қауіпсіздігі Саптық жаттығулар. Ж.Д.Ж. қозғалыста Ж.Д.Ж.бір орында. Аяқты артқа бүгіп жүгіру Тізені жоғары қөтеріп жүгіру. Оң жақ иықпен адымдап секіру. Сол жақ иықпен адымдап секіру Әрбір адымда секіріп жүгіру |
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.
Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б. Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер. |
||||
|
Сабақтың ортасы |
(К, Г) Ойын эстафеталарын жүргізу, оқушыларды 2 топқа бөлу, аралықты 10 -12 метр ету: 1-нұсқа: - жылан болып жүгіру - жұптармен жүгіру - ұзындыққа орыннан секіру - көздеп лақтыру 2-нұсқа: - оң аяқпен секіру - сол аяқпен секіру - көшбасшының артынан жүгіру - капитанға доп беру (К, Г) Оқушылар 2 топқа бөлінеді және жалпы старт сызығынан тізбекке бір-бірлеп тұрады. 3 м аралықта жүгіру сызығынан көлденең тұста орындықты орналастыру. Орындықтан 3 м аралықта және оған параллель сызықтарды жүргізу. Осы сызықтан 5 м аралықта диаметрі 1 м шеңберлерді топ саны бойынша сызу. Волейбол добы бойынша әр топтың бірінші ойыншылары. Мұғалім әр топқа төрешіні тағайындайды. Мұғалімнің сигналы бойынша ойыншылар орындыққа қарай жүгіреді және одан секіреді, содан кейін сызықтардың жанында тоқтайды да шеңберге түсу үшін допты лақтырады. Бұдан кейін доптың артынан жүгіреді, оны көтереді, кері қайтқанда қайта орындық арқылы секіреді, өз тобына қарай жүгіреді және жалпы сызықтан допты келесі ойыншыға береді. Ол осы әрекетті қайталайды. Айып саны аз болып эстафетаны ерте аяқтаған топ жеңеді. Тағыда басқа эстафеғталар. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
(Б) Оқушылар отырындар. Бұл жүрек соғысы жиілігімізді баяулатып, ойымыз бен денемізді тыныштандыруға мүмкіндік береді. Әдемі отырған кезінде оқушыларды иығынан түртіп, оларға ақырын аяқтарының ұшымен есік жанына барып тізіліп, шығып, сыныпқа қайтуға дайындаңыз. |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар
Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1-бөлім – Атлетика арқылы физикалық қасиеттер |
Мектеп: Ғ.Мұратбаев |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 2В |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
2.1.1.1 Қарапайым дене жаттығуларында негізгі қозғалыс дағдыларын орындау және жалпылау 2.3.4.1 Дене жаттығуларының сауықтыруға пайдасын талқылау және сипаттай алу |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Жүгіру, секіру және лақтыру дағдылары дамыту |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Кілт сөздер мен тіркестер. Бұған мыналар кіреді:
Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып. Жүгіру немесе жүруден гөрі секіру адамды неліктен шаршатады? |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Сыйластық. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физикамен байланыс - Домалауға бейімделген спорт құралдары. (Доп, обручи и т.б.) |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Фото және видео пайдалану |
|||||
|
Бастапқы білім |
Осы бөлімде денсаулықтың негізгі ұғымдарына шолу жасалады, күнделікті таңғы жаттығуды орындаудың маңыздылығы айтылады, оқушыларға таңғы жаттығу кешенін құру мүмкіндігі беріледі. Оқушылар өздерінің жүгіру, секіру және лақтыру сияқты қозғалу дағдыларын дамыту және жақсартуға жігерленеді. Жүгіру дағдылары жеке және топтық жаттығулар арқылы ойын негізінде байытылады. Бөлімнің соңында физикалық қасиеттер ойындар мен эстафета арқылы бекітіледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
(Б, К, Ж, Тәж) Сапқа тұру. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбын хабарлау. Орыннан оңға, солға бұрылу.Техника қауіпсіздігі Саптық жаттығулар. Ж.Д.Ж. қозғалыста Ж.Д.Ж.бір орында. Аяқты артқа бүгіп жүгіру Тізені жоғары қөтеріп жүгіру. Оң жақ иықпен адымдап секіру. Сол жақ иықпен адымдап секіру Әрбір адымда секіріп жүгіру |
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Әр оқушыға үлкен көбік доп.
Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б. Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер. |
||||
|
Сабақтың ортасы |
(К, Г) Ойын эстафеталарын жүргізу, оқушыларды 2 топқа бөлу, аралықты 10 -12 метр ету: 1-нұсқа: - жылан болып жүгіру - жұптармен жүгіру - ұзындыққа орыннан секіру - көздеп лақтыру 2-нұсқа: - оң аяқпен секіру - сол аяқпен секіру - көшбасшының артынан жүгіру - капитанға доп беру (К, Г) Оқушылар 2 топқа бөлінеді және жалпы старт сызығынан тізбекке бір-бірлеп тұрады. 3 м аралықта жүгіру сызығынан көлденең тұста орындықты орналастыру. Орындықтан 3 м аралықта және оған параллель сызықтарды жүргізу. Осы сызықтан 5 м аралықта диаметрі 1 м шеңберлерді топ саны бойынша сызу. Волейбол добы бойынша әр топтың бірінші ойыншылары. Мұғалім әр топқа төрешіні тағайындайды. Мұғалімнің сигналы бойынша ойыншылар орындыққа қарай жүгіреді және одан секіреді, содан кейін сызықтардың жанында тоқтайды да шеңберге түсу үшін допты лақтырады. Бұдан кейін доптың артынан жүгіреді, оны көтереді, кері қайтқанда қайта орындық арқылы секіреді, өз тобына қарай жүгіреді және жалпы сызықтан допты келесі ойыншыға береді. Ол осы әрекетті қайталайды. Айып саны аз болып эстафетаны ерте аяқтаған топ жеңеді. Тағыда басқа эстафеғталар. |
|||||
|
Сабақтың соңы |
(Б) Оқушылар отырындар. Бұл жүрек соғысы жиілігімізді баяулатып, ойымыз бен денемізді тыныштандыруға мүмкіндік береді. Әдемі отырған кезінде оқушыларды иығынан түртіп, оларға ақырын аяқтарының ұшымен есік жанына барып тізіліп, шығып, сыныпқа қайтуға дайындаңыз. |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||
шағым қалдыра аласыз













