|
Ұзақ мерзімді жоспардың |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалім аты жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: 6 Сабақ 4 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру секіру реттілігі |
||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||
|
жеңіл атлетика жаттығуларының адам өміріне қажеттілігін түсінеді |
|||||||
|
Жеңіл атлетикада қысқа қашықтыққа қашықтыққа жүгіру әдіс-тәсілдерін,техникасын үйренеді.. |
|||||||
|
Дұрыс старт алу техникасын білу және түсіну. Мәреге жету техникасын білу және түсіну. |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Бағалау критериі |
Сөреге дұрыс туруын үйрету Сөреден дұрыс старт алу Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы Мәреге жету техникасы Барлық оқушылар; жаттығуларды біледі Оқушылардың көбісі; Жабдықтарды жаттығулармен бірге қолдана алады Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды, дамыту үшін ақыл кеңес береді |
||||||
|
Сабақтың тілдік мақсаты |
|
|
|
|
|
|
|
|
Негізгі сөздер мен фразалар: |
|||||||
|
Бұның ішінде :
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Құндылықтар |
Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуатты есептеу математика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын түсіну. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер |
|||||
|
0-15минут Техника қауіпсіздігі Миға шабуыл Ынтымақтастық атмасферасын құру Жалпы жетілдіру жаттығулары |
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу, сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттармен және жетістік критерилермен танысу. Спорттық киімін тексеру. .Жүру,орташа қалыпта жүгіру,алаңның оң жағынан сол жағына қарай. 1.Аяқ қолды босата аяқ ұшымен жеңіл жүру. 2.Аяқты алға түзу лақтыра жүгіре жүру. 3.Аяқты артқа,қолға жеткізе жүру. 4.Бір аяқтан екінші аяққа секіре,ауысып жүру. 5.Тізені биікке көтере секіре жүру. 6.Жылдамдыққа жарыса жүгіру. 7.Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп,түсіру. Ж.К.Д.Ж. орында 1.Б.Қ. 1-қолды екі жаққа созу 2.-қолды жоғары 3.- қолды екі жаққа 4.-Б.Қ. 2.Б.Қ.Қолды желкеге,аяқ иық көлемінде. 1-2 тұлғаны бұру ,солға 3-4 оңға 3.Б.Қ. Аяқ иық көлемінде 1-алға ұмтылу 2-артқа 3-солға 4-оңға 4. Б.Қ.Н.Т. 1-алға еңкею 2-қолды жоғары соза 3-жүрелей отыру,қолды алға соза 4-Б.Қ. 5.Б.Қ.Аяқты иықтан кейін қою. «Диірмен» жаттығуын орындау 6.Б. Қ 1-2 тізені бүге алға ұмтылу 3-4-180 қа бұрылу 7.Б.Қ.Н.Т. 1-тіреле отыру 2-аяқты соза жүрелеу 3-отыру 4-Б.Қ. 8.Секіру 1.2.3 ,-жоғары 4 - бұрылу 360 Қатарға тұру 1.2 - ге санап,топқа бөліну 1.Сап қатар құру екіден,төрттен қозғалыстағы бұрылу жаттығулары |
Ысқырық, секундамер |
|||||
|
Ортасы 15-35 Қалыптастырушы бағалау |
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету. 1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшына қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. |
Үлкен, таза кеңістік.сқырық, конустар. секундомер |
|||||
|
Соңы 36- 40 |
Сапқа тұрғызу. - Сабақты қортындылау. - Жақсы қатысқан оқушыларды өте жақсы деген бағамен мадақтап бағалау. - Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру Рефлеския жүргізу сұрақтар арқылы Не білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді? |
Карточкалар |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері Құндылықтар |
|||||
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жүгіру секіру реттілігі
Жүгіру секіру реттілігі
|
Ұзақ мерзімді жоспардың |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалім аты жөні: |
||||||
|
СЫНЫП: 6 Сабақ 4 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жүгіру секіру реттілігі |
||||||
|
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
|
||||||
|
жеңіл атлетика жаттығуларының адам өміріне қажеттілігін түсінеді |
|||||||
|
Жеңіл атлетикада қысқа қашықтыққа қашықтыққа жүгіру әдіс-тәсілдерін,техникасын үйренеді.. |
|||||||
|
Дұрыс старт алу техникасын білу және түсіну. Мәреге жету техникасын білу және түсіну. |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Бағалау критериі |
Сөреге дұрыс туруын үйрету Сөреден дұрыс старт алу Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы Мәреге жету техникасы Барлық оқушылар; жаттығуларды біледі Оқушылардың көбісі; Жабдықтарды жаттығулармен бірге қолдана алады Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды, дамыту үшін ақыл кеңес береді |
||||||
|
Сабақтың тілдік мақсаты |
|
|
|
|
|
|
|
|
Негізгі сөздер мен фразалар: |
|||||||
|
Бұның ішінде :
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Құндылықтар |
Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуатты есептеу математика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын түсіну. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер |
|||||
|
0-15минут Техника қауіпсіздігі Миға шабуыл Ынтымақтастық атмасферасын құру Жалпы жетілдіру жаттығулары |
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу, сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттармен және жетістік критерилермен танысу. Спорттық киімін тексеру. .Жүру,орташа қалыпта жүгіру,алаңның оң жағынан сол жағына қарай. 1.Аяқ қолды босата аяқ ұшымен жеңіл жүру. 2.Аяқты алға түзу лақтыра жүгіре жүру. 3.Аяқты артқа,қолға жеткізе жүру. 4.Бір аяқтан екінші аяққа секіре,ауысып жүру. 5.Тізені биікке көтере секіре жүру. 6.Жылдамдыққа жарыса жүгіру. 7.Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп,түсіру. Ж.К.Д.Ж. орында 1.Б.Қ. 1-қолды екі жаққа созу 2.-қолды жоғары 3.- қолды екі жаққа 4.-Б.Қ. 2.Б.Қ.Қолды желкеге,аяқ иық көлемінде. 1-2 тұлғаны бұру ,солға 3-4 оңға 3.Б.Қ. Аяқ иық көлемінде 1-алға ұмтылу 2-артқа 3-солға 4-оңға 4. Б.Қ.Н.Т. 1-алға еңкею 2-қолды жоғары соза 3-жүрелей отыру,қолды алға соза 4-Б.Қ. 5.Б.Қ.Аяқты иықтан кейін қою. «Диірмен» жаттығуын орындау 6.Б. Қ 1-2 тізені бүге алға ұмтылу 3-4-180 қа бұрылу 7.Б.Қ.Н.Т. 1-тіреле отыру 2-аяқты соза жүрелеу 3-отыру 4-Б.Қ. 8.Секіру 1.2.3 ,-жоғары 4 - бұрылу 360 Қатарға тұру 1.2 - ге санап,топқа бөліну 1.Сап қатар құру екіден,төрттен қозғалыстағы бұрылу жаттығулары |
Ысқырық, секундамер |
|||||
|
Ортасы 15-35 Қалыптастырушы бағалау |
Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету. 1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшына қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады. «Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді. «Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. |
Үлкен, таза кеңістік.сқырық, конустар. секундомер |
|||||
|
Соңы 36- 40 |
Сапқа тұрғызу. - Сабақты қортындылау. - Жақсы қатысқан оқушыларды өте жақсы деген бағамен мадақтап бағалау. - Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру Рефлеския жүргізу сұрақтар арқылы Не білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді? |
Карточкалар |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? дамытуды қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері Құндылықтар |
|||||
|
|
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













