Жүгіру секіру реттілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жүгіру секіру реттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек сабақ жоспарлары ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың



Мектеп:

Күні:

Мұғалім аты жөні:

СЫНЫП: 6

Сабақ 4

Қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Жүгіру секіру реттілігі

Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары



6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету


Сабақ мақсаты


жеңіл атлетика жаттығуларының адам өміріне қажеттілігін түсінеді

Жеңіл атлетикада қысқа қашықтыққа қашықтыққа жүгіру әдіс-тәсілдерін,техникасын үйренеді..

Дұрыс старт алу техникасын білу және түсіну.

Мәреге жету техникасын білу және түсіну.
















Бағалау критериі

Сөреге дұрыс туруын үйрету

Сөреден дұрыс старт алу

Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасауы

Мәреге жету техникасы

Барлық оқушылар; жаттығуларды біледі

Оқушылардың көбісі; Жабдықтарды жаттығулармен бірге қолдана алады

Оқушылардың кейбірі: Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайды, дамыту үшін ақыл кеңес береді

Сабақтың тілдік мақсаты












Негізгі сөздер мен фразалар:

Бұның ішінде :

  • Старт, қадамдау жүгіру, тоқтау

  • секіру, жерге тусу

  • лақтыру,астынан ,үстінен

  • сызықты баспау

  • жалауша
















Құндылықтар

Жеңіл атлетика сабағы барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.

Пәнаралық байланыс

Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш - қуатты есептеу математика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.

Алдыңғы білім

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын түсіну.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер

0-15минут




Техника қауіпсіздігі



Миға шабуыл






Ынтымақтастық атмасферасын құру



Жалпы жетілдіру жаттығулары

Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу, сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттармен және жетістік критерилермен танысу. Спорттық киімін тексеру.

.Жүру,орташа қалыпта жүгіру,алаңның оң жағынан сол жағына қарай.

1.Аяқ қолды босата аяқ ұшымен жеңіл жүру.

2.Аяқты алға түзу лақтыра жүгіре жүру.

3.Аяқты артқа,қолға жеткізе жүру.

4.Бір аяқтан екінші аяққа секіре,ауысып жүру.

5.Тізені биікке көтере секіре жүру.

6.Жылдамдыққа жарыса жүгіру.

7.Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп,түсіру.

Ж.К.Д.Ж. орында

1.Б.Қ.

1-қолды екі жаққа созу

2.-қолды жоғары

3.- қолды екі жаққа

4.-Б.Қ.

2.Б.Қ.Қолды желкеге,аяқ иық көлемінде.

1-2 тұлғаны бұру ,солға

3-4 оңға

3.Б.Қ. Аяқ иық көлемінде

1-алға ұмтылу

2-артқа

3-солға

4-оңға

4. Б.Қ.Н.Т.

1-алға еңкею

2-қолды жоғары соза

3-жүрелей отыру,қолды алға соза

4-Б.Қ.

5.Б.Қ.Аяқты иықтан кейін қою. «Диірмен» жаттығуын орындау

6.Б. Қ

1-2 тізені бүге алға ұмтылу

3-4-180 қа бұрылу

7.Б.Қ.Н.Т.

1-тіреле отыру

2-аяқты соза жүрелеу

3-отыру

4-Б.Қ.

8.Секіру 1.2.3 ,-жоғары 4 - бұрылу 360

Қатарға тұру 1.2 - ге санап,топқа бөліну

1.Сап қатар құру екіден,төрттен қозғалыстағы бұрылу жаттығулары

Ысқырық, секундамер




Ортасы






15-35




















Қалыптастырушы бағалау


Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшына қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

«Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

«Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет.


Үлкен, таза кеңістік.сқырық, конустар. секундомер















Соңы

36- 40



Сапқа тұрғызу.

- Сабақты қортындылау.

- Жақсы қатысқан оқушыларды өте жақсы деген бағамен мадақтап  бағалау.

- Оқушылардың тыныс алуын қалпына келтіру


Рефлеския жүргізу сұрақтар арқылы Не білдің? Нені үйрендің? Нені білгің келеді?

Карточкалар

Қосымша ақпарат

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?


дамытуды қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ сілтемелері























Құндылықтар

  • Қабілеттілігі жоғарырақ оқушылардан топта қиын болған жұмысты сұраймын

  • Ең үздік үлгі топты анықтап, оны сыныпқа көрсетіп. Жақсы әрекет қалай көрінуі тиіс екенін түсіну үшін

  • бақылау, тыңдау, сұрақтар.

  • оқушылар әрекет барысында қажетті қауіпсіздік үшін ойынды тоқтатты ма?

  • Математикамен байланыс: бағыт, кеңістік, уақыт, баға.

  • Басқалармен жұмыс.

  • НЗМ бірлескен тапсырмаларда қолдауы

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.














Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)

1:

2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2018
571
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі