Материалдар / Жүру түрлері: аяқ ұшымен,өкшемен,тізені биік көтеріп

Жүру түрлері: аяқ ұшымен,өкшемен,тізені биік көтеріп

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүру түрлері: аяқ ұшымен,өкшемен,тізені биік көтеріп дене тәрбиесі пәні мұғалімдеріне көмек
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Жүру түрлері: аяқ ұшымен,өкшемен,тізені биік көтеріп

Мақсаты: а/ Оқушыларға жаңа сабақты толық меңгерту: б/ Қимыл-қозғалыс әрекетін,дене бойындағы күшін, жылдамдылығын,шыдамдылық қасиеттерін арттыру және дамыту. Б/ Жаңа білімді бекіту

Ж/ Икемділік, ептілік қасиеттерін жетілдіру

Д/ . Аяқ бұлшық еттерінің серпімділік қабілетін дамыту.

Т/ Оқушылардын жеке басының гигеналық тазалығын үнемі қадағалауға, денсаулықты күтіп отыруға бейімдеу, өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға үйрету

Керекті құралдар:Ысқырғыш, жалауша

Сабақ түрі: Аралас

Сабақ әдісі: Түсіндірме, практикалық

Орыны: Спорт зал

Өту мерзімі - - - -

Сыныбы - - -- 6 сынып

Пән мұғалімі—Мугайпова А.



Сабақтың мазмұны

Уақыт көлемі

Ұйымдастыру -әдістемелік нұсқаулары

I. Дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу. Кезекшінің баяндамасы.

Сәлемдесу. Түгелдеу

Сабақтың тақырыбымен мақсат,

міндеттерімен таныстыру.

Саптағы жаттығулар (оңға, солға, кері

бұрылу), залда айналып жүру, жүру

кезіндегі жаттығулар:

аяқтың ұшымен, өкшемен, табан

сыртымен, ішімен жүру.

Спорттық жүріс. жүру. 1-2-3-4 қолды төмен түсіріп, демді толық сыртқа шығару.

Бір қатарлы саптан 2 қатарлы сапқа тұрғызу.

Тұрған орында жалпы дамыту жаттығуларды орындату.

1. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қол белде. 1-2-3-4 басты оңға, сосын солға айналдыру. 1-2 басты алға еңкейту, 3-4 артқа шалқайту

2. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, екі қол иықта, 1-2-3-4 иықты алға қарай айналдыру, 1-2-3-4 артқа айналдыру. 3. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қолды алға қосып ұстап, 1-2-3-4 кеудені оңға 1-2-3-4 сыртқа қарай айналдыру. 4. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, оң қол жоғарыда, сол қол төменде 1-2 артқа қарай керілу, 3-4 қолды ауыстырып керілу. 5. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, екі қол белде, 1-2-3-4 белді оңға қарай айналдыру, 1-2-3-4 солға карай айналдыру.

6. Б.Қ. аяқ алшақ күйінде, 1-2 оң қолды сол аяққа

тигізу, 3-4 сол қолды оң аяққа тигізу.

7. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, оң аяқпен 10 рет сол аяқпен 10 рет секіру.

8. Б.Қ. аяқ иық деңйінде, екі аяқты қосып бір орында 10 рет секіру.

Жүгіру кезіндегі орындалатын жаттығулар:

-жеңіл жүгіріс;оңға,солға бұрылып жүгіру;

-артқа бұрылып жүгіру;

-қол алға созып алақанға тізені бүгіп тигізіп ж

-қолды алға,артқа айналдыра жүгіру;

-қол белде,аяқты алға,артқа сермей жүгіру;

-жылынша жүгіру;

-терең тыныс алып жүріп,жүгіру;

тізені көтеріп; •тізені артқа қарай бүгіп;

тізені бүкпей аяқты алға қарай тастап,

оң жақ қапталмен сол жақ қапталмен;

оң және сол жақ қаптаумен айкастырып, арқамен.

Спорттық жүріс, жай жүріс. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығулары.











3-4

рет









1.5мин







3-4рет






Оқушы қатысы

Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру

Жүру кезінде тыныс алуды,тежемей дұрыс тыныс алу.Терең тыныс алу, ауаны толық сыртқа шығару. Жаттығуды баяу орындау.Денені тік түзу ұстау.Бел аяқ қозғалмайды, тек кеуде ғана қозғалады.Қолды толық созу, кеудені түзу ұстау.Иық бел қозғалмайды.Денені иілген қалыпта түзу ұстау.Дұрыс тыныс алу, биікке секірудің қажеті жоқ.

Тепе Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару.

Денені тік ұстау;

теңдікті сақтау


-тізені бүгпей,денені тік ұстау

-аяқтың өкшесін көтеріп,денені тік ұстау

-тізені бүгіп,жартылай отырып жүру

-кеудені көтеріп жүру,денеге жатып алмау керек

- кеудені көтеріп жүру,денеге жатып алмау керек



Қолды тіке ұстау

Серпімлі түрде

Кеуде сәл алға шығынқы





Жай түрде

Тізе көтеріңкі-аяқтың ұшымен қолды төменнен жоғары көтеріп,төменге қайта түсіріп арқылы дем шығару


II Негізгі бөлім әрекетінің көп түрлілігі, сонымен қатар қозғалыс элементіндегі нақтылықты есепке ала отырып, Саптық жаттығулар , оқушыларды спорт залда алаңда тез ж/е дұрыс орналасуына ең ыңғайлы қолданылатын әдістердің бірі :

-Сапқа тұру , жеңіл жүрістер ,тынығуға негізделген жаттығулар топтамасы





Жаттығу элементтерін нақты орындау

Сабақтың бөлімдері мен көлемі 5 мин

III Қорытынды бөлім 1. Сыныпты бірқатарлы сапқа тұрғызу. 2. Техника қауіпсіздік ережелерін сақтау және сабақта қолдануды үйрету. 3. Сабақты қорытындылау, бағалау



5 мин

Парменді тез, тиянақты орын дауын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс орындауын қадағалау


Сабақтың тақырыбы: Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау

Мақсаты: а/ Доп екі қолмен жоғарыдан қабылдау техникасын үйрету,орындау техникасы бойынша жаттығулар.

Б/ Жаңа білімді бекіту

Ж/ Ептілік дағдыларын жетілдіру

Д/ Қозғалыс мүшелерін қатайту, оның ішінде тобық, тізе буындары, иық, қол буындары, қолдың күшін дамыту, аяқ, ұршық, бұлшык ет жылдамдығын және икемділік қасиеттерін дамыту

Т/ Өзара достыққа,сыйласымдыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: Ысқырғыш, доптар

Сабақ түрі: Жарыс

Сабақ тәсілі:Түсіндіру,бейнелеу

Орыны: Спорт зал

Өту мерзімі – Сыныбы -9а -

Пән мұғалімі—Мугайпова Айнаш Қафизқызы


Сабақ мазмұны

Уақыты

Ә/нұсқау


Оқушы мәліметі

7 мин

Кезекші мәлімдемесі


Қауісіпсіздік ережесі

Сапттық жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау

Сабақ тақырыбы,мақсат,міндеттері

Қауіпсіздік ережесі

Саптық жаттығулар; «Оңға!» «Солға!» «Айнал!» «Бір қадам алға бас!» «Екі қадам алға бас!» 1.Спорттық жүріспен жүру.
2.Жеңіл жүгіріспен жүгіру.
3.Тізені жоғары көтеріп жүгіру.
4.Жеңіл жүріске ауысу

Денені қыздыру жаттығулары. 1. Қол алға,жоғары,жанға,төмен.

2.Қол белде: Сол аяқ алға,жанға,орнына.Оң аяқ алға,

жанға, орнына Қолды секіре алға, арқа айналдыру
3.Қол белде: 1-сол қол оң аяқтың басына тигізу, 2-тұру,

3-сол аяқтың басына тигізу,4- тұру.








6-8



4-6





6-8





6-8


Өтілген сабақты үйден оқып, әдіс тәсілдерді бірнеше рет қайталап, дайындалу


Айналу жаттығуларын жеңіл орындау










Еркін дем алу


4.Қол белде: Отырып тұру

Picture 8

5.Қол белде: Оң аяққа отыру,сол аяққа отыру.
6.Қол кеуде тұста: Екі рет алға.екі рет артқа., солға айналдыру.
7.Қарылғаш бейнесін жасау: Екі қолды алға қайшылау,артқа қайшылау





Дайындық жаттығулары: І. Допты екі қолмен төменнен- жоғарыға, жоғарыдан жанға, алға—жоғары лақтыру.

Е:Төменнен жоғарыға лақтырғанда қолдың иықтан аспауын және жоғарыдан лақтырғанда қолдың иықтан төмен түспеуін сақтау қажет.

2. Допты қалыпты жағдайда әртүрлі әрекет арқылы беруді екі қолмен орындау.

3. Дәлдікті қадағалай отырып, допты тордан асыра



Picture 10

екі қолмен беру


Жаттығудың дұрыс орындалуын қадағалау





Оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып орындату


Жетілдіруші жаттығулар: 1. Доп беру әдістері 2. Дененің және қолдың қозғалыс байланысын қадағалау. 3. Допты екі қолмен жоғары лақтыруды, алуды үйрету.

Есте ұстау: жай, доп лақтыру биіктігі үйренушілердің жылдамдығы мен күш мүмкіндігін дамыту деңгейіне байланысты болады. Допты биікке лақтыру, доп беруді дәлдікпен жүзеге асыруға және соққының доптың дәл ортасына тиюіне кері әсер етсе, өз кезегінде бұл жағдай доптың айналмай ұшуына да кері әсерін тигізеді


Жаттығудың дұрыс орындалуын қадағалау


Жүгіріп келе жатқан кезде орындалатын жаттығулар: Өкшелерді артқа тастап, саусақ ұшына тигізіп жүгіру. Тізелерді алма-кезек көтеріп, алақандарға тигізіп жүгіру. Қолдар еркін, аяқтарды алма-кезек қайшылап жүгіру. Секіріп екі тізені кеудеге тартып жүгіру. Үдемелі жүгіріс.(Ысқырық бойынша орындалады) Біртіндеп жай жүріске көшіп, дем алу жаттығуларын жасау.Тізбек жасау,екі қатар сап түзей жүру,қайта тізбек/бірнеше рет қайталау/ Жүгіру, спорттық жүріс




Допты жоғарыдан қабылдау техникасы: * Допты жоғарыдан қабылдаған кезде дене сәл иілген, аяқ бүгілген, қол жоғары көтерулі болуы керек; * Бас бармақ төмен қарай бағытталған түрде; * Ұшып келе жатқан доп бетке тиетіндей траекторияда болады; * Доптың бағытынан көз алмау керек; Picture 16

Қысқартылған ереже бойынша ойын

28 м





Ереже бойынша жаттығуларды нақты орындау


Сапқа тұрғызу, дем басу

5 м


Сабақты жақсы меңгерген оқушыларды бағалау


Сабақ аяқталғандығын хабарлау


Үйге тапсырма,залдан шығу




Сабақтың тақырыбы:  Баскетбол ойынының жалпы ережелері

Мақсаты: а/ Оқушылардың дене қасиеттерін дамыту. б/ Баскетбол ойынын шебер ойнау, доппен тиімді әрекет ету әдістерін үйрену. Д/ Оқушылардың дене бітімін дұрыс қалыптасуын спорттық ойындар арқылы жетілдіру Т/ Оқушыларды жолдастыққа, адамгершілікке, жасөспірім бойында спортқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Керекті құралдар: Доп,ысқырғыш

Сабақ түрі: Жаңа мағлұматты игерту

Сабақ тәсілі:Көрсету, үйрету

Орны: Спорт алаңы

Өту мерзімі - - - - Сыныбы - - 6 а

Пән мұғалімі—Мугайпова Айнаш


Б-м

Сабақ мазмұны

У-ты


Ә/нұсқау

Ұ й ы м д а с т ы р у

Оқушы мәліметі

Сабақ тақырыбы, мақсат, міндеттері

Қауіпсіздік ережесі

5 м.

Себепсіз оқу.а-у қ/е еске ұстау.Спорт формасын және оқушыларды түгендеу

1.Спорттық жүріспен жүру.
2.Жеңіл жүгіріспен жүгіру.
3.Тізені жоғары көтеріп жүгіру.
4.Доппен орындайтын жаттығулар
5.Жеңіл жүріске ауысу.
Денені қыздыру жаттығулары.
1.Қолды секіре алға, артқа айнал.
2.Қолды алға созып саусақты жұмып ашу.
3.Белді оңға, солға айналдыру.
2-3 мин


Нақты орындау

Саптың жаттығуларды дұрыс техникаларымен орындау

  1. Б. Қ. Аяқ иық көлемінде қол белде басты оңға екі рет, солға екі рет айналдырамыз.
    2. Б. Қ. Аяқ иық көлемінде қолды иыққа қою. Бір, екі иықты алға айналдыру. Үш, төрт артқа айналдыру.
    3. Б. Қ. Аяқ иық көлемінде оң қол жоғарыда, сол қол төменде. Бір, екі алға. Үш, төрт артқа қолды ауыстыра сілтеу.
    4. Б. Қ. Аяқ иық көлемінде оң қол жоғарыда сол қол белде. Бір, екі солға иілу.
    5. Б. Қ. Қолды белге қойып секірудің әр түрлі әдістерін жасау



Бұрылуларды дұрыс орындау Ара-қашықтықты сақтау.

Саптың жаттығу-ларды дұрыс техникаларымен орындау.

Н е г і з г і б ө л і м

Баскетбол. Баскетбол ойынының жалпы ережелері
Екі қолмен кеудеден беру. Допты кеудеде ұстайды, шынтақ төменде, қолды алға жылжытуға байланысты доп алға қарай ұшады, осылай беру қолдың толық түзелуімен аяқталады.
Бір қолмен иықтан беру Б.қ. доп иық деңгейіндегі екі қолдың біреуінің алақанында шынтақтан бүгулі тұрған қолда ұстайды. Қолды алға қарай созу арқылы доп лақтырылады да, алақанның қимылымен аяқталады. Осылай берудегі жетілдіру мынадай жаттығулар арқылы жүзеге асырылады:
- Екі қатарда тұрып, допты бір-біріне бір адым жасау арқылы беру;
- ортада бір оқушы, қалғандары шеңберді айналады ортадағы ойыншыға доп беріледі, ол басқа оқушыға беріп, соның орнына барып тұрады. Осылай ойынға қатысушылардың барлығы допты бір-бірден беріп шығады.

Ойын элементтерін үйрету.
- бір орында тұрып оң және сол қолмен допты жерге соғып, ыршытып жаттығу.
- допты бір қолмен жетелеп жүріп, жерге соғып ыршыту.
- екі қарама - қарсы тұрып, допты екі қолмен кезек жерге соғып ыршытып тоқтамай бір - біріне кеуде тұстан лақтырып жаттығу.

Оқушыларды екі топқа бөліп баскетбол ойын ойнату.
- кедергінің арасынан допты соғып алып өту
- допты жоғарыдан беру
- допты төменнен беру
- жерге қатар қойылған 5, 6 шығыршықтың ішіне соғып келе жатқан допты дәл түсіре ыршыту
- бірден алаңның ортасынан баскетбол қалқанына қарай допты ыршытып келіп, қалқанға жақындағанда тоқтай қалып, допты шығыршыққа екі қолмен лақтырып түсіруге тырысу

35 м.

Орнықты орындау


Әрбір жаттығудың





орындалуын есте ұстау




Допты дұрыс алып жүру





Допты еденге нық соғу






Шапшаңдықты қадаға-у








Екі қолды түзу ұстау

Қ/бөлім






Сапқа тұрғызу


Сабаққа қатысуына б/бағалау

Үй/ т/тыңдау

Сабақты жақсы меңгерген оқушыларды бағалау Сабақ аяқталғандығын хабарлау

5 м.

Үйге тапсырма


Залдан шығу












Сабақтың тақырыбы: Қол добы ойыны

Мақсаты: а/ Оқушыларға жаңа сабақты толық меңгерту: б/ Қимыл-қозғалыс әрекетін дамыту.

Б/ Жаңа білімді бекіту

Ж/ Икемділік, ептілік қасиеттерін жетілдіру

Д/ Аяқ бұлшық еттерінің серпімділік қабілетін дамыту.

Т/ Оқушылардын жеке басының гигеналық тазалығын үнемі қадағалауға, денсаулықты күтіп отыруға бейімдеу, өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға үйрету

Керекті құралдар:Ысқырғыш, жалауша

Сабақ түрі: Аралас

Сабақ әдісі: Түсіндірме, практикалық

Орыны: Спорт зал

Өту мерзімі - - - -

Сыныбы - - -6 б

Пән мұғалімі—Мугайпова Айнаш Қафизқызы

Сабақтың мазмұны

Уақыт

Ұйымдастыру -әдістемелік нұсқаулары

I. Дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу. Кезекшінің баяндамасы.

Сәлемдесу. Түгелдеу

Сабақтың тақырыбымен мақсат,

міндеттерімен таныстыру.

Саптағы жаттығулу (оңға, солға, кері

бұрылу), залда айналып жүру, жүру

кезіндегі жаттығулар:

аяқтың ұшымен, өкшемен, табан

сыртымен, ішімен жүру.

Саптық жаттығулар:

-оңға бұрыл -солға бұрыл -артқа бұрыл Бой жазу жаттығулары: -аяқтың ұшымемен -өкшемен -жартылай отырып -толық отырып -жай жүріс оң жақпен Жүгіру жаттығулары -сол жақпен -артпен -секіріп жүгіру -адымдап жүгіру -қайшылап оң және сол жақпен жүгіру










10 мин




























Оқушыларды түгендеу.Арнайы киімдеріне көңіл бөлу.Берілген бұйрықтың орындалуына назар аудару.

Қауіпсіздік ережелерін ескерту,қадағалау.

Жүру кезінде тыныс алуды

тежемей дұрыс тыныс алу.



Терең тыныс алу, ауаны толық сыртқа шығару. Жаттығуды баяу орындау.

Денені тік түзу ұстау.Бел аяққозғалмайды, тек кеуде ғана қозғалады.Қолды толық созу, кеудені түзу ұстауДұрыс тыныс алу, биікке секірудің қажеті жоқ.Тепе –теңдікті сақтау
Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару.
Денені тік ұстау;-тізені бүгпей,денені тік ұстау-аяқтың өкшесін көтеріп,денені тік ұстау-тізені бүгіп,жартылай отырып жүру-кеудені көтеріп жүру,денеге жатып алмау керек- кеудені көтеріп жүру,


II Негізгі бөлім әрекетінің көп түрлілігі, сонымен қатар қозғалыс элементіндегі нақтылықты есепке ала отырып, техника сөзін екі мағынада «ойын техникасы» және «тәсілді орындау техникасы» деп түсіндіреміз.Ойын техникасы дегеніміз барлық тәсіл жиынтығы мен оны орындау икемділігі. Тәсілді орындау техникасы дегеніміз қимыл элементі жиынтығының ең рационалды қозғалысын мүлтіксіз орындау.Ойын қолмен,баспен,денемен аякпен допты лақтыру,қағып алу,допты тоқтату бөлімдерінен тұрады Допты 3-4 секунд қолда ұстайды және доппен үш қадам жасайды содан кейн өз әріптесіне жалғайды немесе қақпаға бағыттайды.Ойын доптын көп соғылғанына қарай есептеледі.Тең түссе қосымша уақыт беріледі,онда тең түссе 7 метрлік алаңнан салынады Бұл жерде әрбір ойыншының ойын кезіндегі тұрысы оте маңызды орын алады.Қақпашы-бірден бір ойыншы барлық жағдаймен допты қақпаға салдырмауға тырысады.Ол доппен қақпа алаңында қанша қадам жасасада болады

33330ж30

Негізгі тақырыпты түсінуе зейін қою

Қорытынды бөлім 1. Сыныпты бірқатарлы сапқа тұрғызу 2.Сабақты пысықтау,марапаттау 3. Сабақты қорытындылау, бағалау

5 м.
























































Сабақтың тақырыбы: Қол добы ойыны элементтерінен құрылған қозғалмалы ойындар

Мақсаты: а/ Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы ойындар технологиясын терең меңгерту;

б/Қимыл-қозғалыс әрекетін дамыту.

Б/ Жаңа білімді бекіту

Ж/ Икемділік, ептілік қасиеттерін жетілдіру

Д/ . Аяқ бұлшық еттерінің серпімділік қабілетін дамыту.

Т/ Оқушылардын жеке басының гигеналық тазалығын үнемі қадағалауға, денсаулықты күтіп отыруға бейімдеу, өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға үйрету

Керекті құралдар:Ысқырғыш,доп.

Сабақ түрі: Аралас

Сабақ әдісі: Түсіндірме, практикалық

Орыны: Спорт алаңы

Өту мерзімі - - - -

Сыныбы - - --

Пән мұғалімі—Мугайпова А.



Сабақтың мазмұны

уакыт

Ұйымдастыру -әдістемелік нұсқаулары

I. Дайындық бөлімі

*Сапқа тұрғызу. Кезекшінің баяндамасы.

*Сәлемдесу. Түгелдеу

*Сабақтың тақырыбымен мақсат,

міндеттерімен таныстыру.

*Қауіпсіздік ережесімен таныстыру

Саптағы жаттығулар (оңға, солға, кері

бұрылу), залда айналып жүру, жүру

кезіндегі жаттығулар:

аяқтың ұшымен, өкшемен, табан

сыртымен, ішімен жүру.

Спорттық жүріс. жүру. 1-2-3-4 қолды төмен түсіріп, демді толық сыртқа шығару.

Бір қатарлы саптан 2 қатарлы сапқа тұрғызу.

Тұрған орында жалпы дамыту жаттығуларды орындату.

1. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қол белде. 1-2-3-4 басты оңға, сосын солға айналдыру. 1-2 басты алға еңкейту, 3-4 артқа шалқайту

2. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, екі қол

иықта, 1-2-3-4 иықты алға қарай айналдыру, 1-2-3-4 артқа айналдыру.

3. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, қолды алға қосып ұстап, 1-2-3-4 кеудені оңға 1-2-3-4 сыртқа қарай айналдыру.

4. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, оң қол жоғарыда, сол қол төменде 1-2 артқа қарай керілу, 3-4 қолды ауыстырып керілу. 5. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, екі қол белде, 1-2-3-4 белді оңға қарай айналдыру, 1-2-3-4 солға карай айналдыру.

6. Б.Қ. аяқ алшақ күйінде, 1-2 оң қолды сол аяққа

тигізу, 3-4 сол қолды оң аяққа тигізу.

7. Б.Қ. аяқ иық деңгейінде, оң аяқпен 10 рет сол аяқпен 10 рет секіру.

8. Б.Қ. аяқ иық деңйінде, екі аяқты қосып бір орында 10 рет секіру.

Жүгіру кезіндегі орындалатын жаттығулар:

-жеңіл жүгіріс;оңға,солға бұрылып жүгіру;

-артқа бұрылып жүгіру;

-қол алға созып алақанға тізені бүгіп тигізіп ж

-қолды алға,артқа айналдыра жүгіру;

тізені бүкпей аяқты алға қарай тастап,

оң жақ қапталмен сол жақ қапталмен;

оң және сол жақ қаптаумен айкастырып, арқамен.

Спорттық жүріс, жай жүріс. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығулары.





3 мин







3-4рет









1.5мин







3-4рет




Оқушыларды түгендеу.Арнайы киімдеріне көңіл бөлу.Берілген бұйрықтың орындалуына назар аудару.

Қауіпсіздік ережелерін ескерту,қадағалау.

Жүру кезінде тыныс алуды,тежемей дұрыс тыныс алу.Терең тыныс алу, ауаны толық сыртқа шығару. Жаттығуды баяу орындау.Денені тік түзу ұстау.Бел аяқ қозғалмайды, тек кеуде ғана қозғалады.Қолды толық созу, кеудені түзу ұстау.Иық бел қозғалмайды.Денені иілген қалыпта түзу ұстау.Дұрыс тыныс алу, биікке секірудің қажеті жоқ.

Тепе –теңдікті сақтау
Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару.

Денені тік ұстау;

-тізені бүгпей,денені тік ұстау

-аяқтың өкшесін көтеріп,денені тік ұстау

-тізені бүгіп,жартылай отырып жүру

-кеудені көтеріп жүру,денеге жатып алмау керек

- кеудені көтеріп жүру,денеге жатып алмау керек

Қолды тіке ұстау

Серпімлі түрде

Кеуде сәл алға шығынқы

Жай түрде

Тізе көтеріңкі-аяқтың ұшымен қолды төменнен жоғары көтеріп,төменге қайта түсіріп арқылы дем шығару


II Негізгі бөлім «Арқа» ойыны: Ойыншылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың мүшелері теріс қарап тұрып, аяқтарының арасымен допты екінші командаға бағыттайды. Одан кейін екінші команда қайталайды «Балық және балықшылар» Ойыншылар арасынан бір жетекші алынып балықшы болып сайланады, ал қалған ойншылар балық болады. Белгі берілісімен балқшы балықтарды ұстау керк болса, ал балықтар керісінше ұстатпай қашу керек. Ойын барысында ұсталған ойншылар балықшыға қосылып қол ұстасып тор құрады. Осылайша сонғы ойншы қалғанша барлығы тізбектесіп тор құрып балықшыға айналады. Соңынан қалған ойншы жетекші болып ойынды қайта бастайды Қимыл-қозғалыс ойындары көңіл көтеруге, жылдамдық пен ептілікті арттыруға жағдай туғызады, әр түрлі қимыл –қозғалыс машықтары мен дағдыларын қалыптастырады . Сонымен бірге бір-бірімен байланыс жасап ,тіл табысуға көп көмегін тигізеді








Қауіпсіздік ережелерін ескере отырып



Ысқырғаннан кейін бастау керек

Сабақтың бөлімдері мен көлемі 5 мин

III Қорытынды бөлім 1. Сыныпты бірқатарлы сапқа тұрғызу. 2. Сабақты қорытындылау, бағалау 3. Үйге тапсырма



3 мин

2 мин

Тиянақты орын дауын, тыныс алу жаттығуларын дұрыс орындауын қадағалау













ЖИ арқылы жасау
17 Қаңтар 2018
4828
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі