0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЖУРНАЛИСТИКА МАМАНДЫҒЫНЫҢ ӘЛІППЕСІ...
Армандаған журналистика мамандығына оқуға түстім. Сабақ
басталғанша не оқимыз, қандай пәндерді оқимыз, бұл университет не
үйретеді деген сауалдар мазамды кетіргені де рас. Құрбыларымнан,
достарымнан жоғары оқу орнына тән ерекшеліктерді естігенім бар. Алайда
бір қобалжу болды...
Сабақ басталды. Кестеден бірден мамандық бойынша қандай пән бар
екен деп қарадым. «Конвергентті журналистика», «ПР негіздері»! ПР
түсінікті, ал «конвергентті» деген не?
Сөйтсем журналистика мамандығының бастау, кіріспесі осы пән
екен.
Неге жай журналистика емес, конвергентті, оның басты
айырмашылығы неде деген сауалдарға әр дәрістен ақпарат алдым.
Қазіргі заманауи редакцияларда бір ғана медиаға ақпарат дайындау
тиімді емес, әртүрлі плафтормаға материал дайындай алатын маман ғана
сұранысқа ие болатынын түсіндім.
Тәжірибелік сабақ барысында осы уақыта дейін жазып келген
мақалаларымның кемшін тұстарын да түсіндім. Ақпаратты жинау, өңдеу,
тексеру, жариялау процестерін үйреніп, оның да оңай шаруа емес, үлкен
жауапкершілік жүктейтін мамандық екеніне көзім жетті.
Осы уақыта дейін сұхбат алу мен үшін ең оңай шаруа көрінетін. Осы
әдіспен материал дайындау барысында кейіпкер табу, онымен келісу, ол
адамды зерттеу және ұтымды сауалдар дайындау барысында әбден
шаршадым. Ал радиостудиядағы микрафон алдында сөзімді ұмытып, ойым
шашырағанда – тағы да журналистиканың салмағын түсіндім.
Мұның бәрі мені мамандықтан алшақтатқан жоқ, керісінше
жақындата түсті десем артық айтқандық емес. Осы пәннен беретін
оқытушы,
IT
университетінің
ассистент-профессоры
Шынар
Қалиаждарова: «Конвергентті журналистика пәні – мамандықтың әліппесі.
Егер сіздер осы пәнді жоғары деңгейде меңгерсеңіздер, алдағы уақытта
оқитын кәсіби бағыттағы басқа пәндерді оқу жеңіл болады. Алғаш әріпті
қалай таныдыңыздар, сол секілді журналистика дағдыларын да осы пән
арқылы танисыздар»,- деді. Бұл сөз де маған қатты әсер етті.
Университет қабырғасындағы 3 ай ішінде тәп-тәуір ақпараттық
материал жазып, шағын сұхбат алатындай дәрежеге жеттім. Дыбыстық оқу,
ақпараттық ракурс, мәтін құрылымы мен ақпараттық ілік, журналистке тән
стильдік ерекшеліктен хабардар болып, тәжірибем де қолданып та жүрмін.
Жақында дәл осы пәнннен арнайы студияда подкаст жаздық.
Шығармашылыққа толы жарты сағатымыз туралы келесі блогымда
жазамын...
90 күн ішінде мамандық бойынша талай тәжірибе жинақтадым. Алда
білімді шыңдайтын 3,5 жыл уақытым бар. Осы аралықта IITU арқылы талай
тәжірибе жинайтыныма сенімім мол.
Ұлдана Ембергенова
ХАТУ, «Цифрлық журналистика»
мамандығының
1-курс студенті
Армандаған журналистика мамандығына оқуға түстім. Сабақ
басталғанша не оқимыз, қандай пәндерді оқимыз, бұл университет не
үйретеді деген сауалдар мазамды кетіргені де рас. Құрбыларымнан,
достарымнан жоғары оқу орнына тән ерекшеліктерді естігенім бар. Алайда
бір қобалжу болды...
Сабақ басталды. Кестеден бірден мамандық бойынша қандай пән бар
екен деп қарадым. «Конвергентті журналистика», «ПР негіздері»! ПР
түсінікті, ал «конвергентті» деген не?
Сөйтсем журналистика мамандығының бастау, кіріспесі осы пән
екен.
Неге жай журналистика емес, конвергентті, оның басты
айырмашылығы неде деген сауалдарға әр дәрістен ақпарат алдым.
Қазіргі заманауи редакцияларда бір ғана медиаға ақпарат дайындау
тиімді емес, әртүрлі плафтормаға материал дайындай алатын маман ғана
сұранысқа ие болатынын түсіндім.
Тәжірибелік сабақ барысында осы уақыта дейін жазып келген
мақалаларымның кемшін тұстарын да түсіндім. Ақпаратты жинау, өңдеу,
тексеру, жариялау процестерін үйреніп, оның да оңай шаруа емес, үлкен
жауапкершілік жүктейтін мамандық екеніне көзім жетті.
Осы уақыта дейін сұхбат алу мен үшін ең оңай шаруа көрінетін. Осы
әдіспен материал дайындау барысында кейіпкер табу, онымен келісу, ол
адамды зерттеу және ұтымды сауалдар дайындау барысында әбден
шаршадым. Ал радиостудиядағы микрафон алдында сөзімді ұмытып, ойым
шашырағанда – тағы да журналистиканың салмағын түсіндім.
Мұның бәрі мені мамандықтан алшақтатқан жоқ, керісінше
жақындата түсті десем артық айтқандық емес. Осы пәннен беретін
оқытушы,
IT
университетінің
ассистент-профессоры
Шынар
Қалиаждарова: «Конвергентті журналистика пәні – мамандықтың әліппесі.
Егер сіздер осы пәнді жоғары деңгейде меңгерсеңіздер, алдағы уақытта
оқитын кәсіби бағыттағы басқа пәндерді оқу жеңіл болады. Алғаш әріпті
қалай таныдыңыздар, сол секілді журналистика дағдыларын да осы пән
арқылы танисыздар»,- деді. Бұл сөз де маған қатты әсер етті.
Университет қабырғасындағы 3 ай ішінде тәп-тәуір ақпараттық
материал жазып, шағын сұхбат алатындай дәрежеге жеттім. Дыбыстық оқу,
ақпараттық ракурс, мәтін құрылымы мен ақпараттық ілік, журналистке тән
стильдік ерекшеліктен хабардар болып, тәжірибем де қолданып та жүрмін.
Жақында дәл осы пәнннен арнайы студияда подкаст жаздық.
Шығармашылыққа толы жарты сағатымыз туралы келесі блогымда
жазамын...
90 күн ішінде мамандық бойынша талай тәжірибе жинақтадым. Алда
білімді шыңдайтын 3,5 жыл уақытым бар. Осы аралықта IITU арқылы талай
тәжірибе жинайтыныма сенімім мол.
Ұлдана Ембергенова
ХАТУ, «Цифрлық журналистика»
мамандығының
1-курс студенті
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ембергенова Ұлдана МедетқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Журналистика мамандығының әліпшесі...
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Журналистика мамандығының әліпшесі...
Материал туралы қысқаша түсінік
Армандаған журналистика мамандығына оқуға түстім. Сабақ
басталғанша не оқимыз, қандай пәндерді оқимыз, бұл университет не
үйретеді деген сауалдар мазамды кетіргені де рас. Құрбыларымнан,
достарымнан жоғары оқу орнына тән ерекшеліктерді естігенім бар. Алайда
бір қобалжу болды...
Сабақ басталды. Кестеден бірден мамандық бойынша қандай пән бар
екен деп қарадым. «Конвергентті журналистика», «ПР негіздері»! ПР
түсінікті, ал «конвергентті» деген не?
Сөйтсем журналистика мамандығының бастау, кіріспесі осы пән
екен.
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЖУРНАЛИСТИКА МАМАНДЫҒЫНЫҢ ӘЛІППЕСІ...
Армандаған журналистика мамандығына оқуға түстім. Сабақ
басталғанша не оқимыз, қандай пәндерді оқимыз, бұл университет не
үйретеді деген сауалдар мазамды кетіргені де рас. Құрбыларымнан,
достарымнан жоғары оқу орнына тән ерекшеліктерді естігенім бар. Алайда
бір қобалжу болды...
Сабақ басталды. Кестеден бірден мамандық бойынша қандай пән бар
екен деп қарадым. «Конвергентті журналистика», «ПР негіздері»! ПР
түсінікті, ал «конвергентті» деген не?
Сөйтсем журналистика мамандығының бастау, кіріспесі осы пән
екен.
Неге жай журналистика емес, конвергентті, оның басты
айырмашылығы неде деген сауалдарға әр дәрістен ақпарат алдым.
Қазіргі заманауи редакцияларда бір ғана медиаға ақпарат дайындау
тиімді емес, әртүрлі плафтормаға материал дайындай алатын маман ғана
сұранысқа ие болатынын түсіндім.
Тәжірибелік сабақ барысында осы уақыта дейін жазып келген
мақалаларымның кемшін тұстарын да түсіндім. Ақпаратты жинау, өңдеу,
тексеру, жариялау процестерін үйреніп, оның да оңай шаруа емес, үлкен
жауапкершілік жүктейтін мамандық екеніне көзім жетті.
Осы уақыта дейін сұхбат алу мен үшін ең оңай шаруа көрінетін. Осы
әдіспен материал дайындау барысында кейіпкер табу, онымен келісу, ол
адамды зерттеу және ұтымды сауалдар дайындау барысында әбден
шаршадым. Ал радиостудиядағы микрафон алдында сөзімді ұмытып, ойым
шашырағанда – тағы да журналистиканың салмағын түсіндім.
Мұның бәрі мені мамандықтан алшақтатқан жоқ, керісінше
жақындата түсті десем артық айтқандық емес. Осы пәннен беретін
оқытушы,
IT
университетінің
ассистент-профессоры
Шынар
Қалиаждарова: «Конвергентті журналистика пәні – мамандықтың әліппесі.
Егер сіздер осы пәнді жоғары деңгейде меңгерсеңіздер, алдағы уақытта
оқитын кәсіби бағыттағы басқа пәндерді оқу жеңіл болады. Алғаш әріпті
қалай таныдыңыздар, сол секілді журналистика дағдыларын да осы пән
арқылы танисыздар»,- деді. Бұл сөз де маған қатты әсер етті.
Университет қабырғасындағы 3 ай ішінде тәп-тәуір ақпараттық
материал жазып, шағын сұхбат алатындай дәрежеге жеттім. Дыбыстық оқу,
ақпараттық ракурс, мәтін құрылымы мен ақпараттық ілік, журналистке тән
стильдік ерекшеліктен хабардар болып, тәжірибем де қолданып та жүрмін.
Жақында дәл осы пәнннен арнайы студияда подкаст жаздық.
Шығармашылыққа толы жарты сағатымыз туралы келесі блогымда
жазамын...
90 күн ішінде мамандық бойынша талай тәжірибе жинақтадым. Алда
білімді шыңдайтын 3,5 жыл уақытым бар. Осы аралықта IITU арқылы талай
тәжірибе жинайтыныма сенімім мол.
Ұлдана Ембергенова
ХАТУ, «Цифрлық журналистика»
мамандығының
1-курс студенті
Армандаған журналистика мамандығына оқуға түстім. Сабақ
басталғанша не оқимыз, қандай пәндерді оқимыз, бұл университет не
үйретеді деген сауалдар мазамды кетіргені де рас. Құрбыларымнан,
достарымнан жоғары оқу орнына тән ерекшеліктерді естігенім бар. Алайда
бір қобалжу болды...
Сабақ басталды. Кестеден бірден мамандық бойынша қандай пән бар
екен деп қарадым. «Конвергентті журналистика», «ПР негіздері»! ПР
түсінікті, ал «конвергентті» деген не?
Сөйтсем журналистика мамандығының бастау, кіріспесі осы пән
екен.
Неге жай журналистика емес, конвергентті, оның басты
айырмашылығы неде деген сауалдарға әр дәрістен ақпарат алдым.
Қазіргі заманауи редакцияларда бір ғана медиаға ақпарат дайындау
тиімді емес, әртүрлі плафтормаға материал дайындай алатын маман ғана
сұранысқа ие болатынын түсіндім.
Тәжірибелік сабақ барысында осы уақыта дейін жазып келген
мақалаларымның кемшін тұстарын да түсіндім. Ақпаратты жинау, өңдеу,
тексеру, жариялау процестерін үйреніп, оның да оңай шаруа емес, үлкен
жауапкершілік жүктейтін мамандық екеніне көзім жетті.
Осы уақыта дейін сұхбат алу мен үшін ең оңай шаруа көрінетін. Осы
әдіспен материал дайындау барысында кейіпкер табу, онымен келісу, ол
адамды зерттеу және ұтымды сауалдар дайындау барысында әбден
шаршадым. Ал радиостудиядағы микрафон алдында сөзімді ұмытып, ойым
шашырағанда – тағы да журналистиканың салмағын түсіндім.
Мұның бәрі мені мамандықтан алшақтатқан жоқ, керісінше
жақындата түсті десем артық айтқандық емес. Осы пәннен беретін
оқытушы,
IT
университетінің
ассистент-профессоры
Шынар
Қалиаждарова: «Конвергентті журналистика пәні – мамандықтың әліппесі.
Егер сіздер осы пәнді жоғары деңгейде меңгерсеңіздер, алдағы уақытта
оқитын кәсіби бағыттағы басқа пәндерді оқу жеңіл болады. Алғаш әріпті
қалай таныдыңыздар, сол секілді журналистика дағдыларын да осы пән
арқылы танисыздар»,- деді. Бұл сөз де маған қатты әсер етті.
Университет қабырғасындағы 3 ай ішінде тәп-тәуір ақпараттық
материал жазып, шағын сұхбат алатындай дәрежеге жеттім. Дыбыстық оқу,
ақпараттық ракурс, мәтін құрылымы мен ақпараттық ілік, журналистке тән
стильдік ерекшеліктен хабардар болып, тәжірибем де қолданып та жүрмін.
Жақында дәл осы пәнннен арнайы студияда подкаст жаздық.
Шығармашылыққа толы жарты сағатымыз туралы келесі блогымда
жазамын...
90 күн ішінде мамандық бойынша талай тәжірибе жинақтадым. Алда
білімді шыңдайтын 3,5 жыл уақытым бар. Осы аралықта IITU арқылы талай
тәжірибе жинайтыныма сенімім мол.
Ұлдана Ембергенова
ХАТУ, «Цифрлық журналистика»
мамандығының
1-курс студенті
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
03.11.2022
155
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













