Білім беру саласы: Денсаулық. Таным.
Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау.
Мақсаты: 1. Кеңістікті бағдарлау.
2. Күш, ептілік, жылдамдық тәрізді қимыл сапаларын дамыту.
3. Көзді жұмып жүруге жаттықтыру.
Құрал жабдықтары: көз байлайтын орамал, доптар, баскетбол себеті, күшік, торғай суреттері, гимнастикалық таяқша.
Іс - әрекет
кезеңдері
Нұсқаушының іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Сапқа тұру.
Сәлемдесу.
Алтын сәуле арайлы,
Бақшамызға тарайды.
Қуанышпен шат күліп,
Қарсы алайық арайды.
Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Сызық бойымен жүріп, жаттығу жасау.
– Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру.
– Жартылай отырып жүру.
Баяу қарқынмен кіріп, сапқа тұрады.
Сәлемдеседі.
Нұсқаушының көрсетіп айтуы, жаттығулар жасайды. Жаттығулар өз бетімен орындалады.
Ұ
й
ы і
м з
д д
а е
с н
т і
ы с
р т
у і
ш к
ы
л
ы
қ
Жалпы дамыту жаттығулары:
Екі қатарға тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатамын. Жаттығуды түсіндіре отырып, жасалу жолын көрсетемін. Балаларға орындатамын. Балалардың дұрыс орындалуын қадағалау.
Б.қ.: 1 – қолды белге қою, 2 – басты оңға бұру, 3 – басты солға бұру. (4 рет)
Б.қ.: 1 – қолды иыққа қою, 2 – қолды артқа айналдыру, 3 – қолды алға айналдыру.
(4 рет)
Б.қ.: 1 – қолды алға созу, 2 – қолды қайшы жасау. (4 рет)
Б.қ.: 1 – қолды белге қою, 2 – белді оңға айналдыру, 3 – белді солға айналдыру . (4 рет)
Б.қ.: 1 – тізені қолмен ұстау, 2 – тізені ішке айналдыру, 3 – тізені сыртқа айналдыру. (4 рет)
Б.қ.: 1 – қолды белге қою, 2 – аяқтың ұшын оңға айналдыру, 3 – аяқтың ұшын солға айналдыру. (4 рет)
Б.қ.: негізгі тұрыс, гимнастикалық таяқшаны алып, 1 – алға, 2 – жоғары, 3 – алға ұстау. (4 рет)
Б.қ.: Гимнастикалық таяқшаны желкеге қойып, 1 – оңға бұрылу, 2 – солға бұрылу. (4 рет)
Қимылды ойындар:
Мерген баскетболшы ойыны.
Ойын шарты: Балаларды 2 топқа бөліп ат қоямыз.
1 – Арыстан. 2 – Жолбарыс.
Допты 1метр қашықтықтан себетке лақтырады, допты алып, келесі ойншыға береді. Ойын соңына дейін осылай жалғасады.
Өз түсіңді тап ойыны.
Ойын шарты: Пішіннің түрін, түсін ажыратып, сол пішінге көзін байлап барады.
Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.
Нұсқаушының түсіндіруімен тапсырмаларды бірінен соң бірін орындайды.
Жаттығуларды 4 реттен қайталау.
Нұсқаушыны мұқият тыңдап, бұлжытпай орындауға тырысады.
Ойын шарттарын түсініп, ойынға жаппай қатысады.
Рефлексиялық – түзетушлік
Қорытынды бөлім:
Ұяңды тап ойыны.
Ойын шарты: Торғай мен күшік отрибуттарын киіп алған балалар музыка тоқтаған сәтте өз ұяларын табу керек.
Ойынға жаппай қатысады.
Орындайды: жаңа оқу – іс әрекетінде үйренген жаттығуларды;
Түсінеді: негізгі жаттығуларды орындай білу шарттарын;
Қолданады: допты лақтыру, көздерін жұмып, жаттығулар орындай алу дағдыларын;