Материалдар / «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.Кендебай ерліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі.Кендебай ерліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
«Керқұла атты Кендебай»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
4316
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

1-бөлім: Таза, мінсіз асыл сөз

2 –сабақ: «Керқұла атты Кендебай» ертегісі.Кендебай ерліктері

Бейнеу ауданы

Төлеп селосы

Мектеп: «Ә.Махутов атындағы мектеп бала-бақша кешені» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағазина Маржан Бектұрғанқызы

СЫНЫП:5

Қатысқандар: 18

Қатыспағандар:0


Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын

оқу мақсаттары

5.Т/Ж 3. Көркем шығармалардағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлерді атайды. Оларды іс-әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауапты сәйкестендіреді.Сәйкестендіре отырып түсіну және жауап беру дағдысын қалыптастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тілдік құралдарды кейіпкердің іс-әрекеті арқылы ажырата алады. Кейіпкерлердің портреті мен іс-әрекетін анықтау арқылы образын ашады,ойын анық жеткізеді,танымдық әрекеттерге қатыстырылады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Ертегіден деректер іздеп таба алады. Кейіпкер тілінде сөйлей алады. Шығармадағы кейіпкер көзқарасын бүгінгі күнмен байланыстыра отырып, эссе жазады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Кейіпкер, образ бейнесін түсінеді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Әсірелеу,образ, кебіс, қанжар, дат,

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

қайырымды батыр, алмас қылыш, жаужүрек, алтын құйрық, алты кез, зынданның аузы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ертегі неліктен «Керқұла атты Кендебай» аталды? Кендебайды қалай елестетесіңдер? Кендебайдың жеті басты дәу мен ақырған арыстанды жеңуі нені білдіреді?

Не себепті …. деп ойлайсыз?

«Керқұла атты Кендебай батырдың елі»деп не себепті атанды?

ишара:

Мәтінді нақыштап оқу. Қол қимылына көңіл бөлу. Образға кіру

Алдыңғы оқу:

Жабық сұрақтар арқылы «Дұрыс, дұрыс емес» деген тәсіл бойынша мәтін мазмұнынан сұрақтар қою.


Жоспар. Көркем шығармалардағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу арқылы түсіну мен жауап беру дағдылары қалыптасады.

  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұнымен тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы идеясы құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылығын жүзеге асыртамын.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

Оқушы зейінін аудару

Шаттық шеңберін құру

Оқушыларды 3 топқа бөлдім. «Батырлық», «Қайырымдылық», «Адамгершілік» тобы. (сандар арқылы).

Тыңдалым алды тапсырмасы

Берілген суреттердің мағынасын ашыңыз. Ерлік, батырлық, күштілік сөзінің мағынасын түсіндіріңіз


Тақырыпты не туралы деп ойладыңыз?

Суреттер, интербелсенді тақта, жетондар

Youtube.com





Ортасы

1-тапсырма

Ойлау дағдыларының деңгейі :қолдану.

Бағалау критерийі

Мәтінді тыңдайды.

Мәнін түсінеді.

Түсіп қалған сөздерді табады.

Кендебай образын ашады.

Жеке жұмыс.

Тапсырма: Мәтінді тыңдаңыз. Мәнін түсініңіз. Кендебайдың ерліктеріне қатысты түсіп қалған сөздердің орнын толтырыңыз.Тыңдалған мәтін бойынша таныстырылым жасаңыз. Мәтіннен үзінді:...Кендебай жүгіріп барып,көкжалды құйрығынан ұстай алып,...( ырғап- ырғап ) лақтырып жіберді.Кендебай қолына жүз батпан шоқпарын алып,Керқұла аттың барлық шабысымен....( дәуге қарсы) шаба жөнелді.Дәудің бір басы...( ұшып) түседі.Осылай (ерсілі-қарсылы)өтіп,....( жеті рет соққанда)жеті басы бірдей ұшып кетіп,дәу төңкеріле құлайды.Кендебай дәудің ...(көзін) ойып,қоржынға салып қояды.Кендебай алты құлаш алмас қылышын ... (көлденең) ұстай қояды.Кендебай арыстанның... аузын қағып алып,қоржынға салады.

...Қыз алға түсіп аяңдай бергенде,Кендебай алмасын...( сермеп ) кеп алады.

Дескриптор

Мәтінді тыңдады.

Мәнін түсінді.

Түсіп қалған сөздерді тапты.

Кендебай образын ашты.

Тапқан сөздерін жазды.

Әдеби тіл нормасын сақтады.

Қалыптастырушы бағалау жүреді.

Кері байланыс.

2-тапсырма.

Топтық жұмыс.

Ойлау дағдыларының деңгейі:қолдану.

Бағалау критерийі

Мәтінді оқыды.

Мәтіндегі негізгі ойды ықшамдады.

Тапсырма: «Керқұла атты Кедебай» мәтіндегі негізгі ойды ықшамдаңыз.

ЖShape2 Shape1 инақы мәтін құрастырыңыз.

Дескриптор

Жинақы мәтін құрастырды.

ЖShape3 үйелеп жазды.

Сілтемесін көрсетті.

ҚShape4 алыптастырушы бағалау жүреді.

Кері байланыс. «Бағдаршам» әдісі арқылы

3-тапсырма

Ойлау дағдыларының деңгейі :жоғары деңгей

Бағалау критерийі

Кендебай образын ашатын деректерді табады.

Ертегі тілін ажырата біледі.

Сегіз сөзден тұратын эссе жазады.

Тапсырма: Ертегіден деректер іздеп табыңыз. Кейіпкер тілінде сөйлеп эссе жазыңыз.

Дескриптор

Кендебай образын ашатын деректерді тапты.

Ертегі тілін ажырата білді.

Сегіз сөзден тұратын эссе жазды.

Тыныс белгілерін дұрыс қойды.

Қалыптастырушы бағалау жүреді.

Кері байланыс.

4-тапсырма

Ойлау дағдыларының деңгейі :жоғары деңгей

Бағалау критерийі

Кендебайдың портреті мен іс-әрекетін анық біледі.

Образын дәлелдер келтіру арқылы жауап береді.

Бүгінгі өмірмен байланыстыра алады және түсіндіреді.

Тапсырма:«Кендебайдың ерлігі бүгінгі таңда қайталануы мүмкін бе?» тақырыбында дебат жүргізіңіз.

Дескриптор

Кендебайдың портреті мен іс-әрекетін анық білді.

Образын дәлелдер келтіру арқылы жауап берді.

Бүгінгі өмірмен байланыстыра алды және түсіндірді.

Әдеби тіл нормасын сақтады.

Қалыптастырушы бағалау жүреді.

Кері байланыс.




АКТ арқылы тыңдалым дағдысын көрсете алды.





Смайликтер арқылы бағаланды.



«Адасқан сөздер» әдісі
















«5-5-1»

тәсілі









Бағдаршам арқылы бағалау.









Смайлик

арқылы

бағалау




«Диалогтік оқыту»әдісі



Бас бармақ

арқылы


Соңы

Рефлексия «ББҮ» стратегиясы


Білемін

Білгім келеді

Үйрендім








Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).

Кендебайдың образын ашуда берілген тапсырмалар арқылы сабақ мақсаты анықталды. Бағалау критерийлерінің нақты анықталуынан жүйелі тапсырма беріледі.Тапсырмаға сәйкес дескрипторлар да нақты беріледі.

Тыңдалым алды тапсырмасы оқушылардың қабілет деңгейін назарға алуға мүмкіндік береді.

Жеке жұмыс кезінде оқушылардың дербес ерекшеліктері анықталды, соған сәйкес тапсырмалармен қамтамасыз етілді.Саралау әдістерінің бірі диалогтің топта жүргізілуі оқушының ынтасын арттырады. Соның нәтижесінде ой-өрісі дамиды.Тыңдалым,айтылым дағдылары дұрыс жүргізілсе, мәтінді мазмұндық өңдеу арқылы ықшамдап жинақы мәтін құрастыру тапсырмасы орындалады.

Ертегіден деректер іздеп таба алады. Кейіпкер тілінде сөйлей алады. Шығармадағы кейіпкер көзқарасын бүгінгі күнмен байланыстыра отырып, эссе жазады.

Сабақтың реурстармен қамтамасыз етілуі нәтижеге қол жеткізеді.

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, стикерлер тарату.

Бағдаршам(қызыл,сары,жасыл)

Қызыл түс:Тапсырманы орташа орындаған

Сары түс:Тапсырманы жақсы орындағандарға

Жасыл түс:Тапсырманы өте жақсы орындағандарға беріледі.Смайлик берілді.

Оқушының ой-өрісін дамыта отырып, АКТ-ны қолдану тиімді екендігін аңғардым. АКТ-ны пайдаланды.Тыңдалым дағдысын көрсете алды.
Қалыптастырушы бағалау нәтижелерін талдау негізінде оқу мен оқытуды түзетуге болатындығын түсіндім.Бұл жерде өзімнің оқушылардың дағдысының қалыптасу және білімді меңгеру деңгейі туралы ақпарат алу,оқу үдерісін түзету ,оқушыларға кері байланыс ұсыну және оқушыларды ынталандыру үшін оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалауды жургіземін.


  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұнымен тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы идеясы құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құндылығын жүзеге асыртамын..

  • Әдеби тіл нормасын сақтау үшін қазақ тілі пәнімен байланыстырдым.

  • Кендебай бойындағы асыл қасиеттерді меңгертуде өзін-өзі тану пәнінің мәні зор болды.

Жоғалған сөздерді тауып алу тапсырмасы берілгенде және тыңдалған мәтін бойынша тапсырмасын орындауда
сергіту арқылы денсаулықты жақсартса,тәртіптілікпен қауіпсіздік ережесін сақтады.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жаңартылған білім бағдарламасының курсында оқу бағдарламасы спиральді қағидатқа негізделгендігін білдім. Мәңгілік ел құндылықтары мен ойлау дағдылары сонымен бірге оқу бағдарламаларның міндеттерін, құрылымы мен мазмұнын білдім. «Мәңгілік ел» идеяларының құндылығын оқушыға ұқтырып ,педагогиклық әдіс- тәсілдердің түрлері іс-әрекетке бағдарланған тәсіл,тұлғаға бағдарланған тәсіл,коммуникативтік тәсіл, саралау жұмыстарын қалай қолдану керектігін меңгердім.

Қазақ тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша оқу жоспары оқылым,тыңдалым,жазылым дағдыларын және нақты тақырыпты зерттеу үшін айтылым дағдыларын біріктіретіндігін білдім.


Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

  1. 1.

  2. 2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білді.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!