Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Керқұла атты Кендебай» ертегісі.Кендебай ерліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
Кендебайдың образын ашуда берілген тапсырмалар арқылы сабақ мақсаты анықталды. Бағалау критерийлерінің нақты анықталуынан жүйелі тапсырма беріледі.Тапсырмаға сәйкес дескрипторлар да нақты беріледі. Тыңдалым алды тапсырмасы оқушылардың қабілет деңгейін назарға алуға мүмкіндік береді. Жеке жұмыс кезінде оқушылардың дербес ерекшеліктері анықталды, соған сәйкес тапсырмалармен қамтамасыз етілді.Саралау әдістерінің бірі диалогтің топта жүргізілуі оқушының ынтасын арттырады. Соның нәтижесінде ой-өрісі дамиды.Тыңдалым,айтылым дағдылары дұрыс жүргізілсе, мәтінді мазмұндық өңдеу арқылы ықшамдап жинақы мәтін құрастыру тапсырмасы орындалады. Ертегіден деректер іздеп таба алады. Кейіпкер тілінде сөйлей алады. Шығармадағы кейіпкер көзқарасын бүгінгі күнмен байланыстыра отырып, эссе жазады. Сабақтың реурстармен қамтамасыз етілуі нәтижеге қол жеткізеді. |
Әр топқа бағалау парақтарын тарату, стикерлер тарату. Бағдаршам(қызыл,сары,жасыл) Қызыл түс:Тапсырманы орташа орындаған Сары түс:Тапсырманы жақсы орындағандарға Жасыл түс:Тапсырманы өте жақсы орындағандарға беріледі.Смайлик берілді.
Оқушының
ой-өрісін дамыта отырып, АКТ-ны қолдану тиімді екендігін
аңғардым. АКТ-ны пайдаланды.Тыңдалым
дағдысын көрсете алды. |
Жоғалған сөздерді тауып алу
тапсырмасы берілгенде және тыңдалған мәтін бойынша тапсырмасын
орындауда |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жаңартылған білім бағдарламасының курсында оқу бағдарламасы спиральді қағидатқа негізделгендігін білдім. Мәңгілік ел құндылықтары мен ойлау дағдылары сонымен бірге оқу бағдарламаларның міндеттерін, құрылымы мен мазмұнын білдім. «Мәңгілік ел» идеяларының құндылығын оқушыға ұқтырып ,педагогиклық әдіс- тәсілдердің түрлері іс-әрекетке бағдарланған тәсіл,тұлғаға бағдарланған тәсіл,коммуникативтік тәсіл, саралау жұмыстарын қалай қолдану керектігін меңгердім. Қазақ тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша оқу жоспары оқылым,тыңдалым,жазылым дағдыларын және нақты тақырыпты зерттеу үшін айтылым дағдыларын біріктіретіндігін білдім. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білді. |