|
Бөлім |
Спорт ойындары арқылы командалық бірлесу әрекеттері |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Командадағы көшбашылық дағдыларын дамыту. Баскетбол. Шабуылда ойнау әдістері. |
|||
|
Мұғалім |
Акбергенов Данияр Жакипович |
|||
|
Сынып |
3 «А» |
|||
|
Күні |
19.10.2023 жыл |
|||
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттерімен байланысты білімді жетілдіре білу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Өзгермелі жағдайға жауап қайтарады, қимыл әрекеттерімен байланысты білімді жетілдіреді. |
|||
|
Құндылықтарды дамыту |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі
Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good afternoon! Қолайлы орта қалыптастыру. Оқушылар шеңбер құрып, кезекпен әр тілде амандады. Жабдықтау сұрақтары арқылы тақырыпқа шығу. Оқушылар жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды.
Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру, қол белде аяқты алға лақтырып жүру, қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру, қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру, қол белде жанымызбен жүгіру.
Күш-жылдамдықтарын арттыру жаттығулары.
Жаттығуларды орындауда ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетемін. Сабақ тақырыбы және сабақ мақсатымен таныстырамын. |
Сапқа тұрады. Қауіпсіздік ережесін еске түсіреді. Жалпы дамыту, жүру, жүгіру , жаттығуларын орындайды. |
Қол шапалақ
|
Ысқырық
Уақыт өлшегіш
Баскетбол добы |
|
Ортасы 30 минут |
Негізгі бөлім Бейнесабақ «Топтағы шытырман ойындар. Баскетбол» Дереккөздер:Шабуыл техникасы. Қозғалыс техникасы. Алаңда қозғалу үшін баскетболшы жаяу, жүгіруді, секіруді, аялдамаларды, бұрылыстарды пайдаланады. Қозғалыс-баскетбол техникасының негізі. Осы әдістердің көмегімен ойыншы дұрыс орынды таңдап, қорғаншы қарсыласынан шығып, келесі шабуыл үшін дұрыс бағытта жүре алады, басқа әдістерді орындау үшін ең ыңғайлы, теңдестірілген бастапқы позицияларға қол жеткізе алады. Жаяу жүру. Жаяу жүру негізінен қысқа үзілістер кезінде позицияны өзгерту немесе ойын әрекеттерінің қарқындылығын төмендету, сонымен қатар жүгірумен бірге қозғалыс қарқынын өзгерту үшін қолданылады. Жүгіру. Жүгіру ойында үлкен орын алады және негізгі көлік құралы болып табылады. Ойыншы сайттың ішінде әр түрлі бастапқы позициялардан, кез-келген бағытта, бетпен немесе артқы жағынан жүгірудің бағыты мен жылдамдығын тез өзгерте алуы керек. Секіру. Білікті баскетболшы әр ойынға орта есеппен әр түрлі позициялардан және әр түрлі міндеттерден 130-140 секіруді орындайды деп есептелген. Секірудің екі әдісі қолданылады: екі аяқты итеру және бір аяқты итеру. Екі аяқпен итеру негізгі тіректің орнынан жиі орындалады. Ойыншы тез қысылып, қолдарын сәл артқа тартып, басын көтереді. Жүгіруден екі аяқпен секіру, әдетте, себетке лақтырған кезде және секіру үшін күрес кезінде қолданылады. Бір аяқпен секіру қысқа жүгіруден жасалады. Серпіліс екпіннің инерциялық күштерін барынша пайдалану үшін жасалады. Доппен бірқатар техникалық әдістерді орындау кезінде ойыншының қолдың белсенді қатысуынсыз жеткілікті биіктікке секіру қабілеті тез және уақтылы өте маңызды болып саналады (Сыныпты екі топқа бөліп допты торға тастау элементін орындату)
Доп беру
жаттығулары мен
ойындары. Баскетбол ойынын ойнату Ойын аяқталған соң командалар бір-бірінің ойыны туралы өзара бағалау жүргізеді. «Екі жұлдыз, бір тілек» өзара бағалауы |
Оқушылар Бейнесабақ көреді, баскетбол және шытырман ойыны туралы біледі. Шабуыл техникасы туралы ақпаратпен танысады
Жаттығуларды орындайды. Орындап болғаннан соң оқушы өзінің әрекетін талқылап, өзін-өзі бағалау Баскетбол ойының ережесімен танысады және ойында ереже сақтау керектігін түсінеді. Баскетболй ойынын ойнайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы арқылы ойынды өзара бағалайды. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді, әттеген-ай»
Дескрипторы -ойын ережесін сақтайды -допты торқалтаға дөп түсіруге тырысады -көшбасшылық қасиетерін көрсетеді -ойын тактикасын түсінеді |
Бейнесабақ сілтемесі «Топтағы шытырман ойындар. Баскетбол» Мектеп алаңы
ысқырық
ноутбук
баскетбол добы |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытынды бөлімі «Сұрақта қағып ал» әдісі арқылы қорытындылаймын. - Баскетбол ойынын ойнауда қандай ережелерді сақтау керек? - Қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығы неде? - Пас берудің түрлерін атаңдар ЕББҚ оқушыға: - Алаңдағы бір топ ойыншылардың міндеттері қандай? Кері байланыс «Сенім ағашы» «Тақырыпты меңгердім» деген оқушылар сабақ басында берілген алмаларын ағаштың жоғарғы жағына орналастырады, ал «сабақты дұрыс түсінбедім» өзіне сенімсіз оқушылар ағаштың төмен жағына орналастырады. Жемістерге есімдерін жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Жарайсыңдар! Керемет! Тамаша! Мұқият бол! |
|
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Командадағы көшбашылық дағдыларын дамыту. Баскетбол. Шабуылда ойнау әдістері.№62 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
Командадағы көшбашылық дағдыларын дамыту. Баскетбол. Шабуылда ойнау әдістері.№62 Н.Төреқұлов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
|
Бөлім |
Спорт ойындары арқылы командалық бірлесу әрекеттері |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Командадағы көшбашылық дағдыларын дамыту. Баскетбол. Шабуылда ойнау әдістері. |
|||
|
Мұғалім |
Акбергенов Данияр Жакипович |
|||
|
Сынып |
3 «А» |
|||
|
Күні |
19.10.2023 жыл |
|||
|
Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттерімен байланысты білімді жетілдіре білу. |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Өзгермелі жағдайға жауап қайтарады, қимыл әрекеттерімен байланысты білімді жетілдіреді. |
|||
|
Құндылықтарды дамыту |
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Бағалау |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі
Сәлеметсіздер ме! Здравствуйте! Good afternoon! Қолайлы орта қалыптастыру. Оқушылар шеңбер құрып, кезекпен әр тілде амандады. Жабдықтау сұрақтары арқылы тақырыпқа шығу. Оқушылар жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды.
Қол белде аяқты артқа лақтырып жүгіру, қол белде аяқты алға лақтырып жүру, қол алда тіземізді жоғары көтеріп жүру, қол жанда аяқты екі жанға лақтырып жүгіру, қол белде жанымызбен жүгіру.
Күш-жылдамдықтарын арттыру жаттығулары.
Жаттығуларды орындауда ЕББҚ оқушыға қолдау көрсетемін. Сабақ тақырыбы және сабақ мақсатымен таныстырамын. |
Сапқа тұрады. Қауіпсіздік ережесін еске түсіреді. Жалпы дамыту, жүру, жүгіру , жаттығуларын орындайды. |
Қол шапалақ
|
Ысқырық
Уақыт өлшегіш
Баскетбол добы |
|
Ортасы 30 минут |
Негізгі бөлім Бейнесабақ «Топтағы шытырман ойындар. Баскетбол» Дереккөздер:Шабуыл техникасы. Қозғалыс техникасы. Алаңда қозғалу үшін баскетболшы жаяу, жүгіруді, секіруді, аялдамаларды, бұрылыстарды пайдаланады. Қозғалыс-баскетбол техникасының негізі. Осы әдістердің көмегімен ойыншы дұрыс орынды таңдап, қорғаншы қарсыласынан шығып, келесі шабуыл үшін дұрыс бағытта жүре алады, басқа әдістерді орындау үшін ең ыңғайлы, теңдестірілген бастапқы позицияларға қол жеткізе алады. Жаяу жүру. Жаяу жүру негізінен қысқа үзілістер кезінде позицияны өзгерту немесе ойын әрекеттерінің қарқындылығын төмендету, сонымен қатар жүгірумен бірге қозғалыс қарқынын өзгерту үшін қолданылады. Жүгіру. Жүгіру ойында үлкен орын алады және негізгі көлік құралы болып табылады. Ойыншы сайттың ішінде әр түрлі бастапқы позициялардан, кез-келген бағытта, бетпен немесе артқы жағынан жүгірудің бағыты мен жылдамдығын тез өзгерте алуы керек. Секіру. Білікті баскетболшы әр ойынға орта есеппен әр түрлі позициялардан және әр түрлі міндеттерден 130-140 секіруді орындайды деп есептелген. Секірудің екі әдісі қолданылады: екі аяқты итеру және бір аяқты итеру. Екі аяқпен итеру негізгі тіректің орнынан жиі орындалады. Ойыншы тез қысылып, қолдарын сәл артқа тартып, басын көтереді. Жүгіруден екі аяқпен секіру, әдетте, себетке лақтырған кезде және секіру үшін күрес кезінде қолданылады. Бір аяқпен секіру қысқа жүгіруден жасалады. Серпіліс екпіннің инерциялық күштерін барынша пайдалану үшін жасалады. Доппен бірқатар техникалық әдістерді орындау кезінде ойыншының қолдың белсенді қатысуынсыз жеткілікті биіктікке секіру қабілеті тез және уақтылы өте маңызды болып саналады (Сыныпты екі топқа бөліп допты торға тастау элементін орындату)
Доп беру
жаттығулары мен
ойындары. Баскетбол ойынын ойнату Ойын аяқталған соң командалар бір-бірінің ойыны туралы өзара бағалау жүргізеді. «Екі жұлдыз, бір тілек» өзара бағалауы |
Оқушылар Бейнесабақ көреді, баскетбол және шытырман ойыны туралы біледі. Шабуыл техникасы туралы ақпаратпен танысады
Жаттығуларды орындайды. Орындап болғаннан соң оқушы өзінің әрекетін талқылап, өзін-өзі бағалау Баскетбол ойының ережесімен танысады және ойында ереже сақтау керектігін түсінеді. Баскетболй ойынын ойнайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалауы арқылы ойынды өзара бағалайды. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді, әттеген-ай»
Дескрипторы -ойын ережесін сақтайды -допты торқалтаға дөп түсіруге тырысады -көшбасшылық қасиетерін көрсетеді -ойын тактикасын түсінеді |
Бейнесабақ сілтемесі «Топтағы шытырман ойындар. Баскетбол» Мектеп алаңы
ысқырық
ноутбук
баскетбол добы |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытынды бөлімі «Сұрақта қағып ал» әдісі арқылы қорытындылаймын. - Баскетбол ойынын ойнауда қандай ережелерді сақтау керек? - Қауіпсіздік ережесін сақтаудың маңыздылығы неде? - Пас берудің түрлерін атаңдар ЕББҚ оқушыға: - Алаңдағы бір топ ойыншылардың міндеттері қандай? Кері байланыс «Сенім ағашы» «Тақырыпты меңгердім» деген оқушылар сабақ басында берілген алмаларын ағаштың жоғарғы жағына орналастырады, ал «сабақты дұрыс түсінбедім» өзіне сенімсіз оқушылар ағаштың төмен жағына орналастырады. Жемістерге есімдерін жазады. |
Сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Жарайсыңдар! Керемет! Тамаша! Мұқият бол! |
|
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз














