Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)

Материал туралы қысқаша түсінік
Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қыска мерзімді жоспар


САБАҚ: Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)

Мектеп:КММ №35

Күні:26.09.2018

Мұғалімнің аты-жөні : Тұраров Ерік Болатұлы

СЫНЫП: 6Б

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ :

Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту

Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары

6.2.2.2 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу





Сабақмақсаттары





Барлық оқушылар орындай алады:

Футбол ойының көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей біледі.Допты қақпаға бағыттап, кеңістікті қолдана алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Футбол ойыны орындай алады көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істейді. Ұжымдастып, топтасып футбол ойынынының шартын сақтап ойнай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:Футбол ойыны көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істейді және басқаларға үйрете алады. Доп беру әдіс-тәсілдерін қолданады.

Жетістік критерийлер

Футбол ойында көшбасшылық дағдылар корсете алады және команда құрамында жұмыс істей және көрсете алады

Тілдікмақсат

Пəнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:

Доп- мяч- ball

Алаң – поле –field

Футбол- футбол- football

Дағды -навык- skill

Бұрыштама-углавой-corner

Техника-техника-technique


Пән аралық байланыс:

Бұл сабақта тарих, жаратылыстану, ағылшын тілі, физика пәндерімен өзара пән аралық байланыс орнатуға болады.

Алдыңғы оқу:


6.1.5.5 бірқатар денежаттығуларының тактикаларын,стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу

Дескрипторлар:





Білім алушы:

-Қарсыластарды алдап өтіп командасына дәл беру.

-Аяқтың қозғалу техникасын қалыптастырады;

-Допты алып жүру техникасын үйренеді;

-Допты бір-біріне дәл беру дағдыларымен реттіліктерін үйренеді;











Сабақ барысы

Жоспарланған

уақыт


Жоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар


Басы

10 мин.

  • Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру



-Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру;

-Оқушылардың дене қыздыруын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін жаттығуларын орындайды:

- Саптық жаттығулар

- Жүру жаттығулары

- Жүгіру жаттығулары

- Жалпы дамыту жаттығулары:

  • 1. Оқушыларға жүгіру жаттығуларын орындаған кезде дұрыс орындалуы

  • 2. Қыздырыну жаттығуларын орындаған кезде әрбір оқушының дұрыс орындауын бақылау





Спорттық алаң




Ықырғыш.


Уақыт өлшемі.


Ортасы

25 мин.

-Оқушыларға бүгінгі сабақ туралы мәлімет беру

Оқушылар жекелей доппен жаттығады.

Допты алып жүру жаттығулары.

Допты алып жүру үшін аяқты дұрыс ұстауға мән беру керек.

Аяқтың қимыл – қозғалысын, дағдысын қалыптастырады.

Оқушыларды екі қатарға қоямыз. Және оларға қарсы екі қатар оқушылар болады. Бір – біріне қарсы допты алып жүру және беруді орындайды. Осы жаттығуды бірнеше рет қайталаймыз.

Допты дәл беру мақсатында дағды қалыптастыруды үйрету.

Қарсы тұрған оқушыға допты аяқтың ішкі бетімен дәл беру жаттығуларын бірнеше рет қайталау.

  • Оқушыларды 2 топқа бөліп, жеңілдетілген ережемен жаттығу ойын өткізу.








Футбол добы



Ықырғыш.




Уақыт өлшемі.

Соңы

5 мин.


Сапқа тұрғызу,үй тапсырмаларн беру


Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

деген сұрақтарға жауап іздейтін болады.

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады).


.








Дифференциалды оқыту

Бағалау




1.Қабілеті жоғары - Оқушылар доп қақпаға бағыттап жоғары деңгейде алып жүре біледі, қасындағы оқушыға допты бере алады.

2.Қабілеті орташа – допты алып жүруді біледі және орындайды.

3.Қабілеті төмен – оқушылар базалық техникаларын біледі.



Оқушылардың сабақ барысында не үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс


барлығын түсіндім

жартылай түсіндім

түсінген жоқпын


Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:.

Спорттық ойындарға арналған қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалаймын.



Сабақ бойынша рефлексия:

Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма?

Кері байланыс парақшаларын беремін

Білемін....................................

Үйрендім.................................

Үйренгім келеді......................


Өзіме қойылатын сұрақтар:

-уақытты қалай пайдаландым ?

-сабақтың тығыздылығы қандай болды?

- сабақтың құрылымы сақталдыма?


Қорытынды:

Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.)

1

2

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.)

1

2

Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?

1


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
1815
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі