|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|
Басы 10 мин. |
-Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру; -Оқушылардың дене қыздыруын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін жаттығуларын орындайды: - Саптық жаттығулар - Жүру жаттығулары - Жүгіру жаттығулары - Жалпы дамыту жаттығулары:
|
Спорттық алаң Ықырғыш. Уақыт өлшемі. |
|
Ортасы 25 мин. |
-Оқушыларға бүгінгі сабақ туралы мәлімет беру Оқушылар жекелей доппен жаттығады. Допты алып жүру жаттығулары. Допты алып жүру үшін аяқты дұрыс ұстауға мән беру керек. Аяқтың қимыл – қозғалысын, дағдысын қалыптастырады. Оқушыларды екі қатарға қоямыз. Және оларға қарсы екі қатар оқушылар болады. Бір – біріне қарсы допты алып жүру және беруді орындайды. Осы жаттығуды бірнеше рет қайталаймыз. Допты дәл беру мақсатында дағды қалыптастыруды үйрету. Қарсы тұрған оқушыға допты аяқтың ішкі бетімен дәл беру жаттығуларын бірнеше рет қайталау.
|
Футбол добы Ықырғыш. |
|
Соңы 5 мин. |
Сапқа тұрғызу,үй тапсырмаларн беру Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? деген сұрақтарға жауап іздейтін болады. Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады). |
.
|
|
Бағалау |
|
|
|
1.Қабілеті жоғары - Оқушылар доп қақпаға бағыттап жоғары деңгейде алып жүре біледі, қасындағы оқушыға допты бере алады. 2.Қабілеті орташа – допты алып жүруді біледі және орындайды. 3.Қабілеті төмен – оқушылар базалық техникаларын біледі.
|
Оқушылардың сабақ барысында не үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс барлығын түсіндім
жартылай түсіндім
түсінген жоқпын
|
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:. Спорттық ойындарға арналған қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалаймын. |
|
Сабақ бойынша рефлексия: Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма? |
Кері байланыс парақшаларын беремін Білемін.................................... Үйрендім................................. Үйренгім келеді...................... Өзіме қойылатын сұрақтар: -уақытты қалай пайдаландым ? -сабақтың тығыздылығы қандай болды? - сабақтың құрылымы сақталдыма? |
|
|
Қорытынды: Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 1 2 Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? 1 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)
Командалық спорттық ойындар (Футбол ойыны)
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланғанжаттығутүрлері |
Ресурстар |
|
Басы 10 мин. |
-Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру; -Оқушылардың дене қыздыруын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін жаттығуларын орындайды: - Саптық жаттығулар - Жүру жаттығулары - Жүгіру жаттығулары - Жалпы дамыту жаттығулары:
|
Спорттық алаң Ықырғыш. Уақыт өлшемі. |
|
Ортасы 25 мин. |
-Оқушыларға бүгінгі сабақ туралы мәлімет беру Оқушылар жекелей доппен жаттығады. Допты алып жүру жаттығулары. Допты алып жүру үшін аяқты дұрыс ұстауға мән беру керек. Аяқтың қимыл – қозғалысын, дағдысын қалыптастырады. Оқушыларды екі қатарға қоямыз. Және оларға қарсы екі қатар оқушылар болады. Бір – біріне қарсы допты алып жүру және беруді орындайды. Осы жаттығуды бірнеше рет қайталаймыз. Допты дәл беру мақсатында дағды қалыптастыруды үйрету. Қарсы тұрған оқушыға допты аяқтың ішкі бетімен дәл беру жаттығуларын бірнеше рет қайталау.
|
Футбол добы Ықырғыш. |
|
Соңы 5 мин. |
Сапқа тұрғызу,үй тапсырмаларн беру Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? деген сұрақтарға жауап іздейтін болады. Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады). |
.
|
|
Бағалау |
|
|
|
1.Қабілеті жоғары - Оқушылар доп қақпаға бағыттап жоғары деңгейде алып жүре біледі, қасындағы оқушыға допты бере алады. 2.Қабілеті орташа – допты алып жүруді біледі және орындайды. 3.Қабілеті төмен – оқушылар базалық техникаларын біледі.
|
Оқушылардың сабақ барысында не үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс барлығын түсіндім
жартылай түсіндім
түсінген жоқпын
|
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:. Спорттық ойындарға арналған қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қадағалаймын. |
|
Сабақ бойынша рефлексия: Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма? |
Кері байланыс парақшаларын беремін Білемін.................................... Үйрендім................................. Үйренгім келеді...................... Өзіме қойылатын сұрақтар: -уақытты қалай пайдаландым ? -сабақтың тығыздылығы қандай болды? - сабақтың құрылымы сақталдыма? |
|
|
Қорытынды: Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 1 2 Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? 1 |
||
шағым қалдыра аласыз
















