2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Көздің құрылысы мен қызметі

Көздің құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көрудің маңызын түсіну. Көздің құрылысы мен қызметін сипаттау. Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Таныстым: Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«Момынай» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы.

Зертханалық жұмыс «Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу»

Бөлім:

8.3D Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Тугайбаева Х.

Күні:

14.02.2025ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы.

Зертханалық жұмыс «Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.7.1 көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және көру гигиенасы ережесін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • Көрудің маңызын түсіну.

  • Көздің құрылысы мен қызметін сипаттау.

  • Көру жітілігі мен көру аймағының шегін зерттеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Оқушыларды QAZ MATH топқа бөлу

І-топ

ІІ-топ

Үй тапсырмасы: Wordwall әдісі https://wordwall.net/resource/86680339

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Жаңа тақырыпты ашу мақсатында сурет арқылы түсініру, көз бөлімдерін түсіну.








Үлгіні мұқтят қарайды.Тақырып мазмұнын түсінеді. Сұрақтары болса қояды

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға Микраскоп арқылы бағалау

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма.Топтық жұмыс.

Көрнекілікпен жұмыс.

Көздің ішкі және сыртқа құрылысының суретін іліп қою. Бос тұрған жерге оқушылар көздң құрылысы жазылған карточканы дұрысына әкеліп сәйкестендіреді.


Дескриптор: әр тапсырма сайын оқушы бағалау жүргізеді

Тақырып бойынша интернет желісін пайдалану


2-тапсырма..

Тапсырма карточкасын таратып беру. Виртуалды зертханамен жұмысістеуге көмектесу.

1.Қызыл түс - 50%

Жасыл түс -0 %

Көк түс -50 %

қойғанда адам қандай түсті қабылдап тұр? Адам көзіндегі құтыша жасушаларының қандай үш негізгі түс спектрін қабылдайтынын анықтаңыз.?

2.Қызыл түс - 100%

Жасыл түс -100 %

Көк түс -0 % қойғанда адам қандай түсті қабылдап тұр?Түстердің араласу принципін түсіндіріңіз ?

3.Қызыл түс - 100%

Жасыл түс -0 %

Көк түс -100 % қойғанда адам қандай түсті қабылдап тұр?Неліктен кейбір адамдар дальтонизмге ұшырайды?


Әртоп берілген тапсырма карточкасындағы QR код арқылы виртуалды зертханаға кіріп адамдардың түсті қабылдауын зерттеп, сұраққа жауап береді.


Дескриптор:

Қандай түс қабылдағанын табу-1 балл - берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру-1 балл







ДК экраны


Shape1

Жұмыс барысы

1. Кестені жарық жақсы түсетін жерге іліп қою керек. Егер жарық жеткіліксіз болса, оған қосымша электр шамымен жарық түсіріңдер.

2. Зерттелетін оқушыны кестеден 5 м қашықтықта орындыққа отырғызу керек. Оған бір көзін алақанымен немесе қалқанмен жабуды сұраңыз.

3. Зерттелетін оқушыға әріпті нұсқармен көрсетіп, атауды сұраңыз. Жоғары қатардан бастап ең төменгі қатарға түсіңіз. 4. Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді дұрыс атаса, демек, көру қабілеті қалыпты деп есептеледі. 257 5. Егер зерттелетін оқушы оныншы қатардағы әріптерді 5 м қашықтықтан ажырата алмаса, оған окулистке қаралу керек.

6. Көру өрісін анықтау үшін қолдарыңа картина алыңдар. Жазбаша қорытынды жасаңдар. – Көру өрісі қалыпты ма?


Дескриптор:

Зертханалық жұмысты ретімен орындау-1 балл

-Құрал жабдықтарды ережеге сай дұрыс қолдану-1 балл

-



ДК экраны

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Сұрақтар қою арқылы сабақты қортындылау

Оқушылар қол көтеру арқылы сұрақтарға бауап береді

Мұғалім оқушыларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!











31 Наурыз 2025
92
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі