Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: «Волейбол ойынының техникалық тәсілдерін үйрену»

    Мектеп: «№27 ЖОББМ» КММ


    Күні: 26.10.2017

    Мұғалімнің аты-жөні: Кусеков Е С


    Сынып: 5 «А»

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    3.1.1.1 Кең ауқымдағы арнайы спортық қимыл -қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын жетілдіру





    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:



    Допты ойынға қосу және шабуыл кезіндегі іс әрекетті қайталайды, Волейбол добын ойынға косу әдіс тәсілдерін көрсетеді.



    Оқушылар көпшілігі орындай алады:



    Оқушылар допты ойынға қосуды біледі, волейбол ойынын зерттейді салыстырады.



    Кейбір оқушылар орындай алады:


    оо

    Оқушылар допты ойынға қосу әрекеттерін жасай біледі қолданады түсіндіреді,техникасын дұрыс орындап,басқа балаларға түсіндіре алады


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:



    Допты ойынға қосады



    Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:



    Тор, алаң, доп,сқыруық шапшаң ойлау,топтық жұмыс



    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер



    Допты ойынға қосқанда және допты алу әдістерінен қандай қиындықтар туындайды.



    Талқылауға арналған сұрақтар:



    Волейбол аланында неше ойыншы ойнайды?Тордын биіктігі канша болады?



    Не себепті ...деп ойлайсыз? Тордың биіктігі не себепті оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қойылады?


    Жоспарланған уақыт

    40 минут





    Ишара

    Белсенді оқушыларды құрметтеу,ынталандыру,мадақтау


    Алдыңғы оқу

    Волейбол ойынының ережесі мен тұру әдісін біледі







    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Басы

    10-12мин

    Сапқа тұру .Сәлемдесеміз. Оқушыларды түгендеу.Сабақтын тақрыбың айту.«Жылдам сұрақ» әдіс-тәсілі Сабақтың өтілу барысымен таныстыру. Допты ойынға қосқанда және шабуыл жасағанда қандай қиындықтар туындайды .

    Қатардағы жаттығулар.

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде

    өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3. Екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру, аяқты артқа ,

    қолға жеткізе жүгіру.

    4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру, екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді

    қалпына келтіру.

    Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары.

    1.Қол белде, мойын буынын оңға, солға айналдыру.

    2.Қол иықта , иық буынын алдыға, артқа айналдыру.

    4. Қол белде, бел буынын айналдыру оңға, солға.

    6. Бір орында секіру жаттығулары қос аяқ, оң аяқ, сол аяқ.

    7. Тыныс реттеу жаттығулары







    Доп ысқыруық тор

    Алаң

    Ортасы

    28-30 мин

    1. Жаңа сабақты оқытуда толығымен түсіндіру «Миға шабуыл» әдісі арқылы шеңберге тұрғызып атақты волейболшыларды туралы хабар етіп сұрақ қоямын. Шеңберге тұрады және әр оқушы бір атақты волейбол ойыншысы туралы мәлімет береді,бір-бірін толықтырып отырады. Тордың биіктігі не себепті оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қойылады?



    2. Оқушыларды топтарға бөлу

    Ойыншыларды екі топқа сары және көк қағаздар қиындысы

    арқылы екі топқа бөлу

    • ойыншыларды екі топқа бөліп, қарама-қарсы тұрғызып, допты үстінен.астынан ойынға қосу әдіс- тәсілдерін үйрету

    допты ойынға қосу кезінде қандай қиындық туындады









    Спорт атаулары жазылған смайлик














    Волейбол доптары

    Волейбол торы






    Бағалау парағы

    Соңы



    5 мин

    «Сұрақтар топтамасы» әдіс 1. Допты ойынға қосқанда қандай қиындықтар туындайды.2.Шабуыл кезінде доп тордан аласа көтерілсе кандай әрекет қолдану кажет? Негізгі бөлімдегі жаттығуларды жіберілген қателікпен талқыланып ескерілді.

    «5» - барлығын түсіндім

    «4»- енді түсініп келемін

    «3»- түсінбедім

    Бағдаршам

    Қосымша ақпарат

    Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)

    Допты ойынға қосу және шабуыл жасау кезінде тапсырманы түрлендіріп берем




    Допты ойынға қосу және шабуыл жасай алуды меңгеруі Ойын кезінде менгерген тәсілін қолдануы

    Қауіпсіздік ережелерін сақтау.коркем әдебиет математика

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қортынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

    1.

    2.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1.

    2.




    Оқушыларды 5 баллдық жүйе бойынша бағалау

    №

    Аты-жөні

    Допты ойынға қосу

    Ойнға косу түрлері

    Шабуыл кезіндегі іс-әрекет

    Шабуыл кезіндегі іс-әрекет түрлері

    Балл

    Пайыз

    1

    Заманбеков. Е

    4

    5

    3

    3

    15

    75% (4)

    2

    Советбеков.Б

    4

    4

    5

    4

    17

    85% (5)

    3

    Нұрахметов.Б

    5

    3

    4

    3

    15

    75% (4)

    4

    Отарбаев.А

    5

    4

    5

    3

    17

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кусеков Ерболат Серикович
    01 Қараша 2021
    832
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    КСП к уроку " Волейбол"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    КСП к уроку " Волейбол"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    данное КСП является методической рекомендацией для учителей физической культуры 5 классов, а также спортивной школы
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: «Волейбол ойынының техникалық тәсілдерін үйрену»

    Мектеп: «№27 ЖОББМ» КММ


    Күні: 26.10.2017

    Мұғалімнің аты-жөні: Кусеков Е С


    Сынып: 5 «А»

    Қатысқаны:

    Қатыспағаны:


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    3.1.1.1 Кең ауқымдағы арнайы спортық қимыл -қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл қозғалыс дағдыларын жетілдіру





    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:



    Допты ойынға қосу және шабуыл кезіндегі іс әрекетті қайталайды, Волейбол добын ойынға косу әдіс тәсілдерін көрсетеді.



    Оқушылар көпшілігі орындай алады:



    Оқушылар допты ойынға қосуды біледі, волейбол ойынын зерттейді салыстырады.



    Кейбір оқушылар орындай алады:


    оо

    Оқушылар допты ойынға қосу әрекеттерін жасай біледі қолданады түсіндіреді,техникасын дұрыс орындап,басқа балаларға түсіндіре алады


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:



    Допты ойынға қосады



    Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:



    Тор, алаң, доп,сқыруық шапшаң ойлау,топтық жұмыс



    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер



    Допты ойынға қосқанда және допты алу әдістерінен қандай қиындықтар туындайды.



    Талқылауға арналған сұрақтар:



    Волейбол аланында неше ойыншы ойнайды?Тордын биіктігі канша болады?



    Не себепті ...деп ойлайсыз? Тордың биіктігі не себепті оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қойылады?


    Жоспарланған уақыт

    40 минут





    Ишара

    Белсенді оқушыларды құрметтеу,ынталандыру,мадақтау


    Алдыңғы оқу

    Волейбол ойынының ережесі мен тұру әдісін біледі







    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Басы

    10-12мин

    Сапқа тұру .Сәлемдесеміз. Оқушыларды түгендеу.Сабақтын тақрыбың айту.«Жылдам сұрақ» әдіс-тәсілі Сабақтың өтілу барысымен таныстыру. Допты ойынға қосқанда және шабуыл жасағанда қандай қиындықтар туындайды .

    Қатардағы жаттығулар.

    1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде

    өкшемен жүру.

    2. Жеңіл жүгіріске көшу .

    3. Екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру, аяқты артқа ,

    қолға жеткізе жүгіру.

    4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру, екі қол белде

    5 .Жылдамдыққа жүгіру

    6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді

    қалпына келтіру.

    Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары.

    1.Қол белде, мойын буынын оңға, солға айналдыру.

    2.Қол иықта , иық буынын алдыға, артқа айналдыру.

    4. Қол белде, бел буынын айналдыру оңға, солға.

    6. Бір орында секіру жаттығулары қос аяқ, оң аяқ, сол аяқ.

    7. Тыныс реттеу жаттығулары







    Доп ысқыруық тор

    Алаң

    Ортасы

    28-30 мин

    1. Жаңа сабақты оқытуда толығымен түсіндіру «Миға шабуыл» әдісі арқылы шеңберге тұрғызып атақты волейболшыларды туралы хабар етіп сұрақ қоямын. Шеңберге тұрады және әр оқушы бір атақты волейбол ойыншысы туралы мәлімет береді,бір-бірін толықтырып отырады. Тордың биіктігі не себепті оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қойылады?



    2. Оқушыларды топтарға бөлу

    Ойыншыларды екі топқа сары және көк қағаздар қиындысы

    арқылы екі топқа бөлу

    • ойыншыларды екі топқа бөліп, қарама-қарсы тұрғызып, допты үстінен.астынан ойынға қосу әдіс- тәсілдерін үйрету

    допты ойынға қосу кезінде қандай қиындық туындады









    Спорт атаулары жазылған смайлик














    Волейбол доптары

    Волейбол торы






    Бағалау парағы

    Соңы



    5 мин

    «Сұрақтар топтамасы» әдіс 1. Допты ойынға қосқанда қандай қиындықтар туындайды.2.Шабуыл кезінде доп тордан аласа көтерілсе кандай әрекет қолдану кажет? Негізгі бөлімдегі жаттығуларды жіберілген қателікпен талқыланып ескерілді.

    «5» - барлығын түсіндім

    «4»- енді түсініп келемін

    «3»- түсінбедім

    Бағдаршам

    Қосымша ақпарат

    Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


    Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

    (тәрбие элементі)

    Допты ойынға қосу және шабуыл жасау кезінде тапсырманы түрлендіріп берем




    Допты ойынға қосу және шабуыл жасай алуды меңгеруі Ойын кезінде менгерген тәсілін қолдануы

    Қауіпсіздік ережелерін сақтау.коркем әдебиет математика

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

    Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

    Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

    (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

    Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?



    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қортынды бағалау

    Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

    1.

    2.

    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

    1.

    2.




    Оқушыларды 5 баллдық жүйе бойынша бағалау

    №

    Аты-жөні

    Допты ойынға қосу

    Ойнға косу түрлері

    Шабуыл кезіндегі іс-әрекет

    Шабуыл кезіндегі іс-әрекет түрлері

    Балл

    Пайыз

    1

    Заманбеков. Е

    4

    5

    3

    3

    15

    75% (4)

    2

    Советбеков.Б

    4

    4

    5

    4

    17

    85% (5)

    3

    Нұрахметов.Б

    5

    3

    4

    3

    15

    75% (4)

    4

    Отарбаев.А

    5

    4

    5

    3

    17

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 5 сынып
    01.11.2021
    832
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кусеков Ерболат Серикович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации