2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / КТЖ 9 сынып (68+34 сагат) 2024-2025о.ж.

КТЖ 9 сынып (68+34 сагат) 2024-2025о.ж.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен 9сыныпқа арналған жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Түсінік хат

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған "Дене шынықтыру" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Оқу бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).

      2. Дене шынықтыру пәнінің басты мақсаты – ағзаның бүкіл жүйелерін дамыту, барлық дене сапаларын жетілдіру болып табылады. Дене шынықтыру пәнінің жеке тұлғаны тәрбиелеуде алатын орны ерекше. Ол білім алушының дене дамуына, әлеуметтік, дербес және рухани қасиеттерін қалыптастыруға ықпал етеді. Мектептің білім беру жүйесінде дене шынықтыру білім алушыларда салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған.

      3. "Дене шынықтыру" пәнінің мақсаты – білім алушыларды өз денсаулықтары мен психикаларын нығайтуға ынталандыру болып табылады. Оқушылардың дербес және жас ерекшеліктерін ескеріп, бойда қалыптасқан арнайы спорттық дағдылар мен сапаларды қолданып, сол арқылы олардың дене қабілеттерінің дамуларына ықпал ету.

      4. Оқу бағдарламасы:

      1) дене тәрбиесі және спорттың даму тарихы туралы білім деңгейін қалыптастыруды;

      2) негізгі дене сапаларын жетілдіруді, арнайы спорттық біліктіліктер мен дағдыларды дамытуды;

      3) түрлі деректер арқылы ақпараттарды қолдану, оның мән-мағынасын түсіне отырып, коммуникативті дағдыларды дамытуды;

      4) идеялық және зерттеу дағдыларын дамытуды;

      5) адамгершілік-жігер қабілеттерін қалыптастыру міндеттерін шешуді көздейді.

      5. "Дене шынықтыру" пәнін оқу-үйрену білім алушыларға:

      1) пән бойынша игерген білім, біліктілік және дағдыларын күнделікті өмірде қолдануға; өзінің дене дамуындағы қимыл-қозғалыс құзіретін жақсарту қажеттілігін бағалауға;

      2) жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға, "әділ ойын" және өзін үздіксіз жетілдіру қажеттілігін сезінуге;

      3) жекебас гигиенасын сақтау маңыздылығы мен қажеттілігін түсінуге;

      4) дене жаттығуларының адам ағзасына тигізетін оң әсерін білуге;

      5) өзінің және өзгелердің дене жағдайын бағалауға;

      6) сыни көзқарас және шығармашылық тұрғыдан ойлана білу, қиындықтарды жеңе білу мен қарым-қатынас орната білуді дамытуға мүмкіндік береді.

2-тарау. "Дене шынықтыру" оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру 1-параграф. "Дене шынықтыру" оқу пәнінің мазмұны

      6. "Дене шынықтыру" оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің жоғары шекті көлемі:

      1) 5-сыныпта аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағат;

      2) 6-сыныпта аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағат;

      3) 7- сыныпта аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағат;

      4) 8-сыныпта аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағат;

      5) 9-сыныпта аптасына 3 сағат, оқу жылында 102 сағатты құрайды.

      Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген) бекітілген Үлгілік оқу жоспарына байланысты болады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 31.10.2023 № 328 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. "Дене шынықтыру" оқу пәнінің оқу бағдарламасының мазмұны оқытудың бөлімдері арқылы ұйымдастырылған. Бөлімдер сыныптар бойынша күтілетін нәтиже түрінде берілген оқу мақсаттарын қамтитын бөлімшелерден тұрады.

      8. Әр бөлімшеде көрсетілген оқу мақсаттары мұғалімге оқушыларды дамыту бойынша жұмысты жүйелі жоспарлауға, сонымен қатар олардың жетістіктерін бағалауға, оқытудың келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.

      9. Оқу пәнінің мазмұны 3 бөлімнен тұрады:

      1) қимыл-қозғалыс іс-әрекеттері;

      2) шығармашылық қабілеттер және қимыл-қозғалыс дағдылары арқылы сыни көзқарасты қалыптастыру;

      3) денсаулық және салауатты өмір салты.

      10. "Қимыл-қозғалыс іс-әрекеттері" бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды:

      1) түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және үйлесімділікті дамыту;

      2) түрлі қимыл-қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігі;

      3) арнайы спорттық техникаларды орындау кезінде қимыл-қозғалыс дағдыларын және олардың орындалу ретін түрлендіру;

      4) қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындауды жақсарту үшін өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалау;

      5) бірқатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегиялары мен құрылымдық идеяларын қолдану және бағалау;

      6) қиындықты жеңе білу және қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қауіп-қатерлерге жауап қайтара білу.

      18. 9-сыныпқа арналған "Дене шынықтыру" оқу пәнінің базалық мазмұны:

      1) "Жүгіру, секіру және лақтыру техникасын жетілдіру": Қауіпсіздік ережелері. Спринтерлік жүгіруді жетілдіру. Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту. Секірудің түрлендірілген түрлері. Лақтыруды жетілдіруге арналған жаттығулар құрастыру. Жүгіру эстафетасын өткізу жолдарын құрастыру;

      2) "Спорт ойындары арқылы бірлескен жұмыс": Ойын техникасы. Ойын тактикасы және тактикалық әрекеттер. Командалық жұмыс және көшбасшылық дағдысы;

      3) "Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары": Қауіпсіздік ережелері. Топтық саптық жаттығулар. Акробатикалық элементтер жиынтығын құру. Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Топта гимнастика жаттығулар тізбегін құру және бағалау;

      4) "Қазақстан халықтарының ойындары": Халықаралық ойындар. Зияткерлік ойындар;

      5) "Шаңғы/кросс/коньки дайындығы": Қауіпсіздік ережелері. Денені қыздыру және қалпына келтіру әдістерінің кешенін құрастыру. Күшті, төзімділікті жақсарту жаттығулар жиынтығы;

      6) "Кедергілерден өтудегі арнайы спецификалық жаттығуларды жетілдіру": Команда құру ойындары. Ойын кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-шаралар. Ойын кезіндегі мәселені шешу дағдысын жетілдіру. Ойын комбинацияларын құру. Баламалы ойындар құрастыру;

      7) "Әлеуметтік дағдылар және мәселелерді командалық іс-әрекеттерде шешу": Қауіпсіздік ережелері. Ойын жағдайында допты игеру техникасы. Ойын кеңістігінде бағыт-бағдар дағдысын жетілдіру. Жеке, топтық, командалық тактикалық әрекеттер. Топта ойын-сауық ойындарын құру;

      8) "Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулық және фитнес": Әртүрлі бұлшық ет топтарын қалпына келтіру жаттығулар жиынтығын құрастыру. Стайерлік жүгіру дағдысын дамыту. Секіру, лақтыру дағдысын дамыту. Қозғалыс қабілеті арқылы денсаулықты нығайту.








ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 9 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

АПТАСЫНА 2 САҒАТ, ЖЫЛЫНА 68 САҒАТ



р/с

Ауысnалы

mақырыnmар

Сабақ №

Сабақmың mақырыбы

Оқу мақсаmmары

Сағат саны

Мерзімі

Есkерmулер



1 – mоқсан. (16 сағаm)

1 – бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру 8 (сағат) ӨҚН (4 сағат)

1


1

Қауіпсіздік ережесі
Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар ӨҚН.

Таңергілік жаттығу

9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп – қатерді төмен-детуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1



2



2

Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар ӨҚН. Спринттік жүгіруді жетілдіру.

100 м жүгіру

9.3.3.1 Үш түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау;

1



3


3

Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар ӨҚН. 4х100 м жүгіру

9.3.2.1 нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған дене қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау;

1



4


4

Радиоактивтік заттардың қалдықтарынан туындайтын апаттар ӨҚН. Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту.

200 м жүгіру

9.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



5


5

Жүгіру төзімділік дағдысын жақсарту. 1000м (қ), 2000м (ұ) қашықтыққа жүгіру

9.3.2.1 нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған дене қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау;

1



6


6

Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру. Бір орыннан ұзындыққа секіру


9.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



7


7

Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру. Жүгіріп келіп, биіктікке секіру

9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру;

1



8


8

Жүгіру, секіру, лақтыру техникасын жетілдіру. Граната лақтыру (500гр, 700гр)

9. 3. 5. 1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу;

1



2 – бөлім. Сnорm ойындары арқылы бірлесkен жұмыс  (8 сағ)

9


9

Қауіпсіздік ережесі.

Ойын техникасы

Футбол.Ойын ережелері

9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл – әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл – қозғалысты салыстыру;

1



10


10

Ойын техникасы.

Допты алып жүру техникасы

9.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



11


11


Ойын техникасы.

Қорғаныста ойнау

9.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау және талдай білу, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну

1



12


12

Ойын техникасы. Шабуылда ойнау

9.2.6.6 жарыс іс – әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1



13



13


Ойын техникасы. Допты игеру әдісі

9.3.4.4 денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу

1



14


14

Ойын тактикасы және тактикалық әрекеттер. Допты қақпаға тебу

9.1.2.1 қимыл – қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



15


15

Ойын тактикасы және тактикалық әрекеттер.

Айып добын тебу

9.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегия-ларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу;

1



16


16

Жеңіл ереже бойынша футбол ойнау

9. 2. 1. 1 өзгермелі жағдайға жауап қайтару, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай білу;

1



2 – mоқсан. (16 сағаm)

3 – бөлім. Гимнастика арқылы денені басқару дағдылары ӨҚН (3 сағат)

17


1

Қауіпсіздік ережесі. Гидродинамика лық апаттар ӨҚН. Бой жазу жаттығулары

9.3.4.1 денсаулық-қа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп – қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1



18


2

Гидродинамика лық апаттар ӨҚН.

Акробатикалық элемент тердің жиынтығын құру. Топтастыру жаттығуларын жасау

9.3.2.1 нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау;

1



19


3

Экология теңдігін бұзылуы ӨҚН. Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру. Жинақтаушы жаттығуларды орындау

9.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



20


4

Акробатикалық элементтердің жиынтығын құру. Гимнасти-калық керемеде жаттығулар жасау

9.1.2.1 қимыл – қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу

1



21


5

Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Алға, артқа домалау, көпір жасау, баспен тұру жаттығулары

9.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу;

1



22


6

Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Жауырынға тұру

9.1.4.1 қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу;

1



23


7

Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Төсеніште орындалатын жаттығулар жасау

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау;

1



24


8

Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Гимнастикалық ағаш аттан секіру

9.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай білу;

1



25


9

Гимнастикалық снарядта жүйелі жаттығулар құру. Кермеге тартылу (ұ), кеуде көтеру (қ)

9.2.8.1 түрлі қимыл – қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



26


10

Топта гимнастика жаттығулар тізбегін құру және бағалау. Сынамаларды тапсыру

9.2.6.6 жарыс іс – әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1



4 – бөлім. Қазақтың ұлттық және халық ойындары (6 сағаm)

27


11

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Шахмат ойыны

9.2.6.6 жарыс іс – әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1



28


12

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Шахмат ойынының ережелері

9.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу;

1



29


13

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Шахмат ойынының жүрістері

9.2.7.1 жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талдай білу;

1



30


14

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Шахмат ойынының жүрістері

9.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу

1



31


15

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Ойынға төрешілік ету

9.2.8.1 түрлі қимыл – қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



32


16

Халықаралық және зияткерлік ойындар. Шахмат ойынын ойнау

9.2.8.1 түрлі қимыл – қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



3 – mоқсан (20 сағаm)

5 – бөлім. Сnоpттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет етуі (10 сағат)

ӨҚН (4 сағат)

33


1

Қауіпсіздік ережесі.

Жоғары мектеп жасындағы жарақаттың алдын алу ӨҚН. Волейбол ойынының ережелерін пысықтау

9.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету;


1



34


2

Жараланған жарақат алған және қайғылы жағдайлар кезіндегі А.Д.К ӨҚН. Волейбол ойынында ойыншылардың алаңдағы тұру әдістері

9.3.2.1 нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау

1



35


3

Жараланған жарақат алған және қайғылы жағдайлар кезіндегі А.Д.К ӨҚН. Ойыншы лардың алаңдағы орын ауыстыру әдістері (тіркемелі адым, қосарланған адым, жүгіру, секіру, құлау әдістері)

9.3.2.1 нақты дене шынықтыру сабақтарына арналған қыздыру жаттығуларын құру, түсіндіру және өткізу, олардың ағзаны қалпына келтіру тиімділігін бағалау

1



36


4

Жараланған жарақат алған және қайғылы жағдайлар кезіндегі А.Д.К ӨҚН. Волейбол ойыны:1, 2, 3, 4, 5, 6 аймақ ойыншы ларының міндеттері

9.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету;


1



37


5

Допты жоғарыдан ойынға қосу әдістері

9.2.8.1 түрлі қимыл – қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



38


6

Допты қабылдау әдістерін үйренуге арналған жаттығулар

9.1.4.1 қимыл – қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу

1



39


7

Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау әдістері

9.2.6.6 жарыс іс – әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1



40


8

Допты екі қолмен жоғарыдан қабылдау кезіндегі қателіктермен жұмыс жасау

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау;

1



41


9

Допты төменнен қабылдаудың әдістері


9.3.1.1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету

1



42


10

Допты көтеріп беру әдістерін үйренуге арналған жаттығулар

9.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



6 – бөлім. Команда құру ойындары (10 сағат)

43


11

Ойын кезіндегі көшбасшылық және командалық іс – шаралар.

Баскетбол ойынының ережелерін пысықтау

9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1



44


12

Ойын кезіндегі көшбасшылық және командалық іс – шаралар.

Баскетбол. Допсыз алаңда қозғалыстар

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау

1



45


13

Ойын кезіндегі көшбасшылық және командалық іс – шаралар.

Допты жүргізу тәсілдері

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау

1



46


14

Ойын кезіндегі мәселені шешу дағдысын жетілдіру. Допты беру және алу тәсілдері

9.2.8.1 түрлі қимыл – қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



47


15

Ойын кезіндегі мәселені шешу дағдысын жетілдіру. Допты беру және алу тәсілдері

9.1.4.1 қимыл – қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу

1



48


16

Ойын комбинация

ларын құру. Допты қозғалыста себетке тастау әдісі

9.2.6.1 жарыс іс – әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу

1



49


17

Ойын комбинация

ларын құру. Допты қозғалыста себетке тастау әдісі

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау;


1



50


18

Ойын комбинация

ларын құру. Командалық бағытта: 2:2, 3:3, 4:4, 5:5 шабуылда

9.2.7.1 жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез – құлық көрсетуді талдай білу;

1



51


19

Ойын комбинация

ларын құру. Командалық бағытта: 2:2, 3:3, 4:4, 5:5 шабуылда

9.1.3.1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



52


20

Ойын кезіндегі мәселені шешу дағдысын жетілдіру. Екі жақты ойын

9.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау;

1



4 – mоқсан (16 сағаm)

7 – бөлім. Әлеуметтік дағдылар және мәселелерді командалық іс-әрекеттерде шешу (8 сағат) ӨҚН (4 сағат)

53


1

Жастар денсаулығы мен олардың өмір салты ӨҚН. Қауіпсіздік ережелері. Футбол ойыны

жағдайында допты игеру техникасы

9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1



54


2

Жастар денсаулығы мен олардың өмір салты ӨҚН. Командалық жұмыс және көшбасшылық дағдысы. Допты игеру және алып жүру техникасы

9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру;

1



55


3

Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты ӨҚН. Ойын кеңістігінде бағыт-бағдар дағдысын жетілдіру. Командаласына пас беру техникасын жетілдіру

9.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



56


4

Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты ӨҚН. Ойын кеңістігінде бағыт-бағдар дағдысын жетілдіру. Қақпашының ойын ережелері

9. 2. 4. 1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу;

1



57


5

Жеке, топтық, командалық тактикалық әрекеттер. Оқу жаттығу ойындары

9. 1. 5. 1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу;

1



58


6

Жеке, топтық, командалық тактикалық әрекеттер. Алаңнан тыс қалған допты ойынға қосу әдістері

9. 1. 3. 1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



59


7

Топта ойын- сауық ойындарын құру. Футбол элементтері бар эстафета

9. 2. 8. 1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1



60


8

Топта ойын- сауық ойындарын құру. Игерілген әдістермен футбол ойнау

9. 1. 6. 1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білу дағдыларын бағалау;

1



8 – бөлім. Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулық және фumнес (8 сағат)

61



9

Жеңіл атлетика сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері.
Жүгіру техникасын пысықтау

9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп – қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1



62


10

Әртүрлі бұлшық еттерді қалпына келтіру жаттығулар жиынтығын құрастыру.

100 м жүгіру

9. 3. 3. 1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын түсіндіру және сипаттау;

1



63


11

Әртүрлі бұлшық еттерді қалпына келтіру жаттығулар жиынтығын құрастыру. 400 м жүгіру

9.1.2.1 қимыл – қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларын-дағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1



64


12

Стайерлік жүгіру дағдысын дамыту

1000м (қ), 2000м (ұ) жүгіру

9. 1. 3. 1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



65


13

Секіру, лақтыру дағдысын дамыту.

Бір орыннан ұзындыққа секіру


9. 2. 5. 1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау және талдай білу, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну;

1



66


14

Секіру, лақтыру дағдысын дамыту.

Жүгіріп келіп биіктікке секіру

9. 1. 3. 1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1



67


15

Секіру, лақтыру дағдысын дамыту

150 гр допты қашықтыққа лақтыру

9. 3. 1. 1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету;

1



68


16

Секіру, лақтыру дағдысын дамыту

500гр (қ), 700гр (ұ) гранатаны лақтыру

9.1.6.1 қимыл – қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білу дағдыларын бағалау

1

































СПОРТТЫҚ ОйЫНДАР




р\с

АУЫСПАЛЫ

ТАҚЫРЫПТАР

САБАҚ №

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ

ОҚУ МАҚСАТЫ

Сағат саны

МЕРЗІМІ

Ескертулер





І – ТОҚСАН (8 сағат)





1


1

Футбол туралы жалпы түсінік. Ойынның ережелерін пысықтау


9. 3. 4. 1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1






2


2

Қозғалу техникалары. Алаңда орналасулар

9. 1. 1. 1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру;

1






3

3

Допты аяқпен тоқтату әдісі

9. 1. 2. 1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1






4

4

Допты кеудемен тоқтату әдісі

9. 1. 3. 3. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу

1








5

5

Баспен соққы жасау және пас беру әдісі

9. 3. 5. 1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу;

1








6


6

Пас беру кезіндегі қателіктер. Игерілген әдіспен футбол ойнау

9. 2. 7. 1 жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талдай білу;

1






7




7

Қорғаушының қарсылығынсыз доппен қозғалу

9.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну.

1






8




8

Қорғаушының қарсылығынсыз доппен қозғалу кезіндегі қателіктер

9. 2. 5. 1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау және талдай білу, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну;








ІІ – ТОҚСАН (8 сағат)





9


1

Қорғаушының қарсылық көрсету кезінде доппен қозғалу

9.2.4.1. Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу

1






10

2

Допты игеру техникасының қимыл-қозғалыстарынан құрылған комбинациялар

9. 2. 8. 1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1






11

3

Допты игеру техникасының қимыл-қозғалыстарынан құрылған комбинациялар

9.2.2.2 Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау

1






12

4

Допты төменнен қабылдау әдістері

9. 1. 4. 1 қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу;

1






13


5

Доппен және допсыз әрекет етуші ойыншыға қарсы әрекет ,допты қағып жіберу және аяқпен іліп кету

9.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтару, қимыл-әрекеттерімен байланысты білімді бағалай білу

1






14

6

Доппен және допсыз әрекет етуші ойыншыға қарсы әрекет ,допты қағып жіберу және аяқпен іліп кету

9.2.3.1 қолайлы оқып-үйрену ортасын қалыптастыру бойынша бірқатар біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын бағалай білу;

1






15

7

Шабуыл мен қорғаныстағы жекелеген тактикалық әрекеттер



9.2.6.1. Жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1






16

8

Шабуыл мен қорғаныстағы жекелеген тактикалық әрекеттер



9. 2. 8. 1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;


1







ІІІ – ТОҚСАН (10 сағат)



17


1

Шабуыл мен қорғаныстағы топттық және командалық тактикалық әрекеттер

9. 3. 4. 1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

1






18

2

Шабуыл мен қорғаныстағы топттық және командалық тактикалық әрекеттер

9. 1. 1. 1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру;

1








19


3

Шабуыл мен қорғаныстағы топттық және командалық тактикалық әрекеттер

9. 1. 2. 1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір дене жаттығуларындағы реттілігін жеткілікті техникалық деңгейде негіздеу және қолдана білу;

1






20

4

Алаң сыртынан допты ойынға қосу

9. 2. 4. 1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау және салыстыра білу;

1








21

5

Алаң сыртынан допты ойынға қосу кезіндегі қателіктер

9. 1. 5. 1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының түрлі тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын құру, талдау және салыстыра білу;

1








22

6

Қозғалу техникалары. Игерілген әдістермен футбол ойнау

9. 1. 6. 1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және жауап қайтара білу дағдыларын бағалау;

1








23

7

Төрешілік ету

9. 2. 6. 6 жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1








24


8

Доппен жумыс істеу

9.3.2.2. Денені қыздыру және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну

1








25

9

Доппен жумыс істеу

9.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу

1






26

10

Игерілген әдістермен футбол ойнау

9.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды бағалай білу

1







ІV ТОҚСАН (8 сағат)





27


1

Қақпашының рөлі

9. 3. 1. 1 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету;

1






28



2

Қақпашының рөлі

9. 1. 3. 1 арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті түрлендіре білу;

1






29

3

Қорғаушының қарсылығынсыз доппен қозғалу

9. 1. 4. 1 қимыл-қозғалысты сапалы орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктіліктерін бағалай білу;

1






30


4

Командалық айла – тәсілдермен допты алып жүру

9. 2. 5. 1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау және талдай білу, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну;

1






31

5

Финт жасау

9. 1. 1. 1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру;

1






32

6

Шабуыл мен қорғаныстағы жекелеген тактикалық әрекеттер

9. 2. 5. 1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін бағалау және талдай білу, оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну;

1






33

7

Шабуыл мен қорғаныстағы жекелеген тактикалық әрекеттер

9. 2. 8. 1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді бағалау және бейімдей білу;

1






34

8

Игерілген әдістермен футбол ойнау

9.2.6.1. Жарыс іс-әрекеттерін және төрелік ету ережелерін бағалау және талдай білу;

1





















































28 Наурыз 2025
68
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі