Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Литосфераның тектоникалық құрылысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №222 мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Мүсәлімова .С |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Литосфераның тектоникалық қозғалыстары |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.3.1.3 -Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарынталдайды: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушының қолынан келеді: Тақырыпта кездесететін түсініктерді естерінде сақтай алады . Көпшілік оқушылардың қолынан келеді: Литосфераның тектоникалық қозғалыстарының себептерін және қалыптасу тарихын түсіндіреді Кейбір оқушылардың қолынан келеді: Литофералық тақталардың қозғалу себептеріне баға береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Түсіну – Өз сөзімен мазмұндап береді, ұғымдарды салыстырады, ереже құрастырады, мысал келтіреді, топпен талқылайды Қолдану – Кескін картамен жұмыс жасайды Бағалау - бірнеше тапсырмалар беріледі олардың дұрыс немесе бұрыс екеніне көз жеткізеді , дәлелдемелер келтіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттарды анықтаңыз: Альфред Вегенердің дрейф тұжырымдамасын түсіндіріп бере алады Литосфералық қозғалыстардың түрлерін ажырата алады Пән бойынша сөздер мен терминдер: дрейф, коллизия, субдукция, спрединг Диалогқа/хатқа пайдалы фразалар: Жер бедерінің ......................... түрлері бар Литосфералық тақталар ..........................ажыратылған Шекараның үшінші типі .......................... тектоникалық карталар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Оқушының бойына құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, еңбек және шығармашылық құндылықтарын дарыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика -Литосфералық тақталардың қозғалысында геофизиктердің тұжырымдамасы негізге алынған Математика -Литосфералық тақталардың қозғалу жылдамдығында математикалық өлшем бірліктер қолданылған. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім
|
Жердің тектоникалық құрылысы туралы біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8минут |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу , түгендеу 2.Оқушыларға жағымды ахуал туғызу 3.«Атом және молекула» әдісі арқылы сергіту сәтін жүргізу және топтастыру 4«Менен сұрақ –сенен жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау 1. 2. Басбармақ арқылы бағалау.Оқушылар әрбір сурақтың жауабын айтқан кезде дұрыс және бұрыстығын анықтау мақсатында басбармақ арқылы бағалап отырады.
5.Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін оқушылардың назарына бейнефильм ұсынады |
Топтардың аты жазылған парақшалар , үлестірме қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 32минут 7минут
10минут
15минут |
«Оқы , жұптас , бөліс» әдісі арқылы оқулық мәтінімен танысу Жұптық жұмыс.Қалыптастырушы жұмыс Литосфералық таяқталардың қозғалыс түрлерін және салдарын анықтайды. Субдукция, коллизия, спрединг ұғымдарына түсінік беру №2. Жеке жұмыс 1.Литосфералық тақталар қозғалысы түрлерінің атауларын сызбаларына сәйкестендіріп (субдукция, коллизия, спрединг), таралған аймақтарын жазыңыз. 2.Литосфералық плиталардың қозғалыс себептерін және салдарын талдап жазыңыз
Қалыптастырушы бағалау
№3.Топтық жұмыс « Аялдама» әдісі Картадан таңдауыңыз бойынша (жазықтар немесе таулар) бір жер бедерінің түрін алып, төмендегі сұрақтарды қолдана отырып, зерттеу жүргізіңіз: 1- Аялдама 1. Жер бедерінің түрін анықтаңыз. 2. Жер қыртысы картасы мен физикалық картаны салыстыра отырып, жер бедерінің қалыптасу заңдылығын анықтаңыз. 2-Аялдама Биіктік шкаласын, бояуларды пайдаланып, биіктіктігін және жасын ажыратаңыз. 3-Аялдама Тақталардың қозғалысы картасын пайдаланып, болашақтағы өзгерісіне зерттеу жасаңыз.
№4.Тапсырма Литосфералық тақталардың үнемі қозғалыста болатынын ғалымдар дәлдеп берді. Мысалы : Атлант мұхитында бұл көрсеткіш 2-3см, Үнді мұхитында 5-6 см , Тынық мұхитында 18 см-ге дейін жеткендігі анықталған . Осы тұжырымдамаға мысал келтір және схема түрінде түсіндіріңер
|
АКТ
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар әдістемелік құрал Үлестірме материалдар
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар әдістемелік құрал К ескін карта, жер бедерінің физикалық картасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5минут |
3. Өзіңізді тексеріңіз: Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па ЖАЛҒАН ба?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия: Балалар бүгінгі сабақта алған асерлері жайлы өз ойларын білдіру. «Бақыт ағашы» 1.Тамырына- Әліде білу керек 2.Бұтақтарына-Білімімді толықтырып келе жатырмын. 3.Жемістеріне-Бүгінгі сабақты толық меңгердім
Үйге тапсырма : Мәтінді оқу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Белсенді оқу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|