Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
МӘҢГІЛІК ЕЛ
Материал туралы қысқаша түсінік
ОҚУШЫЛАРҒА
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Маусым 2018
268
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.4 А Экология және тұрақты даму | Мектеп: | |
Мерзімі: | Оқушы аты - жөні: | |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатысқандар: |
Сабақ тақырыбы: | Экологиялық факторлар | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.6.1.3 экологиялық факторлардың экожүйе қызметіне ықпал етуін түсіндіру 5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру | |
Сабақ мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар жасай алады: Экожүйе компоненттерін атайды және оның сөздік формуласын құрады. Пәндік лексика және терминологияЭкожүйе, экожүйе компоненттері, тірі ағзалар, мекен ету ортасы, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, өзара қарым - қатынас, қоршаған орта, су және жер үсті – ауа қоршаған орта, жасанды және табиғи экожүйелер, экологиялық факторлар. Диалог үшін пайдалы сөз тіркестер тізіміСіз бұл ағза…………….сәйкестігіне сенімдісіз бе?Бұл ағзаның осы экожүйе компонентіне жататынын қалай анықтадыңыз?Мен бұл су/ жер үсті – ауа экожүйесі екеніне сенімдімін …Қалай ойлайсыздар бұл ортада қандай ағзалар тіршілік етеді?Бұл экожүйенің компонентіне ……………….жатадыБұл ағзаға…………………. … сәйкес келеді.Табиғи экожүйе жасандыдан………………………..ерекшеленді. Бұл экологиялық фактор келесі түрде әсер етеді | |
Құндылықтарды дамыту | Құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, академиялық адалдық, үздіксіз білім алу. | |
Пәнаралық байланыс | География Ағылшын тілі – тілдік дағдыларды дамыту | |
АҚТ қолдану | Презентацияны қолдануАқпарат іздеу. | |
Алдыңғы білім | Қоршаған орта жағдайларына өсімдіктер мен жануарлардың бейімделуін түсіндіру (2-3 сынып)Қоректік тізбектегі тірі ағзалардың бір – біріне әсер етуін түсіну (4 сынып)Өсімдіктердің өсуіне әсер ететін факторларды зерттеу (4 сынып)Мекен ету орнына байланысты өсімдіктер және жануарлар тобын атау (2 сынып)Тірі ағзалардың табиғи мекен ету ортасын сипаттау (4 сынып)Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн сәулесі энергиясына тәуелділігін түсіндіру. (4 сынып) | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы3 мин 3 мин | Ұйымдастыру кезеңіStarter1. тапсырма. Келесі ағзалар қандай ортада тіршілік етеді: 1. Қоңыр аю 2.Акула 3. Жауынқұрт 4.Қарға 5. Көртышқан 6. Қастауыш саңырауқұлағы 7. Таспалы құрт 8. Дельфин Сұрақ : Бұл ағзалардың мекен ету ортасына бейімделу түрлерін анықтаңыз?Жұмбақты шешіңізТерезеде кірпі отыр –Терезеден қарайды, жүре алмайдыТабаны мен беті оның қайда екенМүмкін ол қалпақсыз тоңып жаурайды? Сұрақтар- Неліктен кактусты жұмбақта кірпі деп атайды?- Кактусқа инелер не үшін қажет? - Кактустың сыртқы ерекшелігі бойынша оның мекен ету жағдайын анықтауға болады ма? - кактуста тікенектердің пайда болуына қандай факторлар әсер етті?Кері байланыс: оқушы – оқушы, мұғалім - оқушыОқушылар жауабын қорытындылап, сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу | Презентация |
5 мин | Терминдермен жұмысОқушылар терминдерді ауызша атап, дәптерге жазады | Презентация |
Сабақ ортасы 6 мин 5 мин 5 мин | (С) Сыныпқа бейнебаян көрсету арқылы бейне баян бойынша талқылау жүргізу. (Т) Оқушылармен келесі анықтамаларды олардың қаншалықты түсінетіндігін талқылау: тірі табиғат факторлары, өлі табиғат факторлары, антропогенді факторлар. | Бейнебаян ға сілтемеhttps://yandex.kz/video/search?filmId=5189529060495181862&text=«Экологические факторы среды» А4 қағаздар, қарындаштар |
7 мин 3 мин | (П) Оқушылар жұпта карточкалармен жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап беріп, олар басқа жұптармен бірігіп, жауаптарын тексереді.Мұғалім ұсынған критерий бойынша бірі – бірін бағалайды.Бағалау критерийлері: Экологиялық факторларды ажырата алады Экожүйенің қызметі үшін экологиялық фактордың маңыздылығын бағалайды. | Рабочие листы |
Сабақ соңы 3 мин | (С) Сабақты қорытындылауСабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды.- не білдім, нені үйрендім- не түсініксіз болды- нені жетілдіру керек | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау тапсырмаларын таңдап қолданғанда, әр оқушыдан күтілетін нәтижеге бағытталуы мүмкін. Кейбір оқушылар қолдау көрсетіледі. Саралау сабақтың кез келген бөлімінде уақытты рационалды пайдалануға байланысты іске асуы мүмкін. | Жұптық жұмысТоптық жұмысСұрақтарға жеке жауап беру | Оқытудың белсенді әдістерін қолдану. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, Неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)