Мақала- Бұрынғы білім жақсы ма, қазіргісі дұрыс па?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мақала- Бұрынғы білім жақсы ма, қазіргісі дұрыс па?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі қоғамда ерен алып жатқан екі жақты тақырыптардың тоғысқан орны, осы менің мақалам.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАЗІРГІ БІЛІМ МЕН БҰРЫНҒЫ БІЛІМ: УАҚЫТ ӨЗГЕРСЕ ДЕ, ҰСТАЗ СӨЗІНІҢ ҚАДІРІ ӨЗГЕРМЕГЕН ҚАСИЕТ



Қоғамда сан тарау пікір, сан қырлы ой бар. Соның бірі – «Қазіргі білім жақсы ма, әлде бұрынғысы дұрыс па?» деген ескі дау, жаңа мазмұн. Бұл сұрақ – түпсіз құдықтай, қанша үңілсең сонша тереңге тартады. Өйткені білім дегеніміз – уақыттың айнасы, дәуірдің тынысы, елдің жүрегіндегі өшпейтін шырақ.

Бұрынғы білім – тамыры терең терек еді.Қолға шам ұстап, көне дәптерді ақтарып отырған шәкірттің жанарында білуге деген шынайы құштарлық бар-тұғын. Ұстаздың әр сөзі – өсиет, әр таңдауы – тағылым еді. Сол кездің мектебі – тозығы жоқ, таразысы ауыр, парағы сарғайғанымен парасаты солмайтын дала мектебі болатын. Мұғалімнің айбарлы үні, ұлт рухын көтерген қара тақта, бор сызығының сыбдыры – бәрі де ұстаздықтың киесіндей еді.

Ал бүгінгі білім – жаңалықтың желі соққан айдындағы алып кемедей.

Қолында смартфон, алдында әлемнің есігі ашық тұрған оқушы ақпараттың тасқынында жүзіп келеді. Бір сәтте мың парақ оқи алады, бір секундта мыңдаған мағлұмат ала алады. Бүгінгі мектеп жаңа әдістің, цифрлық жүйенің, жасанды интеллекттің және еркін ойлаудың ордасына айналды. Бұл – дамудың дауы, өрлеудің жолы.

Бірақ осы тұста қоғамның екі жетекші ойы түйіседі.

Бірі: «Бұрынғы білім тәртіпті қалыптастырды», – десе,

екіншісі: «Қазіргі білім еркін ойлы тұлға тәрбиелейді» дейді.Шындық – осы екі пікірдің дәл ортасында.

Бәріміз білеміз: бұрынғы білімнің күші – тәртіпте,

қазіргі білімнің күші – мүмкіндікте.

Алайда, тәртіпсіз мүмкіндіктің қадірі аз, мүмкіндігі шектеулі тәртіптің де өрісі тар.

Сондықтан бүгінгі дау – қайсысы жақсы деген талас емес, екеуінің арасынан алтын көпір табу мәселесі.

Білім – дәуірдің қолындағы шырақ.

Дәуір өзгерсе, шырақтың сыртқы пішіні өзгерер, бірақ оның жарық беру қасиеті өзгермейді. Өзгермейтін жалғыз нәрсе – ұстаздың жүрегі мен шын білімге деген құрмет.

Бізге қажет – ескіні жоққа шығару емес, жаңаны бағаламау емес.

Бізге қажет – тамыры терең көне даналық пен қанат қағар жаңа технологияны бір арнаға тоғыстыру.

Сонда ғана:

– шәкірт рухани сауығып,

– ұстаз қадірленіп,

– қоғам кемелденіп,

– білім шынайы биігіне көтеріледі.

Қорытындысында айтарым:

Бұрынғы білім – негіз.

Қазіргі білім – өріс.

Ал болашақ білім – осы екеуін ұштастыра алған ұрпақтың қолында.

Қара сөздің қаймағын айырып, ойдың қанатын серметсек, бүгінгі екі тараптық дау – ертеңгі ұрпаққа бағыт беретін даналыққа айналары хақ.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі