Материалдар / математика 6 сынып бжб №5 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

математика 6 сынып бжб №5 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары «Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақерке
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыбы:


Санды теңдіктер және олардың қасиеттері.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.Мәндес теңдеулер.

Бір айнымаласы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару.

Оқу мақсаты:


6.2.2.2.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын білу.

6.2.2.3.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

6.2.2.4. түріндегі теңдеулерді шешу,мұндағы a және b – рационал сандар.

6.5.1.6.Мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару.

Бағалау критерийі:

Білім алушы

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын біледі.

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.

  • Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді.

  • Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді.


Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,түсіну, қолдану


Орындау уақыты:

20 минут






Тапсырмалар:

















«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Сыныбы:____________________ Күні_____________________

Аты - жөні:___________________________________________________

І нұсқа

1.Берілген және теңдеулері a-ның қандай мәнінде мәндес болады? [2]

2.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешіңіз:

[3]

3.Модуль таңбасы бар теңдеуді шешіңіз:

[3]

4.Марат, Серік, Қанат үшеуі алма бақтан барлығы 10 кг алма терді.Марат пен Серіктің терген алмаларының салмағы бірдей. Қанат Серікке қарағанда 1 кг артық терді, Қанат неше кг алма терді? [3]



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Қосымша ақпарат

Білім алушы

1

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын біледі

теңдеуді шешеді

1


a-ның мәнін табады

1

2

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді


жақшаларды ашады

1


ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

теңдеуді шешеді

1

3

Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді


сызықтық теңдеулерге көшеді

1


түбірін табады

1

-координаталық

түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешеді

түбірін табады

1

4

Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді


теңдеуді құрады

1


Серіктің терген алмасын табады

1

Қанаттың терген алмасын табады

1

Барлығы

11






























































































































































































































































































































































































































































































































«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Сыныбы:____________________ Күні_____________________

Аты - жөні:___________________________________________________

ІІ нұсқа

  1. Берілген және теңдеулері a-ның қандай мәнінде мәндес болады?

[2]

  1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешіңіз:

[3]

  1. Модуль таңбасы бар теңдеуді шешіңіз:

[3]

4.Абзал, Серік, Мұрат үшеуі алма бақтан барлығы 12 кг алма терді. Абзал мен Серіктің терген

лмаларының салмағы бірдей. Мұрат Серікке қарағанда 3 кг артық терді, Абзал неше кг алма терді? [3]



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Қосымша ақпарат

Білім алушы

1

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын біледі

теңдеуді шешеді

1


a-ның мәнін табады

1

2

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді


жақшаларды ашады

1


ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

теңдеуді шешеді

1

3

Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді


сызықтық теңдеулерге көшеді

1


түбірін табады

1

-координаталық

түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешеді

түбірін табады

1

4

Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді


теңдеуді құрады

1


Серіктің терген алмасын табады

1

Қанаттың терген алмасын табады

1

Барлығы

11





























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Қосымша ақпарат

Білім алушы

1

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын біледі

теңдеуді шешеді

1


a-ның мәнін табады

1

2

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді


жақшаларды ашады

1


ұқсас мүшелерді біріктіреді

1

теңдеуді шешеді

1

3

Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді


сызықтық теңдеулерге көшеді

1


түбірін табады

1

-координаталық

түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешеді

түбірін табады

1

4

Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді


теңдеуді құрады

1


Серіктің терген алмасын табады

1

Қанаттың терген алмасын табады

1

Барлығы

11


3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыбы:


Санды теңдіктер және олардың қасиеттері.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.Мәндес теңдеулер.

Бір айнымаласы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару.

Оқу мақсаты:


6.2.2.2.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын білу.

6.2.2.3.Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу.

6.2.2.4. түріндегі теңдеулерді шешу,мұндағы a және b – рационал сандар.

6.5.1.6.Мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару.

Бағалау критерийі:

Білім алушы

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеудің,мәндес теңдеудеулердің анықтамаларын біледі.

  • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.

  • Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешеді.

  • Сызықтық теңдеу құру арқылы мәтінді есепті шешеді.


Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,түсіну, қолдану


Орындау уақыты:

20 минут




Тапсырмалар:

















Итоговая оценка по разделу «Линейное уравнение с одной переменной»

Класс: ____________________ Дата: ____________________

ФИО: ___________________________________________________

Вариант I

1.При каком значении a уравнения и будут равносильными? [2]

2.Решите линейное уравнение с одной переменной:

[3]

3.Решите уравнение с модулем:

[3]

4.Марат, Серик и Канат вместе собрали 10 кг яблок в саду. Вес яблок, собранных Маратом и Сериком, одинаковый. Канат собрал на 1 кг больше, чем Серик. Сколько килограммов яблок собрал Канат?[3]



Критерии оценки

Описание

Балл

Примечания

Ученик

1

Знает определение линейного уравнения

решает уравнение

1


находит значение ?


1

2

Решает линейное уравнение с одной переменной

раскрывает скобки

1


объединяет подобные члены

1

решает уравнение

1

3

Решает уравнение с модулем

переходит к линейным уравнениям

1


находит корень для


1

-Использует расстояние между двумя точками на координатной прямой

находит корень для

1

4

Решает текстовую задачу через линейное уравнение

составляет уравнение

1


находит количество яблок, собранных Сериком

1

находит количество яблок, собранных Канатом

1

Всего

11
































































































































































































































































































































































































































































Итоговая оценка по разделу «Линейное уравнение с одной переменной»

Класс: ____________________ Дата: ____________________

ФИО: ___________________________________________________

ІІ нұсқа

  1. При каком значении а уравнения и будут равносильными? [2]


  1. Решите линейное уравнение с одной переменной:

[3]

  1. Решите уравнение с модулем:

[3]

4.Абзал, Серик и Мурат вместе собрали 12 кг яблок в яблоневом саду. Вес яблок, собранных Абзалом и Сериком, одинаковый. Мурат собрал на 3 кг больше, чем Серик. Сколько килограммов яблок собрал Абзал? [3]



Критерии оценки

Описание

Балл

Примечания

Ученик

1

Знает определение линейного уравнения

решает уравнение

1


находит значение ?


1

2

Решает линейное уравнение с одной переменной

раскрывает скобки

1


объединяет подобные члены

1

решает уравнение

1

3

Решает уравнение с модулем

переходит к линейным уравнениям

1


находит корень для


1

-Использует расстояние между двумя точками на координатной прямой

находит корень для

1

4

Решает текстовую задачу через линейное уравнение

составляет уравнение

1


находит количество яблок, собранных Сериком

1

находит количество яблок, собранных Канатом

1

Всего

11






























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































ЖИ арқылы жасау
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі