10
мин
|
Психологиялық
ахуал.
«Амандасу»
әдісі
Үй тапсырмасын
сұрау
9-тапсырма.Есепті
шығар.

V1=65км/
сағ
S=40км
t=2cағ
V2=?км/
сағ
Ш:
Vқаш=S:t=40:2=20км/сағ
V2= Vқаш+
V1=20+65=85км/сағ
Ж: Екінші автобустың жылдамдығы
-85км/сағ.
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы
құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың
әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және
тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын
ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін
сақтау;
ФС 1-тапсырма Ұжымдық
жұмыс
«Маршрут»әдісі
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Есепті амалдар бойынша
шығар.
V1=40м/ мин
t=10мин
S=500м
V2=?м/
мин
Ш: 1)
Vқаш=S:t=500:10=50м/мин
2) V2=
Vқаш+ V1=50+40=90м/мин
Ж:Екінші жолаушының жылдамдығы
-90м/мин
|
Психологиялық тренингке
қатысады.
Есептерді шығарады
|
Жарайсыңдар!
ҚБ: Білім шыңы
бағалау

Дескриптор:
Есептерді шығарады.2
балл
|
слайд
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
|
ФС 2,3-тапсырма Жұптық
жұмыс
"Маршрут"
әдісі
ОДД:білу,түсіну,қолдану
Нұсқау:
1 жұп. Ал енді осы
есепті теңдеу құрып шығарып көр. Теңдеу құр. 26-беттегі ережені
қолдан.
х– екінші жолаушының жылдамдығы
болсын дейік.
х– 40 – қалып қою
жылдамдығы.
(х– 40) · 10 – екінші жолаушы
біріншісінен озып кеткен
(біріншісі екіншісінен қалып
қойған) арақашықтық.
(х–40) · 10 = 500
Vқаш= V2-
V1=x-40
(x-40)*10=500
x-40=500:10
x-40=50
x=50+40
x=90м/мин
2 жұп Есепті теңдеу құрып
шығар.

V1=70км/
сағ
t=2сағ
S=40км
V2=?км/
сағ
Ш: 1) х-екінші мәшиненің
жылдамдығы
Vқаш= V2
-V1=x-70
S= Vқаш
*t=(x-70)*2
(x-70)*2=40
x-70=40:2
x-70=20
x=70+20
х=90км/сағ
Ж:Екінші мәшиненің жылдамдығы
-90км/сағ
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
төмен ) балаға
Есептейді,
тексереді.
40 006 – 248=39758 2 470 ·
105=259350
12 492 : 347=36 325 869 + 475
682 =801551
21 356 : 562= 38 2 546 · 48
=122208
|
Есепті теңдеу құрып шығарып
көреді. Есептеп, тексереді.
|
Бағалау
критерийі
Қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына
байланысты формулаларды шығарып алу және қолданады
Дескриптор: Есепті теңдеу құрып шығарып көреді.2
балл
Есептеп, тексереді.1
балл
|
Оқулық,
дәптер
|
10
мин
|
ҚБ 4,7,8,9-тапсырма Жұптық
жұмыс
Ойлау
дағдысы:білу.түсіну.қолдану
«Диограмма»
әдісі
1 жұп Мұндай есепті әртүрлі
тәсілмен шығаруға болады. Есепті шығарудың екі тәсілін тауып
көр. Амалдар бойынша жаз

V1=250м/
мин
V2=200м/
мин
t=20мин
S=?м
Ш: 1-тәсіл
Vқаш= V1-
V2=250-200=50м/мин
S=
Vқаш*t=50*20=1000м
2-тәсіл:
S1=
V1*t=250*20=5000м
S2=
V2*t=200*20=4000м
S= S1 -
S2=5000-4000=1000м
Ж: Арман Серіктен 1000м
қашықтықта болды.
2 жұп Есепті шығар. График
бойынша тағы да сұрақтар құрастыр.

1) Шаңғышы 11:00-де
шықты.
2) Жаяу жүргінші 9:00-де
шықты.
3) Шаңғышының тоқтағанға
дейінгі жылдамдығы -8км/сағ.
4) Жаяу жүргіншінің тоқтағанға
дейінгі жылдамдығы -5км/сағ
5) Шаңғышының аялдау ұзақтығы
-1сағат
6) Жаяу жүргіншінің аялдау
ұзақтығы -1сағат
7) Жаяу жүргінші қанша рет
аялдады? - 2рет аялдады.
8) Жаяу жүргінші сағат нешеде
жетті? -15:00-де жетті.
9) Шаңғышы сағат нешеде жетті?
-14:00-де жетті.
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
төмен ) балаға
Ойлан және жауап
бер.
601<x>700
0 цифрымен аяқталатын: 610,
620, 630, 640, 650, 660, 670, 680, 690 -9сан
2 цифрымен аяқталатын: 602,
612, 622, 632, 642, 652, 662, 672, 682, 692 - 10сан.
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
жоғары ) балаға
Есепті шығар.
2081, 2108, 2801, 2180, 2810, 8012, 8021,
8120, 8102, 8210, 8210, 8201 -11рет
|
Есептің шешуін, жауабын
шығарады
|
Бағалау
критерийі
Бастапқы орны мен қозғалыс
бағытын (бір-біріне қарама қарсы, бірінен - бірі қарама-қарсы
бағытта) анықтайды
Дескриптор:
Есептің шешуін, жауабын
шығарады-3балл.
Ойлан және жауап береді 1
балл.
|
оқулық
|
10
мин
|
ҚБ 6-тапсырма Топтық
жұмыс
Ойлау
дағдысы:білу.түсіну.қолдану
«Кім жылдам?!»
ойыны
Өрнектер құрып, олардың мәнін
тап.
а)
900100-694*705+154080:428=411190
ә)
2603*58+(1000000-19975):75=164041
б)
(39096:54+2306)*35=106050
|
Өрнектер құрып, олардың мәнін табады.
|
Дескриптор:
Өрнектер құрып, олардың мәнін
табады.1 балл
|
|