Материалдар / «Математика және логика» Арнаулы курс 10 – 11 класс

«Математика және логика» Арнаулы курс 10 – 11 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын, соның ішінде математикалық сауаттылығын дамытуда қоршаған ортаны және олардың заңдылықтарын оқып үйрену мен логикалық есептерді шешуді меңгеру басты құрал ретінде көрінеді. Осы мақсатта 10-11 класс оқушылары үшін «Математика және логика» арнаулы курс бағдарламасы ұсынылып отыр. Бағдарлама И.П.Рустемова, С.Т.Рустемова «Пособие для к единому национальному тестированию по математике» оқулығын басшылыққа алып жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3796
103 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІАҚТӨБЕ ҚАЛАЛЫҚ-ҒЫЛЫМИ ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҚ

_№40 жалпы білім беретін орта мектеп(мектептің атауы)





БЕКІТІЛДІ Ақтөбе қаласы білім бөлімінің2017 жылғы «____» __________ № _____ бұйрығымен











Б А Ғ Д А Р Л А М А«Математика және логика»Арнаулы курс10 – 11 класс



























Ақтөбе – 2017 жыл

Түсінік хат

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын, соның ішінде математикалық сауаттылығын дамытуда қоршаған ортаны және олардың заңдылықтарын оқып үйрену мен логикалық есептерді шешуді меңгеру басты құрал ретінде көрінеді. Осы мақсатта 10-11 класс оқушылары үшін «Математика және логика» арнаулы курс бағдарламасы ұсынылып отыр. Бағдарлама И.П.Рустемова, С.Т.Рустемова «Пособие для к единому национальному тестированию по математике» оқулығын басшылыққа алып жасалынған. Бағдарламаның ерекшелігі мектеп бағдарламасына сәйкес материалдарды тереңірек қарастыра отырып және логиканың заңдылықтарын қолданып, есептерді шешу барысындағы қандай да қиындықтарды жеңіл де тиімді түрде шешуді үйретеді. Курстың тапсырмалары, практикалық мазмұнды, оқушыға қызықты және оқушының логикалық ойын дамытуға, шығармашылық икемділігін арттыруға бағытталған. ҰБТ-ға дайындаудың негізгі құралы бола алады. Курстың негізгі типі – практикалық. Бағдарлама 2 бөлімнен тұрады. 1- бөлім 10- кластар үшін аптасына 1 сағат, жыл бойына 34 сағат, 11 – кластар үшін аптасына 1 сағат, жыл бойына 34 сағатқа есептеліп, барлығы 68 сағатқа құрылды. Бағдарлама 2 жылға арналып жасалынған.

Мақсаты: Оқушыларды логикалық ойлау заңдылықтары мен ойлау формаларына және математикадан алған білімдерін жүйелеп, дамыта отырып, оны күнделікті өмірде орынды қолдана алуға үйрету.

Міндеттері:
  • Логикалық есептерді шешу жолдарын қарастыру.
  • Логикалық есептерді орындауда эстетикамен байланыстыра білу;
  • Математиканың негізгі бөлімдерін толықтыру және жүйелеу;
  • Мектеп бадарламасына сәйкес математикадан, физикадан, информатикадан және басқа пәндерден меңгерген білімді, есептерді жеңіл де тиімді шешуге қолдануды қалыптастыру.
  • Оқушының төменгі кластан игерген математикалық білімі негізінде, оның математикалық және логикалық ойлауын жетілдіре отырып, күнделікті  өмірде  өз білімін  еркін пайдалана  алу мүмкіндіктерін арттыру.






Оқушыларға қойылатын білім білік дағды.

Оқушы білуі керек:І бөлім-Логикалық есептердің әртүрлерін және оларды шешу тәсілдерін;-ойлау формалары мен ойлау заңдылықтарын; -логикалық есептерді шығарудың тәсілдерін;-ұлттық мазмұндағы логикалық есептерді шығару барысындағы логикалық кателіктердің түрлерін; - Күрделі арифметикалық есептеулердің тиімді шешілу әдістерін; - Проценттер, ерітінді мен қоспа, қозғалыс, жұмыс өндірісіне байланысты мәтін есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін; -Негізгі элементар функциялардың графиктерін салу мен график бойынша функция формуласын жазудағы кері байланысты;- Тригонометриялық функцияларды қосу (азайту) формулаларын; -Тригонометриялық функцияларға кері тригонометриялық амалдарды.

ІІ бөлім-Комбинаториканың элементтері мен Ньютон биномын;-Бернулли формуласын; -Модуль таңбасымен берілген сызықтық, квадраттық, иррационал функциялардың және тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шығару тәсілдерін;-Функцияның дифференциалын; -Дифференциалды жуықтап есептеуге қолдануды; -Функцияның графигіне жүргізілген жанама мен нормальдің теңдеуін; -Екінші ретті туындының физикалық мағынасын; -Функция графигінің ойыстығы мен дөңестік жағдайларын, иілу нүктелерін;-Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шығару тәсілдерін;-Айнымалысы логарифмнің негізінде берілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу тәсілдерін.

Күтілетін нәтиже:І бөлім-Күрделі ойларды белгілі бір заңдылық немесе формула түрінде көрсете біледі;-Мүмкін нұсқаларды әртүрлі тәсілдер арқылы таңдай біледі;-Арифметикалық есептеулердегі тиімді әдістерін қолданады; - Проценттер мен қоспа, қозғалыс пен жұмыс өндірісіне байланысты мәтін есептерді шешудің тиімді әдістерін қолданады;-Күрделі функцияларды түрлендіру тәсілдерін қолданып, графиктерін параллель көшіру(жылжыту) әдістерін орындайды. Графигі берілген функцияны формуламен жазады. - Тригонометриялық функцияларды қосу (азайту) формулаларын үйренеді; -Тригонометриялық функцияларға кері тригонометриялық амалдарды қолданады.

ІІ бөлім-Орналастыру, алмастыру, теру формулаларын, Ньютон биномын қолданып дәлелдеулерді орындайды. Оқиғаның ықтималдығын есептеу үшін Бернулли формуласы қолданады; -Модуль таңбасымен берілген теңдеулер мен теңсіздіктерді шешеді;-Функцияның дифференциалын табу формуласын біледі;-Дифференциалды жуықтап есептеуге қолданып үйренеді;-Функцияның графигіне жүргізілген жанама мен нормальдің теңдеуін біледі;-Екінші ретті туындыны біледі, оның физикалық мағынасын үйренеді;-Функция графигінің ойыстығы мен дөңестігін, иілу нүктелерін анықтайды;- Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген теңдеулер мен теңсіздіктердің шешу тәсілдерін орындай алады.

Өзектілігі:-Оқушы математикадан, физика мен информатикадан, технология мен эстетикадан алған білімдерін жалпылауға, тереңдетуге, сондай-ақ, игерген білімдерінің нәтижесін өзін-өзі бағалап көруіне мүмкіндік алады;-Математиканы техникада, практикалық қызметте қолданудың зор мүмкіндіктерін көрсетеді, дұрыс шешімді табуда әртүрлі тәсілдерді қолдануға үйретеді.













Бағдарламаның мазмұны мен құрылымы«Математика және логика»

І бөлім. 10 класс10- кластар үшін аптасына 1 сағат, жыл бойына 34 сағат
  • тарау. Логика және арифметика (7 сағат)
Логикалық және арифметикалық есептер. Қатынастарға байланысты, схемалардың, кестелердің көмегімен шешілетін логикалық есептер. 2- тарау. Алгебралық өрнектер (7 сағат) Мәселе есептер. Проценттер мен күрделі проценттер, ерітінді мен қоспа, жұмыс өндірісіне байланысты және қозғалысқа есептер
  • тарау. Функция графиктерін салу (13 сағат)
Функция. Негізгі элементар функциялар және олардың графиктері. Функцияларды түрлендіру. Графиктерін параллель көшіру(жылжыту) әдістерін қолдану. График бойынша функция формуласын жазу.
  • тарау. Тригонометриялық функциялар (7 сағат)
Тригонометриялық функцияларды қосу (азайту). Тригонометриялық функцияларға кері тригонометриялық амалдар қолдану.

ІІ бөлім. 11 класс11- кластар үшін аптасына 1 сағат, жыл бойына 34 сағат5- тарау. Комбинаторика (7 сағат) Орналастыру, алмастыру, теру. Ньютон биномы. Оқиғаның ықтималдығын есептеу үшін комбинаторика формулалары мен Ньютон биномын қолдану. Бернулли формуласы. 6- тарау. Модуль таңбасымен берілген теңдеу, теңсіздіктерді шешу. (9 сағат) Модуль таңбасымен берілген сызықтық, квадраттық, кері функциялардың және тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу, функциялардың графиктерін салу.7-тарау. Туындыны қолданып есептеулер (11 сағат)Функцияның дифференциалы. Дифференциалды жуықтап есептеуге қолдану. Функцияның графигіне жүргізілген жанама мен нормальдің теңдеуі. Екінші ретті туынды және оның физикалық мағынасы. Функция графигінің ойыстығы мен дөңестігі. Иілу нүктелері.8-тарау. Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер, теңсіздіктер (7сағат) Айнымалысы логарифмнің негізінде берілген логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері. Күрделілігі жоғары көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулер мен теңсіздіктер.





«Математика және логика» арнаулы курсыныңтақырыптық-күнтізбелік жоспары10-класс

  р/сТақырыптарыСағат саныӨтілетін уақыты
1-71. Логика және арифметика7

1Логикалық есептер және оларды тез есептеудің жолдары 1

2Логикалық есептерді таблицалық тәсілмен шешу 1

3Логикалық есептерді схемалар арқылы шешу1

4Ұлттық мазмұндағы логикалық есептерді шешудің жолдары1

5Теңдеу құру арқылы логикалық есептерді шешу1

6Теңдеулер жүйесін құру арқылы шешілетін логикалық есептер1

7Қатынастарға байланысты логикалық есептер1

8-142. Алгебралық өрнектер7

8Мәселе есептер1

9Проценттер мен күрделі проценттерге есептер1

10Ерітінді мен қоспаға байланысты есептер1

11Жұмыс өндірісіне байланысты есептер1

12Бірігіп жұмыс істеуге берілген есептер1

13Қозғалысқа байланысты есептер. Шеңбер бойымен қозғалыс1

14Өзен бойымен қозғалыс1

15-27 3. Функция графиктерін салу13

15Функция ұғымы1

16Негізгі элементар функциялар және графиктері1

17у=ах+в сызықтық функцияның графигі1

18у=аx2 түріндегі функцияның графигін салу1

19у=ах3 түріндегі функцияның графигін салу1

20у= түріндегі функцияның графигін салу1

21у=аx2+bх+с түріндегі функция графигін салу1

22у= √х түріндегі функция графигін салу 1

23у=cosx, sinx функцияларының графиктері1

24у=tgx ctgx функцияларының графиктері1

25Функцияларды түрлендіру1

26График бойынша функция формуласын жазу1

27Графиктерді параллель көшіру (жылжыту) әдістерін қолдану1

28-34 4. Тригонометриялық функциялар7

28Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер1

29Келтіру формулалары1

30Қосу формулалары1

31Екі еселенген бұрыштың формулалары1

32Жарты бұрыштың тригонометриялық функциялары1

33Тригонометриялық қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру1

34қорытынды1



БАРЛЫҒЫ34



«Математика және логика» арнаулы курсыныңтақырыптық-күнтізбелік жоспары11-класс
  р/сТақырыптарыСағат саныӨтілетін уақыты
1-7 5. Комбинаторика7

1Кездейсоқ оқиға, оқиғаның ықтималдығы1

2Алмастыру1

3Орналастыру1

4Теру 1

5Оқиғаның ықтималдығын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдану1

6Оқиғаның ықтималдығын есептеу үшін Ньютон биномын қолдану1

7Бернулли формуласы1

8-16 6. Модуль таңбасымен берілген теңдеу, теңсіздіктерді шешу9

8Модуль белгісімен алынған айнымалысы бар теңдеулерді шешу1

9Модуль белгісімен алынған айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу1

10Жоғары қиындықтағы теңдеулерді, олардың жүйелерін шешу1

11Жоғары қиындықтағы теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу1

12Иррационал теңдеулерді шешу1

13 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ