Материалдар / Математика пәнінен жетістіктер картасы 1 сынып

Математика пәнінен жетістіктер картасы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
инклюзивті білім беру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

_________________________________________

1-сынып, 1-тоқсан


Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Сандар мен цифрлар

1.1.1.1**натурал сандар құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру;


1.1.1.3** біртаңбалы сандардың құрамын анықтау


1.3.2.5 заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында) орналасуын анықтау;


1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа)


1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну;


1.1.2.5** ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды ауызша
қосу және азайтуды орындау;


1.1.2.3** 1 санының қасиетін қолдану


1.3.3.1 сан сәулесінде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтау


1.4.3.1** 10-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру


1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және сан сәулесінде көрсету;


1.5.1.2 ** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану/
заттар арасындағы арақашықтықты, бағытты, орналасуын анықтайтын терминдер пайдалану;


1.5.2.3 сандардың қосындысы мен айырмасын/сандарды салыстыру (артық/кем), көршілес сандарды, сандық аралықтарды, сандар қатарын көрсету үшін сан сәулесін қолдану;


1.5.2.2** "+", "-", "=", "≠", ">", "<" таңбаларын қолдану; 1.5.2.4 қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану


Геометриялық фигуралар

1.4.1.2 жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша жіктеу


1.3.1.1 геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір-бірінен ажырату және атау;


1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш)/кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру


1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру


Шамалар және өлшем бірліктері

1.5.1.2** сандарды, заттарды, тауардың құнын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану


1.1.3.1** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық) шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу;


1.1.3.2** өлшем бірліктерін: ұзындық (см, дм)/масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л) қолданып, шамаларды өлшеу;


1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау


Жұмыс қабілеттілігінің ерекшеліктері


Оқу іс-әрекетінің ерекшеліктері


Оқулықпен және дәптермен жұмыс істеу дағдылары


Эмоционалды әл-ауқаты


Жеке қасиеттері


Қорытынды






































Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

_________________________________________

1-сынып, 2-тоқсан


Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану;


1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін, 0-дің қасиетін қолдану


1.1.1.1** нөл санының құрылу жолын түсіну;


1.1.1.4 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру, 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу және салыстыру


1.4.3.1** ондықтармен 100-ге дейін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру, 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықта


1.1.2.5** ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау;


1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну


1.2.1.1** санды өрнектерді (қосынды, айырма) ажырату, құрастыру, жазу және оқу


1.5.2.2** "+", "-", "=", ">", "<" белгілерін қолдану;


1.5.2.4 қосу мен азайту компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану


Сандар және заңдылықтар

1.1.1.5** тәжірибе арқылы
2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табу


1.4.3.1** 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтау;


1.4.3.2 іс-әрекет және табиғат күйінің тізбектілігін анықтау/сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі-түсті моншақтар тізбектерін құру және тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу


1.4.2.2** бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыштар, есептер, ребустар шешу


Шамалар және өлшем бірліктері

1.3.1.3 геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) қабырғаларын өлшеу және салыстыру


1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу


1.1.3.1** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық) шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу;


1.1.3.2** өлшем бірліктерді (ұзындық (см, дм)/масса(кг)/көлем (сыйымдылық) (л) қолданып өлшеу;


1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/
масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау;


1.1.3.4 ұзындық өлшем бірліктерін: см, дм олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру


Жұмыс қабілеттілігінің ерекшеліктері


Оқу іс-әрекетінің ерекшеліктері


Оқулықпен және дәптермен жұмыс істеу дағдылары


Эмоционалды әл-ауқаты


Жеке қасиеттері


Қорытынды






















































Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

_________________________________________

1-сынып, 3-тоқсан


Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Сандармен амалдар орындау. Есептер.

1.1.1.2** біртаңбалы сандарды салыстыру


1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау;


1.5.1.3** қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару/кері есеп құрастыру және шығару;


1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару;


1.5.1.5 қосу мен азайтудың белгісіз компоненттерін табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару


1.5.2.2 "+", "-", "=", "",

">", "<" таңбаларын/ цифрларды,
(

) белгісіз сан символын
қолдану


1.1.2.2 қосу және азайту өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау;


1.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолдану


Шамалар. Уақытты бағдарлау

1.1.3.5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай, жыл) ажырату;


1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу;


1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу


Теңдік және теңсіздік. Теңдеу. Қосу кестесін қолдану. Есептер

1.2.2.1 теңдік және теңсіздікті, теңдеуді, тура және тура емес теңдік пен теңсіздікті айыра білу; 1.2.2.2 таңдап алу әдісі және қосу мен азайту амалдарының байланысы негізінде теңдеулерді шешу


1.2.1.1 санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма)/теңдік және теңсіздікті ажырату,құрастыру, жазу және оқу;


1.2.1.2 әріптің берілген мәніндегі бір амалды әріпті өрнектің мәнін табу;


1.2.1.3 қосу мен азайту арасындағы қатынасты әріпті өрнектер түрінде:
а+b=c, c-a=b, c-b=a көрсету және қолдану;


1.2.1.4 қосу және азайту жағдайында
0-дің қасиетін әріпті өрнек түрінде: a+0=a, a-0=a көрсету;


1.2.1.5 жақшасыз әріпті/санды өрнектерді салыстыру


1.5.2.2 "+", "-", "=", "≠", ">", "<" белгілерін/цифрларды қолдану,
(

) белгісіз сан символын қолдану


Жұмыс қабілеттілігінің ерекшеліктері


Оқу іс-әрекетінің ерекшеліктері


Оқулықпен және дәптермен жұмыс істеу дағдылары


Эмоционалды әл-ауқаты


Жеке қасиеттері


Қорытынды


















































Педагогикалық диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

«Математика» пәні бойынша жетістіктер картасы

_________________________________________

1-сынып, 4-тоқсан


Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Күнделікті өмірдегі есептеулер

1.1.1.1** 11-20 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;


1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және салыстыру;


1.1.1.3** 20 көлемінде сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу;


1.1.1.5** 20-ға дейінгі сандарды
2-ден топтап тура және кері санау


1.1.2.5 20 көлеміндегі біртаңбалы мен екітаңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды орындау


1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг,
20 теңгелік тиындармен түрлі төлем жасау


1.4.3.1** 20-ға дейінгі сандар тізбегін және кері ретпен сандар тізбегін құрастыру


1.5.1.4 санды бірнеше бірлікке арттыру, кеміту, айырмалық салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептер құрастыру және шығару;


1.5.1.3 қосынды және қалдықты табуға берілген есептерді талдау және шығару, кері есеп құрастыру және шығару;


1.5.1.6 қосу мен азайтуға берілген есептерге қатысты таңдаған амалдарын негіздеу, шығару әдісін түсіндіру


Жиын және логика элементтері

1.5.2.5 деректерді жинақтау, жүйелеу және толықтыру/қолда бар материалдарды пайдаланып, кестелер, пиктограмма мен диаграммалар құрастыру


1.4.2.1 тұжырымдардың ақиқаттығын немесе ақиқат еместігін анықтау;


1.4.2.2** сәйкестік пен ақиқаттықты анықтауға берілген қарапайым логикалық есептерді шығару


1.4.1.2 жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құру және олардың классификациясы;


1.4.1.3 жұп құру арқылы нысандар жиындарын салыстыру, тең жиындарды, бос жиындарды анықтау;


1.4.1.1 екі жиынның бірігуін және жиыннан оның бөлігін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу


1.4.4.1 қоршаған ортадағы заттардан "екі-екіден" комбинациялар жиынын құрастыру


1.1.3.1 ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық)/уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу;


1.1.3.3** ұзындық (см, дм)/масса (кг)/көлем (сыйымдылық) (л)/ уақыт (сағ) салыстыру және шамалар мәндерімен қосу мен азайту амалдар орындау


Нысандардың орналасуы және бағыты

1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру


1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу;


1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу;


1.3.2.3 жазық фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру;


1.3.2.4 геометриялық фигуралар арасындағы негізгі қатынастарды анықтау (үлкен-кіші, жоғары-төмен, кең-тар, жуан-жіңішке, қалың-жұқа)


1.5.1.2** заттардың орналасуын, арақашықтығын, бағытын анықтайтын терминдерді пайдалану


Жұмыс қабілеттілігінің ерекшеліктері


Оқу іс-әрекетінің ерекшеліктері


Оқулықпен және дәптермен жұмыс істеу дағдылары


Эмоционалды әл-ауқаты


Жеке қасиеттері


Қорытынды












Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!