|
Тақырыбы: Сабақ 128 |
Мәтінді есептерді шығару. |
|
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару; |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылармен жаттығуға арналған мәтінмен берілген есептер туралы түсінік бере отырып, есептің мағынасын түсініп оқып дұрыс талдай білуге, негізгі мәселені ажырата білуге дағдыланады |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: оқушылардың тез ойлап, нақты нәтижеге жете білу дағдыларын, сабақ үстіндегі өз еңбегін ұйымдастыра білу қабілеттерін дамыту.; |
||
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
. Бақылау сұрақтары: Қандай жиынды ішкі жиын деп атайды? Қандай жиындар тең болады? Жиындармен орындалатын негізгі операцияларды қандай?Бірігу,қиылысу,толықтыру операцияларының негізгі қасиеттерін атаңыз. |
.Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу). Атом-молекула» ойыны арқылы топқа бөлу. |
|
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
|
Ауызша есеп шығарту |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Топтық жұмыс |
Логикалық тапсырмалар орындайды Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады? Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар:
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Төрттен екі, төрттен үш,төрттен бір Деңгейлік тапсырмалар: А) Жай бөлшек түрінде жаз: Жетіден екі,төрттен бір, жүзден жиырма тоғыз Б) Кестедегі бос орынды толтыр:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мәтінді есептерді шығару
Мәтінді есептерді шығару
|
Тақырыбы: Сабақ 128 |
Мәтінді есептерді шығару. |
|
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер шығару; |
|
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылармен жаттығуға арналған мәтінмен берілген есептер туралы түсінік бере отырып, есептің мағынасын түсініп оқып дұрыс талдай білуге, негізгі мәселені ажырата білуге дағдыланады |
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: оқушылардың тез ойлап, нақты нәтижеге жете білу дағдыларын, сабақ үстіндегі өз еңбегін ұйымдастыра білу қабілеттерін дамыту.; |
||
|
Кейбір оқушылар: Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады. |
||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
. Бақылау сұрақтары: Қандай жиынды ішкі жиын деп атайды? Қандай жиындар тең болады? Жиындармен орындалатын негізгі операцияларды қандай?Бірігу,қиылысу,толықтыру операцияларының негізгі қасиеттерін атаңыз. |
.Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу (сөйлесу). Атом-молекула» ойыны арқылы топқа бөлу. |
|
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
|
Ауызша есеп шығарту |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
Оқулық №1Жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Топтық жұмыс |
Логикалық тапсырмалар орындайды Ірімшікті үш рет кесу арқылы қалай 8 тең бөлікке бөлуге болады? Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар:
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Төрттен екі, төрттен үш,төрттен бір Деңгейлік тапсырмалар: А) Жай бөлшек түрінде жаз: Жетіден екі,төрттен бір, жүзден жиырма тоғыз Б) Кестедегі бос орынды толтыр:
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
шағым қалдыра аласыз













