Материалдар / Мектепке дейінгі квал тест
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектепке дейінгі квал тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие квал тест аттестация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
258
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  1. Заттар мен құбылыстардың емағыналық қасиеттерін, байланыстары мен қатынастарын бейнелейтін ойлау түрі: 

А) ойлау 

В) пікір 

С) қабілет 

Д) ұғым 

Е) зейін 

  1. Қабылдауда ерекше айқын көрініп тұрған нәрсе:

А) константтылық

В) фон 

С) адаптация 

Д) иллюзия 

Е) фигура 

  1. Ғылыми таныс іс –әрекетін құрудың принцптері, түрлері және тәсілдері туралы ілім

А) әдіснама

В) мақсат

С) функция 

Д) міндет

Е) жүйе

  1. Бала дамуын зерттеудің нәтижесі 

А) тест қорытындысы 

В) әңгімелесу қорытындысы 

С) бақылау қорытындысы 

Д) психоогиялық мінездеме

Е) анкета қорытындысы 

  1. Тұлғаны жан –жақты тәрбиелеу –материалдық және рухани мәдениет құралдарын меңгеру процесі, -деп көрсетеді 

А) А.А.Коменский 

В) В.И.Логинова 

С) Л.С.Выготский 

Д) А.К.Меңжанова 

Е) П.Г.Саморукова

  1. Тұлға аралық қарым –қатынастың түрлері:

А) 3

В) 5

С) 6

Д) 8

Е) 2

  1. Санау әрекетінің кезінде жиын жөніндегі түсінікті қалыптастыратын анализатор:

А) көру 

В) есту 

С) түсіну 

Д) сезіну

Е) кенестетикалық анализатор 

  1. 4-5 жастағы балалардың мазмұнды, рольді ойындарынан мінез бітістерін көрсететін салалар:

а) ұжымдық, жолдастық

В) ұйымшылдық, қайраттылық

С) мейірімділік, сыпайылық

Д) ұйымдастырушылық

Е) қамқорлық, кешірімділік

  1. Талдау, синтездеу, салыстыру, абстракциялау, жалпылау, жіктеу және ойлау операциялары арқылы қалыптасатын қабілет:

А)  шығармашылық

В) адамгершілік 

С) ақыл –ой 

Д) қабылдау 

Е) түйсік 

  1. Ерік, бұл

А) ырықсыз әрекет

В) ырықты әрекет

С) ептілік әрекеті

Д) дағдылы әрекет

Е) импульсті әрекет

  1. Қиял...

А) ағзаның өзін –өзі басқару процесі 

В) баланың жеке басына әсер ету қабілеті 

С) қоршаған шындықты тану процесі

Д) жаңа бейнелер жасаудағы психологиялық танымдық процесс 

Е) адам психологиясының жай күйі

  1. «Мектепке дейінгі тәрбие», 1927жылы Қызылордада жарық көрген «Ана мен бала» атты кітаптың авторы: 

А) Ф.Н.Жұмабекова 

В) А.К.Меңжанова

 С) Н.Құлжанова

Д) В.Г.Нечаева 

  1. Ой ақыл әрекеттерінің кезеңді қалыптасуын теориялық тұжырымдаған ғалым?

А) Ленотьев 

В) Гальперин

С) Выготский 

Д) Давыдов 

Е) Эльконин

  1. Жадырау комплексі дегеніміз...

А) Ересек адамға көз тоқтатуы, күлімсіреуі, аяқтарын қозғап, жай дыбыс шығаруы

В) түрлі қимыл –қозғалыстар жасауы 

С) еңбектенуі 

Д) ұйқы, ойын

Е) тамақтану, шомылу 

  1. Нәзипа Құлжанованың шығармашылығының ең жемісті салаларының бірі 

А) ойлау тақырыбындағы еңбектері

В) тәрбие тақырыбындағы еңбектері

С) ойын тақырыбындағы еңбектері

Д) еңбек тақырыбындағы еңбектері

Е) зейін тақырыбындағы еңбектері

  1. Адам санасының бір мезгілде бірнеше әрекетті атқара білу мүмкіншілігі 

А)  зейіннің бөлінушілігі 

В) зейіннің көлемі 

С) зейіннің аударылуы 

Д) зейіннің алаң болушылығы 

Е) зейіннің тұрақтылығы 

  1. ему, жармасу, еңбектену рефлекстері

А) атавизмдік 

В( шартты 

С) қорғаныс 

Д) шартсыз 

Е) афференттік 

  1. Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және білім беру процестерінің арасындағы және өз ішіндегі обьективті байланыстар мен мағыналық (басты, анықтаушы) қасиеттерді қарастырады

А) жалпы психология

В) жас ерекшелік психологиясы 

С) мектепке дейінгі педагогика

Д) педагогикалық психология

Е) мектепке дейінгі психология

  1. Сезім арқылы қабылдау 

А) мақсаттылық принципі

В) көрнекілік принципі

С)  жүйелеу принципі

Д) түсініктілік принципі

Е) ғылымилық принципі

  1. .... –қоғамдық сана түрі, ол білім алу іс –әрекетінің және оның нәтижесін –әлемнің жалпы ғылыми көрінісінің негізінде жататын білім жүйесін қамтиды 

А) оқыту 

В) білім беру 

С) философия 

Д) ғылым 

Е) тәрбиелеу 

  1. Баланың шығармашылығының даму кезеңі: 

А) 5 жас 

В) 3-4 жас 

С) 6 жас 

Д) 6-7 жас 

Е) аралас топ 

  1. Психологиялық дамуды кееңдерге бөлу: 

А) психологиялық сапалары 

В) психологиялық жас шағы 

С) ақыл –ойының дамуы

Д) физиологиялық даму 

Е(педагогикалық жас шағы

  1. Логикалық мағынада тәрбиелеу: 

А)  баланың қандайда бір қасиетінғ тәртіп әдеттерін қалыптастыру 

В) тәрбиеленушілердің тұлғалық сапаларын, өзіне және қоршаған дүниеге көзұарас жүйесін қалыптастыру 

С) аға буынның кіші буынға өмірге және еңбекке дайындығын қамтамасыз ететіндей әлеуметтік тәжірибесі 

  1. Заттардың бірқатар мөлшерін (үлкен, кішкене) айыра алатын жас 

А) 1 жас 6ай

В) 10 айлық 

С) 2 жас

Д) 9 айлық бала 

Е) 11 айлық

  1. Баланы туғаннан бастап мектепке барғанға дейінгі тәрбиелеу мен дамыту туралы 

А) жалпы психология

В) мектепке дейінгі психология

С) мектепке дейінгі педагогика 

Д) жас ерекшелік психология

Е) педагогика

  1. мектепке дейінгі педагогиканың жаратылыстану ғылыми негіздерін салған ғалымдар: 

А) Я.А.Коменский, А.С.Макаренко 

В) И.М.Сеченов және Я.А.Коменский

С) Л.С.Выготский және А.Н.Леонтьев 

Д) И.М.Сеченов және И.П.Павлов

Е) В.М.Бехтерев және Н.Е.ВВеденский 

  1. Субьектіге қандай да эмоционалды реңкті сақтап қалуға не жоюға ықпал етуші психикалық құбылыс 

А) эмоция 

В) кейіп 

С) аффект 

Д) көңіл 

Е) стресс 

  1. Жоғары психикалық қызметтердің қалыптасуын ғылыми негіздеген ғалым?

А) Леонтьев 

В) Давыдов

С) Гальперин 

Д) Выготский 

Е) Эльконин 

  1. Эмоция бұл:

А) уақытша кейіп 

В) ырықты әрекет 

С) болмысқа қатынас 

Д) табиғи даралық 

Е) әлеуметтік негізді қылық әрекет к

  1. Уақытты бағдарлау:

А)  геометриялық пішіндермен делерді атап, ажыратуға жаттықтыру 

В) шаршы, төртбұрыш, тіктөртбұрыш түріне жататындығы туралы түсіндіру 

С) заттардың көлемдерінің бір –бірнен айыру 

Д) күн, таңертең, сәске түс, бесін, ақшам, ымырт, бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні туралы білімдерін бекіту 

Е) зат өлшемін анықтай білу сезімдерін дамыту 

  1. Санаға ақпарат енгізіп, онымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін жады:

А) бейнелі –көрнекі жады 

В) орта мерзімді жады 

С) сөздік –логикалы жады 

Д) ұзақ мерзімді жады 

Е) қысқа мерзімді жады 

  1. Табиғи жіне қалдық материалдардың түрлерімен жіне пенопласт, поролон, сым темір, пластиканың қасиеттерімен таныстыру 

А) кеңістікті бағдарлау 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!