Материалдар / Менің отбасым - менің мақтанышым!
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің отбасым - менің мақтанышым!

Материал туралы қысқаша түсінік
менің отбасым керемет
Авторы:
15 Қараша 2023
173
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: «Заттардың қасиеттері».

Бөлім:

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Ф. Спатаева

Күні:

15.11.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заттардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар заттардың аққыштық, тығыздық, жылу -электрөткізгіштік, иілгіштігі қасиеттерін талдауды үйренеді.

Адам өз жұмысында заттардың әртүрлі қасиетін қалай

пайдаланатынын біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топ ережесін еске түсіру.


Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I – Үшбұрыштар тобы

II – Дөңгелектер тобы

III – Төртбұрыштар тобы


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Фигуралар салынған конверт

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1 Заттардың қасиеттері дегеніміз не.?

2.Заттардың физикалық қасиеттерін ата?

3.Аққыштық дген не?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Зертханалық жұмысты орындайды

Презентация


Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тәжірибе.

Заттардың кейбір физикалық қасиеттерін қарастырады. Олардың қасиеттерін анықтайды.

Майшамды жағады. Оттың маңында нені байқадыңдар сипаттайды? Парафин төмен қарай аққанда не болады? Қандай қасиетін байқадыңдар? Қалай ойлайсың, металл (темір) тілімін майшаммен ерітуге бола ма? Қорытынды жасайды.

Майшамды жаққан кезде парафин ... .

Парафин еріп аққанда, ол... .

Заттардың бақыланатын қасиеттері ... .

Әрбір зат ерігіштік ...


2-тәжірибе.

Ыдысты суға толтырады. Кішкентай қағазға инені шаншып, оны суға жібереді. Қағаз суға батқаннан кейін инеге не болады, ол суға батты ма? Қалай ойлайсың, иненің салмағы үлкен бе? Ал көлемі ше? Бұл екі шаманы судың салмағымен, көлемімен салыстырады. Қандай заңдылықты байқағанын қорытындылайды?

Қағаз ылғалданғаннан кейін суға батып кетті де, ине ... .

Заттардың бақыланатын қасиеттері .....

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

1. Тәжірибені орындайды

2. Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1- тәжірибе.

Стақанға ыстық су құйады. Оған суық қасықты салады. 1 минуттан кейін қасықты шығарады. Нені байқағаның сипаттайды? Бұл тәжірибе арқылы заттың қандай қасиеті дәлелден еді?

Қасықты ыстық су дан шығарғанда, оның тем пературасы ... .

Заттың бақыланатын қасиеттері: ... .


2. 2- тәжірибе.

Ермексаздың кішкене бөлігін алады, оны қысады. Не байқадың?

Енді өшіргішті алады, оны да қысады. Оған не болды?

Осы көрсеткен қасиетқалай аталады?

Ермексазды қысқанда, оның алғашқы пішіні ... .

Заттың бұл қасиеті ... аталады.

Өшіргішті қысқанда, ол ... .

Заттың бұл қасиеті ... деп аталады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Зертханалық жұмысты орындайды.

2. . Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Аяқталмағансөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Тексерілді


Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: «Физикалық және химиялық құбылыстар.».

Бөлім:

5.2 A Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Физикалық және химиялық құбылыстар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Физикалық құбылыстарды түсіндіріп бере алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар химиялық құбылыстар туралы біледі.

Кейбір оқушылар үшін:

Химиялық және физикалық құбылыстардың айырмашылығы неде екенін біледі

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.





Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың«Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Табиғат құбылыстарын атаңдар?

2. Физикалық құбылыстардың химиялық құбылыстардан айырмашылығы неде?

3. Күнделікті өмірде сен қандай химиялық және физикалық құбылыстармен кездесесің?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тәжірибе жүргізіп сұрақтарды талдайды.

Видеоролик


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-Тәжірибе.

Тәжірибені суретке қарап анықтайды. Бұл физикалық құбылысты түсіндіреді.

Аққала қандай заттардан жасалған?

Температура режімі өзгергеннен кейін оған не болды?

Заттың қасиеті өзгерді ме?

Заттың бір күйінен басқа күйін ауысуы кезінде өз қасиетін өзгертпейтіні туралы тәжірибе ойлап табады.


2-Тәжірибе.

Бізге қажет: қағаз және сіріңке.

1. Қағазды бүктеп, отқа төзімді бетке қойады.

2. Қағазды жағып, оның толық жанып кетуін күтеді.

3. Жанып болған соң, қағаз қалай өзгерді? Заттың қасиеті өзгерді ме?

Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тәжірибені орындайды.

2. Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Суреттерді екі топқа бөледі: физикалық құбылыстардың мысалы, химиялық құбылыстардың мысалы. Неліктен екенін түсіндіреді...


2. Кестені берілген құбылыс мысалдарымен толтырып жазады:

Құбырды тот басты, терезе әйнегі сынды, автомобиль қозғалтқышында жанармай жанады, қайық жүзеді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды талдап сипаттайды

2.Кестені толтырады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!