Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: «Заттардың қасиеттері».

    Бөлім:

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Ф. Спатаева

    Күні:

    15.11.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Заттардың қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар заттардың аққыштық, тығыздық, жылу -электрөткізгіштік, иілгіштігі қасиеттерін талдауды үйренеді.

    Адам өз жұмысында заттардың әртүрлі қасиетін қалай

    пайдаланатынын біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    Топ ережесін еске түсіру.


    Топтастыру.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I – Үшбұрыштар тобы

    II – Дөңгелектер тобы

    III – Төртбұрыштар тобы


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Фигуралар салынған конверт

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1 Заттардың қасиеттері дегеніміз не.?

    2.Заттардың физикалық қасиеттерін ата?

    3.Аққыштық дген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Зертханалық жұмысты орындайды

    Презентация


    Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1-тәжірибе.

    Заттардың кейбір физикалық қасиеттерін қарастырады. Олардың қасиеттерін анықтайды.

    Майшамды жағады. Оттың маңында нені байқадыңдар сипаттайды? Парафин төмен қарай аққанда не болады? Қандай қасиетін байқадыңдар? Қалай ойлайсың, металл (темір) тілімін майшаммен ерітуге бола ма? Қорытынды жасайды.

    Майшамды жаққан кезде парафин ... .

    Парафин еріп аққанда, ол... .

    Заттардың бақыланатын қасиеттері ... .

    Әрбір зат ерігіштік ...


    2-тәжірибе.

    Ыдысты суға толтырады. Кішкентай қағазға инені шаншып, оны суға жібереді. Қағаз суға батқаннан кейін инеге не болады, ол суға батты ма? Қалай ойлайсың, иненің салмағы үлкен бе? Ал көлемі ше? Бұл екі шаманы судың салмағымен, көлемімен салыстырады. Қандай заңдылықты байқағанын қорытындылайды?

    Қағаз ылғалданғаннан кейін суға батып кетті де, ине ... .

    Заттардың бақыланатын қасиеттері .....

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    1. Тәжірибені орындайды

    2. Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1- тәжірибе.

    Стақанға ыстық су құйады. Оған суық қасықты салады. 1 минуттан кейін қасықты шығарады. Нені байқағаның сипаттайды? Бұл тәжірибе арқылы заттың қандай қасиеті дәлелден еді?

    Қасықты ыстық су дан шығарғанда, оның тем пературасы ... .

    Заттың бақыланатын қасиеттері: ... .


    2. 2- тәжірибе.

    Ермексаздың кішкене бөлігін алады, оны қысады. Не байқадың?

    Енді өшіргішті алады, оны да қысады. Оған не болды?

    Осы көрсеткен қасиетқалай аталады?

    Ермексазды қысқанда, оның алғашқы пішіні ... .

    Заттың бұл қасиеті ... аталады.

    Өшіргішті қысқанда, ол ... .

    Заттың бұл қасиеті ... деп аталады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Зертханалық жұмысты орындайды.

    2. . Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Аяқталмағансөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


    Тексерілді


    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: «Физикалық және химиялық құбылыстар.».

    Бөлім:

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Физикалық құбылыстарды түсіндіріп бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар химиялық құбылыстар туралы біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Химиялық және физикалық құбылыстардың айырмашылығы неде екенін біледі

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

    ә). Топ ережесін еске түсіру.

    б). Топтастыру.





    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың«Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    Тоқыма жіп


    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.Табиғат құбылыстарын атаңдар?

    2. Физикалық құбылыстардың химиялық құбылыстардан айырмашылығы неде?

    3. Күнделікті өмірде сен қандай химиялық және физикалық құбылыстармен кездесесің?


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Тәжірибе жүргізіп сұрақтарды талдайды.

    Видеоролик


    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1-Тәжірибе.

    Тәжірибені суретке қарап анықтайды. Бұл физикалық құбылысты түсіндіреді.

    Аққала қандай заттардан жасалған?

    Температура режімі өзгергеннен кейін оған не болды?

    Заттың қасиеті өзгерді ме?

    Заттың бір күйінен басқа күйін ауысуы кезінде өз қасиетін өзгертпейтіні туралы тәжірибе ойлап табады.


    2-Тәжірибе.

    Бізге қажет: қағаз және сіріңке.

    1. Қағазды бүктеп, отқа төзімді бетке қойады.

    2. Қағазды жағып, оның толық жанып кетуін күтеді.

    3. Жанып болған соң, қағаз қалай өзгерді? Заттың қасиеті өзгерді ме?

    Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Тәжірибені орындайды.

    2. Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Суреттерді екі топқа бөледі: физикалық құбылыстардың мысалы, химиялық құбылыстардың мысалы. Неліктен екенін түсіндіреді...


    2. Кестені берілген құбылыс мысалдарымен толтырып жазады:

    Құбырды тот басты, терезе әйнегі сынды, автомобиль қозғалтқышында жанармай жанады, қайық жүзеді.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Тапсырмаларды талдап сипаттайды

    2.Кестені толтырады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байтемирова Малика
    15 Қараша 2023
    268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Менің отбасым - менің мақтанышым!

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Менің отбасым - менің мақтанышым!

    Материал туралы қысқаша түсінік
    менің отбасым керемет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: «Заттардың қасиеттері».

    Бөлім:

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:

    Ф. Спатаева

    Күні:

    15.11.2023

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Заттардың қасиеттері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар заттардың аққыштық, тығыздық, жылу -электрөткізгіштік, иілгіштігі қасиеттерін талдауды үйренеді.

    Адам өз жұмысында заттардың әртүрлі қасиетін қалай

    пайдаланатынын біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    Топ ережесін еске түсіру.


    Топтастыру.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I – Үшбұрыштар тобы

    II – Дөңгелектер тобы

    III – Төртбұрыштар тобы


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Фигуралар салынған конверт

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1 Заттардың қасиеттері дегеніміз не.?

    2.Заттардың физикалық қасиеттерін ата?

    3.Аққыштық дген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Зертханалық жұмысты орындайды

    Презентация


    Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1-тәжірибе.

    Заттардың кейбір физикалық қасиеттерін қарастырады. Олардың қасиеттерін анықтайды.

    Майшамды жағады. Оттың маңында нені байқадыңдар сипаттайды? Парафин төмен қарай аққанда не болады? Қандай қасиетін байқадыңдар? Қалай ойлайсың, металл (темір) тілімін майшаммен ерітуге бола ма? Қорытынды жасайды.

    Майшамды жаққан кезде парафин ... .

    Парафин еріп аққанда, ол... .

    Заттардың бақыланатын қасиеттері ... .

    Әрбір зат ерігіштік ...


    2-тәжірибе.

    Ыдысты суға толтырады. Кішкентай қағазға инені шаншып, оны суға жібереді. Қағаз суға батқаннан кейін инеге не болады, ол суға батты ма? Қалай ойлайсың, иненің салмағы үлкен бе? Ал көлемі ше? Бұл екі шаманы судың салмағымен, көлемімен салыстырады. Қандай заңдылықты байқағанын қорытындылайды?

    Қағаз ылғалданғаннан кейін суға батып кетті де, ине ... .

    Заттардың бақыланатын қасиеттері .....

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    1. Тәжірибені орындайды

    2. Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Оқулықтағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1- тәжірибе.

    Стақанға ыстық су құйады. Оған суық қасықты салады. 1 минуттан кейін қасықты шығарады. Нені байқағаның сипаттайды? Бұл тәжірибе арқылы заттың қандай қасиеті дәлелден еді?

    Қасықты ыстық су дан шығарғанда, оның тем пературасы ... .

    Заттың бақыланатын қасиеттері: ... .


    2. 2- тәжірибе.

    Ермексаздың кішкене бөлігін алады, оны қысады. Не байқадың?

    Енді өшіргішті алады, оны да қысады. Оған не болды?

    Осы көрсеткен қасиетқалай аталады?

    Ермексазды қысқанда, оның алғашқы пішіні ... .

    Заттың бұл қасиеті ... аталады.

    Өшіргішті қысқанда, ол ... .

    Заттың бұл қасиеті ... деп аталады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Зертханалық жұмысты орындайды.

    2. . Тәжірибеден қорытынды жасап дәптерлеріне жазып алады.


    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Аяқталмағансөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!


    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


    Тексерілді


    Қысқамерзімді жоспар


    Сабақтың тақырыбы: «Физикалық және химиялық құбылыстар.».

    Бөлім:

    5.2 A Заттар және материалдар

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Физикалық және химиялық құбылыстар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Физикалық құбылыстарды түсіндіріп бере алады.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар химиялық құбылыстар туралы біледі.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Химиялық және физикалық құбылыстардың айырмашылығы неде екенін біледі

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

    ә). Топ ережесін еске түсіру.

    б). Топтастыру.





    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың«Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    Тоқыма жіп


    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.Табиғат құбылыстарын атаңдар?

    2. Физикалық құбылыстардың химиялық құбылыстардан айырмашылығы неде?

    3. Күнделікті өмірде сен қандай химиялық және физикалық құбылыстармен кездесесің?


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Тәжірибе жүргізіп сұрақтарды талдайды.

    Видеоролик


    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1-Тәжірибе.

    Тәжірибені суретке қарап анықтайды. Бұл физикалық құбылысты түсіндіреді.

    Аққала қандай заттардан жасалған?

    Температура режімі өзгергеннен кейін оған не болды?

    Заттың қасиеті өзгерді ме?

    Заттың бір күйінен басқа күйін ауысуы кезінде өз қасиетін өзгертпейтіні туралы тәжірибе ойлап табады.


    2-Тәжірибе.

    Бізге қажет: қағаз және сіріңке.

    1. Қағазды бүктеп, отқа төзімді бетке қойады.

    2. Қағазды жағып, оның толық жанып кетуін күтеді.

    3. Жанып болған соң, қағаз қалай өзгерді? Заттың қасиеті өзгерді ме?

    Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Тәжірибені орындайды.

    2. Тәжірибе нәтижесі бойынша кестені толтырады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.


    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    1. Суреттерді екі топқа бөледі: физикалық құбылыстардың мысалы, химиялық құбылыстардың мысалы. Неліктен екенін түсіндіреді...


    2. Кестені берілген құбылыс мысалдарымен толтырып жазады:

    Құбырды тот басты, терезе әйнегі сынды, автомобиль қозғалтқышында жанармай жанады, қайық жүзеді.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Тапсырмаларды талдап сипаттайды

    2.Кестені толтырады.

    ДК экраны

    5-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Барлық пәндер Мақала 5 сынып
    15.11.2023
    268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байтемирова Малика
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации