Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2В бөлім.Натурал сандардың бөлінгіштігі.

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні. 05.10.2021 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні:Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы

    Сынып: 5 Қатысқандар: 13 Қатыспағандар:0

    Сабақтың тақырыбы:

    Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.7- натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді орындайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады.

    Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.

    Бағалау критерийі:

    Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаттары

    -бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу;

    - бөлінгіштік қасиет;

    - жай сандар;

    - құрама сандар;

    - бөлгіш;

    - еселік;

    Диалогқа,жазылымға қажетті тіркестер:

    - кез келген құрама санды бірден өзгеше кез келген екі көбейткішке жіктеуге болады;

    - егер санның соңы ... аяқталса,онда ол ... бөлінеді;

    - егер натурал санның қосындысы... бөлінсе,онда ол... бөлінеді;

    - кез келген құрама санды жай көбейткіштерге жіктеуге болады;

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды үштілділікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия

    Алдыңғы білім

    Арифметикалық амалдардың компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейтуді, жұп және тақ сандардың анықтамаларын, 2,3,5 бөлінгіштік белгілерін біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10 мин).

    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    II.Психологиялық ахуал туғызу «Эрестофен елегі»

    III.Топқа бөлу.Эростофен елегі бейне таспасындағы айтылған жай және құрама сандар арқылы оқушыларды туған күндерімен оқушыларды «Жай сан», «Құрама сан» деп екі топқа бөлеміз.

    ІY.Үй тапсырмасын тексеру.

    1-топ. «Көңілді сандар» (жалғасын табыңдар)

    1. 1,2,3,4,5,6,7 сандары ... (натурал сандар)

    2. 0,2,4,6,8 цифрларымен аяқталса ... (жұп сандар,2-ге бөлінеді)

    3. 1,3,5,7,9 цифрларымен аяқталса ... (тақ сандар)

    4. 4,6,15,21 сандары ... (құрама сандар)

    5. 0 мен 5 цифрларымен аяқталса...(5 санына бөлінеді)

    6. 2,3,5,7,11,13,... сандары ... (жай сандар)

    7. Санның цифрларының қосындысының мәні 21 болса...( санына бөлінеді).

    2-топ.

    1. II.Үй тапсырмасын тексеру

    «Формулаға қалайсың?» «Жалғасын тап» әдісі. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында функциялардың туындыларын табу ережелері. Оқушы жауабын экраннан өзін-өзі бағалайды.

    Қосындының туындысы

    Айырымының туындысы

    Көбейтіндінің туындысы

    Бөліндінің туындысы

    Дәреженің туындысы

    Күрделі функцияның туындысы

    Күрделі функцияның жалпы түрі



    III.Топқа бөлу.Түрлі-түсті тастармен түсіне қарай үш топқа бөлінеді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Shape2 Shape3 Shape1



    Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылау.





























    1,2,3Сабақтың ортасы

    (20 мин.)

    IY.Топтық жұмыс. «Аялдама әдісі»

    1) күрделі функциясын құрайтын f және g функцияларын анықтықтап,туындысын табыңдар:

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2. f, g функцияларын анықтайды;

    3. Күрделі функцияның туындысын табады.

    2)Функцияның туындысын есептеңдер:

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның туындысын табу формуласын қолданады;

    2. Дәрежелік функцияның туындысының формуласына ажыратады;

    3.Қосындының,айырманың туындысын табу ережелерін қолданадып,туындыны есептейді.

    3) , g(х)=5х, функцияларынан күрделі функция құрастырып,туындысын табыңдар

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияны құрастырады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданадып, туындысын табады.

    ҚБ: «ПОПС» әдісі.Берілген жауаптары бойынша оқушылар топты бағалайды.


    Қарқыны жоғары оқушыларға арналған тапсырма:

    а-ның қандай мәнінде f(х) функциясы туындысының мағынасы болады:

    Дескриптор:

    1. Функцияның туындысын табады;

    2. Анықталу облысын табады;

    3.Теңсіздікті шешеді;

    4.Функцияның а-ның қандай мәнінде мағынасы болатынын дәлелдейді.


    Y.Сергіту сәті. «Ауадағы сандар»



    http://expert.mektep.kz/ru/shop/120670-10_klass_og/122784-algebra_10/1

















    Сабақтың соңы

    (10 мин.)

    YI.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар:

    Бағалау критерийі:

    -Берілген функциялардан күрделі функцияны құрастырады және туындысының формуласын қолданады.

    Тапсырма:

    Қарапайым берілген. а) және функцияларынан тұратын күрделі функцияларын жазыңдар;

    ә)Күрделі функцияның туындысын табыңдар.

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданады;

    3. Дәрежелік функцияның туындысының формуласын қолданады;

    4. Туындысын табу ережесін қолданады.

    Рефлекция:« Нысана»

    Үйге тапсырма беру: №222 (в),118 бет







    Алгебра,

    10 сынып,Алматы «Мектеп» 2010,

    А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова






    Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


    Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау тәсілдері: тапсырма,диалогқа түсу және қолдау,қарқын.

    Оқушыны мақсатқа жеткізу барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін қолданамын


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    05 Қараша 2021
    507
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді орындайды; Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады. Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2В бөлім.Натурал сандардың бөлінгіштігі.

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні. 05.10.2021 жыл

    Мұғалімнің аты-жөні:Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы

    Сынып: 5 Қатысқандар: 13 Қатыспағандар:0

    Сабақтың тақырыбы:

    Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.7- натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді орындайды;

    Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады.

    Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.

    Бағалау критерийі:

    Құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаттары

    -бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу;

    - бөлінгіштік қасиет;

    - жай сандар;

    - құрама сандар;

    - бөлгіш;

    - еселік;

    Диалогқа,жазылымға қажетті тіркестер:

    - кез келген құрама санды бірден өзгеше кез келген екі көбейткішке жіктеуге болады;

    - егер санның соңы ... аяқталса,онда ол ... бөлінеді;

    - егер натурал санның қосындысы... бөлінсе,онда ол... бөлінеді;

    - кез келген құрама санды жай көбейткіштерге жіктеуге болады;

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы негізінде оқушыларды үштілділікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия

    Алдыңғы білім

    Арифметикалық амалдардың компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейтуді, жұп және тақ сандардың анықтамаларын, 2,3,5 бөлінгіштік белгілерін біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (10 мин).

    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    II.Психологиялық ахуал туғызу «Эрестофен елегі»

    III.Топқа бөлу.Эростофен елегі бейне таспасындағы айтылған жай және құрама сандар арқылы оқушыларды туған күндерімен оқушыларды «Жай сан», «Құрама сан» деп екі топқа бөлеміз.

    ІY.Үй тапсырмасын тексеру.

    1-топ. «Көңілді сандар» (жалғасын табыңдар)

    1. 1,2,3,4,5,6,7 сандары ... (натурал сандар)

    2. 0,2,4,6,8 цифрларымен аяқталса ... (жұп сандар,2-ге бөлінеді)

    3. 1,3,5,7,9 цифрларымен аяқталса ... (тақ сандар)

    4. 4,6,15,21 сандары ... (құрама сандар)

    5. 0 мен 5 цифрларымен аяқталса...(5 санына бөлінеді)

    6. 2,3,5,7,11,13,... сандары ... (жай сандар)

    7. Санның цифрларының қосындысының мәні 21 болса...( санына бөлінеді).

    2-топ.

    1. II.Үй тапсырмасын тексеру

    «Формулаға қалайсың?» «Жалғасын тап» әдісі. Өткен сабақты еске түсіру мақсатында функциялардың туындыларын табу ережелері. Оқушы жауабын экраннан өзін-өзі бағалайды.

    Қосындының туындысы

    Айырымының туындысы

    Көбейтіндінің туындысы

    Бөліндінің туындысы

    Дәреженің туындысы

    Күрделі функцияның туындысы

    Күрделі функцияның жалпы түрі



    III.Топқа бөлу.Түрлі-түсті тастармен түсіне қарай үш топқа бөлінеді.

    1-топ 2-топ 3-топ

    Shape2 Shape3 Shape1



    Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен талқылау.





























    1,2,3Сабақтың ортасы

    (20 мин.)

    IY.Топтық жұмыс. «Аялдама әдісі»

    1) күрделі функциясын құрайтын f және g функцияларын анықтықтап,туындысын табыңдар:

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2. f, g функцияларын анықтайды;

    3. Күрделі функцияның туындысын табады.

    2)Функцияның туындысын есептеңдер:

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның туындысын табу формуласын қолданады;

    2. Дәрежелік функцияның туындысының формуласына ажыратады;

    3.Қосындының,айырманың туындысын табу ережелерін қолданадып,туындыны есептейді.

    3) , g(х)=5х, функцияларынан күрделі функция құрастырып,туындысын табыңдар

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияны құрастырады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданадып, туындысын табады.

    ҚБ: «ПОПС» әдісі.Берілген жауаптары бойынша оқушылар топты бағалайды.


    Қарқыны жоғары оқушыларға арналған тапсырма:

    а-ның қандай мәнінде f(х) функциясы туындысының мағынасы болады:

    Дескриптор:

    1. Функцияның туындысын табады;

    2. Анықталу облысын табады;

    3.Теңсіздікті шешеді;

    4.Функцияның а-ның қандай мәнінде мағынасы болатынын дәлелдейді.


    Y.Сергіту сәті. «Ауадағы сандар»



    http://expert.mektep.kz/ru/shop/120670-10_klass_og/122784-algebra_10/1

















    Сабақтың соңы

    (10 мин.)

    YI.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар:

    Бағалау критерийі:

    -Берілген функциялардан күрделі функцияны құрастырады және туындысының формуласын қолданады.

    Тапсырма:

    Қарапайым берілген. а) және функцияларынан тұратын күрделі функцияларын жазыңдар;

    ә)Күрделі функцияның туындысын табыңдар.

    Дескриптор:


    1.Күрделі функцияның анықтамасын қолданады;

    2.Күрделі функцияның туындысының формуласын қолданады;

    3. Дәрежелік функцияның туындысының формуласын қолданады;

    4. Туындысын табу ережесін қолданады.

    Рефлекция:« Нысана»

    Үйге тапсырма беру: №222 (в),118 бет







    Алгебра,

    10 сынып,Алматы «Мектеп» 2010,

    А.Әбілқасымова, З.Жұмағұлова






    Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


    Бағалау -Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Саралау тәсілдері: тапсырма,диалогқа түсу және қолдау,қарқын.

    Оқушыны мақсатқа жеткізу барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін қолданамын


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    05.11.2021
    507
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации