Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу.
Барлық оқушылар: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді орындайды;
Оқушылардың басым бөлігі: формулаларын қолдана отырып күрделі функцияның туындысын табады.
Кейбір оқушылар: күрделі функцияны құрастырып,оның туындысын табады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: 5.2В
бөлім.Натурал сандардың
бөлінгіштігі.
Мектеп:«Ш.Тоқжігітов атындағы орта
мектебі» КММ
Күні. 05.10.2021
жыл
Мұғалімнің
аты-жөні:Үркімбай Сәуле
Мұратжанқызы
Сынып:5Қатысқандар: 13
Қатыспағандар:0
Сабақтың
тақырыбы:
Натурал сандарды жай
көбейткіштерге жіктеу.
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
5.1.2.7-натуралсандарды жай
көбейткіштерге жіктеу.
Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар:Натуралсандарды жай көбейткіштерге
жіктеуді орындайды;
Оқушылардың басым
бөлігі:формулаларын қолдана отырып
күрделі функцияның туындысын
табады.
Кейбір
оқушылар:күрделі функцияны
құрастырып,оның туындысын
табады.
Бағалау
критерийі:
Құрама сандарды жай
көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде
жазады.
Тілдік
мақсаттар
Оқытудың
тілдік мақсаттары
-бөлінгіштік
белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу
алгоритмін талдайды;
Пәнге қатысты
лексика мен
терминология:
- Құрама сандарды
жай көбейткіштерге жіктеу;
- бөлінгіштік
қасиет;
- жай
сандар;
- құрама
сандар;
-
бөлгіш;
-
еселік;
Диалогқа,жазылымға қажетті
тіркестер:
- кез келген құрама
санды бірден өзгеше кез келген екі көбейткішке жіктеуге
болады;
- егер санның соңы
... аяқталса,онда ол ...
бөлінеді;
- егер натурал
санның қосындысы... бөлінсе,онда ол...
бөлінеді;
- кез келген құрама санды жай
көбейткіштерге жіктеуге
болады;
Құндылықтарға
баулу
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясының «Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6- құндылығы
негізінде оқушыларды үштілділікке
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
Геометрия
Алдыңғы
білім
Арифметикалық амалдардың
компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейтуді, жұп және
тақ сандардың анықтамаларын, 2,3,5 бөлінгіштік белгілерін
біледі
Сабақтың
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
(10
мин).
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
II.Психологиялық ахуал
туғызу«Эрестофен
елегі»
III.Топқа
бөлу.Эростофен елегі бейне
таспасындағы айтылған жай және құрама сандар арқылы оқушыларды
туған күндерімен оқушыларды «Жай сан», «Құрама сан» деп екі топқа
бөлеміз.
0 мен 5
цифрларымен аяқталса...(5 санына
бөлінеді)
2,3,5,7,11,13,...
сандары ... (жай сандар)
Санның
цифрларының қосындысының мәні 21 болса...( санына
бөлінеді).
2-топ.
II.Үй
тапсырмасын тексеру
«Формулаға
қалайсың?»«Жалғасын тап»
әдісі.Өткен сабақты еске түсіру мақсатында
функциялардың туындыларын табу ережелері. Оқушы жауабын экраннан
өзін-өзі бағалайды.
Қосындының
туындысы
Айырымының
туындысы
Көбейтіндінің
туындысы
Бөліндінің
туындысы
Дәреженің
туындысы
Күрделі функцияның
туындысы
Күрделі функцияның жалпы
түрі
III.Топқа
бөлу.Түрлі-түсті тастармен түсіне
қарай үш топқа бөлінеді.
1-топ 2-топ
3-топ
Мақсат пен бағалау
критерийлерін оқушылармен
талқылау.
1,2,3Сабақтың
ортасы
(20
мин.)
IY.Топтық жұмыс.
«Аялдама әдісі»
1)күрделі функциясын
құрайтын f және g функцияларын анықтықтап,туындысын
табыңдар:
Дескриптор:
1.Күрделі функцияның
анықтамасын қолданады;
2. f, g функцияларын
анықтайды;
3. Күрделі
функцияның туындысын табады.
2)Функцияның
туындысын есептеңдер:
Дескриптор:
1.Күрделі функцияның
туындысын табу формуласын
қолданады;
Саралау -Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма
бересіз?
Бағалау -Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Саралау тәсілдері:
тапсырма,диалогқа түсу және
қолдау,қарқын.
Оқушыны мақсатқа
жеткізу барысында диалог және жеке тапсырмалар тәсілін
қолданамын
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз