Басы
15
минут
|
Дайындық бөлімі
1.Оқушыларды сапқа тұрғызу. Сәлемдесу.
Сәлеметсіздер ме! Қолайлы орта қалыптастыру. Оқушылар жүрек соғысын
көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну
жаттығуларын жасайды. 2.Жүру жаттығулары: Қолымыз жоғарыда аяқтың
ұшымен жүру, қол желкеде өкшемен жүру, қолда аяғымызға тигізіп
жүру, қол алда жартылай отырып жүру, қол белде толық отырып жүру,
қол белде отырып екі жанға секіріп жүру.
3.Жүгіру жаттығулары: Қол белде аяқты артқа
лақтырып жүгіру, қол белде аяқты алға лақтырып жүру, қол алда
тіземізді жоғары көтеріп жүру, қол жанда аяқты екі жанға лақтырып
жүгіру, қол белде жанымызбен жүгіру. 4.Жүріске ауысып, тыныс алу
жаттығуларын орындау. 5.Жалпы даму жаттығулары.
6.Күш-жылдамдықтарын арттыру жаттығулары. 7.Еркін жүріп бастапқы
қалыпқа келу.
Құндылық: Отанға адалдықтың маңызын бағалау, елінің
тарихы мен мәдениетін құрметтеу туралы әңгіме
жүргіземін.
Сабақ тақырыбымен таныстырамын, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
Мұғалім нұсқаулығын басшылыққа ала отырып,
жаттығуларды ережеге сай орындайды.
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
Жарайсыңдар!
Жақсы!
Керемет!
Тамаша!
Мұқият бол!
|
Спорт алаңы
Спорттық құралдар
|
Ортасы
25
минут
|
Негізгі бөлім
Бейнесабақ «Допты торға тастау әдісі»
көрсетемін.
ttps://youtu.be/DhBi7t-Y3uo?si=_0wbuaJ7mvJhriGI
ps:/ https://youtu.be
Дереккөздер:
Баскетбол ойынының ережесін еске
түсіреміз.
Команда және қосалқы
ойыншылар. Әр
команданың құрамына 5 негізгі және 5-7 тұрақты қосалқы ойыншылар
кіреді, олар ойынды тоқтатып, төрешінің ысқырығынан кейін ғана
ойнай алады.
Ойын уақыты. Барлық сыныптарда баскетбол ойындары 20 минуттан
2 таймға бөлінеді. таза уақыт. Егер матч уақыты аяқталғаннан кейін
командалар бірдей ұпай жинаса, жеңімпазды анықтау үшін қосымша
уақыт (5 минут) беріледі. Әр команда әр таймда 2 тайм-аут алуға
құқылы. Жаттықтырушылар әдетте ойыншыларға тактикалық нұсқаулар
беру және ауыстыру үшін уақытты пайдаланады.
Ойынның басталуы.
Ойын алаңның ортасында төреші допты екі ойыншының
арасына лақтырудан басталады, олардың әрқайсысы допты өз
командасына тигізуге тырысады.
Орнын ауыстыру қағидалары.
Осы Ережеге сәйкес, допты алған ойыншы тек екі
қадам жасауға құқылы. Қолындағы доппен секіру-бұл қозғалыс
ережелерін бұзу.
Тоқтайтын доппен.
Мұндай ойын жағдайы деп аталады, онда әр
команданың 1 немесе 2 ойыншысы допқа тиіп, доп ойыннан шығарылады.
Бұл жағдайда ойын даулы лақтырумен жалғасады.
Доп ойыннан тыс. Егер доп немесе доппен ойнатқыш сайттың немесе
еденнің шектеулі сызықтарына тиіп кетсе, онда төреші "ойыннан тыс"
командасын береді. 7 Ойынды тоқтатқаннан кейін, "ойыннан тыс"
қателіктер болған жағдайда (қозғалыс ережелерін бұзу, уақыт
ережелері және т.б.) доп ойынға бүйір сызықтан лақтыру арқылы
енгізіледі.
Бағалау.
Егер доп сақина мен тордан жоғарыдан төменге түссе, допты себетке
лақтыру есептеледі. Әр сәтті лақтыру үшін команда 2 ұпай алады, әр
сәтті лақтыру үшін - 1 ұпай.
Ереже бұзу. Баскетболдың маңызды ережелерінің бірі -
бұзушылық ережесі (ағылшын тілінен аударғанда -
"қате").
Допты бір орында және қозғалыста торға тастау
жаттығулар.
1.
Допты екі қолмен кеуде деңгейінде торға тастау. Б.қ. допты кеуде
деңгейінде ұстау. Бір аяқты алға бүгіп қадам басып ұстау, аяқты
денемен бірге созып допты алға айналдырып бағыттап
лақтыру.
2.
Допты екі қолмен жоғарыдан торға тастау. Б.қ. допты бастан жоғары
ұстап, аяқты баскетболшы тұрысында ұстау, алақандарды алға ұстау,
білезік буындары максималды артқа иіп ұстау,шынтақтарды еркін төмен
ұстау. Аяқтарды денемен бірге жоғары созып, ж/е толық қолдарды
жоғары созып білезік буынымен допты торға
тастау.
3.
Допты бір қолмен иықтан тастау. Б.қ. допты иық деңгейінде ұстау,
допты алқанға ұстап екінші қолмен допты жаймен жауып ұстау, аяқты
денемен бірге қол қимылымен жоғары алға созып допты алға бағыттап
торға тастау.
4.
Допты бір қолмен жоғарыдан тастау.
5.
Допты секіріп торға тастау.
Құндылық:
Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін құрметтеу,
мемлекеттік мерекелердің мәнін түсіну, Қазақстан азаматының
міндеттерін орындауға, өз елінің мүдделері мен құндылықтарын
бағалау аясында пікірлерін білдіреді.
Баскетбол ойынын ойнату
Ойын соңында бір-біріне баға
береді.
|
Допты торға тастау әдістері туралы бейнебаян
көреді.
Баскетбол ойынының ережесін еске
түсіреді:
ойын уақыты,
ойынның басталуы,
орнын ауыстыру, ереже бұзу
т.б.
Жаттығуларды тиянақты әрі сапалы
орындайды.
Ережеге сай баскетбол ойынын
ойнайды.
|
ҚБ өзін өзі бағалау
Дескриптор
-спорттық құралдарды тиімді және қауіпсіз
пайдаланады;
-топпен бірігіп жұмыс
жасайды
-қабілеттерін ойында
көрсетеді;
-бір-бірінің жұмыстарына әділ баға
береді.
Дескриптор
-ережені сақтап, баскетбол
ойнайды
-топпен бірігіп жұмыс
жасайды
-қабілеттерін ойында
көрсетеді;
ҚБ «От шашу»
|
Ноутбук

Бейнесабақ «Допты торға тастау әдісі»
сілтемесі
ttps://youtu.be/DhBi7t-Y3uo?si=_0wbuaJ7mvJhriGI
ps:/ https://youtu.be
Баскетбол добы

ысқырық

|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Қорытынды: «Сұрақтар бұрқасыны» әдісі арқылы
қорытындылау:
-Тапсырма орындауда спорттық құралдардың
тигізер пайдасы неде?
-Топтық жұмысты орындау кезіндегі ең күрделі
жаттығуды атаңыздар, неліктен күрделі деп
ойлайсыздар?
-Ойын кезінде өздеріңіздің қабілеттеріңізді,
мүмкіндіктеріңізді көрсете алдыңыз ба?
Кері байланыс: «Сенім
ағашы».
«Тақырыпты
меңгердім» деген оқушылар сабақ басында берілген алмаларын ағаштың
жоғарғы жағына орналастырады, ал «сабақты дұрыс түсінбедім» өзіне
сенімсіз оқушылар ағаштың төмен жағына орналастырады. Жемістерге
есімдерін жазады.
|
Бүгінгі сабақтан алған білімдері туралы кері
байланыс жасайды.
|
Жарайсыңдар!
Жақсы!
Тамаша!
Мұқият бол!
|
Кері байланыс
|