Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесі. Қонақта
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар әңгімедегі автордың бейнесін анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Маусым 2018
2235
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспарҚазақ әдебиеті
Сабақ тақырыбы | Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесі. Қонақта | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 5.А/И2. Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: әңгімедегі автор бейнесін мұғалім көмегімен анықтайды.Оқушылардың көршілігі орындай алады: автор көзқарасын анықтайды және өмірмен салыстырады.Кейбір оқушылар орындай алады: автор бейнесін шынайы өмірмен салыстырып, пікірлерін айтады | |
Бағалау критерийі | Әңгімедегі автордың бейнесін анықтайды | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: автор бейнесі туралы түсініктерін кеңейтеді.Пәнге қатысты сөздік қор мен термин: аппақ кимешек, шелпек, пенсия, жаулық.Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер: құрғақ ақыл, біз бұрын естімеген қызық ертегі, иманжүзді қария, кейуана, жарықтық | |
Құндылықтарға баулу | Отбасы құндылықтарын құрметтеу;Үлкендерді сыйлау, оларға ізет көрсету | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы | |
Алдыңғы білім5 мин. | «Үш қадам» ойыныЖерге табан іздері тасталады. Сыныптан кезек-кезек оқушылар ойынға шығады. Әр оқушыға тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушы берілген табан іздерін баса отырып жылдам жауап береді. Сұрақ үлгілері: | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы4 мин. | Мұғалімнің кіріспе сөзі: Топқа бөлу.Өткен сабақта біз «Нағыз әже қайда?» әңгімесінің сюжеті мен фабуласына және тақырыбы мен идеясына тоқталсақ, бүгінгі сабағымыздың мақсаты осы әңгімедегі автор бейнесін анықтаймыз.Ширату жаттығулары:Оқушыларға 1 сөйлем беріледі. Сол сөйлемнің соңғы сөзінен басталатын сөйлем құрап, жаттығуды келесі оқушы жалғастырып отырады.Сөйлем: Әже деген мейірімді жан... | Қиылған қағаздар |
Сабақтың ортасы 30мин. | ТЖ.1-тапсырма.Ромб әдісі.Әңгімедегі автор маңызды, онша маңызды емес деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Анықталған маңызды аспектілер арқылы автор бейнесін сипаттаңыз.Тобыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіңдіріңіз.Мысалы: құрғақ ақыл, біз бұрын естімеген қызық ертегі, иманжүзді қария, кейуана, жарықтық, аппақ кимешек, шелпек, пенсия, жаулық.Дескриптор: | өте маңыздыонша маңызды емес Кесте үлгілері |
Сабақтың соңы6 мин. | «Автор орындығы» әдісіТапсырмаЕгер сен автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?Оқушылар өз қалауымен жұмысымен таныстырады.ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау | |
Қосымша ақпарат.Шоқанның әжесі Айғаным Абылайдың ұрпағы Уәлиханның төртінші тоқалы деседі. Айғаным тоғыз бала тапқан, жетеуі тірі болған. Үлкені – Шыңғыс, Шыңғыстан туған Шоқан. Сырымбетте тұратын ертегішіл, әрі Шығыстың қисса-дастандарын көп оқыған кісі | ||
Саралау1-деңгей: Шығармадан автордың бейнесін танытатын эпизодтарды кестеге түсіреді.2-деңгей: Анықтаған эпизодтағы автор бейнесін жазып, ол әрекеттердің шынайы өмірде көрініс табуын өз сөзімен талдайды.3-деңгей: Әңгіме бойынша автор ретінде өз пікірін білдіреді. | БағалауСабақтың басында «Қолпаштау әдісі» арқылы;Сабақтың ортасында сөздік бағалау (ауызша кері байланыс), «Екі жұлдыз, бір тілек» (бірін-бірі бағалау) арқылы;Сабақтың соңында «Бас бармақ» әдісіарқылыжүзеге асырылады | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Рефлексия | Үш минуттық үзілісОқушыларға жаңа түсіндірілген тақырыпты ой елегінен өткізу мақсатында 3-минуттық үзіліс ұсынылады.Төмендегідей фразалар ұсынылады.Мен....туралы көзқарасым өзгерді...Мен....жайлы хабардар болдым......Менің...жайлы айқын қалыптасқан тұсы.... | |
Сабақ бойынша рефлексия1.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? 2.Бүгін оқушылар не үйренді? 3.Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) 5.Уақытты қалай пайдаландым? 6.Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | 1.Жоспарлаған ықшамсабағымның мақсатттары мен міндеттері оқушылардың деңгейіне байланысты алынған әдіс- тәсілдер арқылы жүзеге асты.2.Оқушылар түрлі әдіс- тәсілдерді және сол әдістер арқылы жұмыс жасауды, өз ойларын еркін жеткізуді үйренді.3. Сабақ шынайы болды. Өз мақсатыма жеттім. Сабақ ахуалы жақсы деңгейде болды. «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі автор бейнесі оқушыларға қызықты болды себебі,түрлі тапсырмаларды қызу талқыладық.4.Жоспарланған сабағымдағы деңгейлік тапсырмаларым саралауға сәйкес келді.5.Уақытты жоспарланған сабағыма сәйкес тиімді пайдаландым.6.Жоспарлаған сабағыма тренер мен бақылаушылар тарапынан ұсыныс болды. Сабақты көрсету барысында диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер ешбір жерде қолданылмағандықтан, сабағымның ортасына «Ромб әдісін» қостым | |
Жалпы бағалауСабақ барысында қолданылған Ширату жаттығулары, деңгейлік тапсырмалар, «Автор орындығы» әдістері сәтті болды. Оқушылар автор бейнесін анықтай білді.Табысты болған екі нәрсе: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)