Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    СЫНЫП:

    7 «Ә»

    Дене шынықтыру

    Күні: 25. 02. 20 ж

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар

    саны:

    Мұғалім:

    Дуйсембеков М.Д.

    Сабақ тақырыбы:

    Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.4.4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын жақсарта білу

    Бағалау критерийі

    Волейбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Тілдік оқыту мақсаты:

    Оқушылар жасай алады:

    Топта қалыптастыру ойындары шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипттау, талқылау, көрсету

    Пәндік лексикамен терминология:

    • шабуыл

    • қорғаныс

    • бірлескен ойын, жарыс, кеңістіктегі бағдарлау

    • топтық жұмыс

    • әдіс, айла

    • доппен қозғалыс

    • жүгіру, жылдамдықты өзгерту,

    • доп беру,

    Құндылықтар



    Оқуға деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығын ояту,

    шығармашылық және зерттелетін материалға сыни көзқарас,

    олардың физикалық жай-күйін, ой-өрісін, қатынасын және сипатын тұрақты дамыту.

    Әдіс-тәсілдер


    Пәнаралық байланыс

    Биология – Бұлшық еттердің шаршауы.

    Физика – бұлшық еттердің динамикалық жұмысы.

    Алдыңғы оқу

    Бұл сабақ алдыңғы сабақта алынған дағдыларды дамытуға негізделген. Оқушылар осы бөлімде қолданылатын физикалық қасиеттер мен қозғалтқыш қабілеттерін дамытты.

    Сабақтың жоспары

    Уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы









    1.Оқушылармен сәлемдесу

    2.Кезекшімен сұхбат

    3.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Шаттық шеңбері»

    «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз».

    – Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық!

    Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!

    Оқу мақсаты мен бағалау критерийі түсіндіріледі, талқылайды.

    Жаттығу жүрісі: аяқтың ішкі жағында, аяқтың сыртында, аяқтың ішкі жағында.

    Жүгіру жаттығу: 3 мин.

    Жалпы дамыту, сабақта берілетін жүктемеге бұлшық еттерді дайындау



    Сыныптың ережесі:

    ынтымақтастық;

    құрмет;

    уақыт;


    Ортасы


    25 минут



























    Төрешінің қимылдарын біліп, сыныптастарына волейбол төрешісі болу.

    Төрешінің қимылы:

    1.Допты ойынға қосуға рұқсат беру

    2.Допты ойынға қосатын топ

    3.Алаңды ауыстыру

    4.Тайм-аут

    5.Ауысу

    6.Дөрекі ойын үшін ескерту

    7.Ойыннан шығару

    8.Жарыстан шығару

    9.кезеннің соңы

    9.Доп қолдан ойынға қосу.

    10.Допты ойынға қосуға кешіктіру.

    11.Тосқауыл қойылған кезіндегі қойылған қателік.

    12.Орналасу немеме ауысу кезіндегі қателік

    13.Доп «алаңда»

    14.Доп алаң сырытында

    15.ұстау

    16.Допқа екі рет тию

    17.Төрт соққы

    18.Ойыншының торға тиюі - берілген доп қарсыласқа өту аймағы арқылы өтпеді

    19.Тордың басқа жағына тию

    20.Шабуылжасаудағы қателік

    21.Қарсыластың аймағына өту

    22.Допты ойынға қосу кезінде, ойыншының алаң сызығын басуы

    23.Допқа тию

    24.Кешіктірген үшін ескерту


    Дескрипторы:

    - волейбол ойының ережесін білетінің көрсетеді;

    - төрешілік кезінде қол қимылдарының реттілігін сақтайды;

    -барлық қимылдарды айқын және түсінікті көрсетеді.
















    Қорытынды

    5 минут

    Қорытынды кезеңі сапқа тұрғызу:

    Мұғалім сабақтың жағымды жақтарын көрсетеді


    Рефлексия:«Аяқталмаған сөйлемдер».

    Бүгін мен білдім……

    Мен жақсы жасай алдым….

    Қиыншылық туғызды……

    Оқушылар рефлесиялық карточкаларды толтырады.


    Мұғалім үй тапсырмасын береді:

    -Соңғы 15жылдағы чемпиондар лигасында ойнайтын волейбол клубтарын жаттап келу



    Үй тапсырмасы

    Отбасының бір мүшесі туралы әңгіме құрап келу


    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз

    қабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы

    күрделендірудіқалайжоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    ҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағыбайланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқумақсаттарышынайыма?

    Бүгіноқушыларне білді?

    Сыныптағыахуалқандайболды?

    Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?

    Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?




    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіругекөмектесетінне білдім?








    Қысқа мерзімді жоспар

    СЫНЫП:

    7 «А», 7 «Ә»

    Дене шынықтыру

    Күні: 20. 02. 20 ж

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар

    саны:

    Мұғалім:

    Дуйсембеков М.Д.

    Сабақ тақырыбы:

    Допты кезек-кезек оң және сол аяқпен тура алып жүру

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.2.1 Координациялық қабілеттерді дамыту.Координациялық қабілеттерді дамыту. «Адымдап» допты жүргізумен таныстыру. Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру.

    Бағалау критерийі

    Баскетбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дуйсембеков Меирбек Данабекович
    05 Қазан 2020
    597
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сынып оқушыларына керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    СЫНЫП:

    7 «Ә»

    Дене шынықтыру

    Күні: 25. 02. 20 ж

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар

    саны:

    Мұғалім:

    Дуйсембеков М.Д.

    Сабақ тақырыбы:

    Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.4.4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын жақсарта білу

    Бағалау критерийі

    Волейбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Тілдік оқыту мақсаты:

    Оқушылар жасай алады:

    Топта қалыптастыру ойындары шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипттау, талқылау, көрсету

    Пәндік лексикамен терминология:

    • шабуыл

    • қорғаныс

    • бірлескен ойын, жарыс, кеңістіктегі бағдарлау

    • топтық жұмыс

    • әдіс, айла

    • доппен қозғалыс

    • жүгіру, жылдамдықты өзгерту,

    • доп беру,

    Құндылықтар



    Оқуға деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығын ояту,

    шығармашылық және зерттелетін материалға сыни көзқарас,

    олардың физикалық жай-күйін, ой-өрісін, қатынасын және сипатын тұрақты дамыту.

    Әдіс-тәсілдер


    Пәнаралық байланыс

    Биология – Бұлшық еттердің шаршауы.

    Физика – бұлшық еттердің динамикалық жұмысы.

    Алдыңғы оқу

    Бұл сабақ алдыңғы сабақта алынған дағдыларды дамытуға негізделген. Оқушылар осы бөлімде қолданылатын физикалық қасиеттер мен қозғалтқыш қабілеттерін дамытты.

    Сабақтың жоспары

    Уақыт

    Сабақ барысы :

    Ресурстар

    Басталуы









    1.Оқушылармен сәлемдесу

    2.Кезекшімен сұхбат

    3.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Шаттық шеңбері»

    «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз».

    – Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық!

    Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!

    Оқу мақсаты мен бағалау критерийі түсіндіріледі, талқылайды.

    Жаттығу жүрісі: аяқтың ішкі жағында, аяқтың сыртында, аяқтың ішкі жағында.

    Жүгіру жаттығу: 3 мин.

    Жалпы дамыту, сабақта берілетін жүктемеге бұлшық еттерді дайындау



    Сыныптың ережесі:

    ынтымақтастық;

    құрмет;

    уақыт;


    Ортасы


    25 минут



























    Төрешінің қимылдарын біліп, сыныптастарына волейбол төрешісі болу.

    Төрешінің қимылы:

    1.Допты ойынға қосуға рұқсат беру

    2.Допты ойынға қосатын топ

    3.Алаңды ауыстыру

    4.Тайм-аут

    5.Ауысу

    6.Дөрекі ойын үшін ескерту

    7.Ойыннан шығару

    8.Жарыстан шығару

    9.кезеннің соңы

    9.Доп қолдан ойынға қосу.

    10.Допты ойынға қосуға кешіктіру.

    11.Тосқауыл қойылған кезіндегі қойылған қателік.

    12.Орналасу немеме ауысу кезіндегі қателік

    13.Доп «алаңда»

    14.Доп алаң сырытында

    15.ұстау

    16.Допқа екі рет тию

    17.Төрт соққы

    18.Ойыншының торға тиюі - берілген доп қарсыласқа өту аймағы арқылы өтпеді

    19.Тордың басқа жағына тию

    20.Шабуылжасаудағы қателік

    21.Қарсыластың аймағына өту

    22.Допты ойынға қосу кезінде, ойыншының алаң сызығын басуы

    23.Допқа тию

    24.Кешіктірген үшін ескерту


    Дескрипторы:

    - волейбол ойының ережесін білетінің көрсетеді;

    - төрешілік кезінде қол қимылдарының реттілігін сақтайды;

    -барлық қимылдарды айқын және түсінікті көрсетеді.
















    Қорытынды

    5 минут

    Қорытынды кезеңі сапқа тұрғызу:

    Мұғалім сабақтың жағымды жақтарын көрсетеді


    Рефлексия:«Аяқталмаған сөйлемдер».

    Бүгін мен білдім……

    Мен жақсы жасай алдым….

    Қиыншылық туғызды……

    Оқушылар рефлесиялық карточкаларды толтырады.


    Мұғалім үй тапсырмасын береді:

    -Соңғы 15жылдағы чемпиондар лигасында ойнайтын волейбол клубтарын жаттап келу



    Үй тапсырмасы

    Отбасының бір мүшесі туралы әңгіме құрап келу


    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз

    қабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы

    күрделендірудіқалайжоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенінтексеруді

    қалайжоспарлайсыз?

    Пəнаралықбайланыс

    ҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағыбайланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқумақсаттарышынайыма?

    Бүгіноқушыларне білді?

    Сыныптағыахуалқандайболды?

    Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?

    Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?




    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

    жетілдіругекөмектесетінне білдім?








    Қысқа мерзімді жоспар

    СЫНЫП:

    7 «А», 7 «Ә»

    Дене шынықтыру

    Күні: 20. 02. 20 ж

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар

    саны:

    Мұғалім:

    Дуйсембеков М.Д.

    Сабақ тақырыбы:

    Допты кезек-кезек оң және сол аяқпен тура алып жүру

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    7.1.2.1 Координациялық қабілеттерді дамыту.Координациялық қабілеттерді дамыту. «Адымдап» допты жүргізумен таныстыру. Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру.

    Бағалау критерийі

    Баскетбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді.

    Тілдік мақсат

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 7 сынып
    05.10.2020
    597
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дуйсембеков Меирбек Данабекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации