Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||
СЫНЫП: 7 «Ә» |
Дене шынықтыру |
Күні: 25. 02. 20 ж |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Мұғалім: Дуйсембеков М.Д. |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдысын жетілдіру |
||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.4.4 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын жақсарта білу |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Волейбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді. |
||||||||||
Тілдік мақсат |
Тілдік оқыту мақсаты: Оқушылар жасай алады: Топта қалыптастыру ойындары шеңберінде өздерінің дағдылары мен түсініктерін сипттау, талқылау, көрсету Пәндік лексикамен терминология:
|
||||||||||
Құндылықтар |
Оқуға деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығын ояту, шығармашылық және зерттелетін материалға сыни көзқарас, олардың физикалық жай-күйін, ой-өрісін, қатынасын және сипатын тұрақты дамыту. |
||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
|
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология – Бұлшық еттердің шаршауы. Физика – бұлшық еттердің динамикалық жұмысы. |
||||||||||
Алдыңғы оқу |
Бұл сабақ алдыңғы сабақта алынған дағдыларды дамытуға негізделген. Оқушылар осы бөлімде қолданылатын физикалық қасиеттер мен қозғалтқыш қабілеттерін дамытты. |
||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||
Уақыт |
Сабақ барысы : |
Ресурстар |
|||||||||
Басталуы
|
1.Оқушылармен сәлемдесу 2.Кезекшімен сұхбат 3.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Шаттық шеңбері» «Өзіңізге тілегенді- басқаларға тілеңіз». – Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық!
Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық! Оқу мақсаты мен бағалау критерийі түсіндіріледі, талқылайды. Жаттығу жүрісі: аяқтың ішкі жағында, аяқтың сыртында, аяқтың ішкі жағында. Жүгіру жаттығу: 3 мин. Жалпы дамыту, сабақта берілетін жүктемеге бұлшық еттерді дайындау |
Сыныптың ережесі: ынтымақтастық; құрмет; уақыт; |
|||||||||
Ортасы 25 минут |
Төрешінің қимылдарын біліп, сыныптастарына волейбол төрешісі болу. Төрешінің қимылы: 1.Допты ойынға қосуға рұқсат беру 2.Допты ойынға қосатын топ 3.Алаңды ауыстыру 4.Тайм-аут 5.Ауысу 6.Дөрекі ойын үшін ескерту 7.Ойыннан шығару 8.Жарыстан шығару 9.кезеннің соңы 9.Доп қолдан ойынға қосу. 10.Допты ойынға қосуға кешіктіру. 11.Тосқауыл қойылған кезіндегі қойылған қателік. 12.Орналасу немеме ауысу кезіндегі қателік 13.Доп «алаңда» 14.Доп алаң сырытында 15.ұстау 16.Допқа екі рет тию 17.Төрт соққы 18.Ойыншының торға тиюі - берілген доп қарсыласқа өту аймағы арқылы өтпеді 19.Тордың басқа жағына тию 20.Шабуылжасаудағы қателік 21.Қарсыластың аймағына өту 22.Допты ойынға қосу кезінде, ойыншының алаң сызығын басуы 23.Допқа тию 24.Кешіктірген үшін ескерту Дескрипторы: - волейбол ойының ережесін білетінің көрсетеді; - төрешілік кезінде қол қимылдарының реттілігін сақтайды; -барлық қимылдарды айқын және түсінікті көрсетеді. |
|
|||||||||
Қорытынды 5 минут |
Қорытынды кезеңі сапқа тұрғызу: Мұғалім сабақтың жағымды жақтарын көрсетеді Рефлексия:«Аяқталмаған сөйлемдер». Бүгін мен білдім…… Мен жақсы жасай алдым…. Қиыншылық туғызды…… Оқушылар рефлесиялық карточкаларды толтырады. Мұғалім үй тапсырмасын береді: -Соңғы 15жылдағы чемпиондар лигасында ойнайтын волейбол клубтарын жаттап келу |
|
|||||||||
Үй тапсырмасы |
Отбасының бір мүшесі туралы әңгіме құрап келу |
|
|||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалайжоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс ҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-мен байланыс Құндылықтардағыбайланыс |
|||||||||
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттарышынайыма? Бүгіноқушыларне білді? Сыныптағыахуалқандайболды? Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма? Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіругекөмектесетінне білдім? |
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||
СЫНЫП: 7 «А», 7 «Ә» |
Дене шынықтыру |
Күні: 20. 02. 20 ж |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Мұғалім: Дуйсембеков М.Д. |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Допты кезек-кезек оң және сол аяқпен тура алып жүру |
||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.2.1 Координациялық қабілеттерді дамыту.Координациялық қабілеттерді дамыту. «Адымдап» допты жүргізумен таныстыру. Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Баскетбол ойыны кезінде өзінің шешімін бағалайды және мысал келтіреді. |
||||||||||
Тілдік мақсат |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |