Сабақтың
ортасы
25
минут
|
(С,Т,Ж)Колоннадағыжұмыс. Допты кейіннен себетке
лақтырып жүргізу.
Мұғалім неғұрлым қабілетті оқушылардан кем
қабілетті оқушылар үшін тәлімгер ретінде әрекет етуді
сұрайды.
Бағалау
критерийлері
|
Тапсырманың
дескрипторлары:
|
"Допты себетке
лақтыру" комбинациясын
орындайды.
|
- допты бір
қолмен жүргізеді,
- лақтыру екі
қадаммен орындалады,
-
командадажұмысістей алады.
|
(ҚБ)Мұғалім
оқушылардыңжұмысын бақылап, оларға кері байланыс
береді.
Сұрау
керек:Командалық жұмыста коммуникация дағдысы
қаншалықты маңызды?
"Австралиялық салки"баскетбол ойын
элементтерімен қозғалмалы ойын.
Бағалау
критерийлері
|
Тапсырманың
дескрипторлары:
|
Ойын ережесін
бұзбайды
|
- доптың берілісін ғана
орындайды,
- жүгірмейді және доппен қолдарында
жүрмейді,
- допты жүргізушіге
лақтырмайды,
- тек доптың жанасуы
ғана.
|
Мұғалім тапсырманың орындалуын
қадағалайды және кері байланыс береді.
Жеңілдетілген ережелерге
сәйкес «стритбол» оқу-жаттығу ойыны.
(ҚБ)Мұғалім тапсырманың
орындалуын қадағалайды және кері байланыс
береді.
Кейін оқушылардан ойындарды
өзара бағалауды сұрайды.
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен
бос кеңістік.
Мұғалімге ысқырық, уақыт
өлшеуіш, фишкалар, баскетбол.
Баскетболдағы лақтыру
техникасы оқыту бейнесіне сілтеме:
https://www.youtube.com/watch?v=GFP7dCcxLUM
|