Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ойын жағдайларындағы техникалық амал тәсілдерді іске асыру сабақ жоспары 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дене шынықтыру пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары №
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: №10 жалпы орта мектебі |
||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Б.Кабылбаев |
||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||
Сабақ тақырыбы |
Ойын жағдайларындағы техникалық амалтәсілдердііскеасыру |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.1.1. Спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдау және бағалауды орындау |
||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Ойын барысында допты қабылдау әдістерді үйрету |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
- ойын кезінде допты жүргізеді және пас береді; - спецификалық қозғалыс әрекеттерін талдайды - спецификалық қозғалыс әрекеттерін бағалайды |
||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнлексикасыжәнетерминология: Спорт ойындарының жеке және командалық қозғалыс дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өзінің түсінігін талдап, көрсете алады, Мыналардықамтиды:
|
||||||||||
Құндылықтарды баулу |
Белсенді азаматтық ұстанымы, бір бірін сыйлау. |
||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дене және денсаулық ғылымдарымен байланыс, қауіпсіздік, салмақ/ағым динамикасы. Информатика (интернеттен ақпарат іздеу), математика (кеңістік, бағыт және бұрыш), биология (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физика (жылдамдық, салмақ, энергия), психология (шағын топтарда жұмыс жасау) пәндерімен байланыс. |
||||||||||
Кілттік дағдылары дамыту |
Жұптық және топтық жұмыстар арқылы коммуникативтык дағдыларды дамыту. |
||||||||||
Алдын ала білімі |
Оқушылар алдағы сыныптардағы дене тәрбиесі сабағында алынған, сондай-ақ мектептен тыс қызметте игерген спорт ойындарындағы техниканың, тәсілдер мен стратегияның білімдері мен дағдыларын меңгереді. |
||||||||||
Сабақтыңбарысы |
|||||||||||
Жоспарланған сабақ кезеңі |
Сабақтажоспарланған қызмет |
Құралдар |
|||||||||
Сабақтың басы 15 минут |
Мұғалім оқушыларды қарсы алады. Одан әрі мұғалім сабақ тақырыбын және оқыту мақсатын айтады. Тақырыбы: "Ойын жағдайларында техникалық тәсілдерді іске асыру". Мұғалім оқушыларға бағалау критерийлерін қалыптастыруды ұсынады. Мұғалім спорт ойындары бойынша сабақ кезінде (оқушылардың денсаулығы мен қауіпсіздігі) ҚТ әңгімелейді. (Б,С)Мұғалім ағзаны алдағы физикалық жүктемеге (ОРУ орнында) дайындау үшін жаттығуды өткізеді. (Ж,Ж)Әрі қарай баскетбол доптарымен жүгіру жаттығулар(доп сезіміне жұмыс істеу, жаттығу) өткізіледі. Мұғалім әр оқушыға кері байланыс береді. |
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. . |
|||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
(С,Т,Ж)Мұғалім сыныпты жұптарға (үштіктерге) бөледі. Допты лақтыруды өңдеу: - допты орыннан лақтыру; - допты қозғалыста лақтыру. Қабілетті оқушылар тапсырманы бір-бірінен үлкен қашықтықта және жылдам қарқынмен орындайтын болады.
(ҚБ)Мұғалім оқушылардыңжұмысын бақылап, әр жұпқа кері байланыс береді. Тапсырманыорындағаннан кейін мұғалім әр жұпты өзін-өзі бағалаудысұрайды. Сұрау керек:Тапсырманы орындаған кезде қандай қиындыққа тап болдыңыз? Себетке лақтыру:
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық, уақыт өлшеуіш, фишкалар, баскетбол. Допты сезіну оқыту бейнесіне сілтеме: https://www.sovsport.ru/articles/808590-tehnika-broska-v-basketbole-glavnye-pravila
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия өткізеді: Сұрау керек:Орындалған жұмысты қалай талдай аласыз? |
|
|||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
Сапқа тұру. Мұғалім оқушыларға сабақ тақырыбын және оқыту мақсатын еске салады. (ЖЖ)Әрі қарай ол жүгіру жаттығуларын өткізеді және ЖДЖ на месте.
|
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық. |
|||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
(С,Т,Ж)Колоннадағыжұмыс. Допты кейіннен себетке лақтырып жүргізу.
Мұғалім неғұрлым қабілетті оқушылардан кем қабілетті оқушылар үшін тәлімгер ретінде әрекет етуді сұрайды.
(ҚБ)Мұғалім оқушылардыңжұмысын бақылап, оларға кері байланыс береді. Сұрау керек:Командалық жұмыста коммуникация дағдысы қаншалықты маңызды? "Австралиялық салки"баскетбол ойын элементтерімен қозғалмалы ойын.
Мұғалім тапсырманың орындалуын қадағалайды және кері байланыс береді. Жеңілдетілген ережелерге сәйкес «стритбол» оқу-жаттығу ойыны. (ҚБ)Мұғалім тапсырманың орындалуын қадағалайды және кері байланыс береді. Кейін оқушылардан ойындарды өзара бағалауды сұрайды. |
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық, уақыт өлшеуіш, фишкалар, баскетбол. Баскетболдағы лақтыру техникасы оқыту бейнесіне сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=GFP7dCcxLUM
|
|||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Мұғалім оқушыларды "сұрақ – жауап"әдісінқолдана отырып сабақтыңрефлексиясынорындаудысұрайды. -Сабақ кезінде не орындалды? Неліктен? - Баскетбол ойынының нақты қимыл әрекеттерін қалай бағалайсыз? |
|
|||||||||
Дифференциалды оқыту: - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? -кабілеті жоғары оқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау: – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс: - денсаулық және қауіпсіздік ережелері. - АКТ. - құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|||||||||
Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларға кеңес беру арқылы қолдау көрсетуді жоспарлап отырмын. Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды екі реттен қайталауға ұсынамын.
|
Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асарамын. Сабақ барысында келесі сөздерді қолданамын: «Жақсы!», «Өте жақсы!», «Тамаша!». Бағалау үшін «Басмармақ» әдісін қолданамын, мысалы: басмармақ жоғары-«жоғары», басбармақ сол жаққа қырымен-«орташа», ал басбармақ төмен көрсетілген-«төмен» деңгейлерді білдіреді. |
Коллаборативті орта құру, оқушылардың жас ерешеліктерін ескере отырып тапсырмалар құрастыру, қызмет түрін ауыстыру, кеңес беру. |
|||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалете алады (оқытутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сыныптуралы немесе жекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлу қажет?
|
Белгілер:
С= барлықсыныпТ = топтықжұмысЖЖ = жұптықжұмысЖ = жекежұмыс
Тәж = тәжірибеК =көрсетуҚБ= қалыптастырушыбағалау