Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ойын кезіндегі жеке және командалық әрекеттер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7-бөлім: Басқыншылық ойындардағы түсінік пен дағдыларды оқыту. Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сынып: 5 |
|
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Ойын кезіндегі жеке және командалық әрекеттер. |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.5.5. Шағын диапазондағы дене жаттығуларының құрылымдық идеяларының тактикалары мен стратегияларын білу және суреттеу. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Шағын диапазондағы дене жаттығуларының құрылымдық идеяларының тактикалары мен стратегияларын бағалай және қолдана алады. |
|||||||
Бағалау кр критерийлері |
Оқушылар: - тактикалық әрекеттердің жай комбинацияларын құрастырады. - құрастыралған комбинацияларды ойын кезінде қолдана алады. |
|||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады: Адамның денсаулығы мен физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе алатынын.талқылай алады. Пән лексикасы және терминология: • ойын-шабуыл, артық жүк тиелген ойындар, бейімделген ойындар • футбол доп, резиналы доп, түрлі-түсті ленталар, ысқырық • шабуылдаушы, қорғаушы, қарсыласы • ұпайлар, мақсаттары, қағидалары • допты меңгеру, допты жоғалтып алу • әзірлеу, жасау • рөлдер: ойынды құрушысы , ұйымдастырушы, көшбасшы, төреші, технологиялық картаны құрушысы |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Дене және денсаулық ғылымдарымен байланыс, қауіпсіздік, салмақ/ағым динамикасы. Информатика (интернеттен ақпарат іздеу), математика (кеңістік, бағыт және бұрыш), биология (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физика (жылдамдық, салмақ, энергия), психология (шағын топтарда жұмыс жасау) пәндерімен байланыс. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтордан ақпарат табу үшін ноутбуктерді пайдалану, сабақты видео құралдарға жазып алу. |
|||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар үй мен мектеп бағдарламасынан тыс, сондай-ақ алдыңғы бөлімдер мен сыныптарда алынған меншікті негізгі қарым-қатынас дағдылары мен қозғалыс дағдыларын дамыта алады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 мин
|
(Б, К) Мұғалім оқушылармен амандасады. Амандасқан кейін ол өткен сабақтың тақырыбын ескертеді: «Ойын кезіндегі жеке және командалық әрекеттер». Бұдан әрі оқушылардың табыс критерийлерін белгілеп, оларды дайын нұсқамен саластыруларын өтінеді. (Б, Ж) Бұдан әрі мұғалім денені қыздыру үшін жалпы дамыту жаттығуларын өткізеді. |
Үлкен бос кеңістік. Жылдам ритмикалық музыка. |
||||||
Сабақтың ортасы 25мин |
(Б) Мұғалім оқушыларға баскетбол ойыны кезіндегі тактикалық әрекеттер мен комбинацияларды оқыту бейне ролигын қарауды ұсынады. (Б) Оқушылар оқыту бейне ролигын талқылайды. (Б, Т) Әріқарай мұғалім алдынғы сабақта көзге түскен оқушылардан 3 бала таңдайды, оларды көшбасшы етіп белгілейді, қалғандарын әртүрлі түстер арқылы (1-команда – қызыл, 2-команда – жасыл, 3-команда – көк) командаларға бөледі. Тапсырма: барлық командаларға комбинация дайындау керек (қорғаныста 1 комбинация, шабуылда 1 комбинация) Тапсырламарға дескрипторлар:
(Б, Т, Ф) Командалар өздерінің комбинацияларын магниттік тақтаны қолдана отырып ұсынады. Тапсырламарға дескрипторлар:
ФБ смайликтар арқылы орындалады: (өте жақсы – көнілді, жақсы – күлімсүреп, нашар - жылайтын). Сұрақ қою: тапсырманы орындауда қандай қиындықтарға тап болдыңдар? (Б, Т) Баскетбол ойыны жеңілдетілген ережелер бойынша. Оқушылар өздерінің командаларының сапында ойнап, өздері дайындаған комбинацияларды ойын барысында қолдануға тырысады. Екі команда ойнайды, үшіншісі комбинациялардың орындалуын бағалайды. Одан әрі командалар ауысады. Тапсырмалардың дескрипторлары:
(Б, Ф) Әр командаға жалпы ойын және жүзеге асырылған комбинациялар бойынша кері байланыс беріледі. Оқушылар әр топта өзін-өзі талдауды формативті бағалау арқылы орындайды. Сонымен қатар мұғалім мақтау әдісін қолдана (қол шапалақ) және жіберілген қателерді көрсетеді. Сұрақ қою: ойын барысында қандай қиындықтар кездесті? Дайындағана комбинацияларыңды жүзеге асыра алдыңдар ма? |
Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік. Ноутбуктер. Сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=2J6peKFJqZY_ Файл: №1-карточка, файл: №2-карточка, файл: №3-карточка №3. Баскетбол доптары, сықырғыш, магниттік тақта, қағаздар, қарындаштар |
||||||
Сабақтың соңы 10 мин |
Сабақтың соңында оұушылар рефлексия жасайды:
|
Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар. |
||||||
Дифференциалды оқыту: - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? -кабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау: – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс: - денсаулық және қауіпсіздік ережелері. - АКТ. - құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
||||||
Топтық және командалық жұмыстар қолдану арқылы үлгерімі жақсы оқушылардың көмегімен қабілеті төмен оқушыларға қолдау жасауды жоспарладым. Жоғары қабілетті оқушыларға команда капитаны немесе өз командаларын басқаруды ұсынамын. |
Оқушылар өз беттерімен қорғаныс пен шабуылда тактикалық қимыл кобинацияларын ойлап тауып, ойында қолдана алады. Бағалау сабақ бойы жүзеге асырылады. |
Оқушылар сабақ барысында ҚТ ережелерін сақтайды. |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен |
. |
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |