Сабақтың
басы
15
мин
|
Дайындық
бөлімі
Сапқа
тұру: түзел тік тұр сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу, саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері
айнал.
Жалпы дамыту
жаттығулары: спорт залды айланып жайлап
жүру, жүгіру,тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай
тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алмен жүгіру.қаз жүріс терең
жүріп демалу.
Сапқа
тұру. қатармен саналу 1-2-3ке
саналу
Бір орында жасалатын
жаттығулар:
1. Б.қ.аяғымыз иық көлемінде
қалымыз белде басымызды айналдырамыз
2. Б.қ. екі қолды алға және
артқа айналдыру.
3. Б.қ оң қол жоғарыда сол қол
төменде қолымызды алмастырамыз
4. Б.қ. екі қолды алға ұстап,
оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама-қайшы
көтеру.
5. Б.қ. екі аяқты иық тұсында
ұстап, алға иіліп тұру.
6. Б.қ. екі аяқты алшақ ұстап,
бір орыннан отырып тұру.
7. Б.қ.1 қолымыз жоғалыда
созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тейгіземіз 3
отырамыз 4 тұрамыз
8. Б.қ қолымыз белде белді
оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .
9. Б.қ 1оң аяқтың ұшына
қолымызды тейгіземіз 2 жерге тигіземіз 3 сол аяққа қолымызды
тигіземіз 4 бастапқы қалып
Құндылық: Әлемнің қазіргі ғылыми
бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу,
«Жасампаздық бәрімізге өнеге» қанатты сөз аясында әңгіме
жүргіземін.
Cабақ тақырыбымен
таныстырамын, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
Сапқа
тұрады.
Сәлемдеседі
Жүру және жүгіру жаттығуларын
орындайды.
Жаттығуларды ережеге сай
орындайды.
Сабақ тақыбымен, сабақ
мақсатымен танысады
|
ҚБ:
«От шашу»
бағалауы
Мадақтау, мақтау
сөздері
|
Ысқырық
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Негізгі
бөлімі
«Миға шабуыл»
әдісі
-
Волейбол ойынының ережелерін
атаңдар
- Ойынының қауіпсіздік
ережелері қандай?
- Ойында нені ескеру
керек?
«Волейбол ойын тактикасы
және тактикалық әрекеттер» бейнежазба
көрсетемін.
https://youtu.be/ewYs3vcrAoU?si=cfT7qr7vR8_UZKPl
Дереккөз: «Волейбол ойынында қолданылатын
термин сөздер»
Партия
– ойын бес партиядан тұрады, әр партия 25
ұпайға дейін ойнайды.
Кездесуде үш партияны жеңу
жеткілікті.
Шабуыл
соққысы–команданың
ойынын қорытындылайтын тиміді әдіс.
Доп
беру –
техникалық тәсіл, қарсыластың әрекетін қиындатушы әдістердің
бірі.
Қоршауға
алу – қарсы
әрекетке қолданылатын қолданылатын ойын
тәсілі.
Топтық ойыншы – екі немесе үш ойыншы қарсыластың
соққысынан қорғануы
Диагональды ойыншы
– алаңдаекінші
немесе төртіншізонадан соққы беретін
ойыншы
Тартып алу –
допты қолда ұстап тұру
Либеро –артқы сызықта ойнайтын қорғаныс
ойыншысы
Доппен жүру жаттығуларын
орындатамын
Шеңбер бойы жүріп, допты
жоғары лақтырып, оны астынан
қабылдау.
Допты жоғары лақтыру, оны
оңға-солға бұрылып, астынан
қабылдау.
Оңға – солға
секіру.
Шеңбер бойы жүруде допты
жоғары лақтырып, биікке беру.
Шеңбер бойы жүруде допты
жоғары лақтырып, оңға-солға бұрылып, биікке
беру.
Допты беруде оңға-солға
секіру.
Допты жоғары және төменнен екі қолмен
қабылдауды меңгерту
1. Оқушылар бір-біріне
бетпе-бет қарап арақашықтық 6-7 м, допты жоғары лақтырып, қайтадан
қабылдап, ары қарай қарсыласына көтеріп беру.
2. Бір оқушы допты жоғары көтеріп, қарама-қарсы құрбысына береді.
Құрбысы допты қолын көтеріп қабылдап, қайта береді. Арақашықтық
7-8м. Допты қарсыласының қолына дәл беру керек.
3. Оқушы допты еденге ұрып құрбысына береді, құрбысы допты
жоғарыдан қабылдап, ұстап қайта
береді. Допты төменнен қабылдауды
меңгерту
4. Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын үйрету. Қол
түзу тізені бүге сол немесе оң аяқты жарты қадам алға.
5. Бір оқушы құрбысының қолына береді, ол допты төменнен екі қолмен
қабылдап, қайта береді.Допты дұрыс қабылдауын қадағалау.
6. Арақашықтық 8-10 м. оқушылар қарама-қарсы тұрып, бірінші номерлі
оқушылар допты жоғарыдан қабылдап, екінші номерлі оқушылар допты
төменнен қабылдау.
Қорғаныс
әдістері
Қорғаныс кезіндегі алаңдағы,
яғни доп түсетін орынды біліп тұру керек. Доп төмен қарай және тез
берілсе, ондай жағдайды тез бағдарлау, тез қозғалып допқа ұмтылып
құлай түсіп, болмаса айналып барып қабылдау
қажет.
Жаттығуларды
орындауда ЕББҚ оқушыға қолдау
көрсетемін.
Құндылық: Сыни тұрғыдан ойлау,
сенімді ғылыми ақпаратты анықтау және ғылымға қарсы түсініктерді
сыни көзқарастың болуы
Волейбол ойынын
ойнату
Сыныпты 1, 2 санау арқылы екі
командаға бөлемін. Ойын ойнайды. Тапсырманы орындау барысында
қауіпсіздік ережесі ескертіледі.
Ойынның қорытындысын шығару,
пікір алмасу.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
бағалауын қолданып, команда мүшелері бір бірін
бағалайды.
|
Сұрақтар бойынша ойларын
ортаға салады.
Бейнежазба
көреді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Дереккөздегі ақпараттармен
танысады.
Қауіпсіздік ережелерін
сақтайды.
ЕБҚ-қабілеті төмен оқушыға
оңай жаттығу жасату.
Қауіпсіздік ережесін
сақтау
Ойынның ережесін басшылыққа
алу, әдістемлек нұсқауды басшылыққа алып, волейбол
ойнайды.
|
Ауызша
мадақтау.
Оқушыларға жүйелі түрде кері
байланыс ұсынамын.
Дескрипторы
-волейбол ойын ережесін
біледі
-термин сөздердің мағынасын
түсінеді
-допты алып жүру жаттығуларын
дұрыс орындайды
-допты қабылдай және бере
алады
Дескрипторы
-Допқа қарсы
шығу;
-Допты құлап бара жатып
ұстау;
-Допты жоғары секіріп барып
ұстау
-Сәті келіп тұрса, допты теуіп
жіберу
-Қатты соғылған допты баспен
және кеудемен қайтару;
«Екі жұлдыз, бір тілек»
бағалауы
|
Ноутбук
бейнежазба
сілтемесі
https://youtu.be/ewYs3vcrAoU?si=cfT7qr7vR8_UZKPl
Дереккөз
сілтемесі https://youtu.be/z-zGItFzX3U
волейбол
добы

Сұрақтар
Суреттер



|
Сабақтың
соңы
5-минут
|
Қорытынды
бөлімі
Тест
тапсырмасы
1. "Волейбол" ойынының
алғашқы авторы кім болды?
А) Д.Нейсмит Ә)
Морган
Б)
В.Карполь В) америкалық
кәсіпкер
2. Волейболдың алғашқы атауы
қандай болды?
А) пентатлон Ә) аяқ
киім
Б) шағын кеме В) ұшатын
доп
3. Волейбол дегеніміз
не?
А) "ұшатын доп" Ә) "допты
соғу"
Б) "алаңдағы доп" В)"доппен
ойнау"
4. Волейбол ойынының пайда
болған жылы.
А) 1995 Ә) 1895 Б)
1897 В) 1900
2. Наразылық білдіруге
кімнің құқығы бар?
А) бапкер, комана
капитаны
Ә) команданың кез келген
ойыншысы
Б) команда өкілі В)
команда дәрігері
Кері
байланыс «Аяқталмаған
сөйлем»
1. Мен сабақта … жұмыс
істедім.
2. Мен сабақта өз жұмысымда
…
3. Сабақ мен үшін …
көрінді.
4. Сабақ үшін
мен…
5. Менің
көңіл-күйім…
6. Сабақтың материалы
маған...
|
Тест сұрақтарына жауап
береді.
Бүгінгі
сабақтан түйгені бойынша кері байланыс жасайды.
|
Тест сұрақтарына
жылдам, дұрыс жауап береді.
Жарайсыңдар!
Тамаша!
Керемет!
Жақсы!
Тағы да ойлан!
Мұқият бол!
|
Тест
Кері байланыс
|