(С) Оқушыларды сапқа тұрғызып, сабақтың тақырыбына сай ойын
техникасын жетілдіруге допты жоғарыдан беру техникасы туралы видео
үзінді көрсету. Техника қауіпсіздігіне тоқтала
кету
Оқушылармен жұптық, топтық
жұмыс жасау үшін қима қағаздар тарату арқылы
бөлу.
1.(ЖЖДФ) Допты жоғарыдан беру ойыншының тұрысын көрсетеді. Екі оқушы
жақын арақашықтықта бір-біріне қарама –қарсы тұрып, допты жоғарыдан
беру әдісі, қимылы арқылы екі қолмен бір-біріне допты
береді.

Дескриптор: Білім
алушы
-Ойыншының тұрысының
техникасын дұрыс көрсету
-Аяқ қолдың бір-бірімен
үйлесімді жұмыс жасауы
Қалыптастырушы
бағалау
Қызыл, жасыл, сары
үшбұрыштармен жұптық бағалау
өте жақсы жақсы
қанағаттанарлық

2.(Ж
Ж) Екі оқушы белгілі бір
арақашықтықта бір-біріне қарама –қарсы тұрып, допты жоғарыдан екі
қолмен ұстап, бастан асыра, тура лақтырып
беру.
Дескриптор: Білім
алушы
-Допты дұрыс қимыл
қозғалысқа сай орындау
-Допты серіктесіне дәл тура
жеткізу
Қызыл, жасыл, сары
дөңгелектермен топты мұғалімнің
бағалауы
өте жақсы жақсы
қанағаттанарлық

3.(Ж) Оқушылар жерге арқаны тік ұстап отырып, алақанды ашып
саусақ күштері арқылы допты жерге соғу.
Дескриптор: Білім
алушы
-Допты жерге соғу кезінде
қолды дұрыс ұстау
-Жаттығуды дұрыс
орындау
(СЖ) Әр оқушы бір волейбол добын алып, допты қабырғаға бір
орында соғу білектің қимыл қозғалысын жетілдіруге арналған
жаттығуды орындайды. Допты жоғарыдан бір орында түсірмей
қағу.

Дескриптор: Білім
алушы
-Білектің қимылының дұрыс
жұмыс жасауы
-Бір орында допты түсірмей
жоғарыдан қағу
Қызыл, жасыл, сары
тіктөртбұрыштармен өз-өзін бағалау
өте жақсы жақсы
қанағаттанарлық

4.(ЖЖДФ) Допты оқушы өз басынан асыра көтеріп, қарсы тұрған ойыншыға
жоғарыдан екі қолмен береді.
Дескриптор: Білім
алушы
-Жаттығуды дұрыс
орындау
-Допты дұрыс, биік әрі тура
жеткізе білу
(ЖЖДФ) Оқушы допты екі қолмен жоғарыдан беру әдісін орындау үшін,
қарсы тұрған оқушыға допты биікке лақтырып
береді.
Дескриптор: Білім
алушы
-Допты дұрыс бағытқа
қайтарып беру
-Допты саусақпен
беру
-Бір-біріне допты дәл
жеткізу
(ЖЖ) Торға дейін допты жерге екі қолмен соғып, тордың арғы
жағындығы оқушыға жеткізу, ал қарсы тұрған оқушы допты серіктесіне
жоғарыдан екі қолмен беру әдісі арқылы
қайтарады.

Дескриптор: Білім
алушы
-Ойыншы допты түсіріп
алмай, қозғалыста тордан асыра қайтарып бере
алады
-Жоғарыдан беру кезінде
допты дұрыс көзбен бақылай алады
(Т) Оқушыларды үш топқа бөлу, тор арқылы екі жақ бетке
қозғалыста допты жоғарыдан беру.
Дескриптор: Білім
алушы
-Қозғалыс
үйлесімділігін дұрыс сақтайды
-Допты көзбен дұрыс
қадағалай біледі
Топтық бағалау. Бас бармақ
тәсілі

|