Материалдар / Ойындағы бірлескен іс әрекет және көшбасшылық . Волейбол. ӨҚН№8 Волейбол элементтерімен қозғалмалы ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ойындағы бірлескен іс әрекет және көшбасшылық . Волейбол. ӨҚН№8 Волейбол элементтерімен қозғалмалы ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ жоспары. Сабақта жаңа әдіс – тәсілдер жақсы қолданылған. Мектеп мұғалімдеріне өте пайдалы деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
1120
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-бөлім

Бірлескен іс- әрекеттегі ойын- сауық ойындары

Мектеп: Таңбалытас атындағы ом

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Сапарбаев Айдос

СЫНЫП: 5

Қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Ойындағы бірлескен іс әрекет және көшбасшылық . Волейбол. ӨҚН№8

Волейбол элементтерімен қозғалмалы ойындар

Сабақ негізделген оқу мақсаты

5.3.4.4. ­ денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

Оқу нәтижелері

Білу:Қауіпсіздік ережелерін сақтайды және берілген тапсырманы орындайды

Түсіну:Ойын барысында қолданылатын элементерді орындайды

Қолдану:Командалық ойынның техникасын ойын кезінде көрсетеді және негізгі қимыл-қозғалыстың тәсілдерін қолданады. Көшбасшы болып бағыт береді алады

Сабақтың тілдік мақсаты

Негізгі сөздер мен фразалар:

Волейбол ойыны, қозғалмалы ойын, волейбол доптары, тор- сетка, алаң – площадка, ойын ережесі - правила игры, доп ойыннан шықты – аут, төреші-судья, ойыншылар - игроки

Құндылықтар

Спорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға қалыптастыру

Пәнаралық байланыс

Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат, жылдамдық математика пәнімен, өзін – өзі тану – шығармашылық қабілеттері,дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу жаратылыстану пәнімен байланысты.

Сабақта 7 модульдің қолданылуы

жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО

Алдыңғы білім

қозғалмалы ойындарды біледі деп күтілуде.

Командалық ойын техникасын және режелерін біледі деп күтілуде

Мен қолданатын ресурстар мен әдіс-тәсілдер

(ЖЖ, Ж, Т, К, Б, Ф) Ысқырық, волейбол доптары, тор, алаң

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақ мазмұны

Дереккөздер

І – бөлім

12-15минут

(Б)Сапқа тұрғызу, салемдесу.

Саптық жаттығулары. 
-Оңға бұрыл! 
-Солға бұрыл! 
-Кері айнал! 
Жүру жаттығулары. 
-қолды шеңбер бойымен айналдыру; 
-аяқтың ұшымен; 
-өкшемен, сыртымен, ішімен; 
Жүгіру жаттығулары. 
-оң жақ, сол жақ жамбаспен; 
-аяқты артқа, алға сілтеу; 
-қолды артқа қойып, аяқты тигізіп жүгіру; 
-жартылай отырып жүру; 
Тыныс алу жаттығулары. 
-екі қолды жоғары көтеріп дем алу, қолды төмен түсіріп, демді шығару; 

ЖДЖ орында

1.Б.қ.Н.т. қолымызды жоғары көтеру арқылы. 
1.Сол аяғымызды артқы аяқтың ұшына қоямыз. 
2. Б.қ. 
3.Оң аяғымызды артқы аяқтың ұшына қоямыз. 
4. Б.қ. 

2.Б.қ.а.и.к. қолымыз белде. 
1-2-3-4 басымызды солға айналдырамыз. 
1-2-3-4 басымызды оңға айналдырамыз. 

3.Б.қ.а.и.к. қолымыз иығымызда. 
1-2-3-4 қолымызды алға айналдырамыз. 
1-2-3-4 қолымызды артқа айналдырамыз. 

4. Б.қ.а.и.к. сол қолымызды жоғары көтереміз. 
1-2-3-4 алға сермейміз. 
Оң қолымызды жоғары көтереміз. 
1-2-3-4 алға сермейміз. 

5.Б.қ.а.и.к. екі қолымызды алға созамыз. 
1-2 алға семейміз. 
3-4 сол жақ жанға сермейміз. 
1-2 алға семейміз. 
3-4 оң жақ жанға сермейміз. 

6.Б.қ.а.и.к. қолымыз белде. 
1-2-3-4 белімізді солға айналдырамыз. 
1-2-3-4 белімізді оңға айналдырамыз 

7.Б.қ.а.и.к. сол қолымыз белімізде, оң қолымыз 
жоғарыда. 
1-2 солға иілеміз. 
Оң қолымыз белімізде, сол қолымыз жоғарыда. 
3-4 оңға иілеміз.

Жеңіл жүгіріс 2 айн

Спорт алаңы

ЖДЖ кешені


ІІ- бөлім

20-23минут

Білу және түсіну

Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

«Менің ептілігім» стратегиясы

Топтық жұмыс1.(К, Ж)

Допты төменнен екі қолмен қабылдау

Допты берудің кең тараған түрі – екі қолмен төменнен қабылдап/ беру. Мұның артықшылығы – доптың жылдамдығын тежеп, дұрыс бағыттап беруге көмек береді. Мұндай қабылдауды орындау барысынды ойыншының аяғы тізеден сәл бүгіліп, қолы алға қарай созылып бірігеді, кеуден сәл төмен болады, білектің ішкі жағымен алынады. Ойыншы допты беруді орындаудан бұрын бастапқы қалыпты қабылдайды және допты қабылдап алу үшін қажетті жағдайда орын ауыстырады.

2.(К,Ж)Төменнен қабылдау:

  • жаттығушы әр түрлі жағдайдан допты жоғары лақтырады, ойыншының бастапқы қалпымен допты төменнен қабылдайды;

  • осылай, бірақ ойыншы допты жоғары-алға, жоғары-жанына лақтырады, ойыншы допқа жүгіріп шығып, допты төменнен қабылдап, қайта береді;

  • ойыншы допты еденге соғады, доп еденнен шоршығаннан кейін, жүгіріп жетіп, төменнен беруді орындайды. Әріптесімен төменнен беруде орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады, тек төменнен орындалады.

3.(К,Ж,ЖЖ)

Қайталау машықтық жаттығулары:

Екі қолмен допты жоғарыдан беру үшін жасалатын жаттығулар:

  • допты жаттығушы екі қолмен төменнен жоғары лақтыру немесе бір жақ бүйірге жоғары, орын ауыстыру арқылы төмен түсіп келе жатқан допқа жақындап барып, допты жоғарыдан беруді орындайды;

  • қабырғаға жақын тұрып, қабырғаға бағыттап бұрып, 3 – 4 м-ден допты жоғары беруді орындайды.

Әріптесімен жасалатын жаттығулар:

  • ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолмен беру әдісін орындайды;

  • бір-біріне допты қайталап беру;

  • екі ойыншы да волейбол торының жанында тұрады, біреуі допты береді, екіншісі допты жоғарыдан екі қолмен торға түсіруге тырысады.

Екі жақты жаттығу ойыны 6х6

(Ойыншылар жіберген қателік,кемшіліктерін анықтап айтып дұрыс көрсетулері тиіс)

«Кім жылдам?» стратегиясы

Тапсырма №1 :

(ЖЖ)«Кім жылдам?» ойыны: Оқушылар жұптасып бір біріне арқамен отырады, мұғалім екі қолын көтеріп ысқырып қай қолды түсірсе сол жақтағы оқушылар орнынан тұра қашуы тиіс, екінші топ оларды ұстап алулары керек. Ойынның мақсаты: оқушылар жылдам орнынан тұрып залдың қабырғасына жетуі тиіс, екінші топ оларды дереу ұстап алу керек. Бұл ойын оқушылардың ептілігін, жылдамдығын, тез шешім қабылдау әрекетін арттырады.ойыны: Оқушылар жұптасып бір біріне арқамен отырады, мұғалім екі қолын көтеріп ысқырып қай қолды түсірсе сол жақтағы оқушылар орнынан тұра қашуы тиіс, екінші топ оларды ұстап алулары керек. Ойынның мақсаты: оқушылар жылдам орнынан тұрып залдың қабырғасына жетуі тиіс, екінші топ оларды дереу ұстап алу керек. Бұл ойын оқушылардың ептілігін, жылдамдығын, тез шешім қабылдау әрекетін арттырады.

« Мен үйрендім» стратегиясы

« Түйінді ой» стратегиясы өзін-өзі бағалауЖаттығудың орындалу техникасын бағалау



волейбол добы, ысқырғыш











Оқу нормативтері


Аяқталуы

3 минут


Рефлексия « Ой жинақтау» 1,5 минуттай уақыт беріледі

Оқушылар матылардың үстіне «Лотос» гүлі бейнесінде отырып, өз ойларын жинақтап сабаққа қорытынды жасайды.

Не білдім?

Не үйрендім?

Не білгім келеді?

Үйге тапсырма беру.

Әдемі сазды әуен қосу

Екі сөйлем арқылы өз ойын жеткізуі керек.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



күрделі жаттығулардыорындайды

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Кешенді жаттығуларды карточкаларда құру. Құрастырған комбинацияларды орындау.

Дискриптор: Білім алушы

- қозғалмалы ойында техника қауіпсіздігін сақтайды

- қимыл-қозғалыстың жетілдіру амал- тәсілдерін орындайды


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Дене қыздыру жаттығуларынан кейіндайындық және кіріктірілген жаттығулар кешендерін, тапсырмаларды орындау

Сабақ бойынша рефлексия

сабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?

Егер жоқ болса, неге жоқ?

Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?
Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!