Ұйымдастыру кезеңі (5
мин)
|
Сәлемдесу.Түрлі-түсті
қалам тарату арқылы оқушыларды 2 топқа
бөлу.
- Ал енді
балалар, қарсы топтарыңа не
тілейсіңдер?
Жаза
қойыңдар. ( таратпа қағаздар
беремін)
- Қандай
тілектер бар
екен?
- Өте жақсы,
ендеше мен де сендерге сәттілік
тілеймін.
|
Оқушылар
амандасады.
2 топ өз
орындарына
жайғасады
Әр топ бір
-біріне тілектерін
жазады.
Оқушылар
тілектерін тізбектеп
оқиды.
|
Презентация
|
Сабақ
басы
(10 мин)
|
(Тақтадағы
эпиграфқа назар
аударту)
- Бүгінгі
сабағымызды Шопенгауэрдың сөзімен бастағым келіп
отыр.
"
Бақытымыздың оннан тоғыз бөлігі, деніміздің саулығына байланысты".
Қане бәріміз бірге
оқиық.
- Бұл сөзді
қалай
түсінесіңдер?
Сұрақ -
жауап арқылы өткен сабақты еске
түсіру:
1. Сонымен,
адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние не
екен?
2. Денсаулық
жақсы болу үшін не істеу
керек?
3. Салауатты
өмір салтын қалыптастыру үшін не істеу
керек?
- Жақсы,
жарайсыңдар. Ендеше бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: САЛАУАТТЫ
ӨМІР САЛТЫ.
Дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күнді,
тақырымызды жазып
қойыңдар.
Сабағымыздың
мақсаты: Салауатты өмір салтының қаншалықты маңызды екенін түсіну.
Сұраулық шылаулармен жұмыс
жасау.
- Салауатты
өмір салты қалай
аударылады?
-
Денсаулыққа дұрыс әсер ететін қандай факторлар бар? (тақтаға назар
аударту)
-
Денсаулыққа кері әсер ететін қандай факторлар
бар?
- Сонымен
біз салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін не істеуіміз
керек?
|
Тақтадағы
эпиграфты оқып
шығады.
"
Бақытымыздың оннан тоғыз бөлігі, деніміздің саулығына
байланысты".
- Адам
өміріндегі ең жоғары бағалы дүние -
денсаулық.
- Денсаулық
жақсы болу
үшін...
- Салауатты
өмір салтын қалыптастыру
үшін..
-
оқушылардың
жауабы.
Дұрыс
тамақтану, серуендеу, спортпен
айналысу.
|
Презентация
|
Ортасы
(15 мин)
|
Топ
оқушыларын екі топқа
бөлу. (Түрлі –түсті қағаз арқылы )
1-
топ «Денсаулық»
2- топ
«Салауат»
Ұраны: «Денсаулық –зор байлық».
Ұраны: «Салауатты өмір –денсаулықтың
кепілі»
2. Әділ қазылар алқасын сайлау, сайыс шартын
таныстыру:
Бүгінгі сайысымыздың негізгі кезеңімен
таныстырып
өтейін:
І -«Түсіп
қалған әріптер». Берілген сөздерге әріптерді қою.
ІІ- Мақал-мәтелдер жарысы. ІІІ -Әр топ өздері шығарған
газеттерін
қорғайды.
IV-тапсырма: Шығармашылық
тапсырма: тақпақ құру
.
V-
Мимикалық ойын
(Кракодил)
VI
-Сұрақ-жауап:
І-тапсырма
бойынша:
«Түсіп
қалған әріптер». Берілген сөздерге әріптерді
қою. (2-минут)
топ: 1. Д......
і (дәрі)
2. в...та...н (витамин)
3. ....ны.....у (шынығу)
4. с....ау......т (салауат)
2-
топ: 1.
Г...и...на (гигиена)
2.ту...ку....ез (туберкулез)
3. тұ......у (тұмау)
4. д... ау.... қ
(денсаулық)
Күннің шуағы деп аталатын қысқаша ойын
түрінде яғни бір оқушы шығып кун болады қалғаны сол күннің жақсы
шуағын жылуын келтіретін тақырыпқа сай қағаздарды алып іледі немесе
тұрады.
|
Оқушылар тапсырмаларды орындайды.
Топтар
ортада өз жобаларын
қорғайды.
|
Түрлі түсті қағаздар,
Қарандаш,қаламдар.
|
Қауіпсіздік
сабағы
(10 мин)
|
“Онлайн ойындардың қауіпі және
интернетке тәуелділік”
Мақсаты:
-
Оқушыларға онлайн ойындардың қауіп-қатері мен
интернетке тәуелділіктің жағымсыз әсері туралы түсінік
беру.
-
Интернет пен ойындарды жауапкершілікпен
қолданудың маңызын түсіндіру.
-
Оқушыларды өз уақытын тиімді ұйымдастыруға,
интернетті және ойындарды пайдалы мақсатта пайдалануға
үйрету.
Міндеттері:
-
Теориялық білім
беру:
Интернет тәуелділігі мен онлайн ойындардың психикалық және
физикалық денсаулыққа әсерін түсіндіру.
-
Сыни ойлау дағдысын
дамыту:
Интернетті пайдалану мен ойын ойнаудың оң және теріс жақтарын
салыстыра білуге үйрету.
-
Жеке тәжірибе негізінде талдау
жасау:
Оқушыларға интернетте немесе ойындарға көп уақыт жұмсаған
жағдайларын талдап, оның себептерін түсінуге
көмектесу.
-
Өзіндік бақылауды
дамыту:
Уақытты тиімді басқару және интернетте қауіпсіз жүріс-тұрыс
дағдыларын қалыптастыру.
Интернет пен онлайн ойындар қазіргі
таңда балалар мен жасөспірімдер арасында өте танымал. Олар қызықты
болғанымен, шамадан тыс уақыт өткізу психологиялық және физикалық
денсаулыққа зиян тигізуі мүмкін. Әсіресе, интернетке және ойындарға
тәуелділік жасөспірімдердің күнделікті өміріне және оқуға деген
ынтасына кері әсер етеді. Сондықтан интернетті және ойындарды
саналы түрде пайдалану маңызды.
|
· Оқушыларға интернет пен ойындарға қаншалықты
уақыт жұмсайтынын және оның оларға қалай әсер ететінін талқылау
ұсынылады.
· Оқушылар өзара онлайн ойындардың пайдалы және
зиянды жақтарын бөлісіп, топтық пікір алмасу
ұйымдастырады.
|
Суреттер
|
Соңы
(5мин)
|
Рефлекция
- Сонымен
адам өміріндегі ең құнды бағалы дүние не
екен?
- Денсаулық
жақсы болу үшін не істеу
керек?
- Бүгінгі
сабақ сендерге ұнады
ма?
- Несімен
ұнады?
|
Оқушылар
жауабы.
|
Оқушылардың сабаққа қатысқан
білім деңгейіне сай бағалау.
|