Мектепкедейінгітәрбиемен
оқытубойыншаоқу
жоспарлары
Мектепкедейінгітәрбиемен оқыту
бойыншаоқужоспарлары
•Оқубағдарламасыменқатармектепкедейінгітәрбиелеуменоқыту
бойыншаоқужоспарларыдақайтақаралды. Үлгілікоқужоспарында
(ҮОЖ)«Денешынықтыру»пәнібойыншаұйымдастырылғаноқуқызметі
бойыншаоқужүктемесін2,5сағатқадейінкөбейту,«Қатынас»білім
берусаласына«Драма»пәнініңжәне«Таным» білімберусаласына
«Жаратылыстану»пәнініңенгізілуісияқтыөзгерістерқарастырылған.
Оқубағдарламасымектепкедейінгімекемелердемемлекеттіктілмен
орыстілін3жастан,ағылшынтілін5жастанүйренудіреткеқойды.
•Тәрбиеленушілердіңапталықоқужүктемесініңрұқсатетілетін
мөлшерін, ұйымдастырылғаноқуқызметінің ұзақтығынбелгілеу
баланыңденсаулығыменпсихикасынқорғаумақсатындаенгізілген.
Жастоптарыбойыншаұйымдастырылғаноқу
қызметінің аптадағы жалпыкөлемікелесі
•1) ертежастобындағыбалаларүшін–ұзақтығы7-15 минут;
•2) ортаңғытоптағыбалаларүшін–ұзақтығы15-20 минут;
•3) ересектертобындағыбалаларүшін–ұзақтығы25-30 минут.
Тәрбиеленушілердіңдайындықдеңгейінеқойылатынталаптартәрбиеленушінің
жасынасәйкесоныңжетістіктерінмониторингілеунегізіндеүлгілікоқу
бағдарламасындакүтілетіннәтижелертүріндеанықталған
•1)біріншідеңгей–балаосынемесебасқабілімменәрекеттіжаңғыртады;
•2)екіншідеңгей–балабелгілібірбілімқорынаиежәнеөзініңәрекетінтүсінеді;
•3)үшіншідеңгей–балаөзініңбілетініменқолынанкелетінінқолданады,білім,
білік,дағдылардыдербесжәнешығармашылықпенқолданады.
•Индикаторларбаладамуының мониторингінқамтамасызететінкөрсеткішжәне
оныңжекедамуынжоспарлаудыңнегізіболыптабылады.
•Көптегенелдердемектепжасынадейінгібалалардың
жетістіктерінбағалауәдістемесісарапшыларқауымдастығ ында
кеңіненталқыланады.Әлемнің13елінде(Австралия,Канада,
Англия,Нидерландыжәнет.б.)EarlyDevelopmentIndexәдістемесі
қолданылады.Бағалауқұралыбаланыңмектепкедайындық
деңгейінбессалабойыншаанықтайды:
- баланыңденсаулығыжәнефизикалықдамуы;
- әлеуметтікқұзыреттіліктері;
- эмоционалдықжетілуі;
- тілдібілуіжәнетанымдық дамуы;
- қарым-қатынасдағдылары.
•Даремауниверситетініңбағалаужәнемониторингорталығыәзірлеген(Англия)iPIPS(The
InternationalPerformanceIndicatorsinPrimarySchools)әдістемесібалалардыңбастауыш
мектептеоқуғадайындығынжәнебіріншісыныптыбітіргенненкейінгіоқудеңгейін
бағалайды.Зерттеунысаныретіндебалалардың танымдықжәнетұлғааралықдағдылары
қарастырылады.
Бағалауқұралы5негізгіқұрамдас
бөліктентұрады:
-танымдық даму;
-тұлғалықдаму;
-әлеуметтікжәнеэмоционалдық даму;
-физикалықдаму;
-мінез-құлықжәнемәнмәтіндік
ақпарат.
ЭЫДҰқұрамындағ ы16елде
бағалаудыңнегізгіқұралыретінде–
бақылау, 8елде–тестілеу
технологиясықолданылады.