Ақын-жазушылардың
шығармаларын оқытуда интерактивті тақта арқылы слайдттарды
рет-ретімен көрсеткен жөн.
-
Қызығушылықты ояту мақсатында оқушыларға қысқаша ғана
«Көшпенділер» бейнефильмінен үзінді көрсетіледі. Көшпенділер
бейнефильмінің қайсысы болса да сол дәуірдегі әлеуметтік өмірдің
күрделі мәселелерін сөз етуге арналады.Кейбір сөздері тақырыбы,
мазмұны жағынан бірін-бірі толықтырып отырады.
-
Ақын-жазушылардың оқушыларға ой
тастап, тереңнен толғаған қара сөздерін топтастырып интерактивті
тақтадан көрсету.
|
Интерактивті тақтамен
әр сабақты қызықты өткізуді ойластырып,жоспарды талапқа сай құра
білген ұстаз талапқа сай өз дәрежесінде сапалы сабақ өткізе алады.
Ақпарратық технологияны пайдалану арқылы оқушыларды жаңа заман
технологиясымен жұмыстануға үйретемін.
Ақын-жазушылардың
еңбек, ғылым, адамгершілік, әділдік, т.б жөніндегі пікірлері оның
ағартушылық,демократтық көз қарасын жан-жақты аша түседі.
(талдайды)
И нновациялық
технологиямен сабақ өткізу арқылы оқушылардың шағармашылық
қабілетін дамытуға,олардың осы пәнге деген қызығушылығын
оятуға,ұлттық сипаттағы жеке тұлғаны қалыптастыруға болатындығын
тәжірбие көрсетіп келеді.
|
Әдебиет пәні – тарихымыздағы ұлы
оқиғалардың көркем шежіресі. Әдебиет – адам баласымен бірге жасап,
оларға рухани күш беріп,бірге дамып,өсіп келе жатқан өнердің бір
түрі.
Колледж оқу орындарында өтілетін қазақ
әдебиеті сабақтарының мақсаты – оқушылардың сөздік қорын,тіл
байлығын дамыту,дұрыс сөйлеуге, сауатты жазуға үйрету
ақын-жазушыларының өмірі мен шығармашылығына таныстыру.
Қазақстан
Республикасының «Білім туралы » заңында «Білім бері жүйесінің басты
міндеттерінің бірі – білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін жағдай
жасау»
деп көрсетілген.
Ақпараттық
технологияның негізгі талабы – жас ұрпаққа қоғамға лайықты
ақпараттық білім негіздерін бере отыру.
Сыни ойлау – адам
өмірінің бір саласы. Олай дейтініміз – бұл философия адамдарға
көптеген жолдар мен шешімдер ішінен өздері үшін ненің маңызды, әрі
пайдалы екенін, тек қажетті ақпараттарды ғана жинақтап, жаңа
білімді бұрынғыдан ажырата алуға көмекетеседі. Сыни ойлауды дамыту
технологиясының дәстүрлі оқытудан басты айырмашылығы – білімінің
дайын күйінде берілмеуі. Бұл жобаның мақсаты – демократиялық
қоғамда өз көзқарасы, пайымдауы бар, өзін – өзі жетілдіріп
отыратын, айналадағы үдерістерге сыни көзбен қарап, жауап бере
алатын жеке тұлғаны қалыптасытыру.
Ақпараттық
технологиялардың бірі – интерактивтік тақта.
|
Білім — адам баласының ортақ
қазынасы
Жүсіп
Баласағұн
*******
Қазақстанның болашағы –
қазақ тілінде
Нұрсұлтан Назарбаев
******
Адамның біліміне ақыл серік,
ақыл кен таусылмайтын жанға
көрік
Ақансері
Қорамсаұлы
******
Білімдінің сөзін тыңда,
айтқанын үйрен, іске асыр
Махмұд Қашқари
Павлодар технологиялық
колледжі
«Оқушылардың танымдық
белсенділігі құралы ретінде қазақ әдебиеті сабақтарында оқытудың
интерактивтік әдістерін қолдану» тақырыбы бойынша тілдер пәнінің
оқытушысы Сейітқалиева Мира
Саттарқызы
Павлодар, 2019
жыл
1.
Әңгімелесу әдісі : мәдениетті адам сауатты
жазуға қандай міндетті болса, мейлінше жатық сөйлеуге, сөздерді
бір-бірімен әуендестіріп, үндестіріп сөйлеуге сондай міндетті.
Оқушыны ой-өрісіне, мінез-құлқына , көзқарасына қарай лайық әдіс
екен деп танимын. Бұл әдістің түрі әдебиет сабағында жиі
қолданамын.
2. Проблемалық әдіс
: проблемалық баяндау әдісінің қызметі мұғалімнің оқушылар
алдына белгілі бір мәселені шешу қажет проблема ретінде қоя білуі,
өзімді жетекшілік ете отырып , оқушыларға шешім жолының логикасын
үйрету болып табылады. Мысалы, М.Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романы
бойынша.
3. Шығармышылық
(іздену) әдісі: шығармашылықпен
іздендіріп оқыту әдісі – жалпы әдебиет пәніне тән әдістің бірі.
Оқыту әдісінің белгілері мынадай: мәнерлеп оқыту, көркем мәтінді
жатқа оқу, көркем мәтінге оқушы өз ойымен түсінік бере отырып
мазмұндау. Мәтін (көркем шығармаға) бойынша рецензия жазу. Мысалы,
Сәкен Сейфуллин «Тар жол тайғақ кешу» романы
бойынша.
4.
Топтастыру – оқушылардың
еркін сөйлеуге, ойлауға және тақырыпқа ашық талқылауға
бағытталған оқыту стратегиясы. Бұл жаңа идеяларды жинақтап бір –
бірімен сабақтастыру үшін қажетті құралым. Топтастыру қызықтыруды
ояту үшін, ой тудыруды күшейту үшін қолданамын.