|
САБАҚ: 1- сабақ Лицей: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А.Ежембаева Сынып: 7 «Ж» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар |
Сабақтың тақырыбы Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу |
|
|
мақсаттары 7.1.2.1 /Т/Ж/- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
мақсаттары 7.1.2.1 /Т/Ж/- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын біледі Оқушылардың көбісі: шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне, тұлғалық болмысына талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады. |
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын біледі Оқушылардың көбісі: шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне, тұлғалық болмысына талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады. |
|
|
Бағалау критерийлері · Шығарма мазмұнын біледі · Композициялық құрылымын анықтайды · Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді |
Бағалау критерийлері · Шығарма мазмұнын біледі · Композициялық құрылымын анықтайды · Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді |
|
|
|
|
|
|
Жоспарланатын уақыт
|
|
Дереккөздер |
|
Сабақтың бас |
Қызығушылықты ояту |
|
|
|
Сыныпты cурет арқылы 4топқа бөлу. Әр топ өздерінің суреттері бойынша білетін ақпараттарын айту үшін топта 1минут талқылайды. Оқушылар жауабы тыңдалады. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі. Оқушыларға https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI сілтемесіндегі бейнебаянды көреді. (Мұғалім қажет деген тұстарын көрсетеді). Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне түртіп жазып алады. Жазып алған ақпараттарын сабақ барысында қолданады. Тапсырма Оқушылар тапсырманы топта орындайды. Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды.Топтан бір спикер таңдалады. Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді. Бағалау критерийі Дескрипторлар Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді Бағалау. «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді Тапсырма 2 Оқушылар сынып болып шығарманың композициялық құрылымын ажыратады және оны тақтаға жазады. (Мұғалім қажет болған жағдайда оқушыларға көмек береді, бағыттайды) Шығарманың басталуы.... Шығарманың дамуы... Шығарманың шиеленісуі... Шарықтау шегі... Шығарманың шешімі.. Бағалау. «Шеңбер бойымен бағалау» әдісі. Жұптар кестелерін шеңбер бойымен бір –біріне берді, критерий бойынша бағалайды, к
|
https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Үйге тапсырма: Орхон ескерткіштері, «Күлтегін» жыры туралы қосымша ақпарат іздеу, ақпаратты дәптерге конспект етіп жазып келу. |
Ауызша кері байланыс |
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
|
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
|
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз |
|
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар
Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар
|
САБАҚ: 1- сабақ Лицей: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: А.Ежембаева Сынып: 7 «Ж» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: |
||
|
Сабақтың тақырыбы Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар |
Сабақтың тақырыбы Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу |
|
|
мақсаттары 7.1.2.1 /Т/Ж/- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
мақсаттары 7.1.2.1 /Т/Ж/- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын біледі Оқушылардың көбісі: шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне, тұлғалық болмысына талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады. |
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын біледі Оқушылардың көбісі: шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне, тұлғалық болмысына талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады. |
|
|
Бағалау критерийлері · Шығарма мазмұнын біледі · Композициялық құрылымын анықтайды · Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді |
Бағалау критерийлері · Шығарма мазмұнын біледі · Композициялық құрылымын анықтайды · Шығарманың құрамдас бөлшектеріне өзіндік көзқарас білдіреді |
|
|
|
|
|
|
Жоспарланатын уақыт
|
|
Дереккөздер |
|
Сабақтың бас |
Қызығушылықты ояту |
|
|
|
Сыныпты cурет арқылы 4топқа бөлу. Әр топ өздерінің суреттері бойынша білетін ақпараттарын айту үшін топта 1минут талқылайды. Оқушылар жауабы тыңдалады. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. |
|
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану «Түртіп алу» әдісі. Оқушыларға https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI сілтемесіндегі бейнебаянды көреді. (Мұғалім қажет деген тұстарын көрсетеді). Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне түртіп жазып алады. Жазып алған ақпараттарын сабақ барысында қолданады. Тапсырма Оқушылар тапсырманы топта орындайды. Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды.Топтан бір спикер таңдалады. Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді. Бағалау критерийі Дескрипторлар Шығарма мазмұнын біледі Шығарманы мазмұндайды Ойын жүйелі, түсінікті жеткізеді Бағалау. «Дауыс беру» әдісі Оқушылар спикерлерді дауыс беру арқылы бағалайды. Әр оқушы бір спикерге ғана дауыс бере алады. Шығарма мазмұнын жақсы түсіндіре білген әрі әсерлі етіп жеткізген спикерге дауыс береді Тапсырма 2 Оқушылар сынып болып шығарманың композициялық құрылымын ажыратады және оны тақтаға жазады. (Мұғалім қажет болған жағдайда оқушыларға көмек береді, бағыттайды) Шығарманың басталуы.... Шығарманың дамуы... Шығарманың шиеленісуі... Шарықтау шегі... Шығарманың шешімі.. Бағалау. «Шеңбер бойымен бағалау» әдісі. Жұптар кестелерін шеңбер бойымен бір –біріне берді, критерий бойынша бағалайды, к
|
https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Үйге тапсырма: Орхон ескерткіштері, «Күлтегін» жыры туралы қосымша ақпарат іздеу, ақпаратты дәптерге конспект етіп жазып келу. |
Ауызша кері байланыс |
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, |
|
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін |
|
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы |
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз |
|
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||
шағым қалдыра аласыз













