Ж.
«Авторға
хат»
Ахмет Байтұрсынұлына хат
жазу.
БК:
- Хат жазу ережесін
сақтайды.
-Өз ойын толық жеткізе
алады.
С.
«Ақпаратты сүзіп
алу»
Оқушылар «Егіннің
бастары» өлеңінен өздеріне ұнаған
сөздер мен тіркестерді жазады. Оларды таңдаған себептерін айтады
және не мағына беретінін
талқылайды.
БК:
-Сөз тіркесін таба
алады.
-Сөз тіркестерінің мағынасын
аша алады.
Жетекші сұрақ
қою.
Қазіргі жастарға бұл өлең
не береді?
БК:
- Өмірмен байланыстыра
алады.
- Өзекті мәселелерді талдай
алады.
ЖЖ.
«Бидайдың басын көтергені –
дақылының жоқтығы,
Жігіттің кеудесін көтергені –
ақылының жоқтығы» мақалы мен мысалдың байланысын
талдау.
БК.
- Ортақ шешім шығара
алады.
-Мақалдың мағынасын аша
алады.
Ж. Деңгейлік
тапсырма
Қолдауды қажет етпейтін
оқушыларға:
Бидайдың образын шынайы
өмірдегі адамдармен салыстырып, өлең жолдарын
құрастыру.
БК.
- Өлең құрылысын
сақтайды.
-Салыстыра
алады.
Қолдауды аз қажет ететін
оқушыларға:
Бидайдың мінезін анықтайтын,
бейнесін ашатын әрекеттерді талдау.
БК.
-Әрекеттерге талдау жасай
алады;
-Автор идеясын аша
алады.
Қолдауды көп қажет ететін
оқушыларға:
- Көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап жазу.
БК.
-Іс-әрекеттерді сипаттай
алады.
- Алған әсерін жаза
алады.
Сергіту сәті. «Шаттық
шеңбері»
|