|
Сабақ № қазақ әдебиеті «Біржан мен Сара» айтысының композициясы, көркемдік ерекшелігі |
Мектеп |
||||
|
Күні |
Мұғалім есімі |
||||
|
Сынып 9 |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны - |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Айтыстағы Біржан мен Сараның адамгершілік, ақындық, әншілік қасиетін тану, тіл шеберлігін ұғыну. |
||||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар * Айтыстың мазмұнымен танысады, біржан мен Сараны біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі
|
|||||
|
Кейбір оқушылар
|
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Айтыс, оның түрлері |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сұрау: Айтыс қандай жанр? Қандай ерекшелігі бар? Қандай түрлері бар?
|
Сұрақтар жазылған үлестірме қағаздар |
|||
|
Ортасы 30 минут |
Қазақтың айтыс өнері – ат жарысымен, балуандар күресімен пара - пар. Демек, ақындар айтысы да жарыс. Бірақ бұл – өнер жарысы, сөз сайысы. Айтыс халық ауыз әдебиетінің ерекше бір түрі. Бүгінгі сабағымызда өз дәуіріндегі ақындар айтысының ішіндегі үздігі саналатын Біржан мен Сара айтысына тоқталамыз.
Біржанның басқалардан
ерекшелігі ол жай ғана ақын емес, сонымен қатар әнші де. Оның даңқы
әуелде әнмен жайылған. Халық Біржанның әнін қатты сүйіп, өнерпаз
жас әншілер оны әннің пірі тұтып, ұстаз деп таниды. Әнші
композиторлар Жаяу Мұса, Балуан шолақ, Естай сияқты өнерпаздар
Біржанның әншілік мектебінен
шыққан. |
|
|||
|
Аяқталуы 10 минут Үйге |
. «Біржан»
тобы Айтыстан үзінді жаттау |
Таратпа қағаздар |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс құндылығы |
|||
|
|
|
қазақ тілі, өзін-өзі тану |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қасыңда жүр табысты адамдар
Қасыңда жүр табысты адамдар
|
Сабақ № қазақ әдебиеті «Біржан мен Сара» айтысының композициясы, көркемдік ерекшелігі |
Мектеп |
||||
|
Күні |
Мұғалім есімі |
||||
|
Сынып 9 |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны - |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Айтыстағы Біржан мен Сараның адамгершілік, ақындық, әншілік қасиетін тану, тіл шеберлігін ұғыну. |
||||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар * Айтыстың мазмұнымен танысады, біржан мен Сараны біледі |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі
|
|||||
|
Кейбір оқушылар
|
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Айтыс, оның түрлері |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурс |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Үй тапсырмасын сұрау: Айтыс қандай жанр? Қандай ерекшелігі бар? Қандай түрлері бар?
|
Сұрақтар жазылған үлестірме қағаздар |
|||
|
Ортасы 30 минут |
Қазақтың айтыс өнері – ат жарысымен, балуандар күресімен пара - пар. Демек, ақындар айтысы да жарыс. Бірақ бұл – өнер жарысы, сөз сайысы. Айтыс халық ауыз әдебиетінің ерекше бір түрі. Бүгінгі сабағымызда өз дәуіріндегі ақындар айтысының ішіндегі үздігі саналатын Біржан мен Сара айтысына тоқталамыз.
Біржанның басқалардан
ерекшелігі ол жай ғана ақын емес, сонымен қатар әнші де. Оның даңқы
әуелде әнмен жайылған. Халық Біржанның әнін қатты сүйіп, өнерпаз
жас әншілер оны әннің пірі тұтып, ұстаз деп таниды. Әнші
композиторлар Жаяу Мұса, Балуан шолақ, Естай сияқты өнерпаздар
Біржанның әншілік мектебінен
шыққан. |
|
|||
|
Аяқталуы 10 минут Үйге |
. «Біржан»
тобы Айтыстан үзінді жаттау |
Таратпа қағаздар |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс құндылығы |
|||
|
|
|
қазақ тілі, өзін-өзі тану |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
|||||
шағым қалдыра аласыз













