Ұйымдастыру кезеңі (17
мин)
|
Оқушылармен амандасу.
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын таныстыру.
Сабақтың нәтижесі туралы
қысқаша түсінік беру.
Жаңа
сабақтың тақырыбын енгізу :
«Қауіпсіз
қоғам» ұғымына анықтама беру.
Қауіпсіз қоғам дегеніміз –
бұл адамдардың бір-біріне қауіпсіз әрі зиян келтірмей өмір сүруін
қамтамасыз ететін орта.
Қауіпсіз
қоғамды қалыптастырудағы басты элементтерді талқылау: қауіпсіздік
ережелері, құқықтық жауапкершілік, әлеуметтік қолдау,
ынтымақтастық.
4.
Тақырыпты түсіндіру :
Жеке қауіпсіздік: Жол
қауіпсіздігі, үйдегі қауіпсіздік, интернеттегі
қауіпсіздік.
Қоғамдық
қауіпсіздік: Қоғамдық орындарда өзін-өзі қорғау, жанашырлық
таныту.
Қауіпсіз
қоғамға ықпал ететін факторлар: Заңдарды сақтау, әлеуметтік
жауапкершілік, әр азаматтың қоғам алдындағы
міндеті.
Оқушылармен пікірталас
ұйымдастыру:
Қауіпсіз қоғамда өмір сүру
үшін қандай әрекеттер жасау керек?
Жеке
қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін не істей
аламыз?
Қоғамда
қандай мәселелердің алдын алу маңызд
|
Амандасу және сабаққа дайындық
жасау.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысу.
Қауіпсіз қоғамның маңыздылығы туралы алғашқы
ойларымен бөлісу.
Мұғалімнің түсіндірмесін
тыңдайды.
Қауіпсіз қоғам, оның ерекшеліктері мен маңызы
туралы негізгі ақпаратты тыңдап, жазып
алады.
Қауіпсіздік ережелері мен ұлттық құндылықтарды
байланыстырып, олардың қоғамдағы рөлін
талқылайды.
Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді,
мысалы: «Қауіпсіз қоғамның қандай элементтері маңызды?» немесе
«Қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біз не істеуіміз
керек?»
Оқушылардың әрекеті:
Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа
қауіпсіз қоғамның әртүрлі аспектілері (жеке қауіпсіздік, қоғамдық
орындардағы тәртіп, интернет қауіпсіздігі) туралы тапсырмалар
беру.
Топтар өз тапсырмаларын орындап, қоғамдағы
қауіпсіздікке қатысты шешімдерін ортаға
салады.
Әр топ өз ойларын қорғап, ортақ шешімге келуге
тырысады.
Пікірталас барысында топ мүшелері бір-бірінің
пікірлерін тыңдайды, талқылайды және қорытынды
жасайды.
|
Слайд
|
Сабақ ортасы (10
мин)
|
Қауіпсіздік сабағы
Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз
өмірге апаратын жол
Сабақтың мақсаты: күмәнді жағдайда аулақ болуға
үйрету.
Негізгі міндеттер:
1.Күмәнді жағдай дегеніміз не және олар неге
қауіпті екенін қарастыру.
2. Балаларды күмәнді жағдайдан аулақ болуға және
дұрыс таңдау жасауға үйрету.
Сабақтың барысы
1. Кіріспе
2. Негізгі бөлім
Оқушыларға арналған
салауатты өмір салты ережелері:
Дене шынықтырумен аптасына
3-5 рет айналысыңыз.
Артық тамақ ішпеңіз және аш
жүрмеңіз. Күніне 4-5 рет тамақтаныңыз, өсіп келе жатқан ағзаға
ақуыздар, дәрумендер мен минералдар қажет.
Ақыл-ой жұмысымен шамадан
тыс жұмыс істемеңіз. Оқудан қанағат алуға тырысыңыз. Ал бос
уақытыңызда шығармашылықпен айналысыңыз. Адамдарға мейірімді
болыңыз.
Қарым-қатынас ережелерін
біліңіз және сақтаңыз. Өзіңіздің жеке ерекшеліктеріңізді және
денеңізді ескере отырып, тез ұйықтап, күшіңізді қалпына келтіруге
мүмкіндік беретін ұйықтау әдісін жасаңыз.
Пайдалы кеңестер:
Салауатты өмір салтын ұстануға арналған кеңестер
(дұрыс тамақтану, физикалық белсенділік, жаман әдеттерден бас
тарту).
3.Қорытынды
-Сабақты қорытындылау.
-Күмәнді ұсыныстардан бас тарту қажет
жағдайлардың мысалдарын талқылау (заңсыз әрекеттерге қатысу туралы
ұсыныстар; сіздің немесе басқа біреудің денсаулығына зиян келтіруі
мүмкін қауіпті әрекеттерге қатысу туралы ұсыныстар; есірткі немесе
алкогольді қолдану туралы ұсыныс; сіздің беделіңізді құртуы мүмкін
әрекеттерге қатысуға шақыру).
- Негізгі қауіпсіздік
ережелерін қайталау.
Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/4uXM5dFfZB0?si=J3dXFk3UEJ5XSyP5
https://drive.google.com/file/d/1DrRhea8PtwPEG35cxaHw9a_tYYAT4-2O/view
https://drive.google.com/file/d/15ssJDHQcGhKK9_HflByskNjBSzhPzROJ/view
|
Спортпен шұғылдану:
* бассейнде жүзу;
* кез келген су спорты;
* командалық спорттық ойындар – баскетбол,
волейбол, хоккей;
* коньки және шаңғы тебу;
* үстел теннисі;
* велосипед айдау.
Спортпен шұғылдану кезінде жалпы тонус пен жақсы
көңіл күйді сақтау үшін оның түрі емес, жүйелілік
маңызды.
|
|
Ортасы (15
мин)
|
Мұғалім сөзі:Біз бәріміз
қоғамның бір бөлшегіміз, сондықтан әрқайсымыздың қоғам алдындағы
жауапкершілігіміз зор. Егер бәріміз өзіміздің құқықтарымыз бен
міндеттерімізді дұрыс түсініп, өзара құрметпен, әділдікпен өмір
сүретін болсақ, біз қауіпсіз қоғамды қалыптастыра аламыз.Қауіпсіз
қоғам тек құқықтық және әлеуметтік нормаларға ғана негізделіп
қоймайды, сонымен қатар оның ұлттық құндылықтары мен моральдық
нормалары да маңызды. Бұл – әр адамның ар-ұжданы, адалдығы мен
жауапкершілігі, қоғамға деген құрметі. Қауіпсіздік тек тәртіп пен
заңдылықтың сақталуына байланысты ғана емес, сонымен қатар адамдар
арасындағы өзара түсіністік пен татулықтың нәтижесі болып
табылады.Қауіпсіз қоғамның негізі – біз, әрқайсымыз. Әрқайсымыз
қоғамда жауапты, мәдениетті және азаматтық борышымызды орындай
отырып, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге атсалысамыз.Қауіпсіз қоғамда
өмір сүру – біздің болашағымыз. Сол үшін бүгінгі таңда әрқайсымыз
өзіміздің жеке жауапкершілігімізді сезініп, қоғамның игілігіне
жұмыс жасауымыз керек.
Практикалық тапсырма:Оқушыларға топтарға бөлініп, өздеріне ұсынылған қауіпсіздік
мәселелеріне қатысты шағын көрініс қою тапсырмасын
беру.
|
Әр топ қауіпсіздік ережелеріне негізделген
қысқаша көрініс немесе сценкалар дайындайды (мысалы, жол қозғалысы
ережелерін сақтау, қоғамдық орындардағы қауіпсіздік, интернетте
қалай қауіпсіз болу керектігі
туралы).
Көрініс қою арқылы оқушылар қауіпсіздік
ережелерін практикада көрсетуге
тырысады.
Көріністерді сынып алдында көрсетіп, әр топтың
жұмысына пікірлер беріледі.
Әр топ өз көрінісінде қоғамдық орындардағы
қауіпсіздік ережелерін, жол ережелерін немесе интернетте қауіпсіз
болу жолдарын көрсетуі
тиіс.
|
Слайд
|
Соңы
3
мин
|
Оқушылармен сабақты қорытындылау.Қауіпсіз қоғамды құруда әр
адамның рөлі туралы ой-пікірлерін сұрау.
Қауіпсіздік ережелерін күнделікті өмірде қалай қолдану
керектігін талқылау.
|
Сабақ барысында үйренгендерін
қорытындылау.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру арқылы өз
пікірлерін білдіру.
Қауіпсіз қоғам құру үшін не істеу керектігі
туралы қысқаша ойларымен
бөлісу.
«Қауіпсіз қоғамда өмір сүрудің маңызы» туралы
жазбаша немесе ауызша қорытынды
жасау.
|
Слайд
|